מכונת גילוח למפשעה: 10 המכונות הכי טובות לשנת 2024

היום נעזור לך לבחור מכונת גילוח למפשעה מושלמת! הגיע הזמן לגעת בזהירות הראויה בנושא אינטימי ורגיש במיוחד: שיער הערווה.

אי אפשר להתווכח עם העובדה שבשנים האחרונות יותר ויותר נשים וגברים מעדיפים להיפטר מהשיער במפשעה.

אז למה זה בכלל משנה מה הולך שם למטה? שיער ערווה מגולח הוא הרבה יותר סטרילי והיגייני, יגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם הגוף שלכם, ואפילו יועיל לחיי המין שלכם. לא פלא שהסרת שיער הערווה הפכה לטרנד לוהט שרק הולך וצובר תאוצה.

קצרים בזמן? הנה 4 המובחרות:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
OneBlade PRO
OneBlade Pro
דגם Hybrid החדש
לבדיקת מחיר
מכשיר מעולה של חברת פיליפס: מגלח קרוב לעור, יכול לגלח לשני הצדדים, סכין חדה, ומחיר מאוד משתלם.
קטנה וקלת משקל.
איכות הרכבה מצוינת שתחזיק להרבה זמן.
מתאימה לגברים ונשים כאחד.
סכין חדה עם מנגנון בטיחות מובנה.
אפשרות לקבוע את רמת החיתוך.
קצת רועשת, אבל לא משהו בלתי סביר.
הכי זולה
מכונת גילוח לגוף פיליפס נורלקו 1100 BG1026
פיליפס באדי-גרום
איכות גבוהה במחיר מצחיק
לבדיקת מחיר
מדובר במכונת גילוח זולה במיוחד של חברת הענק "פיליפס", שנועדה לגיזום שיער הגוף, בין היתר המפשעה. זה מכשיר מעולה שמגיע במחיר שהוא פשוט בדיחה.
מאפשרת גילוח בשני הכיוונים של הסכין.
מגיעה עם סוללה חדשה שמחזיקה למשך חודשיים לפני שצריך להחליף.
מאפשרת לגלח שיער בכל האיזורים בגוף.
יחסית עדינה ולא מורטת שיערות.
למרות שכתוב שהיא מתאימה למקלחת, עדיף להשתמש בה על עור יבש.
הכי משתלמת
מכונת גילוח למפשעה ג'ילט פיוז'ן פרוגלייד
ג'ילט סטיילר פיוז'ן
תמורה מדהימה למחיר
לבדיקת מחיר
מכונה מצוינת של חברת ג'ילט הענקית: מעניקה גילוח מעולה באיזורים האינטימיים, ומגיעה במחיר כל כך זול, שזה מצחיק לא לנסות אותה.
אחת המכונות הכי משתלמות בעולם מבחינת תמורה למחיר.
מעניקה את כל מה שצריך לגיזום, גילוח ועיצוב שיער הערווה.
מאפשרת גילוח צמוד כמעט ברמה של סכין גילוח.
למרות הסכין החדה, המכונה מאוד עדינה.
יחסית קטנה ליד מכונות אחרות.
עוצבה במיוחד למפשעה
ANLAN מכשיר להסרת שיער מהמפשעות
ANLAN
טכנולוגיה יחודית למפשעה
לבדיקת מחיר
מכשיר שפותח ביפן במיוחד עבור גילוח שיער המפשעה. הוא נראה לא שגרתי, אבל אל תתנו למראה להטעות אתכם: הוא אחד המכשירים הכי טובים שתוכלו לקנות למטרה הזאת.
עיצוב טכנולוגי ומלוטש.
סוללה שמחזיקה הרבה זמן.
מיוצר ביפן ועשוי מפלדת אל-חלד קשיחה, מה שאומר שהמכונה תחזיק הרבה מאוד זמן.
מושלמת בשביל הטאץ' הסופי.
פחות מתאימה לגיזום של רעמת שיער צפופה.

אין מה להתבייש! השיער באזור המוצנע הוא חלק חשוב מהגוף שלכם ואני ממליץ בחום להקדיש זמן ומאמץ לטיפוח שלו.

הזנחה של שיער הערווה והתעלמות ממנו יכולים להוביל להמון תקלות ובעיות מביכות ולא נעימות.

במקום להעמיד פנים שהוא בכלל לא קיים ולתת לו לגדול באופן פראי ולצאת משליטה, הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים ולטפל ברעמת השיער הפרועה שלכם.

כדי שתוכלו לבצע את העבודה הרגישה והמורכבת הזאת על הצד הטוב ביותר, חרשתי את האינטרנט בחיפוש אחר מכונות הגילוח הכי טובות למפשעה, ומצאתי עבורכם כמה מכשירים מצוינים שיתמודדו בכבוד עם האתגר הזה.

לא כולם משווקים בתור מסירי שיער ערווה, אבל הם מגיעים עם כל מה שצריך כדי להפוך אותם לבחירה נכונה למשימה העדינה והמדויקת הזאת.

כמובן שעל הדרך אתם תקבלו המון מידע מועיל ושימושי בנוגע לגיזום שיער הערווה, תבינו איך לבחור את קוצץ השיער הנכון והמתאים ביותר עבורכם ותלמדו כמה טיפים בדוקים שיעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך.

אז מספיק להסס, להתלבט ולחטוף רגליים קרות! הגיע הזמן לגזום את השיח הצפוף שצומח לכם בדרום הגוף. הכתבה הזאת תראה לכם איך לעשות את זה באופן המהיר והנוח ביותר בלי לצאת מהבית.

תוכן עניינים לצפיה בתוכן העניינים

מכונת גילוח למפשעה: 10 המכונות הכי טובות לגילוח שיער המפשעה לשנת 2024

1

Philips OneBlade Pro Hybrid

של חברת פיליפס
הבחירה שלנו
סדרת העלית Oneblade כוללת את הטרימרים האיכותיים ביותר של מותג פיליפס נכון להיום. הם מגיעים עם כמה פיצ’רים מגניבים ותכונות מתקדמות שיאפשרו לכם לגזום את שיער הערווה בקלי קלות ובכלום זמן.

אז, מה אנחנו מקבלים במכשיר הזה? קודם כל, הוא מצטיין בגמישות יוצאת דופן, מה שמאפשר לו להתאים את עצמו בצורה מושלמת לקווי המתאר של אזור הגילוח. יתרון נוסף זה גוף אטום במים שמתאים אותו לשימוש יבש ורטוב.

מדובר בגרסה המשודרגת של דגם Oneblade המקורי.

הוא מופעל באמצעות סוללת ליתיום-יון איכותית שמספקת ביצועים עקביים, מדובר בשיפור משמעותי לעומת סוללת ה- NiMH המיושנת שהייתה בדגם הקודם.

תוכלו לבחור בין 14 דרגות אורך שונות, מה שמאפשר התאמה מלאה לצרכים ולהעדפות שלכם ויאפשר לכם ליצור את המראה שהיה לכם בראש.

תוכלו להשתמש במכשיר הזה באופן אלחוטי: העבודה ללא כבל חשמלי מסורבל שיגביל את תנועתכם תקל על ההגעה למקומות פחות נגישים.

שעה אחת של טעינה תעניק לכם 90 דקות של גיזום וגילוח, וכל עוד לא תלחצו חזק מדי ותשמרו על זהירות בעת השימוש במכשיר, אין כל בעיה להשתמש בו באזור המפשעה.

מכשיר הגילוח וקוצץ השיער הזה יעקוב בקלות אחר תווי העור שלכם: המקום המוצנע בגופכם הוא מקום לא פשוט לתמרון, והמוצר הזה יחליק בקלות על כל הזוויות והקימורים מבלי לפצוע את העור.

ההתרשמות האישית שלי

הדגם הזה קטן וקל משקל, הוא יתמודד בקלות עם האזור האינטימי בגופכם.

אם אתם מעדיפים לגזום את המפשעה במקלחת, תוכלו לעשות את זה בלי בעיה עם המכשיר הזה. אני חייב לציין לטובה את איכות ההרכבה של המכשיר, הגוף שלו עמיד וקשיח וקל לראות שהוא בנוי להחזיק מעמד זמן רב.

מדובר במוצר רבגוני שיעשה את העבודה על מגוון של אזורים שונים בגוף.

הוא עדין מספיק כדי להתגבר על שיער הערווה, אבל תוכלו להשתמש בו גם במקומות אחרים בגוף. מסרק מתכוונן יאפשר לכם לבחור בקלות בין 14 רמות אורך חיתוך שונות.

מנגנון הכוונון הזה יאפשר לכם להציב באופן מהיר ויעיל את גובה החיתוך הנדרש. בקיצור, זה מוצר נהדר לגיזום השיער שמסביב למפשעה.

נשים יוכלו לגלח בקלות את הרגליים, הירכיים והאזורים הקרובים יותר לאזור האינטימי. לאחר מכן, הן יוכלו לקבוע את אורך החיתוך הרצוי עבור שיער הערווה שלהם.

המוצר הזה מועיל ונוח במיוחד גם עבור גברים שיוכלו להיפטר משיער מיותר מסביב לאיבר המין שלהם. הם יוכלו לתחזק רעמת שיער ארוכה או קצרה יותר. המכשיר הזה מציע מגוון אינסופי של אפשרויות שימוש והוא יתאים לכל צורך ומטרה.

המעבר לסוללת הליתיום-יון העוצמתית והאמינה יותר מבטיח שהמכשיר יציג ביצועים מקסימליים בלי להיחלש, להתעייף ולהוריד הילוך.

אהבתי את האפשרות לקבוע את רמת החיתוך הנוחה עבורכם. אם אתם לא רוצים להיפטר לגמרי משיער הערווה, אלא רק ליישר ולתחם אותו, תשימו לב למכשיר המצוין הזה.

מה אפשר לשפר?

אחד מהדברים הטובים ביותר במכשיר הזה הוא ללא ספק זמן הטעינה המהיר: לוקח בסך הכל 60 דקות להטעין אותו, וטעינה מלאה תספק לכם 90 דקות שלמות של שימוש. מדובר בעוד קלף מנצח שהופך את המכשיר הזה לבחירה מעולה.

אם אתם לא רגילים לרעש שמשמיעה מכונת גילוח חשמלית, המכשיר הרב תכליתי הזה לקיצוץ וגילוח שיער הגוף יכול להיות טיפה רועש עבורכם.

2

Philips BodyGroom

סדרה 1100
הכי זול
אם הדגמים בסדרת OneBlade מותאמים לגילוח עדין של הפנים, אז מוצרי BodyGroom מיועדים לסידור שיער הגוף. הם מגיעים עם מגני להבים מיוחדים ששומרים על העור מפציעות וחתכים. קוצץ השיער ניתן לשימוש דו כיווני כלפי מטה או מעלה והוא מאפשר לחתוך את השיער עד לגובה של 0.4 מ"מ. מסרק שמגיע יחד עם המכשיר יקצץ את השיער עד לאורך של 3 מ"מ, מה שיקל על העבודה עם שערות ארוכות יותר.

המוצר ניתן לשימוש בתוך המקלחת ומגיע עם וו מיוחד שמאפשר לתלות אותו בנוחות בחדר האמבטיה או אפילו על המקלחת עצמה.

הוא מופעל באמצעות סוללות AA שיחזיקו מעמד חודשיים: המכשיר מגיע עם סוללות, ככה שתוכלו להפעיל אותו ישר מהקופסה ולצאת לדרך.

בנוסף לגילוח האזור המוצנע בגופכם, המכשיר הרב תכליתי הזה מתאים גם לגיזום השיער בבתי השחי ובחזה, והוא קל מאוד לניקוי: פשוט שוטפים אותו במים זורמים ונפטרים מכל הלכלוך שנתקע בו.

ההתרשמות האישית שלי

מגיע שאפו לחברת פיליפס שלא התקמצנו לכלול את הסוללה במכשיר, ככה שאפשר להשתמש בו ישר אחרי שמוציאים אותו מהקופסה. גם מתקן התלייה הייחודי מאפשר לאחסן אותו בנוחות בחדר השירותים.

המכשיר עומד במבחן התוצאה גם מבחינת הביצועים שלו. העובדה שהוא עושה את העבודה בשני הכיוונים הופכת את כל התהליך להרבה יותר נוח ופשוט. הדגם הזה עושה עבודה עדינה והוא לא מורט או תולש את השערות בצורה אגרסיבית.

אי אפשר שלא להתפעל מהרבגוניות של המכשיר, והוא עושה עבודה טובה במגוון אזורים שונים בגוף.

אם יש לכם תקציב נמוך ומוגבל ואתם מחפשים מכשיר שנותן תמורה טובה למחיר שלו, אז לכו על המוצר הזה שיאפשר לכם לתחזק את השיער בכמה מקומות שונים בגוף.

מה אפשר לשפר?

לדעתי הפרסום של המוצר הזה קצת מטעה: הוא משווק כמתאים לשימוש במקלחת, אבל באותיות הקטנות מצוין שהביצועים האופטימליים שלו הם על עור ושיער יבש.

בנוסף, יש מצב שתצטרכו לעבור על אותה נקודה כמה פעמים כדי לא להשאיר שום שערה. עם זאת, הטרימר הדו כיווני הופך את התמרון של המכשיר לנוח ויעיל יותר.

3

ג'ילט סטיילר פיוז'ן

מכשיר לעיצוב שיער
הכי משתלמת
המכשיר הזה מצטיין ברבגוניות רבה ומתאים למגוון רחב של צרכים ומטרות שימוש. תוכלו לקחת איתכם את מכשיר הגילוח לתוך האמבטיה ובמידת הצורך, תוכלו להחליף בקלות את להבי המכשיר. בקצה ראש הגילוח תמצאו טרימר מיוחד לעבודה עדינה ומדויקת על הפרטים הקטנים ביותר שאיתו תוכלו ליצור קווים חדים ומובחנים ולקבל מראה מוקפד ומסוגנן במיוחד.

מעבר לראש הקיצוץ, תמצאו גם 3 מסרקים שמרחיבים את יכולות מכשיר הגילוח הזה – תוכלו לנסות כמה דרגות אורך שונות עד שתגיעו למראה המדויק שיקלע לטעם שלכם.

מדובר ביתרון משמעותי על פני סכין גילוח רגיל שלא מאפשר התאמה אישית של רמת החיתוך הרצויה. תוכלו להשתמש בראשי הגיזום והגילוח בכל רחבי הגוף.

קל מאוד להחליף את הלהבים. תבחרו את הסוג המתאים לאופי איזור הגוף שבו אתם מטפלים.

למרות שהמוצר משווק בתור מכשיר גילוח לפנים, הוא יכול לעבוד גם בגילוח השיער באזור המפשעה.

חשוב שתכינו היטב את האיזור שבו אתם תתמקדו ותבחרו במסרק הגיזום המתאים. תוכלו להשיג 4 רמות חיתוך שונות בעזרת ראש הגילוח ושלושת המסרקים, אז תשחקו עם דרגות החיתוך השונות עד שתגיעו לתוצאה שמוצאת חן בעיניכם.

סכין הגילוח מגיע עם מתקן אחסון מיוחד שיאפשר לשמור בצורה מסודרת את כל האביזרים המצורפים ולהבטיח שהם תמיד יהיו בהישג יד.

מכשיר הגילוח הזה קטן וקומפקטי והוא מגיע עם ציפוי גומי מיוחד למניעת החלקות. תוכלו להתגלח איתו ללא כל חשש גם בידיים רטובות.

עם זאת, תשתמשו בלהבים החדים בזהירות מירבית כשאתם ניגשים לגלח את שיער הערווה! משטח האחיזה אמור למנוע תאונות ותקלות לא צפויות בזמן השימוש.

ההתרשמות האישית שלי

ג'ילט סטיילר פיוז'ן נותן את כל מה שצריך בשביל גיזום או גילוח שיער הערווה.

הוא נמכר באופן רשמי כסכין גילוח לפנים, אבל הוא מספיק עדין כדי לגלח את אזור המפשעה, והלהבים האיכותיים שלו יעניקו גילוח קרוב כמו שרק סכין גילוח ידני יכול לתת.

בנוסף, הוא מגיע עם שלושה מסרקים שניתן להלביש על ראש המכשיר, שיאפשרו לכם לגזום את השיער מבלי לפגוע בעור. יש לכך חשיבות מכרעת כשמדובר באזורים הרגישים והאינטימיים ביותר בגופכם – שוב, אתם חייבים להיות זהירים במיוחד ולשמור על ריכוז.

מתקן אחסון מיוחד שמצורף למכשיר יאפשר לשמור על סכין הגילוח וכל האביזרים הנלווים במקום אחד, ככה שבמקום לדחוף אותם במיליון מגירות שונות, תוכלו לאחסן אותם בסטייל במדף האמבטיה.

מה אפשר לשפר?

הוא קצת קטן מדי בשביל גילוח וגיזום שיער בכל רחבי הגוף.

4

ANLAN

עוצב ומיוצר ביפן
עוצב במיוחד למפשעה
אם אתם מרגישים לא בנוח להשתמש בקוצץ שיער רגיל לגיזום שיער הערווה שלכם, אז המוצר הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. מדובר במכשיר ייעודי להסרת השיער במפשעה: הוא תוכנן ונבנה במיוחד למטרה הרגישה הזאת.

מספיק להעיף מבט מהיר אחד על המכשיר כדי להבין שזה האביזר המושלם לטיפול ברעמת השיער באזור האינטימי: האורך של המכשיר הקומפקטי הזה הוא 113 מ"מ בלבד והוא מגיע עם עיצוב מינימליסטי, המטרה שלו זה לעשות את העבודה בצורה חלקה ויעילה בלי כל הרעש והצלצולים שמסביב.

ראש הגילוח המתקדם מגיע עם רשתות מיוחדות שעוזרות ללכוד את השערות מבלי לפגוע בעור.

במארז של המכשיר תמצאו מברשת ניקוי ייחודית בצורת האות L. היא תקל על הניקוי והתחזוקה של המכשיר ותאפשר לכם לשמור על ראש הגילוח מבריק ומצוחצח. תוכלו להגיע בקלות לכל הפינות החבויות ביותר במסרקים וברשתות החיתוך.

הדגם הזה מיוצר ביפן, ומדובר בחותמת איכות בולטת ששווה לשים אליה לב.

היצרן טוען שמדובר במכשיר הגילוח הראשון למפשעה שהופיע בשוק, והוא נמכר לציבור הרחב במשך כמה עשורים.

חשוב להדגיש שהוא מופעל באמצעות סוללות רגילות, ככה שאם לא אכפת לכם להחזיק במלאי של סוללות במקום להסתמך על סוללה נטענת, כדאי שתבדקו את המכשיר הזה.

אם תשקיעו עוד כמה שקלים, תוכלו לרכוש את מכשיר הגילוח הזה יחד עם תיק נסיעות קשיח – העיצוב הבסיסי והפשוט שלו תואם לקו העיצוב המינימליסטי של המכשיר.

ההתרשמות האישית שלי

יפן ידועה במוצרים האיכותיים שהיא מייצרת, והמכשיר הזה אינו יוצא מהכלל. מעבר ליעילות של המכשיר, אהבתי גם את המראה הסולידי והמלוטש שלו.

העיצוב שלו נעים לעין ואיכות ההרכבה והייצור היא ברמה הגבוהה ביותר.

הוא עשוי מפלדת אל חלד קשיחה. כל היבט בניקוי, תחזוקת ותפעול המכשיר תוכנן בקפידה עד הפרט האחרון. הוא יחזיק מעמד במשך שנים רבות ויעשה עבודה מעולה בכל פעם שתזדקקו לו, לדעתי, מדובר בהשקעה מצוינת לטווח הארוך.

גם הסוללות שמפעילות את המכשיר עוצמתיות מספיק כדי שתוכלו להשתמש בו בראש שקט ולא לדאוג שהסוללה תמות בלי התראה מוקדמת באמצע השימוש.

מה אפשר לשפר?

המוצר לא מגיע עם הסוללה שבאמצעותה הוא פועל, ככה שתצטרכו לרכוש אותה מראש או להזמין אותה בזמן רכישת המכשיר.

בנוסף, הוא אינו מיועד לחיתוך שיער ערווה ארוך ועבה, ככה שתצטרכו לגזום את השערות לפני שתשתמשו במוצר.

הוא מושלם לטאץ’ הסופי ולעבודה על הפרטים הקטנים, אבל לא מתאים להתמודדות עם רעמה צפופה. בנוסף, הוא מתאים לגילוח יבש בלבד.

5

פנסוניק ES2216PC

רב מכר עולמי
הכי טוב לנשים
ראש הגילוח של המכשיר מצויד ברשתות מיוחדות שעוזרות למתוח וליישר את העור. עבודת ההכנה הזאת מאפשרת מעבר חלק ונקי של הלהבים החדים, מה שמייעל את תהליך הגילוח ומאפשר להסיר כמות גדולה יותר של שיערות בכל מעבר. 4 להבים יבטיחו גילוח צמוד במיוחד.

ראש המכשיר מתאים את עצמו לתווי הגוף.

וזה הכרחי להתמודדות טובה עם הגוף הנשי העגלגל והמקומר. אזור המפשעה זקוק לעבודה עדינה ומדויקת, וזה בדיוק מה שמספק המכשיר הזה. הוא עושה עבודה לא פחות טובה גם בגילוח בית השחי והירכיים.

בצד האחורי של ידית המכשיר תמצאו טרימר נשלף, הוא מתכוונן לשלוש רמות חיתוך שונות כדי לספק גילוח עקבי ואחיד. כשאתן עובדות על קו הביקיני, לא תצטרכו לקטוע את התהליך באמצע ולחפש מסרקי הגבהה או ראשים מתחלפים.

מכונת גילוח למפשעה הזאת מגיעה עם עמדת טעינה.

שניהם ניידים וקלי משקל, מה שאומר שתוכלו להשתמש בהם בנוחות גם בטיולים ונסיעות. הם ממש לא תופסים הרבה מקום ותוכלו לזרוק אותם לתיק או למזוודה שלכם.

הסוללה העמידה תשרת אתכם זמן רב: תטעינו את המכשיר במשך הלילה ותוכלו להשתמש בו במשך שעה.

ההתרשמות האישית שלי

העיצוב הדק מבטיח שהמכשיר ייכנס בקלות לכף היד שלכן ולא יכביד עליה.

העיצוב הארגונומי מבטיח אחיזה יציבה והדוקה. לא תצטרכו לאכול סרטים שמכשיר הגילוח הזה יחליק ויתרסק לרצפה, גם כשהוא נרטב בתוך המקלחת. תשכחו מכל מכשירי הגילוח המגושמים והכבדים שהייתן צריכות להיאבק בהם!

גילוח או גיזום השיער בתוך המקלחת עוזר למניעת גירויים בעור, בנוסף, ג’ל או קרם גילוח ישאירו את העור שלכן רך ונעים ויבטיחו שכל התהליך יעבור בצורה החלקה והטובה ביותר.

האזור האינטימי וקו הביקיני הם מקומות רגישים ועדינים במיוחד שדורשים זהירות ותשומת לב מיוחדת.

העובדה שהמכשיר חסין במים הופכת את התחזוקה שלו לפשוטה ומהירה מאוד.

תוכלו לנקות אותו מתחת לברז ולשטוף בקלות שאריות של לכלוך, שיער וג’ל. הלהבים עשויים מפלדת אל חלד איכותית שתחזיק מעמד זמן רב, כל עוד תטפלו בהם כמו שצריך.

מה אפשר לשפר?

זמן טעינה של 12 שעות יאפשר לכם שעה אחת של שימוש במכשיר, פרק זמן ארוך למי שחייבת גילוח בזק בדחיפות.

6

בראון סילק אפיל 9

מסיר השיער הכי טוב בעולם
אפילטור מתקדם
מריטת שיער הערווה עם מסיר שיער חשמלי לא מתאימה לאנשים עדינים ורגישים שלא מתמודדים בצורה טובה עם כאב. למרות זאת, מדובר בפתרון נוח ופשוט לתחזוקת קו ביקיני מושלם. מסיר השיער האיכותי בראון סילק אפיל 9 מגיע עם כמה אביזרים שימושיים שהופכים אותו לערכת טיפוח מלאה ומפנקת לכל אזורי הגוף. הוא יכול להסיר כל שערה באורך של 0.5 עד 2 מ"מ.

מעבר לראש ההסרה הרגיל, ערכת המכשיר כוללת ארבעה ראשים מיוחדים שניתן לחבר למסיר השיער, והם מרחיבים בצורה משמעותית את אפשרויות השימוש במכשיר.

האביזרים הנלווים כוללים שלושה מסרקים מתכווננים לעבודה עדינה ומדויקת יותר באזורים צרים ומוגבלים כמו הפנים, בנוסף, תמצאו גם ראש גילוח מיוחד שיעשה עבודה טובה על כל מקום בגוף שלכם.

מסיר השיער הזה מגיע עם ראש גיזום נפרד לאזורים רגישים בגוף. אם אינכם רוצים למרוט את שיער הערווה, תוכלו פשוט לספר אותו. המכשיר מגיע עם לא פחות מ-40 פינצטות שיכולות להכאיב אם תשתמשו בהן באזורים המוצנעים שלכם.

בזכות הראש הגמיש וההתאמה המלאה לשימוש יבש ורטוב, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של המכשיר הזה גם במקלחת.

עם הזמן מתרגלים לכאב הכרוך בתהליך הסרת השיער, במיוחד אם אתם עוברים את התהליך מתחת לדוש עם מים חמים – המים הזורמים ירככו את העור ויפחיתו את תחושת אי הנעימות.

ההתרשמות האישית שלי

אני ממליץ להשתמש במסיר השיער הזה באזור המפשעה אך ורק אם יש לכם ניסיון קודם בהסרת שיער: מדובר באזור רגיש ועדין במיוחד, ככה שאתם חייבים לדעת מה אתם עושים.

אם כל העסק הזה חדש לכם, תחשבו פעמיים האם תעמדו בחוויה המכאיבה. מסיר השיער הזה יעשה עבודה טובה גם בעיצוב קו הביקיני, ככה שתוכלו להשוויץ בגזרה המושלמת שלכן.

מה שמציל את המצב הם ראשי הגילוח והגיזום שמגיעים יחד עם המכשיר. אם מריטת השיער מהשורש זה יותר מדי בשבילכן, תוכלו לסדר את שיער הערווה בעזרת האביזרים האלה – תוכלו להיפטר מהשיער העודף במהירות וללא כאב.

מסיר השיער הרב תכליתי הזה מגיע עם ראשי גיזום וגילוח שמתאימים לכל מקום בגוף. תוכלו להיפטר מכל השיער המיותר והמציק בגופכם בעזרת מכשיר אחד בלבד, והוא מתאים לשני המינים.

מה אפשר לשפר?

תיק הנשיאה לאחסון המסרקים והאביזרים שמגיעים עם המכשיר הזה, לא ממש יוקרתי ומהודר.

7

Philips Norelco 3100

מכשיר לגיזום שיער הגוף
מסדרת Bodygroom
הייתי חייב להכניס לסקירה הזאת עוד מכשיר מסדרת BodyGroom המעולה של פיליפס, אחרי שכבר דיברנו על דגם 1100 שנבנה במיוחד להתמודדות עם שיער לא רצוי בבית השחי, בחזה ובמפשעה. בכל מקרה, המוצר הזה יאפשר לכם לגזום בקלות וביעילות את השיער בגב וגם באזורים האינטימיים.

המכשיר מגיע עם מסרק מתלבש ארוך במיוחד שיחסוך לכם את הצורך להתפתל ולסובב את הגוף כדי להשיג גילוח מושלם במקומות המאתגרים והקשים ביותר לגישה.

תוכלו לבחור בין שלושה מסרקים שונים שיאפשרו לכם להגיע לאורך החיתוך המועדף עליכם.

אם תבחנו מקרוב את המסרקים, תוכלו לראות שהם בנויים בצורה ייחודית: הם מגיעים עם קצוות מעוגלים שעוזרים להם להחליק בקלות על העור ולקצץ ביעילות גם את השערות העבות והגסות ביותר.

גם הלהבים לא מאכזבים: הם מצוידים במנגנון השחזה עצמית שיבטיח תוצאות מקסימליות גם אחרי זמן רב של שימוש. טעינה מלאה של 8 שעות תיתן לכם 50 דקות של שימוש אלחוטי.

ההתרשמות האישית שלי

אין ספק שהיתרונות הבולטים של הדגם הזה הם ראש המכשיר הארוך במיוחד והמסרקים המעוגלים, שיעניקו לכם גיזום אחיד ומדויק בכל פעם שתשתמשו במכשיר – הקצוות המעוגלים של המסרקים יעזרו לכם לבצע את העבודה במינימום זמן ומאמץ.

אני גם חייב לציין את היעילות והעוצמה של קוצץ השיער הזה: הוא מכניע בקלות את השיער העבה והמחוספס ביותר, ויתמודד עם כל משימה שתטילו עליו, מה שהופך אותו למושלם עבור אנשים שלא גוזמים את השיער שלהם לעתים קרובות.

אז אם אתם מחפשים סוס עבודה קשוח שיתגבר על רעמת שיער אימתנית שהזנחתם זמן רב, המכשיר הזה יציל את המצב ויעשה את העבודה, והוא גם מעניק גילוח צמוד ונקי בצורה עקבית.

אהבתי גם את העובדה שהוא מגיע עם מעמד משלו ומצויד בסכיני חיתוך ששומרות על החדות שלהם לזמן רב. המאפיינים השימושיים האלה יבטיחו שהמכשיר הזה ישרת אתכם בנאמנות במשך כמה שנים טובות.

מה אפשר לשפר?

זמן טעינה של 8 שעות זה ממש לא קצת, במיוחד אם אתם אנשים מפוזרים שלא תמיד זוכרים להטעין את המכשיר ורגילים לעשות הכל באופן ספונטני וברגע האחרון.

למרות החיסרון הזה, מדובר בטרימר יעיל ועוצמתי שיתגבר על כל אורך ומרקם של שיער.

רק הקפידו לטעון אותו במהלך הלילה ותוכלו להיות שקטים ורגועים שהוא יהיה זמין לשימוש ברגע שתזדקקו לו (הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהסוללה תיגמר באמצע השימוש).

8

מכונת גילוח למפשעה פנסוניק BT

להב שמשחיזה את עצמה
מתאים גם לזקן
קוצץ השיער והזקן הזה יאפשר לכם לתחזק מראה אלגנטי ומרשים בלי לצאת מהבית. להבי הפלדה משחיזים את עצמם ויישארו במיטבם במשך הרבה מאוד זמן, וזה אומר גילוח יעיל ומהיר יותר עם פחות גירוי של העור, וגם לא תצטרכו לחזור כמה פעמים על אותה נקודה כדי להשיג גילוח צמוד במיוחד.

מכשיר הגילוח הזה מגיע עם גלגלת מיוחדת בידית המכשיר תאפשר לכם לקבוע את רמת החיתוך הרצויה, בטווח של בין 0.5 ל-10 מילימטר.

ניתן לשטוף את המכשיר מתחת לברז, וכמובן שתוכלו לקחת אותו למקלחת אם אתם מעדיפים לגלח או לגזום שיער רטוב – העור החלק והרך יבטיח גילוח חלק ונטול גירויים. תוכלו להשתמש גם בקרם או ג’ל הגילוח המועדף עליכם.

סוללת הליתיום-יון תספק לכם את כל הזמן הדרוש לגיזום וגילוח השיער. טעינה של שעה תאפשר לכם להשתמש במכשיר במשך 60 דקות, ומדובר בהמון זמן שיספיק בשביל להיפטר משיער גוף מיותר.

ההתרשמות האישית שלי

מערכת הטיפוח המקיפה הזאת מועילה בכמה דרכים שונות לכל אחד שרוצה להיפטר משיער מיותר בכל רחבי הגוף, והלהבים החדים שלה יחתכו את השערות במהירות שיא.

המכשיר הזה מצטיין במגוון רחב של רמות אורך שונות: תוכלו להשיג בקלות את המראה שאתם מחפשים והוא יקלע לכל צורך ודרישה. רוצים להיפטר מכל השיער בחזה, ולהשאיר רעמה קטנה ומסודרת במפשעה? אין בעיה.

מעוניינים לגלח את השיער בגב ולגזום את השערות הסוררות בירכיים? כל מה שתרצו – עם המכשיר הזה השמיים הם הגבול.

לא תצטרכו לשבור את הראש על מציאת המסרק שמעניק את גובה החיתוך המתאים, כי המכשיר הזה מגיע עם גלגלת כוונון מיוחדת שתאפשר לכם לקבוע את רמת האורך הרצויה בצורה נוחה ויעילה.

למרות שהמכשיר הזה מיועד לגברים, גם נשים יכולות להנות מהיכולות המרשימות שלו – הוא מתאים לגיזום השיער בקו הביקיני ויעשה עבודה טובה בתיחום שיער הערווה.

מה אפשר לשפר?

גובה החיתוך המקסימלי של המכשיר הוא 10 מ"מ, שזה אורך קצר מדי אם יש לכם זקן מלא. אבל מצד שני, מה זה משנה? אנחנו סוקרים כאן מכונת גילוח למפשעה ולא קוצץ זקן.

9

Philips Norelco BodyGroomer

מכשיר לטיפוח שיער הגוף
2 מכשירים ב-1
בואו נכיר עוד מכשיר מעולה לגיזום שיער הערווה מבית פיליפס. מערכת טיפוח השיער הייחודית הזאת משלבת בין ראש גילוח מהצד האחד של המכשיר לבין קוצץ שיער (טרימר) מהצד השני. לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, הידית הדו כיוונית תעניק לכם אחיזה נוחה ושליטה מעולה במכשיר. במקום לשבור את הראש על תפעול של שני מכשירים נפרדים, תוכלו להשתמש במוצר אחד שיעשה את העבודה של שניהם.

ראש הגילוח מצויד ברשת מיוחדת שמגבירה את יעילות החיתוך ומפחיתה את מספר המעברים שצריך לעשות – מדובר ביתרון חשוב כשמתעסקים עם איזור עדין ורגיש כמו המפשעה, כי המטרה שלכם היא לצמצם כמה שאפשר את המגע והחיכוך עם העור, כדי להימנע מגירויים ודלקות.

ניתן להשתמש במכשיר הגילוח על שיער רטוב או יבש. אם אתם מתכוונים לגלח את שיער הערווה, עדיף להשתמש בג’ל או קצף גילוח שיחליק את העניינים ויגן על העור.

בקצה השני של המכשיר תמצאו קוצץ שיער, הוא מגיע עם מסרקים מעוגלים שימנעו מהלהבים החדים לפגוע בעור שלכם.

אם אתם הולכים על גיזום השיער במפשעה, אתם בוודאי לא רוצים לשרוט את העור העדין, ועדיף לחסוך לעצמכם את החוויה המכאיבה הזאת. תוכלו לבחור בין 5 דרגות חיתוך שונות בטווח של 3 עד 11 מ"מ.

העיצוב הארגונומי מקל על השימוש במכשיר גם בסביבה רטובה וחלקלקה. ידית המכשיר מכילה ציפוי מיוחד למניעת החלקות שימנע מהמכשיר ליפול מידכם בזמן השימוש.

ההתרשמות האישית שלי

יש המון סיבות לבחור דווקא במכשיר הזה.

מדובר במערכת טיפוח שיער ייחודית ויוצאת דופן שמשלבת בין מכונת גילוח לקוצץ שיער. במקום להתפזר בין שני מכשירים נפרדים, תוכלו להשתמש במכשיר אחד שיאפשר לכם גם לגלח וגם לגזום את שיער הגוף.

תוכלו לעבור בקלות בין שני הראשים ולעשות את העבודה הנדרשת בלי לבזבז זמן.

ראש הגילוח לא מגיע עם אביזרים נלווים. תוכלו לקבוע את גובה החיתוך המועדף עליכם ישירות על ראש המסרק, מה שיחסוך לכם את כל ההתעסקות המעייפת עם הרכבת ופירוק המסרקים השונים.

במקום לסחוב איתכם שקית ענקית של מסרקי הגבהה וראשי חיתוך, תוכלו לשלוף את המכשיר ולקחת אותו למקלחת, ובלחיצת אצבע פשוטה תוכלו לבחור את דרגת האורך הרצויה – תסכימו איתי שזה הרבה יותר נוח ברוב המקרים.

ידית המכשיר מגיעה עם נורית חיווי שמראה את מצב הטעינה של הסוללה.

תוכלו לדעת בכל רגע נתון את זמן השימוש שנשאר לכם לפני שתצטרכו להטעין את המכשיר.

הטעינה הראשונה לוקחת 24 שעות, אבל לאחר מכן תוכלו להטעין בצורה מלאה את המכשיר תוך שעה אחת בלבד. טעינה מלאה תעניק לכם 50 דקות עבודה.

מה אפשר לשפר?

אפשר היה לעשות עבודה טובה יותר עם מתקן הטעינה שלדעתי הוא לא ממש קשיח.

10

גוזם שיער לעיצוב קו הביקיני

חיתוך צמוד ונקי
מיוחד לקו הביקיני
הטרימר הזה נוצר במיוחד לטיפול במקומות הרגישים והאינטימיים ביותר בגוף האישה, והוא נועד כדי לגזום את שיער הערווה וקו הביקיני. הלהבים מפלדת האל חלד יחתכו את השיער בצורה חלקה ונקייה מבלי להזיק לעור, וגם האישה הבררנית ביותר תהיה מרוצה מהחיתוך הצמוד והנקי שמתבצע במעבר אחד בלבד – לא תצטרכו להתעכב זמן רב על אותו האזור.

עומדות לרשותכן 5 דרגות אורך לגיזום השיער, יחד עם מסרק מתכוונן שמתחבר לגוף המכשיר שיאפשר לכם לקבוע את רמת האורך הנדרשת בלי להסתבך, ותוכלו לשמור את גובה החיתוך שכיוונתם לפעמים הבאות שתשתמשו במכשיר.

המכשיר הזה קטן וקומפקטי ואפשר להכניס אותו בקלות לתיק קטן. גם כשאתן נופשות הרחק מהבית ורוצות לוודא שהכל נראה מושלם, המכשיר הזה יסגור את הפינה הזאת ויאפשר לכן לטפל במהירות בכל שערה סוררת שמטרידה אתכן.

לא תצטרכו להטעין את המכשיר או לחבר אותו לחשמל, כי הוא פועל באמצעות זוג סוללות AA שיעניקו לכן זמן שימוש של 45 דקות.

מדובר במכשיר דק וגמיש שיתמרן בקלות באזורים הצרים והבעייתיים ביותר: לא משנה אם מדובר בקו הביקיני או באזור הערווה, הוא יחליק בצורה מושלמת על כל הזוויות וקווי המתאר של גופכן.

ההתרשמות האישית שלי

הטרימר הזה תוכנן ועוצב במיוחד לנשים, ככה שכל מאפיין של המוצר הזה נועד לספק את המענה הטוב ביותר לצרכים הספציפיים והייחודיים של הגוף הנשי.

הוא מספק גילוח עמוק שמשאיר קו ביקיני נקי ונטול שיער, והטרימר הנשלף יאפשר לגזום בנוחות את שיער הערווה.

מנגנון כוונון ייחודי יאפשר להציב את מידת האורך המדויקת שאתן צריכות, ולא תצטרכו לחפש אותה שוב בשימושים הבאים במכשיר – זה עוזר לקבל תוצאות אחידות ועקביות בכל פעם שתפעילו את המכשיר.

מכונת גילוח למפשעה הזאת היא פתרון מושלם לנשים שרוצות לשמור על מראה חלק ונקי גם במהלך החופשה.

לא משנה באיזה חוף מהמם אתן מבלות, לא תצטרכו לדאוג שהמכשיר הזה לא יתאים למתח החשמלי הנהוג ביעד שבחרתן לעצמכן – פשוט תשימו סוללות חדשות ואתן מוכנות לצאת לדרך.

מה אפשר לשפר?

קצת קשה להסיר את מסרק ההגבהה אחרי שהרכבתן אותו במקום (בקיצור, לא ביג לא).

האם צריך לגלח או לגזום את שיער הערווה?

לגלח או לגזום את שיער הערווה

קודם כל נבחן את אופציית הגילוח.

אין ספק שזאת הרגשה טובה ונעימה להיפטר מכל השיער העבה והסמיך באזור המפשעה: הוא יכול להפוך לכאב ראש רציני בימי הקיץ הלוהטים כשהלחות הבלתי נסבלת גורמת לכם להזיע בטירוף.

חלק מהאנשים מוכנים להישבע שאיבר מין חלק ונקי משיער מגביר את הסיפוק המיני שלהם ומשדרג את ההנאה בחדר המיטות.

בנוסף, תוכלו להשוויץ בבגד הים הצמוד שלכם בבילוי בחוף הים או בבריכה: כשתיפטרו מכל השיער המיותר והלא רצוי שם למטה, לא תפחדו לחשוף את הגוף שלכם ולהציג אותו לראווה.

תאמינו לי שהחורף הסגרירי יעבור מהר מאוד, ככה שכדאי לחשוב איך להכין את עצמכם לעונת הרחצה.

אבל כמובן שלא הכל מושלם, והחיסרון של גילוח זה שהשיער יצמח בחזרה מהר מאוד, ותוך כמה ימים הבעיה השעירה שלכם תחזור להטריד אתכם מחדש.

זה אומר שתצטרכו להתגלח כמה פעמים בשבוע כדי לשמור על האזור האינטימי חלק ונקי משיער.

בנוסף, גילוח מגביר את הסיכון להופעת שערות חודרניות – הבעיה המכאיבה והלא אסתטית הזאת יכולה לעשות לכם צרות צרורות. תופעות לוואי לא נעימות אחרות כתוצאה מגילוח יכולות להיות צריבה, אדמומיות או דלקות בעור.

בסך הכל, גיזום שיער הערווה הוא פתרון עדיף.

תוכלו להשיג מראה מחמיא ומרשים בלי לפגוע בעור. בניגוד לגילוח עמוק שמתבצע בקרבה מקסימלית לעור, טרימר מעניק לכם את האפשרות לקבוע את גובה החיתוך המועדף והנוח ביותר עבורכם.

השיער אינו נמרט מהשורש, כך שבעיית השערות החודרניות יורדת מהפרק. לגיזום שיער הערווה יש מעט מאוד פגמים והיבטים בעייתיים שיכולים לגרום לכם לוותר על הפתרון הזה.

החיסרון האפשרי היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה שלא תקבלו תחושה חלקה ונקייה לגמרי. אבל, אולי בכלל לא רציתם להסיר לגמרי את השיער, אלא לתחם וליישר אותו.

אני ממליץ בחום לגזום את השיער באזור המפשעה – זאת דרך נהדרת לשמור עליו מסודר ומטופח מבלי לדאוג לשערות חודרניות או גירויים ודלקות בעור.

לפני שקונים: 7 דברים שצריך לחפש בטרימר איכותי למפשעה

בחירה של מכונת גילוח למפשעה אינה חייבת להיות משימה קשה ומורכבת.

אבל, אם תגששו באפילה ולא תדעו מה בדיוק אתם צריכים, זה יהיה כמו למצוא מחט בערמת שחת.

כדי להקל על בחירת הכלי הנכון עבורכם, אני הולך להראות לכם כמה שיקולים חשובים שחייבים לקחת בחשבון.

הקריטריונים המכריעים האלה יכולים לעשות את כל ההבדל בין בחירה מנצחת במוצר איכותי לנפילה כואבת על מכשיר בעייתי ומאכזב.

שימוש אוניברסלי

מכונת גילוח למפשעה ניתנת לשימוש גם בחלקים אחרים בגוף.

גברים צריכים לחפש מכשיר שיאפשר להם להסיר ביעילות שיער עודף מהגב או מהחזה. גם נשים צריכות לחפש מכשיר רב תכליתי שיעזור לתחזק גוף חלק ונקי משיער.

בשוק קיימים סוגים שונים של קוצצי שיער למגוון אזורים שונים בגוף, ועדיף ללכת על מוצר רבגוני שיתאים למגוון רחב של צרכים ומטרות שימוש.

תחפשו מכשיר שיאפשר לכם להיפטר משערות סוררות גם ברגליים, בית השחי, החזה או הגב.

ידידותי לעור

מכונת גילוח למפשעה חייבת להיות טובה לעור, וצריכה לעשות עבודה עדינה ומדויקת.

תזכרו שאתם מתכוונים להשתמש בה באזור אינטימי ורגיש במיוחד, ככה שאסור להתפשר על הנושא הזה.

הרבה מכונות עושות את עבודתם בקרבה מרבית לעור, אז הלהבים צריכים להיות היפואלרגניים כדי לוודא שהגיזום העמוק לא יגרה את העור.

בנוסף, המכשיר חייב להיות מצויד בסכיני חיתוך חדים שיתגברו על השיער בצורה חלקה ויעילה – מכשיר זול וחובבני שישבור וימשוך את השיער זה הדבר האחרון שאתם צריכים, כי הוא יהפוך את כל התהליך להרבה יותר מכאיב, מתסכל ומציק.

דיוק

חלק מקוצצי השיער מספקים גילוח עמוק במיוחד.

כשתהליך החיתוך מתבצע בצמוד לעור, אתם צריכים לחפש מכשיר איכותי עם להבים מדויקים שיעניק לכם שליטה מלאה בגיזום השיער: אם תבחרו במכשיר עם ראש גמיש שמתאים את עצמו לקווי המתאר של הגוף שלכם, תוכלו להשלים את המלאכה באופן המהיר והמוצלח ביותר.

אורך חיי הסוללה

זמן העבודה של הסוללה זה היבט חשוב במיוחד שחייבים לקחת בחשבון.

מכשירי גילוח או קוצצי שיער יכולים לעבוד במגוון מצבים שונים. חלק מהדגמים מתאימים לשימוש במקלחת, וחשוב שאורך השימוש שמעניק המכשיר יספיק לצרכים שלכם.

כשתשתמשו במכשיר מתחת לדוש לא תוכלו לחבר אותו לחשמל, ולכן תצטרכו לוודא שהסוללה לא תיגמר באמצע תהליך הסרת השיער.

גם אם תרצו לקחת את מכונת הגילוח איתכם לנסיעות וטיולים, חשוב שהוא יגיע עם סוללה איכותית ועוצמתית. כשתהיו בחופשת בטן גב הבאה שלכם, תרצו גוזם שיער אמין בהישג ידכם.

הוא יעזור לכם לתחזק קו ביקיני מטופח גם כשאתם נמצאים הרחק מהבית. עדיף לבחור מכונת גילוח למפשעה עם בורר מתח אוטומטי שתוכלו להשתמש בו בראש שקט וללא דאגות בכל מקום ברחבי העולם.

חיי סוללה ארוכים יבטיחו שלא תצטרכו להטעין את המכשיר שלכם כל הזמן, והוא יהיה זמין לשימוש בכל רגע שתזדקקו לו.

מסרק מתכוונן

חלק מהדגמים מגיעים עם ראש מכשיר מתכוונן שניתן לשנות את דרגות האורך שלו באמצעות מנגנון מיוחד בידית המכשיר.

קוצצי שיער אחרים מגיעים עם ראשים מתחלפים שניתן להרכיב על המכשיר במידת הצורך.

חלק מהאנשים מעדיפים מכונת גילוח למפשעה עם ראש גילוח קבוע שניתן לכוונן באופן ידני כי זה חוסך להם את ההתעסקות עם פירוק והרכבת המסרקים השונים.

אחרים מתחברים יותר למכשיר המגיע עם כמה אביזרים מתחלפים שמגדילים את אפשרויות השימוש שלו.

מומלץ לבחור במוצר רבגוני שיאפשר לגזום או לגלח את השיער בכמה מקומות ובמגוון רמות אורך.

במקרה כזה, מכשיר אחד יוכל להסתדר עם כל משימה שתטילו עליו.

עיצוב ארגונומי

ראש גילוח גמיש שעוקב אחר תווי וזוויות הגוף יהיה חסר תועלת בלי ידית נוחה, אז כדי שתגיעו בקלות ובמהירות למקומות הבעייתיים והקשים ביותר לגישה, חשוב שהמכשיר שלכם יהיה פשוט לתמרון.

תבחרו בטרימר עם עיצוב ארגונומי לאחיזה יציבה ובטוחה.

הדגמים האיכותיים ביותר מגיעים עם ציפוי גומי מחורץ למניעת החלקות שיבטיח שהמכשיר לא ייפול לכם מהידיים גם בזמן שימוש רטוב באמבטיה.

התאמה לשימוש יבש או רטוב

הגענו למאפיין האחרון שחשוב לשים אליו לב כשבוחרים טרימר להסרת שיער הערווה.

תבדקו האם המכשיר שאתם רוצים לקנות מתאים לשימוש במקלחת.

המון אנשים מעדיפים להתגלח מתחת לדוש, כי זה הופך את התהליך להרבה יותר יעיל וחלק.

המים הזורמים יעזרו ללהבים להחליק בצורה טובה יותר על העור העדין באזור האינטימי שלכם וישככו את תחושת חוסר הנוחות שיכולה להיגרם.

איך לגלח ולגזום את שיער הערווה בקלות ובלי כאב?

הנה כמה טיפים מועילים שיקלו על התהליך ויבטיחו שתגיעו לתוצאות הטובות ביותר.

העצות השימושיות שלפניכם מתאימות לשני המינים ויעזרו לכם להסיר את השיער במפשעה בצורה החלקה והיעילה ביותר.

תכינו את כל הציוד הנדרש

כלים לגילוח המפשעה

לפני שאתם יוצאים לדרך, תעשו ספירת מלאי מהירה ותוודאו שהכנתם את כל האביזרים שתצטרכו לביצוע המשימה.

לפניכם רשימה של כמה דברים בולטים שקפצו לי לראש:

  • טרימר
  • מכשיר גילוח
  • מספריים
  • מראת יד
  • קרם גילוח
  • אפטר שייב
  • מגבות
  • מגבונים

הקפידו על ניקוי וחיטוי הציוד הנדרש

ניקוי הכלים לתספורת המפשעה

הכלים והאביזרים שיבואו במגע עם האזורים הרגישים והאינטימיים ביותר של הגוף שלכם חייבים להיות מבריקים ומצוחצחים.

כשמדובר בבריאות שלכם, צריך ללכת על בטוח ולהימנע מסיכונים מיותרים.

תוודאו שכל הציוד שתשתמשו בו לגיזום שיער הערווה עבר ניקוי וחיטוי יסודי.

כדי להבטיח שתפיקו את המירב ממכשירי הגיזום והגילוח שלכם, אתם חייבים להקפיד על התחזוקה השוטפת שלהם: אחרי שסיימתם להשתמש בהם, אף פעם לא יזיק לשטוף אותם עם מים, סבון ואלכוהול.

בקטע הזה ממש לא כדאי לחפף, להתעצל ולעגל פינות. זה האינטרס שלכם שהמכשיר יעבוד בצורה היעילה והחלקה ביותר, כי ככה תוכלו להשיג בדיוק את המראה שחיפשתם במינימום זמן ומאמץ.

תגזמו שערות ארוכות לפני הגילוח

לספר את השיער לפני הגילוח

אם אתם מתכננים לגלח את השיער באזור המפשעה, חשוב שקודם כל תורידו חלק ממנו, במיוחד אם הזנחתם אותו במשך תקופה ארוכה.

במקום להסתבך עם גילוח שערות ארוכות וצפופות שיכולות להסתבך במכשיר ולהישבר, הרבה יותר קל לגזום אותן לפני הגילוח, וזה יהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים ויחסוך לכם המון סבל וכאב מיותר.

הרבה יותר נוח ופשוט להתמודד עם שיער קצר שקיצצתם לפני הגילוח מאשר לשבור את הראש על התמודדות עם גוש שיער אימתני שתפח למימדים עצומים.

תעשו אמבטיה לפני תחילת התהליך

מקלחת לפני גילוח המפשעה

אני ממליץ בחום לעשות אמבטיה חמה לפני גילוח שיער הערווה, זה יעזור לפתוח את הנקבוביות ולרכך את השיער והעור.

חלק מהאנשים גם מתגלחים מתחת לדוש, אבל זה כבר עניין של העדפה אישית.

תקרצפו היטב את העור

פילינג למפשעה

קרצוף העור עוזר להיפטר משערות חודרניות.

ניקוי יסודי של האזור שבו תתגלחו יקל על התהליך וימנע נזק לעור. אני ממליץ להשתמש במוצר עדין לניקוי העור שמגיע עם רמת PH מאוזנת.

מוצר עוצמתי ואגרסיבי מדי יכול להביא לתוצאה ההפוכה ולגרום לפריחה ופצעונים בעור, וזה הדבר האחרון שאתם צריכים.

תשתמשו בקרם או קצף גילוח להפחתת החיכוך עם העור

החלקת העור לפני גילוח המפשעה

כולנו מודעים היטב לתוצאות העגומות והלא נעימות של גילוח גרוע שלא עבר בצורה חלקה: דלקות וכוויות לאחר גילוח יכולות לאמלל את חיינו במשך שבועות שלמים.

אם סבלתם פעם מהבעיות האלה באזור המפשעה, אתם בטח יודעים על מה אני מדבר: מדובר בכאבים איומים שאני לא מאחל לאף אחד, והם יכולים להקשות על התפקוד היומיומי והשגרתי שלכם.

לא תצליחו ללכת, לקום, לעמוד או להשתין בצורה נורמלית. תאמינו לי שעדיף לוותר על התענוג המפוקפק הזה.

אם יש לכם עור רגיש שמתגרה בקלות ולא מגיב טוב לגילוח, אני מציע שתמרחו על העור שכבה נדיבה של קרם גילוח ותקציפו אותו כמו שצריך – הוא יעזור להגן על העור מכל הנזקים האלה.

חלק מהאנשים מתחברים יותר לגילוח יבש ומשתמשים באבקה מיוחדת למניעת גירויים בעור. בסופו של דבר, ההחלטה נמצאת בידיים שלכם.

תתגלחו עם כיוון צמיחת השיער

לגלח את המפשעה בכיוון צמיחת השיער

כן, כן, קראתם נכון! אין שום טעות בכותרת.

אני יודע שהעצה המקובלת והסטנדרטית היא להתגלח נגד כיוון צמיחת השיער, אבל, זה סיפור שונה לגמרי כשמגלחים את האזור הרגיש ביותר בגופכם.

בטיחות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו וכדאי לנו להפחית עד כמה שאפשר את הסיכון לצמיחת שיערות חודרניות.

לכן, ההימור הבטוח והטוב ביותר זה להתגלח עם כיוון צמיחת השיער.

זה ימנע נזק ושבירה של השיער שעלולים לגרום לו לצמוח לכיוון ההפוך ולחדור אל תוך העור.

הקפידו להשתמש בקרם לחות

לשים מרכך לפני גילוח המפשעה

חשוב להעניק לחות מוגברת לעור באזור המפשעה כדי לשכך את תחושת הכאב וחוסר הנעימות המתלווה לתהליך הסרת השיער.

זה גורם לאנשים רבים לעבור את התהליך במקלחת כדי לאפשר למים להרגיע את העור ולהפוך את התהליך לחלק ונעים יותר.

תזכרו שמדובר באזור עדין במיוחד, ולכן תשתמשו בתחליב לחות טבעי וידידותי לעור.

צריך שהוא יהיה נטול חומרי בישום מלאכותיים וכימיקלים אגרסיביים שיכולים לפגוע באזורים האינטימיים בגופכם.

לגיזום האזור המוצנע בגופכם יש כמה יתרונות

אז למה בכלל להתעסק עם גילוח המפשעה? למה פשוט לא להניח לה לנפשה ולחסוך לעצמכם את כל הטקס המתיש הזה?

אז תחשבו על ההרגשה הנהדרת שיש לכם אחרי תספורת טובה: כל ביקור בברברשופ האהוב עליכם עושה לכם טוב על הלב.

אתם מוכנים לטרוף את העולם עם התספורת המהממת שלכם ובטוחים שאף אחד לא יוכל לעמוד במראה הכובש שלכם.

תחושה דומה מחכה לכם גם אחרי שתטפלו בבלאגן שהולך באזור האינטימי בגופכם.

כל עוד תקחו את זה ברצינות ותשקיעו זמן ומאמץ בללמוד איך לעשות את זה כמו שצריך, אתם תגלו מהר מאוד שזה השתלם לכם בגדול.

עדיין לא השתכנעתם להוריד את שיער הערווה? לפניכם כמה סיבות מצוינות שאולי ישנו את ההחלטה שלכם.

גיזום שיער הערווה משפר את המראה של "החבילה " שלכם

העובדה הזאת הוכחה באופן מדעי.

איך להגיד את זה בצורה עדינה? לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער.

רעמת השיער הסבוכה באזור המפשעה מסיחה את הדעת מהאטרקציה הראשית.

עדיף לללטש את התכשיט שלכם ולנקות אותו מכל הלכלוך שמסביב. כשתיפטרו מכל הרעש והצלצולים מסביב, תוכלו להפגין בצורה טובה יותר את מה שיש לכם באמת להציע.

שיפור הניקיון והבריאות של האזורים האינטימיים שלכם

אי אפשר לברוח מהמציאות: השיח המגודל והמוזנח שתקוע סביב המפשעה שלכם הוא כמו מגנט ענקי שמושך אליו פסולת, לכלוך וזיעה.

אם אתם רוצים לשפר את ההיגיינה האישית שלכם ולהרגיש הרבה יותר נקיים, חופשיים ומשוחררים שם למטה, פשוט תסירו את כל השיער המיותר הזה.

אני מבטיח שתרגישו כאילו הורדתם קוף ענק מהגב (ענק ושעיר) ותוכלו להתנהג בצורה נינוחה וטבעית יותר.

אתם תרגישו הרבה יותר בנוח עם הגוף שלכם

עוד נקודה חשובה שצריך להדגיש.

שיער הערווה יכולה להפוך למעמסה שתכביד עליכם.

עבור חבר’ה שעירים במיוחד זה יכול להפוך למטרד רציני שיכול לגרום לתחושת כאב וחוסר נוחות בכל תנועה חדה ופתאומית שלכם.

כשתכסחו את שיער הערווה, אתם תיפטרו מכל הצפיפות והמחנק ותאפשרו לחבילה שלכם לנשום בחופשיות.

בשורה התחתונה, אתם תרגישו הרבה יותר נוח ונעים עם הגוף שלכם.

בני\בנות הזוג שלכם יעריכו את המאמץ שהשקעתם

החצי השני שלכם הולך להתרשם מהצעד שעשיתם.

רוב הסיכויים שגם להם נמאס מהשיח הפרוע שמפריע להם להגיע לעיקר. הסרת שיער הערווה תקל את הגישה לדבר האמיתי ותמנע ממנו המון התעסקות ומבוכה מיותרת.

גיזום השיער באזור האינטימי תוכיח לבת הזוג שלכם שאתם אנשים מטופחים שמשקיעים בגוף שלהם וקשובים לצרכים ולרצונות שלה.

הגברת הלהט והתשוקה במיטה

כבר למדתם שלגיזום שיער הערווה יש יתרונות היגייניים ואסתטיים.

הפעולה הזאת תחזק את הזוגיות שלכם ותראה לחצי השני שלכם שבאמת אכפת לכם ממנו.

אבל תשמחו לדעת שזה יכול לשדרג את חיי המין שלכם ולהוסיף לא מעט פלפל לחדר המיטות.

אם אתם מרגישים קצת "תקועים" במיטה ומחפשים דרך לשבור את ההרגלים והשגרה, הסרת השיער במפשעה יכול להיות הפתרון המושלם.

הפחתת חיכוך ושפשוף מוגבר שיכול להיגרם משיער הערווה

השיער באזור המוצנע זאת חיה שונה לגמרי משיער הראש שלכם.

הוא יכול להיות הרבה יותר עבה, סמיך ופרוע ולגרום ללא מעט בלאגן בכל האזור הרגיש והאינטימי הזה.

במקרים מסוימים הוא יכול לפגוע בבריאות העור ולהגביל את התנועה שלכם.

כדי למנוע בעיות מציקות כמו שפשפת וגירויים במפשעה, חשוב להשליט סדר בשיער הערווה ולמנוע ממנו לצאת משליטה ולהתפזר לכל עבר.

דרכים אחרות לטיפוח שיער הערווה

גיזום זאת ממש לא הדרך היחידה להיפטר מהשיער במפשעה.

עומדות לרשותכם כמה שיטות שונות לשמור על האזור האינטימי שלכם נקי וחלק.

בחירת הפתרון הנכון והמתאים עבורכם תלויה בהרגלי הטיפוח, בתקציב ובהעדפות האישיות שלכם. בואו נכיר כמה אמצעים נפוצים להיפטר מהשיער באזור המוצנע.

מסירי שיער חשמליים

הסרת שיער במפשעה עם מכשיר

המכשירים האלה מאפשרים למרוט את השערות מהשורש באמצעות פינצטות קטנות שתופסות ומושכות את השיער במהירות עצומה.

זה מזכיר קצת טיפול בשעווה, רק פחות דביק ומלוכלך.

אתם יכולים לבחור בשיטה הזאת, אבל קחו בחשבון שמדובר בחוויה די כואבת, מה שהופך את הפתרון הזה לפחות מתאים לאזור המפשעה העדין והרגיש.

שעווה ברזיאלית

הסרת שיער שעווה ברזילאית

המון נשים בוחרות להסיר את שיער הערווה שלהן עם שעווה ברזילאית.

הן עוברות את הטיפול הזה בסלון יופי מקצועי כי לא קל לעשות את זה לבד בבית.

אם אתן לא מסתפקות בפחות מהטוב ביותר ורודפות אחר מראה חלק ונקי לגמרי, הסרת שיער בשעווה היא גם פתרון לא רע.

הסרת שיער עם חוט

הסרת שיער במפשעה עם חוט

תאמינו או לא, השיטה העתיקה הזאת קיימת עד היום, וניתן למרוט בעזרתה גם את שיער הערווה.

היא לא מצריכה דבר מלבד חוט קשיח וזוג ידיים, זה הכל. למרות כל החידושים בתחום הסרת השיער, חלק מהנשים שומרות חסד לפתרון הפשוט והבסיסי הזה.

הוא כולא את השערות הלא רצויות ותולש אותן מהשורש בדומה לשעווה.

אם השתמשתם בשיטה הזאת למריטת גבות או שפם, אתם יודעים עד כמה זה כואב ולא נעים, אז קחו בחשבון שבאזור המפשעה, התחושה תהיה הרבה יותר גרועה.

שעוות סוכר

הסרת שיער במפשעה עם סוכר

מריטת שיער המפשעה באמצעות עיסת סוכר מיוחדת זוכה לביקוש רב בגלל היכולת שלה למרוט את השיער המיותר מבלי לפגוע בעור, וזה מפחית את תחושת הכאב וחוסר הנעימות בתהליך.

אם יש בסביבת המגורים שלכם סלון שמציע את הטיפול הזה, כדאי לשקול ברצינות ללכת עליו.

קרם להסרת שיער

קרמים להסרת שיער במפשעה

פתרון נוח ופשוט במיוחד שחוסך לכם המון זמן ועבודה.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה למרוח את הקרם על האזור השעיר, להמתין כמה דקות, ואז לשטוף אותו.

החומר המיוחד עושה את כל העבודה במקומכם ואתם מקבלים מראה חלק ונטול שיער בלי להסתבך ולהתאמץ.

אבל לפני שאתם מתפתים לקפוץ על השיטה הזאת, קחו בחשבון שרוב הקרמים יכולים לפגוע בעור העדין באזור המפשעה.

לפני שאתם בוחרים קרם מסוים, תוודאו שהמרכיבים שלו בטוחים וידידותיים לגמרי לעור.

הסרת שיער בלייזר או אלקטרוליזה (מחט חשמלית)

הסרת שיער במפשעה עם לייזר

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם טיפול כזה, הוא בהחלט יכול להתאים להסרת שיער הערווה.

מדובר בפתרון לטווח הארוך שיאפשר לכם להיפטר משיער מיותר להרבה זמן.

אבל, קחו בחשבון שמדובר בטיפולים רפואיים עם כמה סיכונים אפשריים. לכן חשוב שתתייעצו עם מומחה מוסמך בתחום לפני שאתם מחליטים לעבור את הטיפול.

סערה סביב שערה: ההיסטוריה של שיער הערווה

ביצירות אמנות עתיקות התמונה מאוד ברורה: בציור ובפיסול הרומי, היווני והאינדיאני נדיר מאוד להיתקל בשיער ערווה נשי.

המגמה הזאת נמשכה באמנות הרנסנס באיטליה, שם האזור האינטימי הנשי היה חלק ונקי לגמרי משיער. להבדיל מהם, האומנים בצפון אירופה דווקא לא התרגשו משיער הערווה והציגו אותו בצורה מלאה.

בימים הראשונים של הצילום, הנשים שדגמנו למצלמה לא התביישו להפגין שיער ערווה מלא שהתנוסס בגאווה. הכל השתנה בשנות ה-2000, כשתעשיית הפורנוגרפיה הפכה את הסרת השיער במפשעה לנורמה מקובלת.

גיזום שיער הערווה גרם לנשים להרגיש צעירות ומטופחות יותר, וההתקדמות הטכנולוגית הפכה את המשימה הזאת לפשוטה ונוחה יותר מאי פעם – מה שרק הגביר את הפופולריות של הסרת השיער במפשעה.

אין ספק ששיער הערווה יצא מהאופנה וגילוח שיער הגוף הנשי הפך להרגל נפוץ.

סקר שערך כתב העת קוסמופוליטן גילה ש-46% מהגברים מעדיפים שבת הזוג שלהם תגלח לגמרי את השיער באזור המוצנע, בעוד ש-70% מהנשים מעדיפות שבן הזוג שלהם יוריד את רעמת השיער הצפופה באזור האינטימי שלו.

המספרים לא משקרים: כשמשתתפי הסקר נשאלו האם הם יהיו מוכנים להיפרד מהחצי השני שלהם בגלל שיער ערווה פרוע ולא מטופח, מרביתם ענו בשלילה (70% מהגברים ו-81% מהנשים).

עם זאת, הם ציינו שחוסר סדר והיגיינה באזור האינטימי יפגע במוכנות שלהם לבצע מין אוראלי.

אז אין ספק שהממצאים האלה מוכיחים בבירור את ההשפעה של שיער הערווה על האטרקטיביות והמשיכה שלכם בעיני המין השני.

שאלות נפוצות

אדם עם מחברת שמצוייר עליה סימן שאלה מסתיר את הפנים

באיזו תדירות צריך לגזום את שיער הערווה?

בתור כלל אצבע שתוכלו להסתמך עליו, הקפידו לגזום את שיער הערווה פעם בשבוע - זה אמור להספיק כדי לשמור על המצב בשליטה. אבל אם אתם מעוניינים במראה חלק ונקי לגמרי, תצטרכו לחזור על הפעולה הזאת כל יומיים.

כמובן שלא מדובר במדע מדויק, וקצב צמיחת שיער הערווה משתנה מאדם לאדם. תעקבו אחר דפוסי צמיחת השיער שלכם ותבנו את הלוז הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

איך אפשר להימנע מגירוי העור בזמן גיזום השיער באזור המפשעה?

אני ממליץ לגלח את שיער הערווה מייד אחרי או בזמן המקלחת. המים והאדים יעזרו לרכך את העור. תוכלו להשתמש בג’ל גילוח שיזין את העור בלחות מוגברת ויבטיח תנועה חלקה יותר של סכין הגילוח. לאחר שסיימתם את העבודה, אל תשכחו למרוח על העור קרם לחות איכותי שיבטיח שהתהליך יעבור בשלום.

האם אפשר להשתמש במכונת גילוח חשמלית לגיזום שיער הערווה?

זה אפשרי על הנייר, אבל אני לא ממליץ ללכת על זה. רוב מכשירי הגילוח מיועדים לטיפול בשיער הפנים והגוף, וייתכן שחלק מהם מצוידים בפיצ’רים ואביזרים שיהפכו אותם למתאימים לשימוש גם במפשעה. עם זאת, כדאי שתיקחו בחשבון שאזור הערווה שונה לגמרי מכל שאר חלקי הגוף. מדובר באזור רגיש ועדין במיוחד שדורש תשומת לב מיוחדת. לכן צריך להיזהר מאוד כשמטפלים בו ולהקפיד לשמור עליו היטב. הפתרון הכי טוב הוא לבדוק חלק מהמכשירים שהופיעו בסקירה הזאת - הם יעשו עבודה מעולה בגיזום שיער הערווה ויספקו את הסחורה גם באזורים נוספים בגוף.

מה קורה אם אני מעדיף לא לגעת בשיער הערווה שלי?

זאת זכותכם המלאה. אף אחד לא נכנס לכם לתחתונים ומחייב אתכם להסיר את השיער באזור המפשעה, וההחלטה נמצאת אך ורק בידיים שלכם. עם זאת, למפשעה נטולת שיער יכולים להיות כמה יתרונות בולטים שכדאי לשים לב אליהם. אז אל תפסלו על הסף את הרעיון הזה ותשקלו אותו ברצינות. אני ממליץ לנסות את זה לפחות פעם אחת ולראות את התגובה של החצי השני שלכם והתחושה הכללית שלכם.

האם כדאי להתגלח אם אני סובל מפצעונים באזור המפשעה?

כל עוד הם אינם כואבים ולא מטרידים אתכם, אין כל בעיה לגלח את האזור. כמובן שזה יהפוך את כל התהליך לטיפה מורכב ומסובך יותר ותצטרכו להקפיד לא לגעת במקומות הנגועים והבעייתיים כדי לא לפגוע בהם.

מכונת גילוח למפשעה: השורה התחתונה

אישה מחבקת בחור ומחייכת למצלמה

מכונת גילוח למפשעה יכולה להפוך את טיפוח האזורים האינטימיים שלכם לפשוט ונטול מאמץ.

לא צריך למהר עם בחירת הדגם המושלם עבורכם, חשוב שתבדקו היטב שהמכשיר שהחלטתם ללכת עליו באמת מתאים להעדפות ולאופן צמיחת השיער שלכם, כי בסופו של דבר הוא צריך לספק תמורה טובה לכסף שהשקעתם בו.

טרנד הסרת שיער הערווה רק הולך וצובר תאוצה ואין ספק שיותר ויותר מותגים וחברות יקפצו על העגלה וינסו להרוויח מהביקוש ההולך וגובר.

שוק מכונות הגילוח למפשעה לא עוצר לרגע, ואני בטוח שכבר בעתיד הקרוב אנחנו נראה המון פיתוחים מהפכניים וטכנולוגיות חדשניות שיהפכו את טיפוח שיער הערווה לפשוט ונוח יותר מאי פעם, ככה שיש המון למה לצפות.

אני מקווה שהמדריך הזה ענה על כל השאלות שלכם על לנושא הרגיש הזה וניפץ כמה מיתוסים ודעות קדומות שריחפו סביבו.

שאלות? הצעות? ספרו לי בתגובות!
דוד שייברס
דוד שייברס

שלום! קוראים לי דוד, ואני מכור לגאדג'טים של שיער. עד כמה מכור? מאוד מכור: יש לי יותר מ-30 מכונות גילוח, ו-11 מכונות תספורת שאני אוסף במשך כמעט 20 שנה. ועל כמות סכיני הגילוח עדיף שבכלל לא נדבר... בכל מקרה, אני רווק מנתניה, עובד בתור מהנדס תוכנה, ויש לי 2 כלבים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo