מסיר שיער לפנים: 10 מסירי השיער הכי טובים לפנים של 2024

אין דבר דוחה ומגעיל יותר משיער מיותר ולא רצוי שמכסה את הפנים היפות והחלקות שלנו.

הקרב עם השערות הסוררות והמרדניות שלא מפסיקות למרר לנו את החיים לא מפסיק לרגע.

כל אישה חולמת לשמור על פנים חלקות וקטיפתיות שנראות כמו מיליון דולר, אבל, השערות העקשניות שצצות משומקום הן הרבה יותר מבעיה אסתטית – הן פוגעות במרקם ובגוון של העור ומרסקות את הביטחון והדימוי העצמי שלנו.

אין זמן? הנה 3 המובחרים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
מסיר שיער לפנים בראון סילק אפיל 9
בראון סילק אפיל 9
הכי טוב בעולם
לבדיקת מחיר
מכשיר הדגל של חברת בראון כמעט תמיד יהיה בראש המצעד כשמדובר במסירי שיער, וגם הפעם הוא מכבב במקום הראשון.
מכשיר רב תכליתי עם הרבה אביזרים נלווים.
הסוללה מספיקה ל-40 דקות של עבודה אחרי טעינה מלאה.
עושה עבודה נהדרת ומשאיר את העור רך כמו משי.
המחיר.
הכי זול
מסיר שיער לפנים Epilady אפיליידי
Epilady Speed
תוצרת כחול-לבן
לבדיקת מחיר
קומפקטי, נייד, איכותי, ומגיע היישר מהחברה (הישראלית!) הראשונה שהמציאה את מסירי השיער. בנוסף, הוא גם המכשיר הכי זול ברשימה שלנו. מה עוד אפשר לבקש?
זול מאוד מבלי להתפשר על האיכות.
מיוצר על ידי החברה שהמציאה את מסירי השיאר.
קומפקטי, נייד, וקל לתמרון על הפנים.
לוקח יותר זמן להסיר שיער במקומות שהם לא הפנים.
הכי משתלם
מסיר שיער לפנים בראון סילק אפיל 3
בראון סילק אפיל 3
תמורה מעולה למחיר
לבדיקת מחיר
מוצר מעולה של חברת בראון: קומפקטי, איכותי, עושה עבודה מעולה, ומשתלם.
מגיע עם 20 פינצטות, שזה מושלם לשיער הפנים.
כולל אביזרים להסרת שיער בשאר חלקי הגוף.
כולל מערכת עיסוי לעור שעוזרת בהפחתת הסיכוי להיווצרות שיערות חודרניות.
חשוב להדק את האביזרים המתחלפים כמו שצריך לראש המכשיר.

אז במקום לאכול סרטים שהפנים השעירות שלנו יהפכו אותנו לבדיחה מהלכת בכל בילוי ויציאה, הגיע הזמן לעשות מעשה ולשים סוף לבעיה השעירה שמטרידה אותנו.

החדשות הטובות הן שעומדות לרשותנו לא מעט דרכים להסרת שיער. אבל, מבחינת יעילות, מהירות ונוחות, אין ספק שהפתרון המנצח זה מסיר שיער לפנים – הוא יחסוך לנו את ההתעסקות המכאיבה והמציקה עם רצועות שעווה וסכיני גילוח.

הרבה מוצרי שעווה מלאים במיליון כימיקלים שונים שיגרו את העור וישאירו אחריהם אדמומיות ופצעונים, גם סכיני גילוח הם לא בדיוק הפתרון המושלם, כי הם מגבירים את הסיכון להופעת שערות חודרניות ויגרמו לשערות החדשות שיצמחו להיראות הרבה יותר כהות ובולטות.

מסירי שיער חשמליים הופכים את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים: הם מורטים את השערות מהשורש בקלות וביעילות מירבית בלי שנצטרך לסבול ולהתפתל מכאבים.

הפתרון המתוחכם הזה עבר כברת דרך ארוכה בשנים האחרונות ונותן את כל מה שאפשר לבקש כדי להפוך את שגרת הסרת השיער שלנו לנעימה, נוחה וחלקה יותר מאי פעם.

השקעתי כמות אדירה של שעות וניסיתי לא מעט מסירי שיער כדי להמליץ לכן על מסירי השיער המובחרים והאיכותיים ביותר לפנים.

חרשתי על מאות אתרים עם חוות דעת וביקורות של נשים אחרות כדי למצוא את המוצרים הטובים ביותר שיש להסרת שיער הפנים.

מעבר לסקירה המקיפה והמפורטת, אני הולכת להסביר איך עובד מסיר שיער לפנים, איך להשתמש בו באופן הנכון והיעיל ביותר, ומה צריך לחפש כשהולכים לקנות אחד – בקיצור כל מה שצריך לדעת על הנושא.

אם אף פעם לא השתמשתן במסיר שיער לפנים ואין לכן מושג איך כל העסק הזה עובד, אז המאמר הזה הוא בול בשבילכן.

אז אחרי ההקדמה "הקצרה הזאת", הגיע הזמן לצאת לדרך ולהכיר לעומק את מסירי השיער לפנים הכי טובים.

תוכן עניינים לצפיה בתוכן העניינים

מסיר שיער לפנים: 10 מסירי השיער הכי טובים לשנת 2024

1

מסיר שיער לפנים בראון סילק אפיל 9

הכי טוב בעולם
הבחירה שלנו
בראון סילק אפיל 9 הוא מסיר השיער היעיל והמהיר ביותר שיש כרגע לחברת Braun. הוא מבטיח להסיר כמות גדולה במיוחר של שערות לא רצויות בכל מגע עם העור ולהשאיר עור חלק ונקי לגמרי לתקופה של ארבעה שבועות. הסוד מאחורי הביצועים המשופרים שלו זה ראש המכשיר הרחב וטכנולוגיית מיקרו-גריפ החדשנית (פיתוח ייחודי של בראון) שמאפשרת להסיר את השערות הקצרות ביותר.
יתרונות
  • כל המאפיינים המגניבים והאביזרים הנלווים שמגיעים עם מסיר השיער סילק אפיל 9 של בראון הופכים אותו למכשיר רב תכליתי שמתאים למגוון רחב של מטרות ושימושים. אם נמאס לכן להתלכלך ולהסתבך עם רצועות שעווה, אז תלכו על המכשיר הזה ותשכחו פעם אחת ולתמיד מהסיוט הדביק הזה. עם שימוש קבוע במכשיר, הכאב יהפוך לנסבל, ועם הזמן, אתן הולכות להתרגל אליו לגמרי ובקושי תרגישו בו.
  • על פי הצהרת היצרן, הסוללה מספיקה ל-40 דקות לאחר טעינה מלאה, אבל מהניסיון האישי שלי, המכשיר ממשיך לעבוד גם הרבה מעבר לכך.
  • בסך הכל, המכשיר הזה עשה עבודה נהדרת בהסרת שיער הפנים שלי: הוא השאיר את העור שלי נקי לגמרי ורך כמשי. אם משהו משתבש בזמן השימוש במוצר והוא מתקלקל, תשמחו לדעת שהוא מגיע עם אחריות למשך שנה. ככה שאנחנו מכוסות במשך פרק הזמן הזה ונוכל להשתמש בו ללא כל חשש.
חסרונות
  • מדובר במסיר שיער הפנים המתקדם והאיכותי ביותר של בראון, ותג המחיר שלו יהיה בהתאם. הוא די יקר ולא כל אחת יכולה להרשות אותו לעצמה, אבל על איכות צריך לשלם. תוודאו שאתן מסוגלות לתחזק את המכשיר כמו שצריך ויודעות איך לתפעל מסיר שיער לפני שתרכשו את המוצר האיכותי והמתקדם הזה.

מסיר השיער הזה מכיל דור חדש של פינצטות משודרגות. הן הרבה יותר גדולות, רחבות ועמוקות, מה שמאפשר להן להיפטר בקלות משערות פי ארבעה יותר קצרות מאשר הסרת שיער בשעווה: הן יתמודדו בקלות עם שערות קצרצרות באורך של 0.5 מ"ל.

מסיר השיער הזה מגיע עם רשימה בלתי נגמרת של אביזרים נלווים ותכונות מיוחדות:

  • ראש לגילוח.
  • ראש לקיצוץ שיער (טרימר).
  • ראש מיוחד לעיסוי העור שמפחית את הכאב בזמן הסרת השיער.
  • ראש הסרה למגע ישיר עם העור.
  • עמדת טעינה.
  • מברשת לניקוי הפנים.

ראש המכשיר הגמיש שזז עם התנועה שלך מתאים את עצמו בצורה מושלמת לתווי הפנים.

בזמן השימוש במסיר שיער לפנים הזה, אנחנו נרגיש בגלי רטט חשמליים שיעמעמו את תחושת הכאב וחוסר הנוחות בזמן תהליך הסרת השיער.

אם כל זה לא מספיק, המכשיר מגיע עם מערכת מיוחדת לעיסוי והמרצת העור. השילוב בין כל הטכנולוגיות המתקדמות האלה יבטיח חוויה חלקה ומפנקת.

מדובר במכשיר אלחוטי שיכול להסיר שיער יבש או רטוב, ואפשר להשתמש בו במקלחת. לאחר הטענה של שעה, אפשר לעבוד עם המכשיר במשך 40 דקות.

אם אנחנו צריכות מסיר שיער יעיל ואמין, תמיד אפשר לסמוך על המכשיר הזה שיתמודד עם כל משימה שניתן לו. הוא מגיע עם סוללה איכותית שמספקת זמן עבודה ארוך.

קלות המשקל והניידות שלו הופכת אותו לפתרון מושלם לכל נסיעה, אז נוכל לשמור על פנים חלקות גם כשאנחנו נמצאות הרחק מהבית.

ראש המכשיר הזה מגיע עם 21 פינצטות שיתגברו על השערות הקצרות ביותר: הו יתמודדו בקלות עם השיער בפנים או ברגליים שלכן.

הגודל הקטן של המכשיר הופך אותו לפתרון מושלם להתמודדות עם המקומות הצרים והבעייתיים ביותר כמו מתחת לאף.

ראש צר למריטת שיער ממוקדת יעשה עבודה מושלמת באזורים עדינים ורגישים. הוא יתמודד בקלות עם המשימות המורכבות והמסובכות ביותר – למשל הסרת השיער לאורך הלחיים ובסנטר. האביזר הזה יאפשר לכן להתמודד בקלות עם אזורים שמצריכים עבודה מדויקת יותר.

המכשיר מגיע עם שתי מהירויות. הוא פועל באמצעות חיבור ישיר לחשמל, ככה שלא תצטרכו לדאוג להטעין את הסוללה כל הזמן.

בכל זמן שתזדקקו למכשיר, הוא יהיה שם בשבילכן ותוכלו להשתמש בו ללא בעיה.

אם אף פעם לא השתמשתן במסיר שיער ואתן חדשות בתחום הזה, תלכו על מהירות הסרה איטית שתהפוך את התהליך להרבה יותר עדין ונסבל.

2

מסיר שיער לפנים Epilady Speed

מהחברה האגדית Epilady
הכי זול
מדובר במסיר שיער לפנים קומפקטי שמופעל באמצעות חיבור ישיר לחשמל. חשוב לציין שעומדת מאחוריו החברה הישראלית (גאווה!) אפיליידי שיצרה את מסיר השיער החשמלי הראשון. זאת גרסה קטנה ויעילה יותר של המוצר המקורי המיועדת לשימוש נוח ומהיר.
יתרונות
  • Epilady היא חלוצת תעשיית מסירי השיער הביתיים, ככה שעל כתפיה מוטלת האחריות להמשיך לעשות היסטוריה ולהוביל את השוק עם המכשירים האיכותיים והמובחרים ביותר. המעמד המחייב הזה שם לא מעט לחץ על החברה להצליח בגדול עם כל דגם שהיא מוציאה.
  • המכשיר הזה מצטיין בקומפקטיות ונוחות תמרון: הוא נועד להסרת שיער מהירה ויעילה באזורים צרים ומוגבלים בגוף, לכן, הוא מתאים כמו כפפה ליד לאזור הפנים. המכשיר קטן מספיק כדי להיכנס בקלות לאזורים מאתגרים במיוחד כמו הסנטר או מתחת לאף.
  • אם אתן צריכות להסיר את השיער באזורים גדולים ורחבים יותר בגוף, כנראה שתצטרכו ללכת על דגם גדול יותר. המכשיר הזה נועד לטיפול ממוקד יותר בשיער הפנים.
חסרונות
  • לוקח די הרבה זמן להסיר את השיער ממקומות גדולים ורחבים יותר.

מדובר במסיר שיער לפנים שלא תוכלו לקחת למקלחת, אבל הוא יסיר את שיער הפנים שלכן במהירות מרשימה: הוא יעשה את העבודה בכלום זמן ובקושי תרגישו את הסרת השיער.

אם אתן ממהרות לצאת מהבית ואין לכן זמן מיותר לבזבז על הכנות והתארגנויות ארוכות, מסיר השיער הזה יסגור את הפינה.

ראש המריטה של המכשיר מאפשר לקצר תהליכים ולהאיץ את הסרת השיער. הוא יסיר כמות מירבית של שערות בכל מעבר על העור. במהירות ההפעלה הגבוהה ביותר של המכשיר, מהירות ההסרה שלו תגיע ל-31,000 תנועות ליקוט בשנייה, ככה שגם השערה העקשנית והמרדנית ביותר לא תוכל תעמוד בפניו.

מסיר השיער מבית Epilady מגיע עם שתי מהירויות הפעלה: המהירות הנמוכה מתאימה לנשים מתחילות ולא מנוסות, בעוד שהמהירות הגבוהה מיועדת למשתמשות ותיקות שלא מתרגשות מכל התהליך (המהירות העוצמתית יותר יכול להיות קצת כואבת למי שעדיין לא מנוסה).

מסיר השיער הזה מגיע עם ראש גילוח מיוחד להסרת שיער מדויקת ועדינה יותר.

המבנה הייחודי שלו מאפשר התאמה מושלמת לקימורי הגוף שלכן ויאפשר להיפטר משיער מיותר באזורים פחות נגישים כמו מאחורי הברכיים.

זהו מסיר שיער לפנים שעושה עבודה מצוינת בהסרת שיער בבית השחי ובקו הביקיני, והוא קטן מספיק כדי להחליק בקלות על זוויות הפנים.

3

מסיר שיער לפנים Braun Silk Epil 3

תמורה מושלמת למחיר
הכי משתלם
מסיר השיער הזה מגיע עם 20 פינצטות בלבד. נכון שמדובר בכמות צנועה וקטנה בהשוואה למסירי שיער חשמליים אחרים, אבל זה מספיק כדי לעשות עבודה מצוינת בהסרת שיער הפנים.
יתרונות
  • מסיר השיער הזה מגיע עם 20 פינצטות. זה לא נשמע מרשים במיוחד לעומת מכשירים עוצמתיים וגדולים יותר, אבל זה מושלם בשביל מסיר שיער לפנים. 2 מהירויות הפעלה יאפשרו לכן לשלוט בתהליך ולהתאים את קצב ועוצמת הסרת השיער לצרכים שלכן. אם אתן לא מרגישות בנוח עם פעולת המכשיר, פשוט תורידו את המהירות ואתן מסודרות.
  • ראש הגילוח והטרימר המתחלף יעזרו לכן להיפטר משיער לא רצוי בכל מקום בגופכן. תוכלו לתחזק קו ביקיני מושלם ולבלות בחוף הים בלי להתבייש. התאורה החכמה תחשוף שערות דקות וקטנות שקשה לעלות עליהן.
  • כדי להפחית את הסיכוי להיווצרות שיערות חודרניות, תצטרכו לקרצף ולעסות את העור. מערכת העיסוי המותקנת במכשיר הזה תסגור את הפינה הזאת.
חסרונות
  • האביזרים המתחלפים יכולים להחליק מראש המכשיר אם לא חיברתן אותם כמו שצריך.

ראש ההסרה הדק של המכשיר נכנס למקומות הצרים והקטנים ביותר. תוכלו להיפטר מהשיער מתחת לאף בלי לגרום לנזק ואי נעימות, וזה נכון גם לאזורי הסנטר והלחיים.

כדי שלא תעשו את העבודה העדינה והרגישה הזאת בחושך, מסיר השיער הזה מצויד בתאורה שתבטיח שלא השארתן שום שערה מאחור.

זה שימושי במיוחד כשאתן נתקלות בשערות בהירות וקטנטנות שבקושי ניתן להבחין בהן – רוב הסיכויים שהייתן מחמיצות אותן עם מכשירים אחרים, אבל מסיר השיער הזה יאיר לכן את הדרך וימנע טעויות.

מערכת הסרת השיער של המכשיר מגיעה עם ראש מיוחד לעיסוי העור. המנגנון הזה יעיל במיוחד במניעת שערות חודרניות. אתן יכולות לנצל את האביזר הזה לקרצוף וניקוי יסודי של העור לפני או אחרי תהליך הסרת השיער.

במארז המוצר תמצאו גם ראש מתחלף לגילוח וראש לגיזום השיער, והוא יוכל לעזור לכן לטפח את שיער הערווה.

זה מסיר שיער לפנים שמגיע עם 2 מהירויות שונות להתאמה מלאה לצרכים ולהעדפות שלכן: לכל אישה יש סף כאב ורמת ניסיון משלה, ככה שתוכלו לבחור את מהירות ההסרה המתאימה לכן.

4

Philips Satinelle Essential

מסיר שיער לפנים ולגוף
פשוט עושה את העבודה
מסיר השיער הקומפקטי הזה מגיע עם ראש הסרה מתפרק שניתן לשטוף בקלות. לא ניתן להשתמש בו במקלחת, אבל תוכלו לנקות אותו במהירות במים זורמים. זה מקל באופן משמעותי על תחזוקת המכשיר. הוא מגיע עם כבל חשמלי וכמובן שאסור להשתמש בו בתוך האמבטיה או המקלחת.
יתרונות
  • אל תתנו לגודל הקטן של המכשיר להטעות אתכן: מדובר במסיר שיער עוצמתי שעושה עבודה נהדרת. הוא מגיע עם כבל חשמלי, כך שתוכלו להשתמש בו בכל עת ולא תצטרכו לשבור את הראש על טעינת הסוללה. תוכלו להפעיל אותו כמה זמן שיתחשק לכן ולא תהיו מוגבלות בזמן השימוש שמספקת סוללה נטענת, וזה יתרון גדול אם אתן רוצות להסיר את השיער בכמה אזורים שונים בגוף.
  • נכון שאפשר למצוא מסירי שיער עם ראש מריטה גדול ורחב יותר, אבל הגודל לא תמיד קובע. 21 פינצטות יספיקו בהחלט להסרת שיער יסודית באזור הפנים. ראש מריטה צר שמגיע במארז המכשיר יאפשר לכן לטפל באזורים קטנים ופחות נגישים.
  • עוד יתרון של מסיר השיער הזה הוא האפשרות לבחור בין כמה מהירויות הפעלה. נשים פחות מנוסות שעדיין לא רגילות לשימוש במסיר שיער יעריכו את מצב ההסרה העדין שיחסוך להן המון סבל וכאב. עם הזמן, אפשר לעבור למהירות גבוהה יותר.
חסרונות
  • המכשיר יכול להיות מאוד רועש.
5

Philips Satinelle Essential

מגיע עם 72 פינצטות
הכי חזק
Emjoi AP-18 הוא מכשיר נוח לשימוש שנוח מאוד לאחוז בו. הוא מגיע עם עיצוב ארגונומי שהותאם במיוחד לגודל כף היד. תוכלו לאחוז בו בצורה בטוחה ויציבה בלי לדאוג שהוא יחליק וייפול באמצע השימוש. המכשיר הזה קל מאוד לתמרון ותוכלו להגיע איתו לאזורים הבעייתיים והמאתגרים ביותר. הסרת השיער מאחורי הרגליים בדרך כלל הופכת לכאב ראש לא קטן, ועם המכשיר הזה תוכלו להשלים את המשימה הקשה הזאת על הצד הטוב ביותר מבלי להתאמץ ולהסתבך.
יתרונות
  • רוב מכשירי הגילוח מצוידים בטכנולוגיה מיוחדת ליישור והרמת השערות לפני החיתוך שלהן. ככה שלא מדובר במציאה גדולה כשמדובר בסכיני גילוח, אבל נדיר מאוד למצוא את התכונה המועילה הזאת בתוך מסיר שיער.
  • ראשי ההסרה המחודדים ימרטו את השערות מהשורש, אבל זה נכון עבור רוב מסירי השיער. מה שבאמת מבדיל את מכשיר Emjoi AP-18 מכל השאר זאת ההגנה האנטי בקטריאלית הייחודית שהוא מעניק. הוא יגן על העור שלכם מדלקות וזיהומים ויבטיח שתהליך הסרת השיער יעבור בשלום.
  • המכשיר הזה מגיע עם 2 מהירויות הפעלה. נשים מתחילות שרק מתרגלות לשימוש במסיר שיער חשמלי יעריכו את המהירות הנמוכה שתאפשר להפחית את תחושת הכאב וחוסר הנוחות. לעומת זאת, נשים מנוסות ומיומנות יותר שהכול קטן עליהן יהנו מהמהירות העוצמתית יותר. למרות שהמכשיר החזק הזה נראה מתאים יותר לרגליים, הוא יעשה עבודה מעולה גם בפנים.
חסרונות
  • ראש ההסרה של המכשיר די גדול, מה שיקשה על התמודדות עם אזורים צרים ומוגבלים יותר.

ראש המכשיר מצויד במספר חסר תקדים של 72 פינצטות. הן ייפטרו מכל השערות שמפריעות לכן במעבר אחד או שניים.

הוא מגיע עם מבנה חדשני שאין שני לו – שני ראשים שכל אחד מהם מסתובב לכיוון ההפוך. המכשיר הזה מוריד בקלות גם את השערות העבות והקשות ביותר שרוב מסירי השיער האחרים נשארים חסרי אונים מולן.

אם עדיין לא התרשמתן, אז המכשיר הזה מצויד בטכנולוגיה חדישה נוספת. תוספת מיוחדת בין שני הגלגלים המסתובבים נועדה להוריד גם שערות שוכבות וקצרות במיוחד. היא מרימה שיער נפול ושטוח ומקרבת אותו לפינצטות שמסירות אותו ללא בעיות. העיצוב הייחודי של ראש המריטה מאפשר לו להחליק בקלות על קימורי הגוף והפנים שלכן.

אם אתן משוגעות על ניקיון והיגיינה, תשמחו לדעת שזה מסיר לשיער לפנים שמגיע עם טכנולוגיית יוני כסף מתקדמת שמעניקה הגנה אנטי בקטריאלית ומונעת צמיחת שערות חודרניות.

זאת בעיה נפוצה שמתרחשת לעתים קרובות במהלך גילוח והסרת שיער – מדובר בשערות שבורות שמתחילות לצמוח בכיוון ההפוך ולחדור לעור, וגירויים ודלקות בעור יכולות רק להחריף ולהחמיר את הבעיה הזאת.

מסיר השיער הזה יעזור לחטא את העור ולהרחיק ממנו זיהומים וחיידקים.

6

מסיר שיער לפנים ולגוף Panasonic ES-ED90-P

מסיר שיער רטוב\יבש
2 מכשירים במוצר אחד
מדובר בשילוב מנצח בין מסיר שיער ומכונת גילוח שמגיעים במוצר אחד. הוא מתמודד בצורה מצוינת גם עם אזורים רחבים וגדולים וגם עם מקומות צרים ועדינים יותר כמו הפנים, והוא מגיע עם ראש הסרה רחב שמצטיין בגמישות רבה. הוא יחליק בקלות על קימורי הפנים שלכן ויתאים את עצמו לכל זווית. במידת הצורך, הוא יכול לזוז קדימה ואחורה בזווית של 30 מעלות.
יתרונות
  • ראש הההסרה הגמיש והמתכוונן עוקב בצורה מושלמת אחר קווי המתאר של גופכן. תוכלו לגלח או להסיר את השיער בכל מקום בגוף – הפנים, הרגליים, בית השחי וקו הביקיני. היכולת של ראש המכשיר לנוע בזווית של 30 מעלות קדימה ואחורה זה יתרון ייחודי שיאפשר להתמודד בקלות עם כל שערה שמטרידה אתכן.
  • הרבגוניות של המכשיר זה הקלף המנצח שלו. הוא יחסוך לכן את הצורך לרכוש מכשיר גילוח נפרד. הוא יתמודד עם כל עבודה שתזרקו עליו וניתן להתאים אותו לכל צורך שלכן. ניתן להשתמש במכשיר במקלחת.
  • במקום לשפוך מאות שקלים על טיפולי שעווה ופדיקור בסלון יופי מפונפן, תוכלו להשיג את אותו האפקט לגמרי בעצמכן ובעלות נמוכה בהרבה. תאורת LED מובנית תבטיח שלא תחמיצו אף שערה ותגיעו לתוצאה מושלמת.
חסרונות
  • הראשים המתחברים נוטים ליפול מהמכשיר אם לא הרכבתן אותם בצורה נכונה.

ראש המכשיר הרגיל מגיע עם דיסק כפול ומכיל עשרות פינצטות. הוא משאיר מראה נקי וחלק במיוחד – שום שערה לא תשרוד את הפעולה העוצמתית של 48 פינצטות נעות.

ראש ההסרה הרחב של המכשיר הופך אותו לפתרון מושלם לטיפול באזורים גדולים יותר כמו הרגליים.

אם אתן זקוקות לראש צר יותר להסרת שיער ממוקדת ומדויקת בפנים, תוכלו לבחור בראש קטן יותר שמגיע עם המכשיר. הוא יסתיר חלק מהפינצטות ויפחית את המגע עם העור. מארז המוצר כולל לא פחות מ-6 אביזרים שימושיים.

הוא מגיע עם ראש להסרת שיער לאזורים רגישים וראש מיוחד להסרת שיער עדינה במקומות קטנים וצרים כמו הפנים.

בנוסף, תקבלו גם ראש מיוחד לגילוח וקוצץ שיער נשלף לגיזום השיער. מסרק ייחודי יאפשר לכן לטפל בקו הביקיני ובתור בונוס נחמד תמצאו גם ראש מיוחד לפדיקור. בקיצור, תוכלו לשחזר ביקור בסלון יופי יוקרתי בלי לצאת מהבית.

Panasonic ES-ED90 אטום לגמרי למים ומתאים לשימוש רטוב במקלחת, וכמובן שגם תוכלו לנקות אותו בקלות באמצעות שטיפה במי ברז.

נשים רבות מעדיפות להסיר את השיער באמבטיה חמה ומפנקת. השימוש בג’ל או קצף הופך את תהליך השיער לחוויה הרבה יותר חלקה ונעימה.

במקום לבזבז את הכסף על כמה מכשירים שונים, תוכלו למצוא את כל מה שאפשר לבקש במסיר שיער לפנים אחד שיעשה את העבודה בכל אזורי הגוף. מריטה, גילוח או גיזום – המכשיר הזה יענה על כל צורך שלכן.

7

מכונת גילוח Panasonic ES2216PC

מצטיינת בחיתוך עמוק
4 להבים לגילוח נקי
זאת מכונת גילוח חשמלית המצטיינת בחיתוך עמוק ונקי במיוחד באמצעות ארבעה להבים לגילוח נקי ומדויק. סכיני החיתוך נמצאים מאחורי רשתות דקיקות עם חורים זעירים להסרת השיער. המסרקים האלה מאפשרים למסיר השיער להחליק בצורה חלקה על העור. תוכלו להיפטר מהשיער בצורה פשוטה ונטולת מאמץ – המכשיר יעשה את רוב העבודה במקומכן.
יתרונות
  • בסקירה הזאת אנחנו מדברות על הסרת שיער מהפנים, אבל לפעמים צריך גם לגלח או לקצוץ אותו. ובדיוק כאן נכנס לתמונה המכשיר המעולה הזה. מדובר במכונת גילוח איכותית עם מגוון אביזרים שימושיים לטיפוח הגוף. תוכלו להיפטר משיער הפנים שלכן בזמן המקלחת ולהיעזר בסבון או קרם. אין כל בעיה גם לעבור את התהליך על עור יבש ולתפעל את המכשיר מול המראה בחדר האמבטיה.
  • לא בכל המקרים והנסיבות אנחנו מעוניינות להסיר את השיער לגמרי, ומכשיר הגילוח הזה מתאים לשימוש באזורים הרגישים ביותר. לאחר שטיפלתן בפנים, תוכלו להמשיך לשיער הגוף ברגליים. כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט להלביש את המסרק המצורף ואתן מוכנות לצאת לדרך.
  • הרשתות בראש הגילוח מותחות את העור והופכות את התהליך ליעיל ומהיר יותר. הלהבים עשויים מחומר היפואלרגני מיוחד שאינו גורם לגירוי העור. מדובר בדבר הקרוב ביותר להסרת שיער ללא האפקט המכאיב והלא נעים של הפינצטות במסיר שיער חשמלי.
חסרונות
  • טעינה מלאה של הסוללה לוקחת לא פחות מ-24 שעות.

הלהבים עשויים מפלדת אל חלד היפואלרגנית שלא תזיק לעור שלכן. הם יישארו חדים במיוחד לאורך זמן רב ויעשו את עבודתם ביעילות מרשימה מבלי לגרות ולפצוע את העור.

פצעונים ושלפוחיות הם תופעת לוואי נפוצה של גילוח והמכשיר הזה יעזור למנוע את הבעיות המציקות האלה עד כמה שאפשר.

מכונת הגילוח הזאת מתאימה לשימוש על שיער יבש או רטוב. תוכלו לקחת אותה למקלחת ולהסיר את השיער יחד עם ג’ל או קרם.

כשאתן פותחות את היום עם מקלחת טובה ומרעננת, תוכלו להתגלח במהירות על הדרך ולהסיר שיער מיותר בכל אזורי הגוף בעזרת ראש הקיצוץ.

טרימר מובנה יאפשר לכם לטפל בשיער מיותר באזורים רגישים ועדינים במיוחד. תוכלו ליישר ולתחם את השיער במקומות מסוימים או להסיר אותו לגמרי באזורים אחרים.

בקיצור, המכשיר הזה מאפשר התאמה מלאה לצרכים הספציפיים שלכן.

8

מסיר שיער לפנים ולגוף Braun Silk Epil 5

כולל 40 פינצטות
הגרסה החדשה של הדור ה-5
בראון סילק אפיל 5 הוא מסיר שיער לפנים שמגיע עם 40 פינצטות חזקות ויעילות שמורטות את השיער מהשורש ולא רק חותכות אותו קרוב לעור. המבנה הגמיש של ראש המכשיר מאפשר התאמה טובה לקווי המתאר של הגוף, זה אומר שתוכלו להסיר ביעילות כל שיערה מהפעם הראשונה ולא תצטרכו לחזור כמה פעמים על אותו המקום כדי להגיע למראה חלק ונקי לגמרי.
יתרונות
  • ראש הגילוח, הראש הצר להסרה ממוקדת וקוצץ השיער (טרימר) הופכים את המכשיר הזה לרבגוני במיוחד. תוכלו להתגבר על השיער המיותר ברגליים, בבית השחי, בקו הביקיני ובפנים – וכל זה בהפעלה אחת של המכשיר. לא תצטרכו שום אביזר אחר.
  • התאורה של המכשיר תעזור לכן להתמודד עם אזורים מורכבים יותר כמו הברכיים והחלק האחורי של הרגליים. זה קשה מאוד לגשש באפלה, אבל כשתוכלו להאיר כל שערה חמקמקה וקטנטנה, החיים שלכן יהיו הרבה יותר פשוטים.
  • אחד הדברים שהכי אהבתי במסיר השיער הזה הוא מנגנון העיסוי שלו, הוא מועיל לעור בכמה דרכים שונות: קודם כל, הוא מקל על הכאב, שנית, הוא משפר את מרקם וגוון העור.
חסרונות
  • לא חזק כמו הבראון סילק אפיל 9.

להבדיל מהדור הקודם של סדרה 5, זה מסיר לשיער לפנים אלחוטי לגמרי וניתן להשתמש בו במקלחת, וזה יתרון ענק.

לא תצטרכו להמתין עד שתמצאו שקע חשמלי כדי להשתמש במכשיר, למרות שיש צד חיובי במכשיר שמתחבר ישירות לחשמל, כמו למשל שאף פעם לא תצטרכו להתרוצץ בחיפוש מכשיר הגילוח שלכם רק כי הסוללה התרוקנה ואתן חייבות להטעין את מסיר השיער דווקא כשאתן הכי זקוקות לו.

מעבר לכל התכונות הבסיסיות שתמצאו בכל מסיר שיער, המכשיר הזה מגיע עם כמה אפשרויות מתקדמות וייחודיות יותר.

מערכת מיוחדת תדאג לעסות את העור שלכן בזמן הסרת השיער כדי לשכך את הכאב ולהרגיע את העור. כמה שפחות כאב – ככה יותר טוב. בנוסף, תמצאו תאורה מובנית שתבטיח שלא תפספסו את השערות הדקות והעדינות ביותר.

ערכת המכשיר כוללת שלושה אביזרים: ראש מיוחד להסרה עדינה ומדויקת יותר שיתאים באופן מושלם לפנים, ראש גילוח וטרימר (ראש לגיזום השיער).

9

Remington WDF5030A

מכונת גילוח לעור חלק ורך כמשי
מבית היוצר של רמינגטון
קודם כל, צריך להבהיר נקודה חשובה: מדובר במכונת גילוח עם להבים חדים במיוחד. המכשיר קוצץ את השיער בקרבה מקסימלית לעור ומשאיר מראה חלק וקטיפתי כאילו שהשתמשתן במסיר שיער, אבל עם הבדל אחד מהותי: ללא כל כאב.
יתרונות
  • המכשיר הזה יעבוד בצורה נהדרת בתוך המקלחת, עם או בלי סבון. הטרימרים בצדי ראש הגילוח מקרבים את השערות ללהבים ומקלים על החיתוך. זה יעזור למנוע שערות חודרניות. הבעיה המציקה הזאת רלוונטית במיוחד לאזורים בהם השערות צומחות לכל הכיוונים כמו במפשעה.
  • המבנה הנטוי של ראש המכשיר מאפשר לו להגיע בקלות לאזורים הקשים ביותר לגישה. הוא מתאים את עצמו בקלות לקימורים השונים בגוף האישה. תוכלו להסיר בקלות את השערות בבית השחי, קו הביקיני ומאחורי הברכיים. ראש הגילוח הגמיש יחליק על כל זוויות ותווי המתאר של הגוף.
  • רצועת סיכוך עם שמן שקדים זאת תוספת נחמדה, היא תחליק ותרכך את העור לפני מעבר הלהבים. זה חוסך את השימוש בג’ל רחצה. התוצאה תהיה עור רך, בוהק וקטיפתי.
חסרונות
  • הראש הרחב יתקשה להגיע ביעילות לאזורים קטנים וצרים יותר בגוף.

הרשתות שעוטפות את סכיני החיתוך מגנות על העור ומאפשרות גילוח מדויק ונקי.

מסרק קיצוץ מיוחד בכל אחד מצדי ראש הגילוח יכווין וירים את השערות לתוך הלהבים, מה שמגביר את יעילות החיתוך ומפחית את מספר המשיכות שתצטרכו לעשות עם המכשיר.

ככל שיהיה פחות מגע וחיכוך עם העור, כך הוא יהיה פחות אדמומי ומגורה.

הידית הארגונומית תאפשר לכן להשתמש בנוחות במכשיר במשך זמן רב מבלי שהוא יעייף את כף היד שלכן ויכביד עליה.

גם כשהמכשיר יהפוך לרטוב וחלקלק כשתשתמשו בו במקלחת, הוא לא ייפול מהיד שלכן.

כשתקחו את מסיר השיער למקלחת, הדבר האחרון שאתן רוצות זה שהוא יחליק באמצע השימוש ויתרסק על הרצפה. משטח האחיזה הרך בצדי המכשיר שמיועד למנוע החלקות ימנע את התקלה הלא נעימה הזאת.

מסיר שיער לפנים הזה מופעל באמצעות סוללה נטענת וניתן להסיר בעזרתו גם שיער רטוב.

לוקח 20 שעות להטעין את המכשיר בצורה מלאה. פשוט תכניסו אותו לעמדת הטעינה, ולמחרת בבוקר הוא יהיה מוכן ומזומן לשימוש.

10

מסיר שיער לפנים VOYOR BM310

מגיע עם 32 פינצטות
טכנולוגיית מיקרו-גריפ
המכשיר הזה מגיע עם 32 פינצטות המצוידות בטכנולוגיית מיקרו-גריפ להסרת שיער מהירה במיוחד. ניתן להשתמש בראש ההסרה הרחב בכל אזור של הגוף. החל מהרגליים, דרך קו הביקיני, ועד לפנים –  מסיר שיער אחד יסדר לכן גוף מטופח מקצה עד קצה. תוכלו להיפטר מכל השיער העודף שמטריד אתכן במינימום חוסר נוחות.
יתרונות
  • תוכלו לקחת את המכשיר הקומפקטי הזה לכל מקום. הוא מגיע עם כבל USB לטעינה מהירה. תוכלו להשתמש גם בסוללת AAA שכלולה בערכת המוצר. זה יכול להיות נוח במיוחד עבור שימוש מזדמן כשאתן חייבות להתגלח או להסיר שיער בדחיפות ואין לכן זמן לטעון את מסיר השיער.
  • המכשיר הרב תכליתי הזה מתאים לכל מקום בגוף. ראשי הקיצוץ והגילוח הופכים את אפשרויות השימוש במכשיר הזה לבלתי מוגבלות. לקינוח תקבלו גם ראש פדיקור ייחודי שיעניק לכן חוויה מפנקת שלא נופלת במאומה מסלון יופי יוקרתי – תוכלו לחסוך לעצמכן את הביקור היקר אצל הקוסמטיקאית.
  • המכשיר הזה יכול להסיר שיערות באורך של 0.5 מ"מ, ותוכלו לבחור את גובה השיער שאתן מרגישות איתו בנוח. חלק מהנשים מעדיפות לחכות שהשערות על הרגליים יגדלו טיפה, כדי להגיע לתוצאות טובות יותר.
חסרונות
  • טעינה מלאה נותנת זמן עבודה של 45 דקות בלבד.

בערכת המוצר תמצאו שלושה ראשים מתחלפים שמתאימים למטרות שימוש שונות. ראש המכשיר כולל 32 פינצטות.

בנוסף, תמצאו גם ראש רב תכליתי לגילוח ולקיצוץ שיער. הוא יעזור לכן לשמור על רגליים מושלמות ויאפשר להיפטר משיער לא רצוי בקו הביקיני. הוא יעשה את העבודה גם באזור המפשעה.

ואחרון חביב זה ראש מיוחד להסרת תאי עור מתים.

במקום שתצטרכו לשייף פסולת ולכלוך מהעור היבש והסדוק שלכן באופן ידני, המכשיר יעשה את כל העבודה השחורה במקומכן. בקיצור, אתן מקבלות ערכת טיפוח מקיפה ומפנקת.

גם המנוע והסוללה של המכשיר לא מאכזבים: הם בולטים במהירות ובעוצמה מרשימה. תוכלו לבחור בין 2 מהירויות הסרת שיער. אפשרות טעינה מהירה שתאפשר לכן להשתמש במסיר השיער הזה אחרי שעתיים של הטענה בלבד.

המכשיר עושה עבודה מצוינת בהסרת שיער בבית השחי ובקו הביקיני, והוא קטן מספיק כדי להחליק בקלות על זוויות הפנים.

סוגים של מסירי שיער

מסיר שיער קפיץ

מסיר שיער קפיץ

מסיר השיער החשמלי הראשון אי פעם שיוצר ונמכר לציבור הרחב. הוא פותח על ידי חברת אפיליידי הישראלית (תנו כבוד!).

המכשיר מרט את השיער בעזרת קפיץ מכופף שנע בתנועה סיבובית.

המנוע של מסיר השיער הגביר את יעילות המכשיר ואיפשר להוריד מספר רב יותר של שערות.

מסירי שיער קפיץ בעלי מנוע מיועדים לשיער הגוף, בעוד שמסירי שיער מהסוג הזה לפנים מגיעים ללא מנוע ומופעלים בצורה ידנית.

מסיר שיער עם פינצטות

תצלום מקרום של פינצטות על מכשיר להסרת שיער

זה מסיר השיער המודרני הנפוץ והמוכר ביותר. זה המכשיר הראשון שקופץ לראש כשחושבים על מסיר שיער ביתי.

הוא עושה את עבודתו באמצעות מערכת של פינצטות קטנות שנעות ביחד ולחוד כדי לתפוס את השערות ולמרוט אותן מהעור.

מסיר שיער עם דסקיות מסתובבות

מכשיר להסרת שיער עם דסקיות מסתובבות

מסיר השיער המקורי והראשון היה מצויד בקפיץ. השלב הבא בהתפתחות מסירי השיער החשמליים היה מעבר למריטת שיער באמצעות דסקיות שהחליפו את הקפיץ המסורתי.

מדובר במערכת של דסקיות מתכת מסתובבות: הן לוכדות את השיער בתנועת מלחציים ומורטות אותו. הן עובדות בצורה דומה לפינצטות.

מסיר שיער לשימוש רטוב

מכשיר להסרת שיער לשימוש רטוב במקלחת

אחרון חביב זה סוג המכשירים החסינים במים שניתן להשתמש בהם בצורה בטוחה ובראש שקט במקלחת.

צריך להסתכל למציאות בעיניים: הסרת שיער יכולה להיות די כואבת, במיוחד כשעושים אותה בפעם הראשונה.

עם הזמן, הכאב הולך ופוחת, אבל צריך להתרגל לזה. מים זורמים שמרככים ומרגיעים את העור יכולים להפחית את הכאב.

מכשירים המתאימים לשימוש רטוב במקלחת יחד עם קרם או ג’ל יכולים לצמצם את תחושת האי נוחות הנגרמת במהלך מריטת השיער. תוכלו להיעזר גם במשחות מיוחדות לאלחוש ושיכוך כאב.

יתרונות השימוש במסיר שיער

מושלם למריטת שערות קצרות

בדומה לשעווה, מסיר שיער מורט את השערות מהשורש. אבל, השימוש במכשיר עדיף על הסרת שיער באמצעות שעווה מכמה בחינות שונות: קודם כל, אורך השיער המינימלי שבו תוכלו לבצע את הטיפול.

כדי להסיר שיער עם שעווה, הוא צריך להגיע לגודל של לפחות 2 מ"מ. לעומת זאת, מסיר שיער חשמלי יאפשר לכן להוריד שערות באורך של 0.5 מ"מ בלבד.

כשמורידים את השיער מאזור חשוף ובולט כמו הפנים, הדבר האחרון שאתן רוצות זה להזניח את המצב ולאפשר לשערות הסוררות להגיע לאורך של 2 מ"מ.

לא תוכלו להסתובב ברחוב עם המראה המביך הזה, והרי כל המטרה בהסרת שיער היא בכלל למנוע תסריט לא נעים מהסוג הזה.

מראה חלק לאורך זמן

מסיר שיער תופס ומושך את השערות מהשורש. הוא מוריד את הפקעת הקטנה שאחראית על ההזנה של הזקיק ונמצאת בקצה השערה.

זה אומר שייקח לשערה הרבה יותר זמן לגדול בחזרה ולעלות אל פני שטח העור. הפנים שלכן יישארו חלקות ונקיות משיער במשך 4 שבועות! לא תצטרכו להתגלח באופן יומיומי כדי להיפטר מהשיער הלא רצוי שמכסה את גופכן.

שימוש במסיר שיער מבטיח שתשכחו מהשערות המעצבנות והמתסכלות לכמה שבועות. תוכלו להשתחרר וליהנות מהחיים בלי לדאוג לשערות המציקות שהטרידו אתכן מדי יום.

עיסוי שישפר את בריאות העור

מסירי שיער הפנים האיכותיים ביותר מגיעים עם ראש עיסוי מיוחד שמאפשר להפחית את הכאב בזמן הסרת השיער.

הוא לא יעלים אותו לגמרי, אבל יהפוך אותו להרבה יותר נסבל. אלה חדשות מצוינות למי שעוברת את התהליך בפעם הראשונה ולא רוצה לצרוח מכאבים.

בנוסף לכך, העיסוי הזה עוזר לחדש ולהמריץ את העור. זה אומר שתוכלו להסיר בקלות וביעילות את השיער, ועל הדרך תחזקו את בריאות העור שלכן.

התוצאה תהיה עור בוהק וזוהר שיגנוב את כל המבטים. בניגוד לסכין גילוח או רצועות שעווה, תוכלו להרוג שתי ציפורים במכה אחת: גם להיפטר משערות מיותרות וגם לקבל עיסוי מפנק ונעים שיועיל לעור שלכן.

השיער שצומח בחזרה דק יותר

זה מפתה לקחת את סכין הגילוח שגם ככה שוכב על המדף באמבטיה ולהשתמש בו כדי להוריד את השפם שצמח לכן על הפנים.

הבעיה שהשיער החדש שיגדל במקומו יהיה סמיך ועבה יותר. והסיפור הזה יחזור על עצמו בכל פעם שתתגלחו.

שימוש במסיר שיער לא בהכרח יחסל את שורשי השערות שנפטרתן מהן, אבל, הן יגדלו הרבה יותר דקות ורכות.

גילוח רק יבליט את בעיית השיער על הפנים שלכן, והוא גם יכול לגרום לצמיחת שערות חודרניות שיצמחו בכיוון ההפוך אל תוך העור ויגרמו להרבה חוסר נעימות, אז עדיף לוותר מראש על התענוג המפוקפק הזה וללכת על מסיר שיער חשמלי.

מתאים לעור רגיש

הכאב שמתלווה להסרת שיער יכול לשכנע נשים רבות עם עור עדין ורגיש שכל הסיפור הזה בכלל לא מתאים להן.

אם אתן חוששות שמסיר שיער יתעלל בעור הבעייתי שלכן, יש לי בשורה מצוינת עבורכן: הוא הרבה יותר בטוח וידידותי לעור מאשר שעווה או סכין גילוח.

הפינצטות או הדסקיות שמורטות את השיער בכלל לא נוגעות בעור, וזה עושה את כל ההבדל. סכין גילוח או רצועות שעווה שואבות ושורטות את העור כדי להסיר את השיער. מסיר שיער חשמלי משאיר את העור שלכן בשקט, וכשאין מגע וחיכוך – אין גם גירוי.

נותן תוצאות מיידיות

בניגוד לשיטות הסרת שיער אחרות, שימוש במסיר שיער לפנים יספק תוצאות מיידיות שתוכלו להבחין בהן על המקום.

אם תבחרו בהסרת שיער באמצעות לייזר או אלקטרוליזה (מחט חשמלית), תצטרכו להמתין עד שהן יתחילו להשפיע.

וזאת בעיה לא קטנה אם יש לכן שיער פנים בעייתי שאתן חייבות להוריד במהירות האפשרית: אין לכן זמן לבזבז ונמאס לכן לשמוע את הבדיחות הלא מצחיקות על השפם שצמח לכן – הפתרון היחיד שיציל אתכן תוך כמה דקות זה מסיר שיער. חד וחלק.

שאלות ותשובות

מסיר שיער לפנים או לגוף, איזה עדיף?

כשאתן בוחרות את המכשיר הנכון עבורכן, תצטרכו קודם כל לבחור את סוג המכשיר שתלכו עליו. בשוק קיימים מכשירים בסיסיים המיועדים אך ורק להסרת שיער הפנים או מסירי שיער מתקדמים ומתוחכמים יותר להסרת שיער בכל רחבי הגוף. נשים שנוהגות להסיר שיער מיותר מהפנים יכולות להסתפק במסיר שיער לפנים. לעומת זאת, אם אתן רוצות להיפטר מהשיער בכל רחבי הגוף, תצטרכו ללכת על מכשיר משוכלל יותר עם כמה ראשים מתחלפים. במקום לבזבז את הכסף על כמה מכשירים שונים, תוכלו להשתמש במסיר שיער אחד שיעזור לכן לתחזק כמה אזורים נטולי שיער.

איזה אביזרים נלווים יש למסיר שיער?

רוב מסירי השיער מגיעים עם אביזרים שונים כמו ראש גילוח, ראש למריטה צמודה, מברשת לניקוי עור הפנים, פינצטה, כפפת קירור וכו’. מכשיר עם כמה אביזרים שימושיים יספק תמורה טובה יותר לכסף שלכן.

איך מנקים מסיר שיער?

מסיר השיער זקוק לתחזוקה קבועה בגלל שהוא נוטה להתלכלך ולהיסתם מהשיער שנמרט. לכן, רצוי לבחור במכשיר נוח ופשוט לניקוי. חלק מהדגמים מגיעים עם מברשת ניקוי מיוחדת ואחרים אטומים למים וניתנים לשטיפה מהירה תחת הברז. תבחרו במסיר שיער שתוכלו לנקות במהירות ובקלות.

מה הגודל האופטימלי של מסיר שיער?

מסיר שיער לפנים חייב להיות קטן ונוח לתמרון כדי שתוכלו להשתמש בו בנוחות וביעילות באזורים הצרים והקשים ביותר לגישה. אזור השפה העליונה גורם להרבה בעיות בהסרת השיער, ולכן חשוב שתבחרו במכשיר עם ראש הסרה גמיש וקומפקטי שיכניע את השיער גם במקומות המאתגרים והבעייתיים ביותר. הדבר האחרון שאתן צריכות זה מסיר שיער מגושם ומסורבל שיפגע באף שלכן בכל פעם שתנסו להתמודד עם השערות המעצבנות שמעל השפתיים.

האם אפשר להשתמש במסיר שיער במקלחת?

אם אתן מעדיפות להסיר את השיער במקלחת, תלכו על מסיר שיער אלחוטי. מסיר שיער שמתאים לשימוש רטוב ויבש יאפשר לכן להוסיף ג’ל או קצף גילוח שיפחיתו את הכאב שתחושו באמצע התהליך. מסיר שיער אלחוטי מופעל באמצעות סוללה נטענת, אבל אם אתן רוצות להשתמש בו מתחת לדוש, תוודאו שהוא עמיד במים.

האם מסיר שיער מתאים לנשים לא מנוסות?

עדיף ללכת על מכשיר פשוט וידידותי לשימוש שמתאים גם למשתמשים מתחילים וטירונים וגם למשתמשים מיומנים ומתקדמים. חשוב שהמכשיר שלכן יאפשר הסרת שיער עדינה ופחות כואבת. בואו נודה באמת - הכאב זה העניין המפחיד והמרתיע ביותר בהסרת שיער. אם זאת טבילת הראש הראשונה שלכן ואתן רק מתרגלות לשימוש במסיר שיער, חשוב שההתנסות שלכן תהיה רכה והדרגתית.

מה עדיף: מסיר שיער עם פינצטות או דיסקיות?

כמות הפינצטות משחקת תפקיד חשוב במהירות ויעילות הסרת השיער. אתן זקוקות לסוס עבודה אמין שיכניע בקלות גם את השערות הקשות והעבות ביותר. הוא צריך להוריד כל שערה עקשנית מהפעם הראשונה. אם תצטרכו לחזור מיליון פעם על אותו האזור, זה רק יאריך את הסבל שלכן ויבזבז לכן לא מעט זמן. קחו בחשבון שמסיר שיער עם דסקיות יכול להתקשות במריטת שיער עבה ומחוספס, והם גם יכולים להיות די מכאיבים. תבדקו היטב שמסיר השיער שבחרתן עושה עבודה טובה ויענה על הציפיות שלכן.

איך בוחרים מסיר שיער עם ראש הסרה איכותי?

עדיף ללכת על מכשיר עם ראש הסרה רחב ומתקדם יותר שמורט כמה שיותר שערות בבת אחת. חשוב שיהיה מסרק מיוחד שיפחית את המגע הישיר בין הפינצטות לעור. אם אתן רואות שהפינצטות בולטות החוצה מראש המריטה, זה מגביר את הסיכון לפגיעה בעור. הסרת שיער זה גם ככה לא תענוג כל כך גדול, ועדיף להפחית כמה שאפשר את הכאב שמרגישים בזמן התהליך.

ההיסטוריה של מסיר השיער

הקרב עם השיער העודף החל כבר משחר האנושות והוא נמשך במרץ גם כיום.

השאיפה לגוף חלק ואסתטי תרמה להופעתם של לא מעט פיתוחים והמצאות שנועדו להקל על המשימה הזאת.

אז בואו נצא למסע מרתק בזמן ונגלה מאיפה הכול החל וכיצד התפתח תחום הסרת השיער. בתחילת המאה ה-17 נכנס לשימוש לראשונה תער גילוח הראשון.

במהלך הזמן התפתחו שיטות אחרות להסרת שיער כמו שימוש בפינצטות, שעווה וקרמים מיוחדים.

שלל הטכנולוגיות החדשניות שהופיעו בעידן המודרני עוררו מהפכה בתחום ואפשרו את המצאת מסירי השיער הביתיים הראשונים.

פריצת הדרך הגדולה התרחשה בשנת 1986 כשחברת אפיליידי הישראלית הדהימה את העולם עם מסיר השיער החשמלי הראשון מסוגו: הוא תלש את השערות מהשורש ולא רק קיצץ אותן קרוב לעור.

למרות שהתהליך היה נורא כואב, זה לא הרתיע המון נשים שהיו מוכנות לנסות את ההמצאה החדשה. אחרי הכל, בשביל יופי (לפעמים) צריך לסבול.

הן התרשמו מהעובדה שהשיער לא צמח בחזרה במשך זמן רב יותר לעומת שיטות אחרות וציינו לטובה את המהירות והנוחות של המכשיר שאיפשר להן למרוט את השיער בלי להסתבך ולהתלכלך כמו שקורה עם שעווה.

נקודת מפנה חשובה נוספת בתעשיית מסירי השיער התרחשה בשנת 1996, שבה סוג חדש של מסיר שיער חשמלי הוצג לציבור הרחב: במקום הפינצטות המסורתיות, הוא עשה את עבודתו באמצעות דיסקיות שהסתובבו במהירות והפחיתו באופן משמעותי את הכאב הכרוך בתהליך.

מדריך מפורט להסרת שיער קלה ונטולת כאב

הסרת שיער זה ממש לא משחק ילדים. כמובן, שמסיר שיער הופך את המשימה הזאת להרבה יותר פשוטה ונוחה, אבל זה לא אומר שתוכלו לחפף ולעגל פינות בתהליך.

כדי להגיע לתוצאה המושלמת, חשוב שתעשו את זה בצורה זהירה והדרגתית. תנועה לא נכונה אחת יכולה לגרום לפאשלה רצינית ולפגוע במראה החיצוני שלכן למשך כמה ימים או אפילו שבועות.

כל טעות יכולה לעלות לכן ביוקר ולא תמיד קל לתקן אותה, ככה שחשוב לשמור על ריכוז ותשומת לב.

כדי שתעברו בשלום את תהליך הסרת השיער ותגיעו לתוצאות הטובות ביותר, דאגתי עבורכן לכמה כללים ודגשים חשובים ומועילים. כשתלמדו לבצע את זה כמו שצריך, תגלו שזה ממש לא בשמיים ותהיו מרוצות מהתוצאות.

תכינו את העור להסרת השיער

נתחיל מההתחלה. לפני שתקפצו למים ותתחילו בהסרת השיער עצמה, חשוב להכין היטב את העור לתהליך.

תצטרכו לנקות ולייבש אותו. תוודאו שהסרתן שאריות ומשקעים של מוצרי טיפוח, איפור ושמן.

כדי להסיר בצורה בטוחה את השערות, תאפשרו להן להגיע עד לגובה של 6 מ"מ לפחות – זה האורך המינימלי שרוב המומחים ממליצם עליו.

תשימו את המכשיר על העור בזווית של 90 מעלות

תשימו את מסיר השיער על פני העור בזווית ישרה ותניעו אותו בכיוון ההפוך לצמיחת השערות. תשימו לב שהשיער יכול לצמוח בכיוונים מנוגדים, אז הקפידו לעשות את זה כמו שצריך.

תפעילו את מסיר השיער

לאחר שמיקמתן את המכשיר בצורה נכונה, אתן יכולות לצאת לדרך. אני ממליצה להתחיל במהירות ההפעלה הבינונית.

במידת הצורך, תוכלו לעבור למהירות הסרה מהירה או איטית יותר, עד שתגיעו לקצב הנוח והמתאים ביותר עבורכן.

תלחצו בעדינות את המכשיר על הפנים, כשהוא מונח בערך 6 מ"מ מתחת לאזור השעיר שאתן מעוניינות לטפל בו. תזיזו את המכשיר באיטיות בכיוון הנגדי לצמיחת השיער.

טיפוח העור לאחר הסרת השיער

ברגע שנפטרתן מכל השיער המיותר, ייתכן שתבחינו שהעור שלכם קצת אדמומי ומגורה. זה לגמרי נורמלי וממש אין צורך להיבהל.

כדי להאיץ את קצב הריפוי וההתאוששות של העור, מומלץ לקרצף אותו בעדינות ולהשתמש בקרם מיוחד לשיכוך והרגעת העור.

תמרחו אותו על האזורים המגורים והמצב ישתפר ויחזור לקדמותו. שימוש במוצר טיפוח כזה לא רק יפחית נפיחות ואדמומיות, אלא ימנע צמיחה של שערות חודרניות והופעת פצעונים.

ניקוי ותחזוקת מסיר השיער

לאחר שסיימתן את העבודה עם מסיר השיער, תכבו את המכשיר ותנתקו אותו מהחשמל.

לפני שתחזירו אותו למדף בארון האמבטיה, אל תשכחו לנקות אותו היטב. זה בכלל לא לוקח זמן רב.

כל מה שתצטרכו לעשות זה להסיר את ראש המכשיר מהידית ולשחרר את כל השערות הקטנות שנתקעו בתוכו בעזרת מברשת ניקוי מיוחדת.

ברגע שחילצתן את כל השיער התקוע, תשטפו אותו היטב תחת מים זורמים כדי להבטיח ששום שערה לא תישאר מאחור. אני ממליצה להשרות את ראש ההסרה בקערה עם מים פושרים ונוזל כלים לא אגרסיבי מדי.

כמה דקות יספיקו כדי לעשות את העבודה. זה יעזור לכן להיפטר משאריות עקשניות של שיער ולכלוך שנשארו בפינות החבויות של המכשיר.

הפעולה הפשוטה הזאת חשובה במיוחד כדי להאריך את תקופת השימוש במכשיר, והיא תבטיח שתפיקו ממנו את המירב להרבה זמן. בקטע הזה, העצלנות ממש לא משתלמת וכדאי מאוד שתקפידו על הניקוי של מסיר השיער.

ההבדל העיקרי בין מסיר שיער לסכין גילוח

סכין גילוח חותך את השערה ולא מורט אותה מהשורש. מה זה אומר? זה אומר שהעור אולי יישאר חלק ונקי למשך כמה שעות, אבל מהר מאוד השיער יצמח מחדש. ואם זה לא מספיק, אז השערות שיצוצו יהיו כהות ועבות יותר.

האמת היא שמדובר בסוג של אשליה אופטית, אבל בתכלס זה לא באמת משנה.

עם מסיר שיער זה סיפור שונה לגמרי: הוא מסיר את זקיק השיער כולו, יחד עם השורש שנמצא מתחת לעור.

המשמעות היא שיעבור זמן רב עד שהשיער יצמח מחדש ותצטרכו לחזור על הפעולה הזאת לעתים רחוקות יותר, בנוסף, השערות החדשות שיגדלו יהיו דקות יותר וייתכן שחלק מהן בכלל לא יצמחו ויפסיקו להטריד אתכן בגלל הנזק לזקיק השיער.

תצטרכו להתעסק עם הגילוח מדי יום, בעוד ששימוש במסיר שיער ישאיר את העור שלכן חלק לגמרי למשך כמה שבועות רצופים.

אם הזמן שלכן באמת יקר לכן ואתן לא רוצות להפוך את הסרת השיער לטקס יומיומי, כדאי לכן מאוד להתחיל להשתמש במסיר שיער.

השורה התחתונה: מסירי שיער לפנים

בחורה עם הידיים על הראש מחייכת ויושבת על כורסה

בשעה טובה הגענו לשלב הסיכומים. אין ספק שמסיר שיער לפנים שינה לגמרי את הדרך שבה אנחנו מתמודדות עם שיער הפנים שלנו.

כשאתן חמושות בגאדג’ט הקומפקטי והיעיל הזה, תוכלו להיפטר בקלות ובנוחות מקסימלית משיער הפנים שמפריע לכן, והוא יחסוך לכם המון עבודה וכאב ראש.

הוא יקח את שגרת הסרת השיער שלכן לרמה הבאה, יחסוך לכן המון כסף ויעזור לתחזק פנים מושלמות שאף אחד לא יוכל לעמוד בפניהן.

לא צריך למהר עם בחירת מסיר השיער הנכון והמתאים ביותר עבורכן: מדובר בהחלטה חשובה שתשפיע על המראה החיצוני שלכן והרושם שאתן משאירות.

לכל אחד מהמכשירים המעולים שהופיעו בסקירה הזאת יש יתרונות וחסרונות משלו, ככה שתיקחו את הזמן ותחשבו לעומק מה בדיוק אתן צריכות: תבחרו את המכשיר שמגיע עם כל המאפיינים והאביזרים הנחוצים שאתן לא יכולות לוותר עליהם.

בקיצור, אני מקווה שהסקירה הזאת תעזור לכן לבחור את מסיר השיער הכי לפנים המושלם עבורכן. לא משנה באיזה דגם תבחרו, העיקר שתעופו על התוצאה הסופית ותהיו מרוצים ממסיר השיער שרכשתן!

חושבות שפספסתי משהו בסקירה שלי? יש משהו שהייתן רוצות לשאול או להוסיף? ספרו לי בתגובות שמתחת למאמר!

רוזה גולדמן
רוזה גולדמן

היי, אני רוזה! נעים מאוד :) אני אוהבת להתנסות במכשירי עיצוב וטיפוח חדשים באופן קבוע ולכתוב על החוויות שלי במגזין בזמן הפנוי שיש לי. ביום יום אני קופירייטרית בדרום הארץ, נשואה +2, ומגדלת כלב בשם רקסי.

2 תגובות
  1. המכשיר הראשון שהמלצת של בראון סילק אפיל 9. אפשר לדעת על איזה דגם מדובר? יש כל כך הרבה שהסתבכתי…

    • Reply
      רוזה גולדמן 26/10/2020 at 18:24

      היי דיקלה,
      אין באמת הבדל בין הדגמים השונים של סדרה 9, ההבדל במספר הסידורי של הדגם, הוא האביזרים הנלווים שמגיעים בערכה:)
      אישית, כרגע אני משתמשת בו על הפנים בצורה רגילה בלי אביזרים, על המהירות הראשונה.
      אם את הולכת להשתמש בו כמוני, אז המספר הסידורי של הדגם לא משנה, ופשוט תקני את ההכי זול.

      רוזה

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo