ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד: האם זאת סכין הגילוח הכי טובה בעולם?

אם אתם מחפשים דרך נוחה ולא יקרה להסרת שיער הפנים, סכין הגילוח ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד היא הפתרון המושלם עבורכם. מדובר בסכין גילוח מסורתית שמצוידת בכמה פיתוחים מתקדמים שנועדו לשדרג את חווית הגילוח שלכם ולהקפיץ אותה לרמה הבאה.

אם מכונת גילוח חשמלית לא עושה לכם את זה או שאתם מחפשים מכשיר גילוח נוסף שיאפשר לכם להשלים את הלוק ולהעניק את הטאצ’ הסופי לזקן ולשיער הפנים שלכם, ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד בהחלט תספק את הסחורה. מדובר בסכין גילוח ידנית שאפשר להפעיל באמצעות סוללה: היא לא מתחברת לחשמל עם כבל חשמלי מסורבל (עובדת על סוללות), ומתאימה גם לגילוח רטוב וגם לגילוח יבש.

ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד מגיעה עם ידית אחיזה ארוכה בצבע כסוף, שמצוידת במשטחי אחיזה מגומי שיקלו על השימוש בסכין. זרוע האחיזה של הסכין הזאת ארוכה יותר מהידית הסטנדרטית של רוב סכיני הגילוח האחרים, והיא תאפשר אחיזה נוחה ובטוחה מבלי להגביל את התנועה שלכם. הלהבים האיכותיים של ג’ילט יחליקו בקלות על העור ויעניקו לכם גילוח חלק, צמוד ונקי במיוחד. מתחת לראש של הסכין תמצאו מנגנון בצבע כתום שיאפשר לכם להחליף את להבי המכשיר באופן מהיר ויעיל במיוחד – בלחיצת אצבע פשוטה תוכלו לשלוף את ראש המכשיר ולהכניס את הלהבים החדשים.

מתחת למראה התמים של סכין גילוח ג'ילט פיוז'ן פרוגלייד, שדיי דומה למראה של סכין גילוח רגילה, מסתתרת מערכת מיוחדת שמספקת גלי רטט עדינים להפחתת החיכוך ולשיפור תנועת הלהבים על העור. הם ייסיעו ללהבים לנוע בקלות, ככה שכמעט ולא תרגישו אותם בכלל, והתוצאה תהיה גילוח הרבה יותר קל ונעים, לעומת סכין גילוח פשוטה בלי מערכת רטט מיוחדת.

במארז של הסכין תמצאו 2 מחסניות מילוי עם להבי גילוח חלופיים. סכיני החיתוך מוקפים במגן פלסטיק מיוחד בצבע כחול, ורצועת סיכוך מיוחדת מעניקה חווית גילוח חלקה ונטולת גירויים.

כל להב גילוח אמור להספיק לכם לחודש שלם.

ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד: הטכנולוגיה

חברת ג’ילט לא השקיעה המון זמן ומשאבים על פיתוח סכין הגילוח ג'ילט פיוז’ן פרוגלייד וזה ניכר היטב בתוצאה: טכנולוגיה חדשנית מאפשרת לסכין לנוע לשני הצדדים כדי לחקות את תווי הפנים ולהעניק גילוח מדויק ונקי. הסכין הזאת נועדה להעניק את חווית הגילוח הטובה ביותר, ואין ספק שהיא עומדת במבחן התוצאה. הפיצ’רים המגניבים והלהבים המשוכללים הופכים את המוצר הזה לבחירה מצוינת עבור גברים בעלי עור עדין, ככה אם יש לכם עור רגיש שגילוח רגיל לא עושה לו טוב, זאת היא סכין הגילוח הכי טובה שחברת ג’ילט יכולה להציע לכם.

חברת ג’ילט ניסתה את הביצועים והיכולות של להבי הגילוח האלה על לקוחות אמיתיים: היא בדקה עד כמה לקוחות החברה מרוצים מחווית השימוש שהם מקבלים מהדור החדש של להבי הגילוח מדגם פיוז’ן לעומת גרסת הפרוגלייד הישנה יותר. התוצאות מדברות בעד עצמם: רמת השביעות של הלקוחות זינקה פי 2 כאשר הם השתמשו במוצר הדגל החדש של החברה.

ואם כל זה לא מספיק, אז תשמחו לדעת שראש הגילוח מצויד בתער אחורי מובנה לגילוח חד ומדויק: הוא יתאים בצורה מושלמת למקומות הבעייתיים והקשים ביותר לגילוח, וגם תוכלו להשתמש בו כדי לגזום וליישר את פאות הלחיים, לעצב זקן צרפתי ולהסיר את השערות מתחת לאף. אם אתם מקפידים על הפרטים הקטנים ורוצים לתחזק מראה מסוגנן ומתוקתק, התוספת הזאת תהיה שימושית ומועילה במיוחד עבורכם.

ראש הגילוח והלהבים

גבר מתגלח עם ג'ילט פיוז'ן פרוגלייד

ראש הגילוח של המכשיר כולל לא פחות מחמישה להבים איכותיים! מדובר בלהבים דקים וחדים במיוחד שמפחיתים את הסיכוי לתלישה והמשיכה של שערות הפנים. ככה שבמקום הקרב המתיש והמתסכל עם הזיפים, מחכה לכם חווית גילוח חלקה ונוחה במיוחד.

ראש הגילוח המתקדם מאפשר להוריד את הלחץ המופעל על כל אחד מהלהבים ולהפחית את תחושת המשיכה בעת הגילוח. מהנדסי החברה שיפרו את העיצוב וצורת ההרכבה של סכיני החיתוך, ומדובר במלאכת מחשבת של תכנון וביצוע: כל להב מכיל ציפוי ייחודי להפחתת החיכוך עם העור, וסכיני הגילוח מסודרים במרווחים אופטימליים לגילוח יעיל, צמוד ונוח במיוחד. הם יכסחו את שיער הפנים שלכם בצורה מהירה ומדויקת מבלי להזיק לעור או להשאיר תחושה לא נעימה.

התעלות הזעירות בין הלהבים מאפשרות ללכוד את קרם הגילוח ולהחדיר אותו בצורה יעילה יותר לעור: הוא מרכך את שיער הפנים ומונע חתכים ופציעות מבלי להפריע לעבודת הלהבים או להקשות על חיתוך השיער. השילוב בין הלהבים לשכבות הקרם הדקיקות מאפשר למתוח וליישר את העור במהלך תנועת המכשיר, והתוצאה תהיה גילוח צמוד ששומר על העור.

פס הלחות המשודרג בראש הגילוח מכיל שמנים מינרליים וחומרי סיכה מיוחדים שעוזרים ללהבים להחליק בצורה חלקה בכל מגע עם העור.

ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד: העיצוב

ג’ילט שיחקה אותה בגדול גם בעיצוב של ג'ילט פיוז'ן פרוגלייד: אפילו הידית של סכין הגילוח הזאת מכילה פיתוח חדשני: טכנולוגיית ה-FlexBall שהפכה לגולת הכותרת של הדגם הזה, ומדובר במילה האחרונה בשוק סכיני הגילוח. היא מאפשרת לראש הגילוח לנוע בצורה גמישה לכל הכיוונים ולהתאים את עצמו לקווי המתאר של הפנים שלכם, מה שאומר שתוכלו להשיג גילוח קרוב יותר מבלי לפספס שערות. במקום לחזור מיליון פעם על אותה נקודה ולהגביר את הסיכון להופעת גירויים ואדמומיות בעור, סכין הגילוח הזה יכול להכניע בקלות את כל השערות העקשניות והסוררות במעבר אחת.

אם אתם מעדיפים גילוח רטוב, תוכלו להשתמש בסכין הגילוח הזה עם ג’ל, סבון, קרם או קצף גילוח. ג’ילט ממליצה להשתמש בג’ל הגילוח פיוז’ן פרוגלייד לטענתה יעניק את התוצאות הטובות ביותר.

ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד: מחיר ואיפה קונים

ג'ילט פיוז'ן 5 פרוגלייד ליד ראשי גילוח מתחלפים

כשלהבי הסכין יעשו את שלהם ויגיע הזמן להחליף אותם, תוכלו להשתמש בכל סכיני החיתוך של סדרת פיוז’ן: כל הלהבים יתאימו לסכין הגילוח הזה, ככה שלא תצטרכו לשבור את הראש על חיפוש הסוג הספציפי שאתם צריכים.

אז, כמה תצטרכו להשקיע בסכין הגילוח הזאת? תוכלו למצוא את הסכין יחד עם סוללה וראש גילוח מתחלף אחד בפחות מ-40 ₪ אם אתם מזמינים אותו מאמזון – מדובר במחיר זול ושווה לכל כיס שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

ג'ילט פיוז'ן 5 פרוגלייד

טכנולוגיית Flexball שעוקבת אחרי קווי המתאר כדי להגיע לכמעט כל שערה, 5 להבים מתקדמים ונוגדי-חיכוך, להב מיוחד לגיזום מדוייק מאחורי ראש הגילוח, פס לחות משודרג, מאות אלפי לקוחות מרוצים בכל העולם, מתאימה לכל להבי המילוי של סדרת פיוז'ן 5.

ואם אתם מחפשים את המחיר הכי משתלם, אז תוכלו לקנות 12 ראשי גילוח מתחלפים שיספיקו לכם ל-12 חודשים, במחיר של פחות מ-120 ₪ (פחות מ-12 ש"ח לחודש):

סט 12 ראשי גילוח של ג'ילט פיוז'ן 5 פרוגלייד

הלהבים הכי דקים של ג'ילט: 5 להבים מתקדמים שעוזרים להוריד את הלחץ מהגילוח לנוחות מקסימלית, להב מיוחד לגיזום מדוייק מאחורי ראש הגילוח. ראש אחד = חודש אחד של גילוח.

אני ממליץ לכם לקנות את הסכין הזאת ואת ראשי הגילוח שלה אך ורק באמזון – זה פשוט תמיד יוצא הרבה יותר זול ומשתלם מאשר לקנות אותה בארץ.

מה חושבים על הסכין הזאת בכל העולם?

אנשים שמחים קופצים על חוף הים אל מול השמש השוקעת

אחרי שהבנו מה יש לסכין הגילוח הזו להציע וכמה יעלה לכם לקנות אחת, הגיע הזמן לבדוק מה חושבים עליה המשתמשים.

שיטוט מהיר באתר אמזון מגלה שסכין הגילוח פיוז’ן פרוגלייד זכתה לציון מרשים של 4.5 מתוך 5 כוכבים, מכמעט 2,000 דירוגים שונים (שזה אומר שלפחות 50,000 אנשים קנו אותה דרך אמזון). בקיצור, אין ספק שהסכין הזאת היא אחת מחביבי הקהל ויצרה המון משתמשים מרוצים שנהנים מחווית הגילוח שהיא מעניקה.

אז אם אתם מתחברים לסכין הגילוח הקלאסי, אתם הולכים לאהוב את הביצועים של סכין הגילוח הזאת: הוא מעניקה גילוח איכותי וחלק, ומערכת הרטט שלה רק משדרגת את החוויה שהיא מעניקה. היא לא תעלה לכם הרבה יותר מסכין גילוח רגיל, ותוכלו להשתמש באותם הלהבים שהתרגלתם אליהם.

היא מכילה רשימה בלתי נגמרת של פיתוחים חדשניים שנועדו להעניק את הגילוח המושלם: התנועה הגמישה והחלקה על העור, המערכת לייצוב הלהבים, המרווחים המיוחדים בין הלהבים לשיפור תהליך הגילוח, התער לגילוח עדין ומדויק, ורצועת סיכוך לגילוח נעים ובטוח יותר – כל הטכנולוגיות הייחודיות האלה יספקו חווית גילוח ברמה הגבוהה ביותר.

ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד: בשורה התחתונה

בשורה התחתונה, סכין הגילוח הזאת משאירה אבק לכל סכיני הגילוח האחרים של ג’ילט.

הגיע הזמן לחשוף את הציון הסופי שנתתי לסכין הגילוח הזו: ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד מקבלת ממני ציון של 9 מתוך 10.

הנה היתרונות שיש לסכין הזאת להציע

  • ידית גמישה עם טכנולוגיית ה-FlexBall.
  • טרימר משופר לגילוח מדויק.
  • להבים ייחודיים לגילוח נעים ובטוח לעור.
  • מסרק זעיר לקירוב הזיפים ללהבי הגילוח.
  • רצועת סיכוך משודרגת.
ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד: האם זאת סכין הגילוח הכי טובה בעולם?
ג’ילט פיוז’ן פרוגלייד: האם זאת סכין הגילוח הכי טובה בעולם?

תגיות:

דוד שייברס
דוד שייברס

שלום! קוראים לי דוד, ואני מכור לגאדג'טים של שיער. עד כמה מכור? מאוד מכור: יש לי יותר מ-30 מכונות גילוח, ו-11 מכונות תספורת שאני אוסף במשך כמעט 20 שנה. ועל כמות סכיני הגילוח עדיף שבכלל לא נדבר... בכל מקרה, אני רווק מנתניה, עובד בתור מהנדס תוכנה, ויש לי 2 כלבים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo