הכי משתלם

בראון סילק אפיל 9: מסיר השיער הכי טוב בעולם?

חברת בראון עשתה זאת שוב עם בראון סילק אפיל 9! כשכולם היו בטוחים שאי אפשר להתעלות על העיצוב, העוצמה והיעילות של מסירי השיער שמוציא המותג הוותיק והאהוב הזה, הוא הדהים את כולנו פעם נוספת והכריז על סדרת Silk Epil 9 שמבטיחה להציג רמה חדשה וחסרת תקדים של איכות.

התרגשתי מההכרזה החגיגית וכססתי ציפורניים בציפייה שהמכשיר החדיש יגיע לחנויות. כשסוף סוף נתקלתי ביורש החגיגי של סדרת סילק אפיל 7 הפופולרית, התאהבתי בו ממבט ראשון. שאר מוצרי הדגל של פיליפס ופנסוניק הפסיקו לעניין אותי, וכל מה שחלמתי זה להשיג את מסיר השיער הזה ולשים את הידיים שלי עליו.

בסופו של דבר, רכשתי את המוצר הנוצץ וניסיתי אותו על עצמי. כמובן, שאני הולכת לחלוק בהתרשמות האישית שלי מהמכשיר החדשני והמתקדם. זאת הולכת להיות סקירה מקיפה שתעזור לכן להבין פעם אחת ולתמיד האם באמת שווה לרכוש את הבראון סילק אפיל 9 או שמדובר בגימיק שיווקי שלמרות כל הרעש והצלצולים לא עומד בציפיות הגבוהות ממנו.

אם אתן קצרות בזמן ואין לכן כוח לעבור על כל הכתבה, דאגתי לסיכום תמציתי של הנקודות החשובות ביותר בנוגע למוצר:

מסיר השיער המתקדם ביותר של בראון בהחלט מספק את הסחורה ומגיע עם מגוון היבטים חיוביים:

  • דגם סילק אפיל 9579 הוא מכשיר מדהים שמספק את כל מה שאפשר לבקש ממסיר שיער.
  • מדובר בדגם הטוב והמשוכלל ביותר בסדרת סילק אפיל 9 החדישה.
  • אין ספק שמותג בראון שיחק אותה פעם נוספת עם הסדרה החדשה. מסירי השיער האלה עושים עבודה מעולה בכל פרמטר אפשרי – עיצוב ומראה חיצוני, ביצועים, ויעילות. הם מספקים תוצאה מצוינת שמחזיקה מעמד זמן רב. אם אתן רוצות למרוט את השערות מהשורש ומחפשות מראה נקי וחלק במיוחד, המכשירים האלה הם פשוט מושלמים.
  • מדובר באחד ממסירי השיער הטובים ביותר בעולם, ולדעתי האישית אפילו הכי טוב.
  • המכשיר הזה הפך מהר מאוד למסיר השיער שאני הכי אוהבת.

למרות שקשה למצוא חסרונות במסיר השיער המעולה הזה, יש 3 היבטים שאני יכולה להתלונן עליהם:

  • קודם כל, אי אפשר להשתמש בו בזמן שהמכשיר נטען ומחובר לחשמל
  • הוא יקר, אבל אין מה לעשות – על איכות צריך לשלם.
  • ואחרון חביב, המחסור של ראש גילוח מיוחד לאזורים אינטימיים ורגישים יכול להיות קצת מציק.

מראש אני אומרת שמדובר במסיר שיער יקר שלא מתאים לכל תקציב, אבל הוא באמת שווה את הכסף שתשקיעו בו.

אם כבר רכשתן בעבר מסיר שיער מסדרת Silk Epil 7 ואתן מתלבטות האם כדאי לשדרג אותו למכשיר חדשני ומתקדם יותר מסדרת סילק אפיל 9 החדשה, אני לא הייתי ממהרת להחליף את המכשיר הקודם, בעיקר אם אתן עדיין מרוצות ממנו. יש המון נקודות דמיון בין שתי הסדרות וההבדל בין הדור החדש של מכשירי בראון לסדרה הקודמת הוא לא כזה דרמטי.

בכל מקרה, אני רכשתי בראון סילק אפיל 9 דגם 9561 ונהניתי מכל רגע. הוא עומד במבחן התוצאה ומצדיק לגמרי את המוניטין החיובי של מותג בראון. הוא זהה לגמרי למכשיר ה- 9579 המתקדם יותר, מלבד למברשת המיוחדת לניקוי וטיהור הפנים שאינה נכללת בערכה (ההבדל במספר של הדגם הוא לרוב אביזר כלשהו שנכלל או לא נכלל בערכה). גם ככה לא הייתי צריכה את האביזר הזה, וברגע שראיתי את המכשיר בהנחה באתר אמזון, לא יכולתי להתאפק והחלטתי לקנות אותו.

החדשות הטובות הן שהמחירים שלו משתנים כל הזמן ואפשר למצוא דגמים מסוימים במחיר סביר ונגיש יותר.

בהתחלה, רציתי לרכוש את מסיר השיער HP6576 של פיליפס בזכות הפינצטות הקרמיות שלו, עם זאת מהר מאוד ירדתי מהרעיון הזה בגלל שהעדפתי לרכוש דגם חדיש ועדכני יותר.

לא התחרטתי על הבחירה הזאת אפילו לרגע אחד ואני לגמרי מרוצה מהמכשיר החדש של בראון.

על מה נדבר בסקירה?

רגליים של אישה שעברו הסרת שיער

הנושאים שנכסה בסקירה הזאת:

  1. מדובר באחד ממסירי השיער היפים ביותר שאי פעם ראיתי, ואחרי חודשים ארוכים של המתנה, ניתן לרכוש אותו במחיר משתלם במיוחד.
  2. מעבר למראה החיצוני, גם הביצועים שלו פשוט מצויינים: אתן הולכות להכיר לעומק את התכונות והמאפיינים שלו. תשמחו לדעת שהמכשיר הזה מצטיין בעוצמה, יעילות ומהירות יוצאות דופן. הוא יתמודד בקלות עם שיער בכל הצורות והגדלים. החל משערות קצרות וקטנות ועד לשערות עבות וארוכות במיוחד.
  3. דגמי הסדרה מגיעים עם ערכה מקיפה ומפנקת של תוספות ואביזרים נלווים. חלק מהמכשירים מגיעים עם ראש גילוח מיוחד להסרת שיער הפנים.
  4. נעשה סדר בים הגרסאות והדגמים השונים, כולל מכשירי SkinSpa. השוני העיקרי הוא בגודל הערכה ובמספר האביזרים הנלווים, בזמן שהמכשיר עצמו זהה ברוב המקרים.
  5. לבסוף, אחלוק בהתרשמות האישית שלי ממסיר השיער החדש בראון סילק אפיל 9.

לאחר ההקדמה הארוכה, הגיע הזמן לצלול למים העמוקים ולהכיר מקרוב את סדרת סילק אפיל 9 של חברת בראון.

בראון סילק אפיל 9: עיצוב

בראון סילק אפיל 9 מבט מקרוב על העיצוב

אני חושבת שמדובר במסיר השיער הכי יפה שאפשר למצוא כיום. זה בדיוק הרושם הראשוני שהיה לי כשנתקלתי בפעם הראשונה במכשיר סילק אפיל 7 (Silk Epil 7) מהסדרה הקודמת של בראון. העיצוב הלבן עם הנגיעות האפורות פשוט נראה מדהים ואין ספק שחברת בראון עשתה עבודה נהדרת בעיצוב של המכשיר.

הראש שלו רחב ב-40% מהדגמים של הסדרה הקודמת. המאפיין הזה לא רק משפר את הביצועים של דגמי סדרת סילק אפיל 9, אלא גם תורם למראה החיצוני שלו.

הפסים הסגולים מעניקים לו לא מעט שיק וסטייל. למרות שאני לא ממש מתחברת לצבע הזה, הוא באמת מוסיף המון למראה הכללי של המכשיר. דגמים אחרים של הסדרה כוללים פסים בצבע כחול או ורוד בהיר.

העיצוב הארגונומי של מכשירי סדרה 9 הופכים אותם לקלים לאחיזה ונוחים במיוחד לשימוש. לא תתקשו להיפטר משיער מיותר בכל רחבי הגוף והפנים: המכשיר ימרוט את השערות בפנים, ברגליים, בקו הביקיני, בבית השחי, ובאזורים אחרים. אין ספק שמדובר במסיר שיער מאוד רב תכליתי.

מסירי השיער בסדרת Silk Epil 9 הם קלים ומתאימים לגודל כף היד שלכן, מה שאומר שתוכלו לתפעל אותם בקלות וללא מאמץ.

הפינצטות של בראון סילק אפיל 9

בראון סילק אפיל 9 מבט מקרוב על הפינצטות

עם כל הכבוד לעיצוב המרשים של המכשיר, הגיע הזמן להתמקד בראש ההסרה של דגמי הסדרה. אם תנסו להשוות בין דגמי סילק אפיל 9 לסדרת סילק אפיל 7, הדבר הראשון שקופץ לעין הוא ההבדל המהותי בגודל של ראש ההסרה. בראון החליטה לעשות את הדברים אחרת ולשנות לגמרי את מערכת הפינצטות במכשירים.

הדגמים החדשים של בראון סילק אפיל 9 מצוידים בראש רחב במיוחד הגדול ב-40% לעומת הדור הקודם. זה מאפשר לו לכסות שטח גדול יותר בכל מגע עם העור ולהאיץ את תהליך הסרת השיער.

חשוב לציין שזה שהוא רחב יותר ב-40%, לא אומר שהוא מכיל יותר פינצטות מאשר הסדרה הקודמת. ההבדל הוא בעיקר בגודל ובצורת הסידור של הפינצטות.

בדגמי הסדרה התשיעית, הפינצטות שתופסות ומסירות את השיער גדולות יותר, מגיעות במגוון רחב של צורות, וממוקמות בצורה שונות לעומת מכשירי הסדרה השביעית והישנה יותר.

אני מודעת לבלבול הרב בנוגע למספר הפינצטות המדויק, אז הגיע הרב לפזר את הערפל סביב העניין הזה פעם אחת ולתמיד: אין כל הבדל בכמות הפינצטות בין הסדרות השונות, ההבדל היחיד הוא בגודל ובסידור שלהן. זה הכל.

הפינצטות של בראון סילק אפיל 9 מבוססות על טכנולוגיית מיקרו – גריפ חדשנית שמיועדת להסרת השערות הקטנות ביותר. היא מאפשרת להסיר אפילו שערות קצרצרות באורך של 0.5 מ"מ.

תאמינו לי שלכל ההבטחות האלה יש גם כיסוי במציאות: מכשיר הבראון סילק אפיל 9 שלי התגבר בהצלחה על השערות העדינות שצומחות לי מעל השפה העליונה. ככה שדגמי הסדרה יסירו בקלות גם שערות דקות וקצרות במיוחד וגם את השערות העבות והגסות ביותר.

למרות התוצאות המרשימות, אני חייבת לצנן מעט את ההתלהבות ולוודא שהציפיות שלכן לא יהיו גבוהות מדי: אפילו המכשיר המתקדם הזה לא הולך להסיר 100% מהשיער. אז נכון שהעור שלכן יישאר חלק ורך כמו משי, עם זאת זה לא אומר שלא יישארו שערות קטנות שבקושי ניתן להבחין בהן. אין מה לעשות, אף מסיר שיער לא יוריד את כל השערות – ככה הם עובדים ואין מה לעשות בעניין (אם כי אני מאמינה שתוך 10 שנים ימציאו פתרון גם לזה).

אביזרים נלווים ותכונות מיוחדות של בראון סילק אפיל 9

אביזרים נלווים של בראון סילק אפיל 9

סדרת Silk-Epil 9 כוללת מגוון רחב של דגמים שונים, שההבדל העיקרי הוא באביזרים ובתוספות שכולל כל מכשיר. כמובן שמסיר השיער הבסיסי זהה בכל הגרסאות ומגיע עם אותה מערכת של פינצטות. המחיר תלוי בגודל הערכה המגיעה עם המכשיר. דגם מתקדם ומתוחכם יותר יכלול יותר תוספות ואביזרים נלווים, אבל זה ישתקף היטב בתג המחיר שלו.

בואו נכיר את האביזרים הבסיסיים המגיעים עם כל דגמי הסדרה:

  • מערכת עיסוי מתקדמת שתקל על הכאב בזמן הסרת השיער.
  • ראש הסרה למגע ישיר עם העור. מאפשר להסיר את השערות באופן מהיר ויעיל יותר, אבל באותו הזמן הופך את התהליך לטיפה יותר כואב.
  • ראש חיתוך גמיש שזז יחד עם תנועות היד שלך.
  • מגנון "הרמה" מיוחד לחיתוך שערות שטוחות.
  • תאורה מובנית.
  • ראש המכשיר ניתן לשטיפה קלה.
  • 2 מהירויות הפעלה.

וכמובן יש את האביזרים המתקדמים יותר שמשתנים מדגם לדגם: ראש להסרת שיער הפנים, ראש גילוח וקיצוץ שיער (טרימר), עמדת טעינה, מברשת לקרצוף הגוף, ומברשת לניקוי עור הפנים.

הופתעתי לגלות שחלק מהדגמים של הסדרה, כמו בראון סילק אפיל 9538 ו-9958, מגיעים עם מסיר שיער לפניםBraun 810. זה אומר שתקבלו שני מכשירים בחבילה אחת!

חברת בראון המשיכה את המסורת ויצרה כמה דגמים יוקרתיים יותר שנועדו להעניק חווית טיפוח מקצועית ברמה של סלון יופי יוקרתי. דגמי (SkinSpa ,9961 ו-9969) מגיעים עם מברשות מיוחדות לניקוי עמוק ויסודי של העור.

המגוון האינסופי של האביזרים הנלווים מבטיח שכל אחת תוכל למצוא משהו שיקלע בול לדרישות ולהעדפות שלה. כמובן שהמחיר משתנה מדגם לדגם (בגלל כמות התוספות), אבל האיכות של המוצר לגמרי מצדיקה את העלות שלו.

אם הלכתן לאיבוד בים של האפשרויות השונות ואתן מחפשות את הדגם המוצלח והשווה ביותר שכדאי ללכת עליו, אני הייתי ממליצה על מסיר השיער בראון סילק אפיל 9579. אם הייתי צריכה לבחור את הדגם הטוב ביותר בכל הסדרה המדהימה הזאת, לדעתי המכשיר הזה מספק את התמורה הכי טובה למחיר שלו.

הוא מגיע עם כל האביזרים וראשי הגיזום והגילוח הנדרשים: הערכה שלו כוללת ראש מיוחד להסרת שיער הפנים, ככה שלא תצטרכו לרכוש מכשיר גילוח לפנים. הוא גם מגיע עם מברשת ניקוי לקרצוף עור הפנים, עמדת טעינה, ראש של מכונת גילוח וקוצץ שיער – מדובר בערכה רחבה ומקיפה במיוחד שעונה כמעט על כל צורך ודרישה.

עם זאת, אף אחד ממסירי השיער של סדרת Silk Epil 9 אינו כולל ראש מיוחד למריטת השיער באזורים רגישים ועדינים במיוחד.

לדעתי האישית, זה חיסרון, והעובדה הזאת מונעת ממני להמליץ על המכשיר לנשים שרגילות לגלח את האזור האינטימי ורוצות להתחיל להשתמש במסיר שיער, פשוט כי ראש ההסרה של המכשיר יכול להיות כואב מדי לנשים לא מנוסות שאף פעם לא עברו טיפול שעווה.

שימוש יבש ורטוב

דוגמנית משתמשת בבראון סילק אפיל 9 במקלחת

בדיוק כמו הסדרה הקודמת, גם דגמי סילק אפיל 9 של בראון יכולים להסיר שיער יבש או רטוב, ככה שתוכלו להשתמש בהם גם במקלחת.

מדובר במכשיר אלחוטי שאי אפשר להשתמש בו בזמן שהוא נטען (זה מונע סכנת התחשמלות בזמן השימוש במקלחת), אז אני ממליצה להטעין אותו עד הסוף כדי ליהנות בצורה מלאה מכל מה שיש לו להציע. אחרי הטענה של שעה, תוכלו לעבוד עם המכשיר במשך 40 דקות. אני מאוד מרוצה מזמן פעולת הסוללה וזה מספיק לי להסרת השיער ברוב אזורי הגוף.

כדי להימנע מהפתעות לא צפויות ותקלות לא נעימות, אני דואגת לטעון את המכשיר בסוף השימוש כדי להכין אותו לשימוש הבא. זמן הטעינה עובר מהר מאוד, פשוט תניחו את המכשיר בעמדת הטעינה ותשאירו אותו שם עד שהסוללה תתמלא לגמרי.

איך תדעו מתי זה יקרה? פשוט מאוד: תסתכלו על נורית החיווי שמהבהבת בזמן הטעינה. כשנורת הלד מפסיקה להבהב, זה אומר שהמכשיר נטען בצורה מלאה.

חסרונות של המכשיר

נכון לעכשיו, החיסרון העיקרי שאני יכולה לחשוב עליו זה המחיר. זה באמת מבאס שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה את המכשיר המצוין הזה.

עוד היבט בעייתי זה שאי אפשר להשתמש במכשיר בזמן שהוא נטען, אבל זה סך הכול הגיוני בגלל שמסיר השיער מתאים גם לשימוש רטוב וחברת בראון רוצה למנוע סכנת התחשמלות במקרה שמשתמשים בו באמבטיה, אז כמו שאמרתי מקודם: אני ממליצה לטעון אותו בצורה מלאה אחרי כל שימוש כדי שהוא יהיה טעון לגמרי לשימוש הבא.

וכבר דיברנו על זה שדגמי הסדרה אינם מגיעים עם ראש מיוחד להסרת שיער באזור המפשעה.

ההתנסות האישית שלי עם בראון סילק אפיל 9

שימוש בבראון סילק אפיל 9 על הרגל

לקח לי חצי שעה להסיר את השיער מהרגליים. זה באמת זמן מצוין אם לוקחים בחשבון שלא גילחתי את השיער ברגליים במשך 3 שבועות (כן, זאת אני בחורף). ככה שהמצב היה די מוזנח והרגליים שלי התמלאו בשערות. הרוב היו די עבות, אבל אפשר היה למצוא גם כמה שערות עדינות וקצרות.

המכשיר נפטר מרוב השערות כבר במגע הראשון, אבל בגלל שאני פרפקציוניסטית ולא רציתי להשאיר אפילו שערה אחת, עברתי על כל אזור כמה פעמים. ובסוף? הרגליים שלי הרגישו חלקות לגמרי, במיוחד אחרי שמרחתי קרם לחות.

ההרגשה המדהימה הזאת של עור נקי לגמרי ונטול שיער נמשכה 4 ימים, לאחר מכן השערות החלו לצוץ מחדש. כשמיששתי בעדינות את העור כנגד כיוון צמיחת השיער, יכולתי להרגיש אותן, למרות שהן עדיין לא היו גלויות לעין.

זה לא שונה מכל מסיר שיער חשמלי אחר שיש לי.

לקראת הקיץ הלוהט הרצון להסיר את השיער ולשמור על מראה חלק ואסתטי עולה, ולכן השתמשתי במכשיר פעם בשבועיים. בחורף, חזרתי על הסרת השיער פעם בחודש. נכון שזה היה קצת יותר כואב, אבל זכותי להיות עצלנית אחרי שתחזקתי מראה מושלם במשך חצי שנה ברצף!

אם המזל שיחק לכן בגדול והגוף שלכם נקי משערות עבות ושחורות, תוכלו להשתמש במכשיר פעם בחודש אפילו בחודשי הקיץ. התדירות הזאת תספיק כדי לעשות את העבודה.

השתמשתי במכשיר בתוך המקלחת, למרות שלא הייתי סבלנית מספיק כדי לעשות את זה תחת המים הזורמים וניסיתי לקצר את התהליך.

אז איך הייתה החוויה? הסרת השיער בבית השחי לא הייתה מכאיבה יותר ממכשירים אחרים וגם פספסתי רק כמה שערות בודדות.

הבשורה המשמחת היא שמסיר השיער בראון סילק אפיל 9 עושה עבודה טובה גם על שיער רטוב. הוא אינו שובר את השערות והפינצטות תופסות ומורטות אותן בצורה חלקה ונעימה. אתן חייבות לזכור שכדאי לפתוח ולהרחיב את נקבוביות העור כדי להפחית את הכאב המורגש במהלך הסרת השיער.

אבל, עוד לא הגענו לחלק הטוב ביותר!

השתמשתי בדגם ה-9561 כדי להיפטר מהשיער בשפה העליונה. אין ספק שזה הלחיץ אותי, אבל אזרתי אומץ ויצאתי לדרך. הלבשתי את ראש ההסרה המיועד להסרת שיער הפנים וכיוונתי את המכשיר למהירות הראשונה והאיטית יותר.

ראש מיוחד להסרת שיער פנים סילק אפיל 9

בעת המגע עם האזור העדין והרגיש הזה, מילאה אותי תחושה של עקצוץ ודגדוג.

זה היה קצת כואב, אבל אהבתי את התוצאה שהתקבלה, לכן היה שווה לסבול קצת ואני בטוחה שאתרגל לזה במהירות. כל השערות נעלמו במהירות וברגע שהתרגלתי למכשיר, היה פשוט תענוג להשתמש בו.

כשזה נוגע למסירי שיער, אז יש כלל חשוב: אם זה לא כואב בכלל, כנראה שאתן עושות משהו לא נכון.

בזמן הסרת שיער הפנים, אתן צריכות ללחוץ קצת על מסיר השיער ולהצמיד אותו לעור. תזכרו שהראש המיוחד להסרת שיער בפנים הוא הרבה יותר צר והוא מסתיר חלק גדול מהפינצטות, ולכן יש לוודא שהן יגיעו כמה שיותר קרוב לשטח פני העור.

בשורה התחתונה, הניסוי הוכתר בהצלחה, ואני הולכת להמשיך להסיר את שיער הפנים בעזרת המכשיר הזה. אני מכריזה באופן רשמי שהחלטתי לוותר על רצועות השעווה לפנים, ואני הולכת להשתמש במסיר שיער חשמלי בכל אזורי הגוף והפנים.

בנוסף, מאוד אהבתי גם את אורך חיי הסוללה.

אל תתעצלו לקרוא את הוראות השימוש המצורפות למוצר: החוברת הדקיקה מכילה בסך הכול שלושה עמודים, אבל היא תלמד אתכן את כל מה שצריך לדעת כדי לתפעל את הבראון סילק אפיל 9.

בראון סילק אפיל 9: שורה תחתונה

אישה צעירה ובלונדינית עם שיער ארוך מחייכת למצלמה

בשעה טובה, הגענו לשלב הסיכומים. מסיר שיער סילק אפיל 9 של מותג בראון לגמרי שווה את ההשקעה הכספית שלו. אם אתן יכולות להרשות לעצמכן את מסיר השיער הזה, אני לגמרי ממליצה לכן לקנות אותו. אחרי שבדקתי את המכשיר על עצמי, אני יכולה להמליץ עליו בלב שלם – הוא מהיר, יעיל ועוצמתי. הוא נראה מהמם ומתאים גם לגוף וגם לפנים. מה עוד אפשר לבקש?

בראון סילק אפיל 9: מסיר השיער הכי טוב בעולם?
בראון סילק אפיל 9: מסיר השיער הכי טוב בעולם?

תגיות:

רוזה גולדמן
רוזה גולדמן

היי, אני רוזה! נעים מאוד :) אני אוהבת להתנסות במכשירי עיצוב וטיפוח חדשים באופן קבוע ולכתוב על החוויות שלי במגזין בזמן הפנוי שיש לי. ביום יום אני קופירייטרית בדרום הארץ, נשואה +2, ומגדלת כלב בשם רקסי.

2 תגובות
  1. היי רוזה, תודה רבה על המדריך! אני גבר וזה משהו שאני רוצה לקנות. רציתי בבקשה לשאול, איזה דגם של סדרת 9 אני צריך לקנות על מנת לקבל רק את האביזרים הבאים:
    עמדת טעינה, מברשת לקרצוף הגוף, ומברשת לניקוי עור הפנים (עמדת טעינה לא קריטי, אני מניח שבכל הדגמים ניתן להטעין בקלות ושיש חיבור לחשמל)?

    את האביזרים: ראש להסרת שיער הפנים, ראש גילוח וקיצוץ שיער (טרימר) אני לא ממש צריך (למרות שאם מדובר בגילוח לפנים לגברים אז אולי אני אשקול גם את זה).

    תודה רבה!

    • Reply
      רוזה גולדמן 08/11/2020 at 18:34

      היי אבי,
      בכיף ותודה על הפרגון!
      אתה צודק, בכל הדגמים ניתן להטעים בקלות 🙂
      אני חושבת שמה שאתה מחפש זה הדגם שתוכל למצוא בקישור הזה.
      תגלול קצת למטה, ברשימת האביזרים של הדגם יש 2 מברשות לפילינג – אחת עדינה ואחת לפילינג עמוק.
      אם הבנתי אותך נכון, אז זה מה שחיפשת!

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo