סכין גילוח לראש: 4 סכיני הגילוח הכי טובים לגילוח הראש

רוצים גילוח מושלם של שיער הראש? אין בעיה, לכו על סכין גילוח לראש.

במקום להסתבך עם מכשירי גילוח מתוחכמים ומשוכללים יותר, עדיף לבחור בסכין הגילוח הישן והטוב. אני מתאר לעצמי שרבים מכם מרימים גבה ומזלזלים בפתרון הזה, אבל אין כל סיבה שלא תתנו סיכוי אמיתי לסכין הגילוח הקלאסי. גם אם החלטתם להשוויץ בקרחת מלאה, לא חייבים ללכת על המובן מאליו ולעשות את זה עם מכונת גילוח חשמלית.

קצרים בזמן? הנה 3 המובחרים:

זאת כנראה סכין הגילוח הכי מגניבה שאני מכיר. היא מעוצבת כמו מכונית קטנה "שמחליקים" על הראש לגילוח צמוד ומושלם.
Merkur Futur במקום השני
הסכין של מרקור היא מאוד איכותית, תשרת אתכם להרבה מאוד שנים קדימה, עם זאת יש עקומת למידה שתצטרכו לעבור לפני שתלמדו להשתמש בה בצורה מושלמת.
ג'ילט מאך 3 התמורה הכי טובה למחיר
שום דירוג של סכיני גילוח לא יהיה שלם בלי ג'ילט. לדעתי האישית, אם המטרה היא לגלח את הראש, זאת הסכין שנותנת את התמורה הכי טובה למחיר שלה.

בשורה התחתונה, אם אתם רוצים להפיק את המירב מתהליך הגילוח ולזכות בחוויה האותנטית והמלאה ביותר, אין תחליף לסכין הגילוח הוותיק.

כדי שתתמודדו עם המשימה המאתגרת הזאת בצורה החלקה והמוצלחת ביותר, הכנתי עבורכם סקירה מקיפה של המוצרים הטובים ביותר לגילוח שיער הקרקפת. עם סכיני הגילוח המעולים האלה, הדרך שלכם לקרחת אלגנטית ומחמיאה תהיה קצרה ומהירה במיוחד.

4 סכיני הגילוח הכי טובים לגילוח הראש

ערכה לגילוח הראש של ATX

רוב הסיכויים שאתם אוהבים צעצועים של גברים. קשה לעמוד בפני כל הגדג'טים האלה שגורמים לנו להתרגש ולהתלהב כמו ילדים קטנים.

אם אתם אוהבים ללכלך את הידיים וחולים על פרוייקטים של: "עשה זאת בעצמך", אז המארז המיוחד הזה לגילוח חלק של הראש נועד בדיוק בשבילכם. כל מי שאוהב רכבי שטח קשוחים ומחוספסים ולא נבהל מנסיעה בבוץ ומהחלפת גלגל, סכין הגילוח הזה הולך לדבר אליו.

אתם תופתעו בגדול ממה שתמצאו בקופסת מוצר הגילוח הזה. הדבר הראשון שקופץ לעין זה המכשיר יוצא הדופן שאין דומה לו – הוא מזכיר רכב שטח קטן ואפילו מגיע עם גלגלים.

כן, כן, קראתם נכון!

אבל, מעבר לסכין הגילוח האיכותי, ערכת המוצר המפנקת מכילה עוד המון תוספות ואביזרים נלווים אחרים:

  • אתם הולכים לקבל להבים חלופיים ובקבוק קרם גילוח איכותי בגודל 150 מ"ל.
  • הם יספיקו לכם לחודשיים שלמים.
  • להבי הגילוח של ג’ילט, שיק, Noxzema ו-Old Spice מתאימים לסכין הגילוח הזה. ככה שלא תצטרכו לשבור את הראש במציאת דגם הסכינים המתאים. הלהבים של רוב המותגים הידועים והגדולים ביותר יעשו את העבודה.

גם אם אתם לא מתרשמים מכל הרעש והצלצולים מסביב וזקוקים למכשיר גילוח איכותי, המוצר הזה יספק את הסחורה. קשה שלא להתאהב במכשיר הגילוח הזה שנבנה במיוחד לגילוח הראש: הוא יתמודד בצורה מעולה עם כל משימה שתטילו עליו, ובדיוק כמו רכב שטח אמיתי, הוא יתגבר בקלות על האזורים ותוואי השטח הבעייתיים ביותר. בכל פעם שתזקקו לגילוח צמוד ונקי במיוחד, הוא יהיה שם בשבילכם.

צורת העבודה עם סכין הגילוח הזה שונה לגמרי מכל מה שהתרגלתם אליו. במקום להעביר אותו בכמה משיכות על העור, צריך להניע אותו ברחבי הקרקפת. אין ספק שלוקח זמן לקלוט איך כל העסק הזה עובד, אבל ברגע שעולים על זה, כל התהליך יזרום בצורה חלקה.

יתרונות
  • עיצוב המכשיר הזה לא דומה לשום סכין גילוח אחר שתמצאו. לא רק שמדובר בסכין גילוח ייחודית ומקורית שתשמחו להראות לחבר’ה, אלא במכשיר איכותי שמעניק גילוח קרוב במיוחד.
  • קל מאוד להחליף את הלהבים.
  • הוא לא דורש חיבור לחשמל ואין צורך להטעין אותו. לא תצטרכו להתרוצץ בחיפוש שקע זמין או לאכול סרטים שהסוללה תתרוקן. הוא תמיד זמין לשימוש.הוא לא דורש חיבור לחשמל ואין צורך להטעין אותו. לא תצטרכו להתרוצץ בחיפוש שקע זמין או לאכול סרטים שהסוללה תתרוקן. הוא תמיד זמין לשימוש.
  • ערכת המוצר מכילה ג’ל מעולה לחווית גילוח יוצאת דופן.
  • ניתן להשתמש בו גם לגילוח הפנים והראש, אבל הלהבים החזקים והקשיחים שלו פותחו במיוחד לחיתוך שיער הקרקפת.
חסרונות
  • לוקח קצת זמן להשתפשף בעבודה עם המכשיר ולהתרגל לתפעול שלו. אבל, כל מי שהתאזר בסבלנות והתגבר על ההתחלה הקשה, לא מתחרט לרגע שהוא בחר בסכין הגילוח הזה.

דרך אגב, אם אתם סובלים משערות חודרניות – אחת מתופעות הלוואי הפחות נעימות של תהליך הגילוח, אז מכשיר הגילוח הזה יכול להקל על המצב שלכם ולפתור את הבעיה המציקה הזאת. הוא מצויד בשלושה להבים חדים שיורידו את השיער במכה אחת מבלי לפגוע בעור.

סכין גילוח עם ידית אחיזה ארוכה של Merkur

אני מקווה שאני לא צריך להרחיב יותר מדי בנוגע לאיכות הייצור הגרמנית. התווית: "תוצרת גרמניה" הפכה לחותמת איכות שתרשים את הלקוח הבררן והקפדן ביותר. התעשייה הגרמנית ידועה בכל העולם במקצועיות, אמינות, והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

המסורת הגרמנית המפוארת לא דילגה גם על תחום סכיני הגילוח. מותג Merkur מצדיק את הציפיות הגבוהות ממוצר גרמני ומצליח לעמוד בסטנדרטים המחמירים והקשוחים ביותר. הוא חרט על דגלו את הצורך לספק חווית גילוח ברמה הגבוהה ביותר. סכין הגילוח הזאת מוכיחה שהחברה הגרמנית הוותיקה עומדת בגדול ביעד השאפתני הזה.

הידית הארוכה והנוחה היא גולת הכותרת של סכין הגילוח הזה, ותהיו בטוחים שהוא יספק לכם גילוח נקי ומדויק במיוחד.

יתרונות
  • השם של סכין הגילוח הזאת מדבר בעד עצמו. הוא מגיע עם ידית באורך מרשים של 10 ס"מ. הגודל יוצא הדופן הזה יאפשר לכם להגיע לכל מקום מבלי שסכין הגילוח יחליק מידכם.
  • ידית הסכין מעניקה תמיכה מעולה ואיזון מושלם שיבטיחו שליטה מלאה בתהליך הגילוח. תוכלו להשתמש בה בנוחות מרבית גם אם יש לכם ידיים גדולות. בשונה מסכיני גילוח קטנים יותר שילכו לאיבוד בכף היד המפלצתית שלכם, תוכלו לאחוז בסכין הגילוח הזאת בצורה יציבה ובטוחה. היצרן סיכם את הנקודה הזאת בצורה חדה וקולעת: " מדובר בסכין הגילוח המושלם לידיים גבריות".
  • סכין הגילוח הזה מאפשר גילוח פשוט ויעיל בזוויות בעייתיות ומקומות קשים לגישה.
  • סכין הגילוח הזה סוגר את הפינה גם למשתמשים מתחילים ולא מנוסים בגלל פשטות ונוחות השימוש שלו. הוא לא אגרסיבי מדי ויעניק גילוח נקי ללא חתכים, פציעות וגירויים בעור.
  • הוא מתאים גם לגילוח הפנים.
חסרונות
  • מדובר בסכין קל משקל, ועל פי חלק מהמשתמשים זה הופך לחיסרון. הידית הארוכה שלו היא חלולה ולכן הוא יחסית קל משקל.

אם אתם אוהבים עובדות טריוויה מגניבות, אז בטוח תתעניינו בסיפור הייחודי מאחורי השם של החברה.

כשאמיל הרמס רצה לרשום את שם חברת הלהבים שלו בסוף המאה ה-19, הוא גילה לאכזבתו הרבה שהשם "הרמס" כבר תפוס על ידי מותג אחר. בסופו של דבר, הוא החליט לקרוא לחברת סכיני הגילוח החדשה שלו "מרקור". מה הקשר בין שני השמות? הרמס זה שליח האלים במיתולוגיה היוונית, ומרקור זאת הגרסה הרומית שלו.

ג’ילט מאך 3

אין ספק שדגם ג'ילט מאך 3 טרף את כל הקלפים בעולם הגילוח וממשיך לשמור על הפופולריות שלו גם עכשיו.

כשהוא הוצג לראשונה לפני יותר מעשור הוא שינה את כללי המשחק ועורר מהפכה בשוק סכיני הגילוח החד פעמיים. לסכין הגילוח הזאת יש המון מעריצים שנשארים נאמנים לדגם הזה ומסרבים להחליף אותו בגרסאות חדישות ועדכניות יותר.

https://www.youtube.com/watch?v=S0RhvQOp7qs

הערה: סדרת מאך 3 כוללת שני סוגי להבים מתחלפים: מאך 3 טורבו פאוור ומאך 3 סנסיטיב לעור עדין ורגיש. בקו המוצרים של החברה תמצאו גם את דגם הפיוז’ן שכולל חמישה להבים. הבחירה נמצאת בידיים שלכם, אבל קחו בחשבון שסכין הגילוח מאך 3 היה ונשאר סכין הטוב ביותר של ג’ילט לגילוח הראש. אז בואו נבין על מה כל המהומה ולמה כולם כל כך מתלהבים ומרוצים מסכין הגילוח הזאת.

כשבוחנים את היחס בין המחיר של סכין הגילוח הזה לביצועים שהוא מספק, קשה לחשוב על סכין גילוח אחרת שתעניק תמורה טובה יותר לכסף שהשקעתם בה. סכין הגילוח האגדית הזאת הרוויחה בצדק את המוניטין החיובי והמרשים שלה.

יתרונות
  • קודם כל, דגם המאך 3 מגיע עם להבים מדהימים – הם מצטיינים בחדות ובקשיחות יוצאת דופן. משתמשי סכין הגילוח הזאת התלהבו מהעמידות שלה וציינו שהיא הספיקה להם ליותר שימושים מכל סכין גילוח אחר שניסו לפני כן.
  • סנפירי גומי זעירים הממוקמים בחזית הלהבים מיישרים ומרימים את הזיפים לפני מעבר סכין הגילוח. זה נועד להבטיח גילוח נקי ויעיל יותר.
  • ידית הסכין מאפשרת אחיזה בטוחה ונוחה. התוצאה היא גילוח פשוט ונטול מאמץ עם הרבה פחות חתכים, גירויים ופציעות.
  • ניקוי הלהבים מהיר ופשוט במיוחד.
  • החבר’ה בג’ילט טוענים שתנועה אחת של סכין הגילוח מאך 3 שוות ערך לשלוש תנועות של כל סכין גילוח אחר. כנראה שזאת הסיבה לגילוח הנקי והמהיר שמספק הדגם הזה.
  • אי אפשר שלא להזכיר את העיצוב והחיתוך החדשני של להבי הסכין. שכבת ציפוי מיוחדת של פחמן דמוי יהלום (פטנט של ג’ילט) שדרגה את הביצועים של הלהבים ושיפרה את החוזק והחדות שלהם.
חסרונות
  • האמת היא שקשה לשים את האצבע על חסרונות ופגמים בסכין הגילוח הזה. יכול להיות שייקח לכם קצת זמן להתרגל לעיצוב הלא שגרתי של ידית האחיזה, אבל אחרי כמה שימושים בסכין הגילוח הזאת, תסתדרו איתה בלי בעיה.

סכין גילוח דו צדדית של Parker

אם אתם חולים על וינטאג’ ומתחברים לתערי גילוח קלאסיים, אז זה סכין הגילוח המושלם עבורכם. ברברים מקצועיים מתים על סכין הגילוח האיכותי הזה, ואין כל סיבה שגם המשתמש הפשוט והממוצע לא יהנה מהביצועים שלו.

תער הבטיחות הקלאסי שבו התגלחו האבות והסבים שלכם נשאר רלוונטי גם היום (לא להתבלבל עם תער גילוח). במקום לנסות להמציא את הגלגל מחדש, לפעמים כדאי להסתפק בפתרון הבסיסי והפשוט ביותר שסיפק את הסחורה מאז ומתמיד.

יש סיבה טובה לכך שכלי הגילוח הוותיק הזה רושם קאמבק מפואר בשנים האחרונות. גברים רבים מגלים מחדש את היתרונות של התער הבטיחותי והפופולריות שלו שוברת שיאים בזמן האחרון. בשורה התחתונה, הוא מעניק גילוח קרוב ונקי במיוחד באיכות של ברברשופ.

אם אתם רוצים לקבל את חווית הגילוח המקורית והאותנטית, תלכו על סכין הגילוח הזאת. היא תעשה עבודה מצוינת גם על הראש שלכם ותשאיר מראה חלק ומוקפד.

לפני שנכיר את המוצר מקרוב, אני רוצה לענות על כמה שאלות חשובות:

מה זה תער בטיחות?

במילים פשוטות, מדובר בסכין גילוח שבה הלהב של הסכין מוסתר ברובו ורק חלק קטן שלו יוצר מגע עם העור.

אילו סוגי סכיני גילוח אחרים עומדים לרשותכם?

מלבד התער הבטיחותי, קיימים סוגים אחרים של סכיני גילוח כמו סכין גילוח חד פעמי שצריך לזרוק לפח ברגע שהלהב יוצא משימוש וסכין רב פעמי עם להבים מתחלפים, וכמובן שיש גם תער גילוח.

מה זה מנגנון פתיחת פרפר?

סכיני גילוח בפתיחת פרפר הופכים את תהליך החלפת להב הגילוח לפשוט ונוח יותר מאי פעם. באמצעות סיבוב הידית, ראש הגילוח נפתח ומזכיר פרפר שפורש את הכנפיים שלו.

סכין הגילוח הדו צדדית של מותג Parker מצוידת במנגנון הזה שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים. אבל זה רק חלק קטן ממה שיש לסכין הגילוח הזה להציע: הידית הארוכה שלו תאפשר לכם חופש תמרון מלא. תוכלו לגלח ביעילות את האזורים הקשים ביותר לגישה. המרקם המחוספס של הידית מבטיח אחיזה בטוחה. בנוסף, מסגרת הפליז הקשיחה של סכין הגילוח הזה תחזיק מעמד הרבה זמן.

יתרונות
  • העיצוב הקשיח והידית הארוכה הופכים את התפעול שלו לנוח ופשוט במיוחד.
  • בזכות מנגנון פתיחת הפרפר הייחודי, תוכלו להחליף את להבי הסכין בכלום זמן וללא מאמץ. העיצוב המיוחד של סכין הגילוח מאפשר ללהבים להחליק מעצמם ולספק גילוח קרוב ומדויק. במקום שתפעילו כוח רב ותיאבקו בסכין הגילוח, הוא יעשה את רוב העבודה במקומכם.
  • אם אתם פוחדים שהעור שלכם לא ישרוד בשלום את תהליך הגילוח, יש לי בשורה מצוינת בשבילכם: בין כל סוגי סכיני הגילוח השונים שתמצאו בשוק, התער הבטיחותי הוא היעיל ביותר בהפחתת גירויים ואדמומיות בעור.
חסרונות
  • רוב משתמשי הסכין מרוצים ממנו, עם זאת אנשים מסוימים שניסו את סכין הגילוח הזה אמרו שהוא טיפה לא יציב, מה שיכול להוביל לחתכים ופציעות.

להשתמש בקרם גילוח גם על הראש? ברור!

אחרי שבחרתם סכין גילוח איכותית, הגיע הזמן להכיר עוד מרכיב חשוב בדרך לגילוח המושלם: קרם גילוח. המוצר הזה יכול להגיע במיליון צורות שונות: שמן, סבון, ג’ל, תחליב וכו’. לא משנה תחת איזה שם הוא נמכר, הוא פועל בדרך דומה ועוזר להשיג את אותה המטרה: ליצור חווית גילוח נקייה, חלקה ובטוחה לעור.

קל מאוד ללכת לאיבוד במגוון האינסופי שיש בשוק. קיימים הבדלים ניכרים במידת היעילות, במרקם ובריח של כל מוצר גילוח שתמצאו על מדפי החנויות, אבל בשורה התחתונה, כולם מבצעים את אותה העבודה: מחטאים את העור (במקרה שלנו את הקרקפת) ומזינים אותו בלחות.

לפניכם כמה דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור את המוצר הנכון והמתאים ביותר עבורכם:

  • רוב המומחים בתחום הגילוח מסכימים שכדאי להימנע מקרם גילוח המגיע בצנצנת. המוצרים האלה בדרך כלל מפוצצים בכימיקלים שעדיף להרחיק מהקרקפת שלכם.
  • מעבר לכימיקלים שיכולים לפגוע בעור, גם שאר המרכיבים של המוצרים הנחותים האלה לא מצטיינים באיכות גבוהה. אל תתנו למחיר הזול לפתות אתכם, זה יכול לעלות לכם ביוקר בהמשך.

אחרי שסגרנו את הפינה הזאת ולמדנו שעדיף להתרחק מהמיכלים המפוקפקים, הגיע הזמן להכיר שני מוצרים איכותיים שאני מאוד אוהב.

קרם לגילוח חלק של הראש של HeadSlick

החבר’ה שעומדים מאחורי סכין הגילוח הרב תכליתי ATX שיחקו אותה בגדול גם עם קרם הגילוח הזה. אם היה לכם ספק בעניין, אז כמובן שגם המוצר הזה מיועד לגילוח הראש.

קרם הגילוח הייחודי הזה פותח במיוחד כדי להעניק לכם את החוויה החלקה והטובה ביותר. הוא מסיס במים ותוכלו להסיר אותו בקלות מלהבי סכין הגילוח שלכם.

המוצר הזה מרגיש יותר כמו תחליב מאשר קרם. נכון שלא תקבלו את הקצף האוורירי שהתרגלתם אליו, אבל תהליך גילוח הראש שלכם יהיה פשוט ונטול מאמץ.

קרם הגילוח הזה מכיל מנטול שירענן וימריץ את העור. הוא יקרר את הקרקפת שלכם ויגן עליה מצריבות וגירויים.

ועוד לא קלטתם את החלק הכי טוב: בקבוק אחד של המוצר יספיק לכם ל-100 גילוחים!

עוד בונוס נחמד ששווה להזכיר זה שהמוצר אינו מכיל פרבנים – אני תמיד בעד מוצרים עם כמה שפחות כימיקלים מזיקים.

קרם לגילוח רטוב וחלק במיוחד של Billy Jealousy

קרם גילוח של Billy Jealousy

קודם כל אני רוצה להבהיר שקרם הגילוח הזה מגיע במרקם של תחליב. מצטער שאני צריך לשבור לכם את הלב – אבל לא מדובר בקצף עשיר ואוורירי. למרות זאת, הוא עושה עבודה מצוינת בסיכוך וריכוך העור.

המוצר הזה מעניק הגנה מעולה מחתכים וגירויים בעור, והוא נשטף בקלות מלהבי סכין הגילוח. בניגוד למוצרי גילוח אחרים שנוטים להתקשות לאחר זמן מסוים על העור, הקרם הזה ישאיר תחושה רכה ונעימה לאורך זמן רב. זה אומר שלא תצטרכו לקצר תהליכים ולמהר עם הגילוח או לשטוף אותו במים לאחר זמן קצר.

קרם הגילוח הזה הוא לא זול, אבל הוא מגיע בבקבוק בגודל 240 מ"ל שיספיק לכם להרבה זמן. מה שבאמת חשוב זה שהוא לגמרי שווה את זה. בשורה התחתונה, הוא שווה כל שקל.

גילוח הראש: איך עושים את זה נכון?

אחרי שדיברנו על אביזרי הגילוח המושלמים, הגיע הזמן להבין איך מורידים את השיער מהראש בצורה הנכונה והיעילה ביותר. כשאתם עושים את זה בפעם הראשונה, גילוח מלא של הראש יכול להיראות כמשימה מסובכת ומפחידה, אבל, תאמינו לי שזה ממש לא ביג דיל. אחרי שתתרגלו לפעולה הזאת ותחזרו עליה כמה פעמים, אתם תראו שזה אפילו דיי קל. כדי שלא תפשלו בתהליך ותפלו על כמה טעויות נפוצות של מתחילים, דאגתי לכם לכמה עצות חשובות שכדאי להכיר.

הנה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לצלוח בשלום את גילוח הראש:

  •  תקצרו את שערות הראש: תקצצו את השיער בעזרת מכונת תספורת – זה יחסוך לכם המון זמן ומאמץ בהמשך.
  • תתקלחו לפני הגילוח: המים והאדים החמים ימלאו את השערות בלחות ויקלו על תהליך הגילוח.
  • תקציפו את השיער בקרם גילוח איכותי שירכך את השערות ויהפוך את הגילוח להרבה יותר נוח וחלק.

אחרי כל ההכנות והצעדים המקדימים, הגענו לדבר האמיתי. תשלפו את סכיני הגילוח ותצאו לדרך. תתחילו מהחלק הקדמי ותתקדמו לאחור. קודם כל, תתמקדו בחזית הראש ותשאירו לסוף את החלק האחורי. תתחילו מהצוואר ותעשו את כל הדרך לחלק העליון של הראש.

עוד עצה טובה על הדרך: כמובן שהתבוננות במראה יכולה לעזור לכם לוודא שאתם נמצאים במסלול הנכון, אבל אל תשכחו שאתם מקבלים את התמונה ההופכית. כדי להתגבר על האשליה האופטית הזאת, תעברו עם היד השנייה על הראש ותבדקו שלא נשארה שום שערה סוררת!

קל מאוד לפספס כמה שערות, במיוחד באזורים בעייתיים ופחות נגישים כמו האזור שמסביב לאוזניים והפינות האחוריות של הראש. אחרי שאתם מייבשים את הראש, תמששו את המקומות הבעייתיים האלה כדי לוודא שלא השארתם שום שערה מאחור.

בשעה טובה גילחתם לגמרי את הראש שלכם וקיבלתם מראה חלק ונטול שיער. תזכרו למרוח קרם הגנה שיגן על הראש שלכם מנזקי השמש – תזכרו שאתם חשופים לקרינת השמש גם ביום קריר ומעונן. לכן, עדיף ללכת על בטוח ולא לקחת סיכונים מיותרים. תקפידו לשמור על עצמכם מכוויות ומכות שמש ואל תשכחו: "חכם בשמש ראש גדול".

איך בחרנו את סכיני הגילוח שבסקירה?

לכל מי שרוצה לדעת איך בדיוק עבד הראש שלי בזמן כתיבת הסקירה הזאת, הגיע הזמן לחשוף על סמך אילו קריטריונים בחרתי את המועמדים הסופיים שנכנסו לרשימה המובחרת הזאת. על מדפי החנויות תמצאו לא מעט סכיני גילוח איכותיים שיעשו את העבודה, אבל אני ניסיתי למצוא את סכיני הגילוח הטובים ביותר שיתנו משהו אקסטרה ושיבלטו מעל כל השאר. התמקדתי בסכיני גילוח קשוחים שיכניעו בקלות גם את שיער הראש. עשיתי מחקר מקיף כדי להתרשם מהיכולות האמיתיות של כל אחד מהמוצרים שבדקתי. עברתי על אינספור ביקורות וחוות דעת, והקפדתי לבחור במוצרים שזכו לפידבק חיובי והשאירו הכי הרבה לקוחות מרוצים ושבעי רצון. אני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית ובטוח שסכיני הגילוח שהמלצתי עליהם הם בהחלט הכי טובות שיש לגילוח הראש.

סכין גילוח לראש: סיכום ומסקנות

גבר קרח מגיע למסקנות על סכין גילוח לראש ומחייך למצלמה

אם החלטתם להמציא את עצמכם מחדש ולשדרג את המראה החיצוני שלכם עם קרחת מגניבה ואופנתית, אני ממליץ לכם מאוד להשתמש בסכין גילוח כדי להוריד את השיער "עד הסוף" – הוא יספק את החיתוך הצמוד והנקי ביותר ויעניק לכם מראה מושלם וחלק לגמרי. בסקירה הזאת הראתי לכם את סכיני הגילוח הטובים ביותר לכיסוח שיער הראש, הם יעשו את העבודה הזאת על הצד הטוב ביותר ויבטיחו שההימור הנועז שלקחתם ישתלם לכם בגדול.

מגלחים את הראש עם סכין גילוח שלא דיברנו עליה בסקירה? נשמח לשמוע עליה בתגובות!

דוד שייברס
דוד שייברס

שלום! קוראים לי דוד, ואני מכור לגאדג'טים של שיער. עד כמה מכור? מאוד מכור: יש לי יותר מ-30 מכונות גילוח, ו-11 מכונות תספורת שאני אוסף במשך כמעט 20 שנה. ועל כמות סכיני הגילוח עדיף שבכלל לא נדבר... בכל מקרה, אני רווק מנתניה, עובד בתור מהנדס תוכנה, ויש לי 2 כלבים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo