אפטר שייב לגבר: 6 אפטרשייבים מומלצים לשנת 2024

אפטר שייב איכותי הוא מוצר גילוח חובה לכל גבר שמתגלח באופן קבוע. במאמר הזה נלמד על האפטר שייב, איזה סוגים יש, מה ההבדלים בין המוצרים השונים, וגם נסקר את 6 האפטרשייבים הכי טובים בעולם!

אפטר שייב איכותי הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הגילוח. המוצר המועיל והשימושי הזה הופך את פעולת הגילוח לחוויה נוחה, מהנה ובטוחה לעור.

הדרך לגילוח מושלם עוברת בבחירת האביזרים ומוצרי הטיפוח הנכונים: סכין גילוח איכותית (או מכונת גילוח חשמלית), קרם או סבון גילוח מעולה, וגם מברשת גילוח נוחה יבטיחו גילוח חלק, נקי ונטול תקלות.

עם זאת, הרשימה הזאת כוללת עוד מרכיב הכרחי שאסור לשכוח ממנו: אפטר שייב. מדובר בשכפ"ץ של העור שלכם שמגן עליו מכל נזק שיכול להיגרם במהלך הגילוח. הוא שומר עליו מחתכים, צריבות, שערות חודרניות, ושלל של בעיות מציקות אחרות. החדשות הטובות הן שמדפי החנויות מלאים במגוון אינסופי של מוצרים לרענון, חיטוי והרגעת העור לאחר הגילוח, ובזכות המבחר הרחב הזה תמיד תוכלו למצוא משהו שיקלע לטעם האישי ולסוג העור שלכם.

הבעיה היא שלצד אפטרשייבים מדהימים שיחוללו ניסים ונפלאות עם העור שלכם, אפשר למצוא לא מעט מוצרים גרועים ונחותים שרק יעשו את ההיפך.

אז, איך לא ליפול ולבזבז את הכסף על תכשיר בעייתי שיביא לתוצאה ההפוכה ורק יזיק לעור שלכם? בסקירה הזאת אתם תכירו את מוצרי האפטר שייב הטובים ביותר שעומדים במבחן התוצאה ועושים עבודה מעולה.

אם הלכתם לאיבוד במגוון העצום ואין לכם מושג איך לבחור את האפטר שייב הנכון והמתאים ביותר עבורכם, אני הולך לעשות סדר בבלגן ולהראות לכם את השיקולים החשובים ביותר שחייבים לקחת בחשבון בעת בחירת האפטר שייב הבא שלכם.

אפטר שייב: 4 דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שקונים

שני גברים עומדים מול המראה ומתגלחים

בחירת האפטר שייב המושלם עבורכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. כדי שתצלחו את האתגר הזה בשלום, אתם צריכים לדעת במה צריך להתמקד כשאתם מחפשים את האפטר שייב הטוב ביותר עבורכם. אני הולך לתת לכם כמה דגשים וטיפים חשובים שימנעו מכם להסתבך בים האפשרויות השונות ויהפכו את ההחלטה שלכם לחלקה ופשוטה במיוחד.

קודם כל, אל תבחרו את האפטר שייב הבא שלכם אך ורק על פי הריח שלו: נכון שזה חשוב שתאהבו את הריח, אבל מדובר בחלק שולי במשוואה. הקפידו לבדוק את התכונות האחרות והחשובות יותר של המוצר. אל תשכחו שאתם יכולים להשיג ריח גוף נעים גם באמצעות בושם זול – פשוט אל תגזימו עם הכמות שאתם שמים עליכם ואתם מוכנים לצאת לדרך.

בשורה התחתונה, לאפטר שייב יש מטרה הרבה יותר חשובה מלהפיץ ריח רענן ונעים: הוא נועד בראש ובראשונה להחיות ולשקם את העור שלכם לאחר הגילוח ולמנוע גירויים ודלקות. התפקיד העיקרי שלו הוא למנוע זיהומים ובעיות עור שונות, והריח שלו זה רק בונוס נחמד שמגיע על הדרך.

מעבר ליכולות החיטוי שלו, אפטר שייב גם מזין את העור בלחות מוגברת ומשאיר אותו רך ונעים. בנוסף, הוא גם מקרר ומרגיע את העור לאחר החיכוך והלחץ שהופעל עליו במהלך הגילוח.

אני לא אומר שאתם צריכים להתעלם מהריח של המוצר. ברור שאתם צריכים להתחבר לניחוח של האפטר שייב שאתם משתמשים בו, אבל, זה ממש לא השיקול המרכזי והמכריע שעליו אתם צריכים להסתמך, ויש עוד כמה היבטים חשובים שחייבים לבדוק לפני שתבחרו את האפטר שייב המתאים ביותר עבורכם.

סוג האפטר שייב והמרקם של העור

קיימים ארבעה סוגים עיקריים של אפטר שייב: תחליב גילוח, נוזל להתזה ( מי גילוח או ספלאש), ג’ל גילוח ובאלם גילוח. בחירת המוצר הנכון עבורכם תלויה בסוג העור שלכם.

  • עור רגיל – מי גילוח (ספלאש) זאת הבחירה הטובה ביותר עבור גברים עם עור רגיל.
  • עור שומני – תחליבי גילוח וג’לים עובדים בצורה הטובה ביותר עבור אנשים עם עור שומני.
  • עור יבש – אם יש לכם עור יבש או שאתם חיים באקלים קר או יבש, אז באלם גילוח זאת בחירה מצוינת עבורכם, במיוחד אם רק התחלתם להשתמש באפטר שייב.
  • עור רגיש – ההימור הבטוח ביותר לבעלי עור עדין זה אפטר שייב נטול פרבנים שאינו מכיל אלכוהול שעלול לצרוב ולגרות את העור.

מרכיבים

שני הרכיבים החשובים ביותר שצריך לחפש כשאתם קונים אפטר שייב הם אלכוהול והממליס. בואו נכיר מקרוב כל אחד מהם:

  • הממליס ("אגוז המכשפה") – למרות השם המוזר, המרכיב הטבעי הזה יכול לעשות קסמים לעור שלכם. הוא יעיל בעצירת דימום ומופיע במוצרי טיפוח רבים. כשהוא נמצא באפטר שייב, הוא פועל להקטין את הנקבוביות המורחבות מבלי לייבש את העור. הוא התברך בתכונות אנטי דלקתיות שעוזרות לשכך עור מגורה. מהסיבה הזאת, תמצאו אותו גם בתכשירים לטיפול בעקיצות של חרקים ופריחה בעור. בנוסף, הצמח הזה יעיל בניקוי העור מפצעונים בזכות היכולת שלו להילחם בבקטריות מזיקות שאחראיות לבעיות העור האלה, והוא יעזור לטפל גם בפצעי אקנה.
  • אלכוהול – דורות רבים של גברים ונשים השתמשו באלכוהול לניקוי עור הפנים, וגם היום ניתן למצוא אותו בחומרי טיפוח רבים, אבל הבעיה שהוא יכול לגרות את העור, לייבש אותו ולגרום לתחושת עקצוץ וצריבה. אז, האם מה שאני אומר זה שכדאי לבחור באפטר שייב שמכיל הממליס במקום אלכוהול? בהחלט כן.

מרכיבים נוספים

אני תמיד בעד מוצרים שמכילים כמה שיותר רכיבים טבעיים וכמה שפחות כימיקלים. בואו נעבור על כמה רכיבים נוספים שאפטר שייב איכותי אמור להכיל:

  • שמן אתרי של עץ התה – חומר חיטוי טבעי שמשחרר לכלוך ורעלים הלכודים בתוך הנקבוביות ומונע זיהומים בעור. השילוב בין הממליס לשמן עץ התה יעשה רק טוב לעור שלכם. הוא מסיר בקלות את הטראומה הנגרמת לעור במהלך הגילוח, תוך שהוא מרגיע ומשכך אותו.
  • אלוורה – אני בטוח ששמעתם על צמח המרפא הפופולרי הזה שידוע ביכולת שלו לרענן ולהרגיע את העור. הוא יעיל בריפוי של כוויות ומקל במהירות על כאבים. התכונות האלה הופכות אותו למרכיב מושלם לשיכוך גירויים בעור.
  • הומקטנטים (חומרי הלחה) – מרכיבים כמו גליצרול, סורביטול או חומצה לקטית מאפשרים לשמור על הלחות הטבעית של העור ולנטרל את האפקט המייבש של מרכיבים פעילים אחרים שמכיל האפטר שייב.

הריח של המוצר

לדעתי, לא מדובר במאפיין החשוב והמכריע ביותר באפטר שייב, אבל אני לא טומן את הראש בחול ומתעלם מהמציאות: אני יודע שעבור המון אנשים, לריח של מוצר מסוים יש משקל לא קטן בהחלטה האם לרכוש אותו או לא.

העמידות של הריח

כמה זמן יחזיק מעמד הריח שמעניק המוצר? התשובה לשאלה הזאת תלויה במשתנים רבים כמו סוג העור והמאפיינים הפיזיולוגיים שלכם. חומרי הבישום שמעניקים לאפטר שייב את הניחוח האופייני שלו מכילים בעיקר שמנים שיתפוגגו מהר יותר בשימוש על עור יבש, ויחזיקו מעמד בצורה הרבה יותר טובה ומרשימה על עור שמן. גם ריכוז האלכוהול במוצר משפיע על עוצמת ועמידות הריח שלו. הריח של מוצר שמכיל הרבה אלכוהול ופחות חומרי בישום, לרוב יתאדה מאוד מהר ובקושי תספיקו להרגיש אותו.

סוג הריח

בואו נעבור על סוגי הריחות הנפוצים ביותר: פרחוני, פירות הדר, אוריינטלי ועצי. בושם איכותי מורכב משלוש שכבות של ריח שיכו באפכם באופן הדרגתי. את השכבה הראשונה תרגישו ישר עם פתיחת המוצר, השכבה האמצעית היא הלב של הבושם והניחוח העיקרי שלו, ולבסוף יופיעו תווים בסיסיים שתוכלו להריח לאחר ששכבת הריח הראשונית תיעלם. הריח העמיד שילווה אתכם לאורך היום מורכב מהתווים האמצעיים והבסיסיים שיש בריח של המוצר.

אחרי שהבנתם איך לבחור את האפטר שייב המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם, הגיע הזמן להגיע לנושא המרכזי שמעסיק אותנו ולעבור על האפטרשייבים הכי טובים ואיכותיים שתוכלו למצוא בשוק.

6 אפטרשייבים מומלצים לשנת 2024

תכשיר לשיקום העור אחרי הגילוח של LAB SERIES

תכשיר גילוח של Lab Series

רוב הגברים נאלצים להתמודד בשלב כזה או אחר עם דלקת מגילוח. אני מצטמרר רק מלחשוב על הבעיה המציקה הזאת: דלקות, פצעונים ושערות חודרניות הפכו לסיוט הגדול ביותר של כל גבר שמתגלח באופן קבוע. אז, האם צריך להרים דגל לבן ולהשלים עם כל בעיות העור המכאיבות והלא נעימות האלה? ממש לא! התכשיר הזה יכול להציל את המצב ולאפשר לכם ליהנות מגילוח חלק ונקי בלי לסבול מגירוי ומאדמומיות.

בניגוד להמון מוצרים אחרים שמבטיחים הרים וגבעות ללא כל כיסוי, באמת עובד במציאות.

גילוח הוא תהליך שלא תמיד עובר חלק והמעבר של סכין הגילוח על העור יכול לגרום לכמה נזקים רציניים, כמו התפתחות דלקת בזקיקי השיער והופעה של שערות חודרניות – התופעה הזאת גורמת לשערות החדשות שצומחות לאחר הגילוח לצמוח בכיוון ההפוך אל תוך העור. מדובר בסיטואציה מאוד מציקה, והניסיון לגלח את השערות האלה יכול להפוך לכאב ראש רציני.

התכשיר הזה יעזור לכם להקל על הבעיה ולטפל בה באופן יסודי: הוא יעלים את השערות החודרניות ויסיר את הבליטות הכואבות שמופיעות במקומן. אם זה לא מספיק, אז האפטר שייב הזה גם מכיל נבחרת מנצחת של רכיבים טבעיים שיעזרו לעדן את המרקם של הזיפים. תוך שבועיים או שלוש מרגע תחילת השימוש במוצר הזה, אתם תבחינו ששיער הפנים שלכם יתרכך ויהפוך להרבה יותר חלק ורך.

הג’ל הזה גם מאיץ את תהליך הניקוי והטיהור של העור. הוא פותח את הסתימות בנקבוביות של זקיקי השיער ומאפשר להם לצמוח בצורה תקינה ובכיוון הנכון. כפי שרומז השם של המוצר, הוא מועיל לבריאות העור בשלוש דרכים שונות:

  • הוא מרגיע את העור ומשאיר אותו רענן וחיוני.
  • הוא משפיע על מנגנון צמיחת שיער הפנים והופך את הזיפים לרכים ובריאים יותר.
  • הוא מעניק לחות עמוקה לפנים ומשאיר תחושה נעימה ונוחה בעור.

בנוסף, התכשיר הזה מאט את צמיחת הזקן ומונע מהשיער להתפרע ולצאת משליטה. זה לא ממש מתאים לגברים שרוצים להצמיח במהירות רעמת שיער מפוארת, אבל ההשפעה שלו מוגבלת אך ורק לאזורים שאותם אתם מגלחים.

וכמובן, יש גם את רשימת המרכיבים המרשימה והמובחרת של המוצר הזה: הוא מכיל מגוון רחב של רכיבים טבעיים שמלאים בנוגדי חמצון חזקים שמגנים על העור מנזקי הגילוח ומשפרים את בריאותו, ולא תמצאו בו פרבנים שיכולים לפגוע בעור.

Lab Series הוא מותג וותיק שהשם שלו הולך לפניו. מאז שהוא החל את דרכו לפני 30 שנה, הוא מקפיד לא להתפשר על איכות התכשירים שהוא מייצר. קו המוצרים של החברה כולל גם מוצרי טיפוח לעיכוב הזדקנות העור ומניעת שומניות יתר בעור. הם משווקים ביותר מ-30 מדינות שונות.

סוג האפטר שייב: ג’ל

יתרונות:

  • מונע נפיחות וגירויים בעור כתוצאה מגילוח.
  • מעניק לחות מעולה.
  • מווסת את צמיחת השיער על הפנים.

חסרונות:

  • קשה למצוא חסרונות במוצר הזה, מה שכן, הוא לא מתאים לאנשים שמחפשים אפטר שייב עם בישום.

השורה התחתונה:

מדובר באפטר שייב יחיד במינו שמועיל לעור בשלוש דרכים שונות. בשונה מרוב המוצרים האחרים, הוא פותח במעבדה ועבר את הבדיקות המדעיות הקפדניות ביותר שהוכיחו את הבטיחות והיעילות הגבוהה שלו. מעבר לאפקט ההרגעה והרענון השגרתי שמספקים רוב האפטרשייבים, המוצר הזה יעיל במניעה של הרבה בעיות עור שונות שיכולות להיווצר ולהחמיר לאחר פעולת הגילוח.

אפטר שייב תחליב של PRORASO

אפטר שייב תחליב של פרורסו

המוצר המעולה הזה מחזיר אותנו אחורה בזמן לתור הזהב של הברברשופס. בימים ההם, תספורת גברית הייתה חוויה מהנה ומרגשת. אנשים התייחסו בחרדת קודש לעיצוב השיער שלהם ורצו לקבל את המראה המדויק, המטופח והנקי ביותר. היה תענוג לבקר אצל הספר שהיה מעניק לכם טיפול מפנק ברמה הכי גבוהה: מגבת חמה לריכוך הזקן, גילוח צמוד במיוחד עם תער גילוח איכותי, וכמה התזות על שני הלחיים של אפטר שייב מרענן שמפיץ ריח חושני ונעים. כל לקוח היה זוכה ליחס מסור וכבוד של מלכים.

התחליב האיכותי הזה יאפשר לכם לשחזר את החוויה הנוסטלגית הזאת מבלי לצאת מהבית. חברת Proraso נוסדה בשנת 1948 ועם השנים ביססה את עצמה כאחד מהמותגים המובילים באיטליה ובעולם. הוא הפך לאחד מהסמלים של התרבות האיטלקית וידוע בהקפדה שלו על מוצרים טבעיים ונטולי כימיקלים. בתכשירי החברה לא תמצאו כל זכר לפרבנים, סיליקונים, וצבעים מלאכותיים.

מדובר באפטר שייב הטוב ביותר שתוכלו למצוא בשוק. אם אתם רוצים להתגלח כמו מקצוען, אין כל סיבה שתסתפקו בפחות מהטוב ביותר. תבדקו את מוצרי הגילוח המעולים של החברה הזאת ואני מבטיח לכם שתודו לי אחרי זה.

אגב, יש להם גם סבון גילוח וקרם גילוח מהטובים בעולם (אולי אפילו הכי טובים). אם אתם רוצים לשדרג את חווית הגילוח שלכם, אני ממליץ לנסות כל אחד מהמוצרים שלהם.

בואו נחזור לאפטר שייב, ויש המון מה לאהוב באפטר שייב הזה:

  • הפורמולה שלו מלאה במרכיבים טבעיים שיעשו רק טוב לעור שלכם. הוא מכיל שמן אקליפטוס שמנקה את העור ומאחד את הגוון שלו, מנטול שמרענן וממריץ את העור, והממליס שמפחית גירויים וצריבות.
  • הוא מגיע עם ריח נעים ומתון שלא יציק לכם לאורך כל היום. הריח שמפיץ האפטר שייב של פרורסו יתפוגג תוך שעה או שעתיים וישתלב היטב עם הבושם שאתם משתמשים בו.
  • אפשר לרכוש אותו במחיר משתלם ונגיש לכל כיס. תוכלו למצוא את האפטר שייב המצוין הזה במחיר מצחיק באמזון (והוא יספיק לכם להרבה זמן). קחו בחשבון שהמחירים של מוצרים איכותיים אחרים יכולים להגיע בקלות גם ל-150 ₪, אז תעשו את החשבון בעצמכם.
  • התחושה החלקה והמרעננת שמותיר המוצר על העור. הפנים שלכם יתאוששו ישר מהגילוח וייראו נהדר.
  • האפטר שייב של Proraso אינו כולל מרכיבים מן החי, מה שהופך אותו למוצר טבעוני.

סוג האפטר שייב: תחליב

יתרונות:

  • עשוי מיותר מ-95% רכיבים טבעיים.
  • מרענן וממריץ את העור אחרי הגילוח.
  • ריח מצוין ולא שתלטני ואגרסיבי.

חסרונות:

  • אין משהו שאני יכול לשים עליו את האצבע, אולי רק הריח עצמו שזה כבר עניין של טעם אישי.

השורה התחתונה:

חברת Proraso ידועה במוצרי הגילוח המעולים שהיא מייצרת. האפטר שייב הזה מצדיק את המוניטין החיובי של המותג הוותיק הזה ועומד בציפיות הגבוהות ממנו. אתם הולכים לאהוב את התחושה הנעימה שמשאיר המוצר הזה לאחר שמעסים אותו בעדינות אל תוך העור.

אפטר שייב ג’ל לקירור העור אחרי גילוח של JACK BLACK

אפטר שייב של Jack Black

כל גבר שעומד עם סכין הגילוח מול המראה באמבטיה תמיד מנסה להשיג את הגילוח המושלם, אבל, לפעמים כל הכוונות הטובות והשאיפות הגבוהות מתרסקות אל קרקע המציאות. יש המון דברים שיכולים להתחרבש ולהתפקשש בדרך ולהביא לתוצאת גילוח עגומה ומאכזבת במיוחד: חוסר ריכוז רגעי, להב קהה, ובלאי של מכשיר הגילוח – כל אלה יכולים לגרום לכם לעשות טעויות ולפגוע בעור שלכם. התוצאה תהיה חתכים, פציעות או בליטות אדומות.

אבל, גם אם זה לא היה היום שלכם והגילוח עבר בצורה גרועה ובעייתית במיוחד, הג’ל של חברת Jack Black להרגעת וקירור העור אחרי גילוח, יחלץ אתכם מהמצוקה שנקלעתם אליה ויחזיר אתכם למסלול הנכון. מדובר בתחליב נטול אלכוהול שישכך כאבים וצריבה בעור ויעלים גירויים ואדמומיות שנוצרו כתוצאה מהגילוח. בניגוד לאפטרשייבים זולים שישרפו לכם את הפנים וישאירו תחושת עקצוץ מעצבנת, האפטר שייב הזה עושה את העבודה מבלי להשאיר תחושה מעיקה ולא נעימה בפנים. אחרי הגילוח המדויק והחלק שעשיתם, הדבר האחרון שאתם רוצים זה להמשיך לסבול.

יש הרבה מאוד מה לאהוב באפטר שייב הזה:

  • אפקט הקירור של הג’ל מסייע לסגור את נקבוביות העור לאחר הגילוח ולהקל על תחושת הבעירה והצריבה בפנים.
  • הוא מכיל תמצית אלוורה שמצטיינת בהרגעת עור מגורה. רכיבים נוספים כמו קמומיל והממליס ישככו את הכאבים בעור הפנים.
  • עוד מרכיב איכותי שכדאי להזכיר זאת מרווה: היא עוזרת לווסת את זרימת הדם לזקיקי השיער ולהמריץ את צמיחת השיער הבריאה.
  • ברשימת המרכיבים הארוכה של המוצר אפשר למצוא גם שמן לוונדר: הוא ידוע באיכויות החיטוי שלו שיעזרו לרפא ולשקם את העור אחרי גילוח רע. בנוסף לכך, הוא עוזר להפחית את הכאב והאדמומיות שנגרמים מכוויות שמש.
  • המוצר הזה נטול פרבנים, חומרי בישום וצבעים מלאכותיים. מדובר באחד מהאפטרשייבים הטבעיים והבטוחים ביותר לעור.
  • רוב האנשים שהתנסו בשימוש עם האפטר שייב הזה היו מרוצים מהעובדה שמספיקה כמות קטנה ממנו כדי ליהנות מהתועלת העצומה שלו לעור.

סוג האפטר שייב: תחליב

יתרונות:

  • מרפא ומרגיע עור מגורה ועוטף אותו בלחות מוגברת.
  • עשוי רכיבים טבעיים.
  • מגן על העור מנזקי קרינת השמש.

חסרונות:

  • ללא ריח (פחות מתאים לאנשים שאוהבים אפטר שייב עם ריח נעים).

השורה התחתונה:

אם העור שלכם מתגרה בקלות ואינו מגיב טוב לגילוח, המוצר הזה יציל את המצב ויגרום לעור שלכם להיראות במיטבו. קשה להתחרות ביכולות השיכוך וההרגעה של התחליב הזה: הוא מתאים לכל סוגי העור, ועל הדרך הוא גם יגן עליכם מנזקי השמש.

אפטר שייב מי גילוח של BARBERRY COAST

אפטר שייב של Barberry Coast

הניחוח הטרופי של צמח "רום המפרץ" מעלה אסוציאציות של מלחים מגודלים ושודדי ים קשוחים שהפליגו באיים הקריביים. לאחר חודשים ארוכים שהם העבירו בים הפתוח, ללא תספורת ומקלחת טובה, כל מה שהם היו זקוקים לו זה גילוח איכותי ובושם יעיל שיסתיר את הסירחון שנודף מהם.

כמה התזות של האפטר שייב האקזוטי הרגו שתי ציפורים במכה אחת: הרגעת העור המגורה והסוואת הריח המצחין שעולה מכל אדם שלא התרחץ זמן רב.

למרות שעברו מאות שנים, התכשיר הטבעי הזה עובד מצויין גם היום: אם אתם רוצים להרגיש כמו שודדי הקריביים, תלכו על האפטר שייב של חברת Barberry Coast Shave Co. מי הגילוח האיכותיים האלה ישמרו על העור מנזקי הגילוח ויעניקו ריח נפלא שכל אחד יאהב.

המוצר הזה הוכתר בתור האפטר שייב עם הריח הטוב ביותר והספלאש האיכותי ביותר שאפשר למצוא כיום: מדובר במוצר מעולה שמיוצר בעבודת יד ומכיל אך ורק מרכיבים טבעיים שנבחרו בקפידה.

האפטר שייב הזה מבוסס על גליצרין שמזין את העור בלחות ואינו מכיל אלכוהול. במקום תחושת הצריבה הלא נעימה והגירוי האופייני למוצרים על בסיס אלכוהול, האפטר שייב הזה מבצע את עבודתו מבלי לייבש את העור.

התכשיר הזה כולל תערובת ייחודית של תבלינים אקזוטיים, פירות הדר, שמנים אתרים, ותמציות צמחיות. כמובן שגולת הכותרת של המוצר זה צמח "רום המפרץ" שמגיע היישר מאיי הודו המערבית. מדובר במוצר טבעי לגמרי שמכיל 100% מרכיבים טבעיים ללא פרבנים או הנדסה גנטית.

ברגע שתתיזו את מי הגילוח על הפנים שלכם, תחושו עקצוץ קל שיעבור במהירות ויעורר את החושים שלכם. לאחר זריקת המרץ הזאת, תהיו מוכנים להסתער על העולם הגדול ולטרוף אותו. עם הניחוח המדהים והכובש שמפיץ האפטר שייב הזה תרגישו שהשמיים הם הגבול.

דרך אגב, הרבה נשים עפות על הריח הייחודי הזה, ככה שיכול להיות שהאפטר שייב הזה יקפיץ את המניות שלכם בקרב בנות המין היפה. בכל מקרה, שווה לנסות. אה כן, אני גם רוצה לציין את מדיניות החזרת המוצרים הנדיבה של חברת Barberry Coast: אם לא אהבתם את המוצר, תוכלו להחזיר אותו בכל עת ולקבל את כספכם בחזרה. מה עוד אפשר לבקש?

סוג האפטר שייב: מי גילוח

יתרונות:

  • מפזר ריח מדהים.
  • עשוי מ-100% רכיבים טבעיים.
  • החזר כספי מלא אם לא אהבתם את המוצר.

חסרונות:

  • הניחוח יכול להיות כבד וחריף מדי עבור חלק מהאנשים.

השורה התחתונה:

חברת Barberry Coast ידועה בגישה ההרפתקנית והנועזת שלה, והיא לא מפסיקה לחשוב מחוץ לקופסה ולהפתיע אותנו עם מוצרי טיפוח ייחודיים. האפטר שייב הזה שמגיע בצורת מי גילוח אינו מזכיר שום מוצר אחר שתמצאו על מדפי החנויות. מעבר לריח הנפלא, הוא גם יחזיר את העור שלכם לחיים, יזין אותו בלחות חיונית וישקם אותו לאחר הגילוח.

אפטר שייב באלם של Lather & Wood

אפטר שייב באלם של Leather & Wood

הדבר הראשון שקופץ לעין בזמן השימוש במוצר הזה שהוא קצת יותר סמיך מאפטרשייבים אחרים. אבל, אל תתנו לרושם הראשוני להטעות אתכם: למרות המרקם החמאתי והיחסית משחתי, הוא קל ונוח לשימוש ולא יוצר תחושה שומנית ודביקה בעור.

מהר מאוד תתרגלו לאפטר שייב המדהים הזה ותעריכו את מגוון היתרונות שלו. למרות שאפשר למצוא בשוק לא מעט מוצרים איכותיים, האפטר שייב הזה נמצא רמה אחת מעל כולם, ואין שום ספק שהוא ראוי להיכנס לכל דירוג וסקירה של האפטרשייבים הטובים ביותר שיש. ייתכן שמדובר באחד מהמוצרים הטובים ביותר לגברים עם עור רגיש.

גברים עם עור עדין חייבים לבחור אפטר שייב שאינו צורב ומייבש את הפנים. הבאלם של Lather & Wood עונה בצורה מושלמת על הקריטריון הזה: הוא נטול אלכוהול ומכיל שמן קוקוס שמזין את העור בלחות ופועל נגד חיידקים וזיהומים פטרייתיים. מרכיב נוסף שלו זה שמן חוחובה שעוזר לווסת את רמות השומן הטבעי המיוצר בעור.

הוא כולל גם ויטמין E, שהוא נוגד חמצון עוצמתי שנלחם בהזדקנות הטבעית של העור. ברשימת המרכיבים המרשימה שלו אפשר למצוא גם תמצית עלי רוזמרין, שמן נים (אזדרכת הודית) אורגני, וצמח הממליס (אגוז המכשפה).

משתמשי המוצר מרוצים מהיכולת שלו לקרר את העור מבלי לייבש אותו ולהשאיר משקעים שומניים. תזכרו כי אפטר שייב על בסיס אלכוהול נוטה לייבש את העור, ואם העור שלכם יבש וסדוק גם ככה, עליכם להימנע ממוצרים כאלה.

חלק מהאנשים שניסו את המוצר טוענים שהריח שלו בכלל לא מורגש, בעוד שאחרים מזהים ניחוח עדין של עץ הסנדל.

כמות קטנה של המוצר תעשה את העבודה, אז כל עוד לא תשפכו חצי מהבקבוק בבת אחת, הוא יספיק לכם לזמן רב. חלק ממשתמשי המוצר אפילו דיווחו שהוא הספיק להם לשמונה חודשים.

סוג האפטר שייב: באלם

יתרונות:

  • עובד מעולה על עור רגיש
  • מרקם מצוין
  • מכיל מרכיבים טבעיים

חסרונות:

  • אין הרבה פגמים במוצר הזה. חלק מהמשתמשים מתלוננים שניחוח עץ הסנדל הוא קצת חלש והיו רוצים שהוא יהיה עוצמתי יותר.

השורה התחתונה:

מותג Lather & Wood שיחק אותה עם מוצר ייחודי ויוצא דופן ששונה במידה ניכרת מכל אפטר שייב באלם אחר שתמצאו בשוק. הוא מצטיין במרקם קליל ואוורירי יותר שאינו משאיר תחושה כבדה ושמנונית על העור. הוא עובד מצוין על עור רגיש, אבל יספק את הסחורה על כל הסוגים והמרקמים של העור.

אפטר שייב באלם לחידוש ושיקום העור לאחר גילוח של NIVEA

אפטר שייב של NIVEA

אני בטוח שהשם הזה מצלצל לכם מוכר: מדובר באחד ממותגי הטיפוח הגדולים והידועים ביותר בעולם. החברה האהובה החלה את דרכה לפני יותר ממאה שנים עם המצאת קרם הטיפוח האייקוני שלה. מאז היא עברה כברת דרך ארוכה וכיום היא מציעה מבחר אינסופי של מוצרי טיפוח מסוגים שונים. מוצרי החברה הפכו ליד ימינם של עשרות (ואולי אפילו מאות) מיליוני גברים ונשים בכל רחבי העולם.

וגם האפטר שייב של המותג הפופולרי הזה שומר על איכות גבוהה כמו שאר המוצרים הנפלאים שהוא מייצר. למרות שניוואה מציעה אפטר שייב נוסף המיועד לבעלי עור רגיש ומכיל פחות אלכוהול, גם האפטר שייב הזה עושה עבודה מצוינת.

הפורמולה העדינה והלא שמנונית שלו כוללת את הויטמינים E ו-B5 שמאיצים את התחדשות ותיקון התאים של העור. הוא כולל גם חומרי לחות והזנה מיוחדים שמעשירים את העור בלחות מוגברת שתלווה אתכם זמן רב. תחושת הרעננות והחיוניות בעור לא תיעלם גם לאחר שעברו שעות רבות מרגע השימוש במוצר. האפטר שייב הזה נספג במהירות בעור ומתחיל לעבוד באופן מיידי.

למרות שבאופן רשמי הוא אינו מיועד לבעלי עור רגיש, האפטר שייב הזה יעיל במיוחד בטיפול בעור עדין ושברירי שמתגרה בקלות. עם זאת, הוא קצת יותר חזק מהגרסה שפותחה לגברים עם עור רגיש.

החיסרון הפוטנציאלי היחיד של האפטר שייב זה הריח שלו: מדובר בריח גברי צפוי וקלישאתי, וחלק ממשתמשי המוצר התלוננו שהוא עוצמתי ושתלטני מדי, אבל כמו שאומרים, על טעם ועל ריח!

סוג האפטר שייב: באלם

יתרונות:

  • מועשר בויטמינים E ו-B5 שמרעננים ומחדשים את העור
  • שומר על הלחות של העור לזמן ממושך
  • נספג במהירות אל תוך העור

חסרונות:

  • ריח חזק שלא כולם מתחברים אליו – על טעם ועל ריח

השורה התחתונה:

למרות שהמוצר הזה מבוסס על אלכוהול ולא על צמח "אגוז המכשפה" הטבעי והידידותי יותר לעור, הוא עדיין עושה את העבודה ומרגיע ביעילות את העור לאחר תהליך הגילוח. חלק מהמשתמשים טוענים שהגרסה הרגילה של המוצר פועלת בצורה לא פחות טובה מהאפטר שייב המיוחד שמיועד לעור עדין ורגיש.

תשמרו על הפנים שלכם: איך להשתמש באפטר שייב?

אם אתם רוצים לצלוח בשלום את תהליך הגילוח ולנטרל את השפעתו השלילית על עור הפנים, מומלץ בחום לסיים אותו עם אפטר שייב איכותי: הוא יבטיח שתבצעו את הפעולה השגרתית הזאת עם מינימום נזקים ותופעות לוואי לא נעימות. למרות שנראה שאי אפשר לפשל ולטעות בשימוש באפטר שייב, יש כמה כללים חשובים שצריך להקפיד עליהם. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהפיק את המירב ממוצר הטיפוח החשוב הזה, חשוב להשתמש בו באופן הנכון והיעיל ביותר.

הנה סרטון שימחיש לכם איך עושים את זה כמו שצריך:

והנה הסבר מפורט של כל הצעדים הנדרשים כדי ליהנות מכל היתרונות של אפטר שייב איכותי שאמור לרענן את העור, להרגיע אותו, להזין אותו, ולשכך כאבים וגירויים:

  1. ישר אחרי הגילוח, תשטפו את הפנים בעזרת מים קרים כדי לסגור את הנקבוביות של העור. לאחר מכן, תנגבו את הפנים בעדינות עם מגבת.
  2. תשימו כמות קטנה של אפטר שייב (לא משנה מה הסוג שלו- באלם, תחליב, ג’ל, או מי גילוח) על כף היד. תחככו את שתי הידיים כדי לפזר את המוצר באופן שווה ואחיד.
  3. בעזרת תנועות סיבוביות כלפי מעלה תעסו את האפטר שייב לתוך עור הפנים. התנועות האלה ישפרו את ספיגת התכשיר בעור. תתמקדו באזורים שבהם התבצע הגילוח.
  4. תאפשרו לאפטר שייב להיספג בתוך העור, עד לשלב שבו כבר לא ניתן להבחין בו. זה יכול לקחת כמה דקות. בחלק מהמקרים, צריך למרוח שכבה שנייה של האפטר שייב כדי לכסות היטב את כל אזורי הפנים.

עוד כמה הערות חשובות בנוגע לשימוש באפטר שייב:

  • אתם יכולים להשתמש בקרם לחות לעור לאחר הגילוח ולפני מריחת האפטר שייב. מומלץ לעשות את זה, במיוחד אם המוצר מכיל אלכוהול שיכול לייבש את העור.
  • יכול להיות שתרצו להשתמש בתמצית צמח "אגוז המכשפה" על עור הפנים לאחר הגילוח. זה יכול לעזור להסיר את כל המשקעים שנשארו בעור אחרי ששטפתם את הפנים. עם זאת זו לא חובה, במיוחד אם אתם משתמשים באפטר שייב איכותי שמכיל הממליס.

מצא את ההבדלים: באלם, מי גילוח, תחליב וג’ל

כמו שכבר הזכרתי, אפטר שייב יכול להגיע בכמה צורות שונות. הסוגים העיקריים שעומדים לרשותכם הם באלם, מי גילוח, תחליב וג’ל. כבר הסברתי איך להתאים בין כל סוג למרקם העור שלכם, ועכשיו הגיע הזמן להכיר מקרוב את כל אחד מהסוגים האלה.

אפטר שייב באלם

אפטר שייב באלם הוא סוג של תחליב לחות. בדרך כלל הוא מגיע עם ריח מתון בעוצמה בינונית, אבל בחלק מהמקרים, הריח ייעלם זמן קצר לאחר השימוש.

רוב האפטרשייבים האלה הם נטולי אלכוהול, אבל יש גם יוצאים מהכלל. הם יעילים בהפחתת כוויות לאחר גילוח. ייתכן שתחושו עקצוץ קל לאחר מריחת הבאלם, אבל הוא עושה עבודה מצוינת בכיווץ נקבוביות העור.

אפטר שייב באלם מתאים במיוחד לגברים בעלי עור יבש. מדובר בחומרי סיכה מעולים שמזינים את העור בלחות עמוקה ונשארים צמוד לפני השטח של העור. המרקם שלהם סמיך וכבד יותר מסוגים אחרים של אפטר שייב, ולכן כדאי להימנע מהם אם אתם סובלים מאקנה.

מי גילוח (ספלאש)

מדובר על אפטר טייב שבדרך כלל מבוסס על אלכוהול שמייבש ומהדק את העור. אם אתם נשרטים ונחתכים לעיתים קרובות במהלך הגילוח, המוצר הזה יכול להיות יעיל במיוחד בשבילכם בזכות היכולת שלו למנוע זיהומים. לעומת זאת, בעלי עור יבש צריכים להתרחק ממי גילוח המבוססים על אלכוהול ולבחור במוצרים שמכילים הממליס. אם יש לכם עור שמן שיכול לשאת את האפקט המייבש של אלכוהול, אין כל בעיה בשימוש בספלאש.

תחליב גילוח

בדומה לסוג הקודם שהכרנו, תחליב גילוח בדרך כלל מגיע עם ריח חזק שמורגש היטב. הניחוח העוצמתי שלו מחזיק מעמד זמן רב ויכול להחליף בהצלחה את רוב הבשמים שאתם רגילים להשתמש בו. תחליב גילוח עובד בצורה דומה לטונר לעור שמכווץ את נקבוביות העור אחרי הגילוח. תחליבי גילוח עובדים מצוין על עור שמנוני.

אפטר שייב ג’ל

אין הבדל משמעותי בין תחליב לג’ל, למעט העובדה שהאחרון מצטיין בקירור העור ובמניעה של צריבה וכוויות כתוצאה מהגילוח. העור סופג את הג’ל במהירות, מה שהופך אותו למוצר מצוין לגברים המתגוררים באקלים לח: הוא יעשה את העבודה במהירות עוד לפני שתתחילו להזיע. בזכות הספיגה המהירה שלו בעור, הוא לא תמיד מעניק את כל הלחות הנדרשת.

איך בחרנו את המוצרים שנכנסו לדירוג שלנו

בואו ננסה להיכנס לראש שלי ולהבין על סמך אילו קריטריונים בחרתי את המועמדים הסופיים שהופיעו ברשימה המובחרת שלנו. לקחתי בחשבון מגוון רחב של מאפיינים חשובים כמו איכות ובטיחות המרכיבים והתחושה שמשאיר האפטר שייב על העור. עם זאת, השיקול המכריע ביותר היה מבחן התוצאה: כל מוצר שביצע את עבודתו בצורה היעילה והמוצלחת ביותר נכנס לדירוג הזה. עשיתי מחקר מקיף כדי להתרשם מהיכולות האמיתיות של כל אחד מהמוצרים שבדקתי. ניסיתי כל אחד מהמוצרים האלה בעצמי, עברתי על אינספור ביקורות וחוות דעת, ובחרתי רק במוצרים שזכו לפידבק חיובי והשאירו הכי הרבה לקוחות מרוצים ושבעי רצון. כמובן שלא יכולתי לעבור על כל אפטר שייב שקיים בשוק, אבל בחרתי כמה את המוצרים הכי טובים שאני יכול להמליץ עליהם בלב שלם.

אפטר שייב: לסיכום

גבר צעיר ומגולח בחליפה כחולה מצטלם ברחוב

הגיע שלב הסיכומים. אני מקווה שעכשיו אחרי קריאת המאמר הזה תוכלו לענות על השאלה: "איך לזהות אפטר שייב איכותי?". אחרי שלמדתם איך לבחור את המוצר המושלם עבורכם ואיך להשתמש בו באופן יעיל, תוכלו בקלות למצוא אפטר שייב איכותי שישמש אתכם לשנים הקרובות.

דוד שייברס
דוד שייברס

שלום! קוראים לי דוד, ואני מכור לגאדג'טים של שיער. עד כמה מכור? מאוד מכור: יש לי יותר מ-30 מכונות גילוח, ו-11 מכונות תספורת שאני אוסף במשך כמעט 20 שנה. ועל כמות סכיני הגילוח עדיף שבכלל לא נדבר... בכל מקרה, אני רווק מנתניה, עובד בתור מהנדס תוכנה, ויש לי 2 כלבים.

4 תגובות
  1. אישית, אני מאד ממליץ על קרם אחר הגילוח של Weleda. עדין, לא צורב, ריח לבנדר עדין, חומרים טבעיים בלבד. תענוג.

    • Reply
      דוד שייברס 22/01/2020 at 16:18

      היי נדב,
      מעניין, נבדוק את העניין 🙂
      תודה על ההמלצה!

  2. איזו השקעה! אין דברים כאלה! תודה רבה דוד

    • Reply
      דוד שייברס 26/06/2020 at 11:57

      היי עמי,

      המון תודה על התגובה והפירגון, ממש כיף לשמוע 🙂 עושים את המקסימום!

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo