מסיר שיער לגבר: מה הוא מסיר השיער הכי טוב לגברים?

מסיר שיער לגבר הוא מכשיר מעולה לגברים שרוצים להסיר שיער בצורה טובה ומדויקת. במאמר הזה נדבר על מסירי השיער הכי טובים שיש לגברים.

אם בעבר מסירי שיער היו קטע נשי בלבד, נראה שכיום המצב הזה משתנה במהירות. בשנים האחרונות, הסרת שיער הולכת וצוברת תאוצה גם בקרב הרבה גברים שלא מתביישים להשוויץ בגוף חלק, אסתטי ונקי משערות.

הבחירה המובנת מאליה עבור גברים שרוצים להיפטר משיער מיותר זה סכין גילוח – הישן והטוב. אם כבר מגלחים איתו את הפנים באופן יומיומי, אז למה לא להשתמש בו על הדרך גם לקיצוץ שיער הגוף? אחרי הכל, כבר התרגלתם למכשיר הגילוח שלכם ואתם יכולים להשתמש בו בעיניים עצומות, והוא עושה את העבודה במהירות וללא כאבים.

אבל, מה לגבי מסיר שיער לגבר? כן,כן, יש חיה כזאת והגיע הזמן שתכירו לעומק את המכשיר הזה.

מסיר שיער לגבר: למה זה טוב?

גבר ברזילאי צעיר עושה תנוה של הכל מעולה עם האצבעות

הביטוי "הסרת שיער" בדרך כלל מתקשר אך ורק לבנות המין היפה. רוב הגברים שלא מתחברים למראה שעיר מעדיפים לגלח את השערות המיותרות עם סכין גילוח או טרימר חשמלי: המכשיר הזה מאפשר להשיג גילוח חלק, נקי ונטול תופעות לוואי לא נעימות.

הגבר הממוצע לא רוצה לשמוע על מסיר שיער לגבר ומסרב בתוקף להשתמש בו. לא קשה לנחש את הסיבה לכך, והיא תחושת הכאב הלא נעימה (לא נעימה בכלל!).

רוב הגברים ננעלים על סכין הגילוח הרגיל ולא מוכן לנסות משהו חדש. גם העובדה שהשיער צומח בחזרה בכלום זמן לא מרתיעה אותם והם ממשיכים ללכת עם הראש בקיר ולגזום את שיער הגוף כל יומיים.

הסרת שיער עם מסיר שיער מאפשרת לפתור את הבעיה מהשורש (תרתי משמע) ולמנוע מהשערות לכסות מחדש את גופכם במהירות מטורפת, וגם תצטרכו לחזור על הפעולה הזאת רק פעמיים בחודש גג.

מסיר שיער לגבר מעניק תוצאות דומות לטיפול בשעווה, רק שהוא הרבה יותר פשוט ונוח לתפעול וחוסך לכם לא מעט זמן וכסף.

בואו נבחן את העלויות: המחיר הממוצע של טיפול שעווה להסרת השיער בחזה עומד על 250 ₪, שזה בדיוק הסכום שתצטרכו להוציא על מסיר השיער Emjoi AP-18MS. זה גם תג המחיר של מכשיר בראון סילק אפיל 5280. למרות שהוא משווק כמסיר שיער לנשים, אין כל סיבה שגם גברים לא יהנו מהיתרונות שלו. תעשו את החשבון לבד – אני חושבת שהמספרים האלה מדברים בעד עצמם.

לפני שניכנס לעומק הקורה ונדון במסיר השיער הטוב ביותר לגברים, אני רוצה להציג לכם עובדה מסקרנת שמעט מאוד אנשים מודעים אליה: 50% מהמשתמשים במסירי השיער הם גברים. אל תחשבו שלקחתי את המספרים האלה מהראש, מדובר בנתונים רשמיים של מכוני הסרת השיער ומרכזי האסתטיקה בישראל. אז הגיע הזמן להשאיר מאחור את כל הסטריאוטיפים ולהסתכל למציאות בעיניים: הגבר המודרני לא מתבייש, ואפילו מאוד מתגאה לטפח את עצמו.

הסרת שיער לגברים זאת ממש לא מילה גסה ואין כל סיבה לפחד ממנה.

האם הסרת שיער עם מסיר שיער חשמלי מתאימה לגברים?

הגיע הזמן לענות על שאלת מיליון הדולר: האם גברים צריכים בכלל לשקול ברצינות הסרת שיער באמצעות מסיר שיער או שאין כל צורך לוותר על מכשיר הגילוח השגרתי שלהם?

קודם כל, מריטת שערות יכולה להיות כרוכה בכאב מסוים. זה יכול להישמע מוזר לגברים שבחיים לא הסירו את השיער באמצעות שעווה והתרגלו לסמוך אך ורק על מכשיר הגילוח.

בואו נשים את הדברים על השולחן: התהליך עלול להיות די כואב בפעמים הראשונות, אבל עם הזמן אתם תתרגלו אליו.

כל עוד יש לכם סף כאב גבוה ואתם תוכלו להתמודד איתו כמו גברים אמיתיים, כדאי שתנסו להשתמש עם מסיר שיער לגבר.

איך תוכלו לדעת אם אתם מסוגלים לעמוד בתחושת הכאב וחוסר הנעימות בעת הסרת שיער? פשוט מאוד- תפנו לטיפול קוסמטי מקצועי ותעברו הסרת שיער עם שעווה. הסרת שיער עם מכשיר חשמלי יכולה להיות קצת יותר כואבת, אבל לא בהרבה. אם זה קטן עליכם והכאב בכלל לא מזיז לכם, אז אני ממליצה לכם בחום לקנות מסיר שיער ביתי.

מעבר לכאב הכרוך במריטת השיער, יש עוד מוקש אחד נוסף שצריך לקחת בחשבון: הופעה של שערות חודרניות שצומחות בכיוון ההפוך. החדשות הטובות הן שעומדות לרשותכם המון דרכים שונות להתגבר על הבעיה הלא נעימה הזאת ולפתור אותה – מוצרי טיפוח מיוחדים יכולים למנוע את בעיית העור הזאת לגמרי.

בדיוק כמו הסרת שיער עם מכשיר חשמלי, גם שעווה מאפשרת לעקור את השערה מהשורש ולהשאיר עור חלק לאורך זמן. תוכלו למצוא ערכות שעווה ביתיות שיאפשרו לכם לבצע את הטיפול במו ידיכם מבלי לצאת מהבית. תקפידו לבחור במוצר איכותי וידידותי לשימוש שיסייע לכם לקבל תוצאה מרשימה ומשביעת רצון במינימום מאמץ ועלויות.

אבל, חשוב להכיר גם את הצד השני של המטבע. השימוש ברצועות שעווה הוא הרבה יותר מורכב ומסובך מהתפעול של מסיר שיער לגבר. הסרת שיער בעזרת שעווה דורשת ידע ומיומנות. אין ספק שמכשיר אפילציה ביתי הוא פתרון עדיף למי שרוצה לעשות את העבודה מבלי להתלכלך ולהסתבך.

בשורה התחתונה, אם נמאס לכם מהביקורים היקרים אצל הקוסמטיקאית בכל פעם שאתם רוצים להסיר שיער עודף ואתם לא מוכנים להסתפק בחצאי פתרונות שפועלים לטווח הקצר (כמו גילוח), מסיר שיער לגבר יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם.

מסירי שיער לנשים שעובדים טוב גם על גברים

אז אחרי שהבנו שמסירי שיער יכולים לעבוד נפלא גם עבור גברים מטופחים, הגיע הזמן לבדוק את המכשירים הטובים והאיכותיים ביותר שתוכלו למצוא בשוק. הבחירה הראשונה שלי הוא דגם AP-18MS של חברת Emjoi. עם זאת, יש עוד מועמדים ראויים אחרים שתוכלו לבחור מהם:

  • דגם Silk-Epil 7681 של מותג Braun – מסיר שיער מעולה שמתאים לכל הגוף ועובד מצוין גם על שיער גס ועבה וגם על שיער דק ועדין. מסיר השיער האלחוטי הזה פחות מתאים לגברים בגלל זמן העבודה היחסית קצר של הסוללה. טעינה של שעה תאפשר לכם להשתמש במכשיר במשך 40 דקות.
  • Braun Silk Epil 5280 – מסיר השיער הזה מגיע במחיר נגיש יותר והוא עובד באמצעות חיבור ישיר לחשמל. זה אומר שתוכלו לעבוד איתו כמה זמן שיתחשק לכם מבלי לחשוש שהסוללה תתרוקן. מדובר במכשיר די עוצמתי שאני ממליצה עליו בחום.
  • Emjoi AP-18 – הגרסה הנשית של דגם AP-18MS שפותח במיוחד לגברים. שני המכשירים כמעט זהים לגמרי מבחינת המאפיינים והביצועים שלהם, אבל הדגם הנשי מעט זול יותר, ככה שאולי שווה לבדוק אותו.

מסיר שיער לגבר שמחפש מכשיר איכותי: Emjoi AP-18MS

מסיר שיער לגבר Emjoi AP-18MS

כשאני חושבת על מסיר שיער לגבר, המכשיר הראשון שעולה לי לראש זה ללא ספק דגם AP-18MS של מותג Emjoi.

מדובר במכשיר עוצמתי שיתגבר בקלות על רעמת השיער הסבוכה והארוכה ביותר.

הוא קל לשימוש ומורט את השיער במהירות.

המריטה יכולה להיות קצת כואבת, במיוחד בהתחלה. אבל, מהר מאוד תתרגלו לתחושה ותבינו שזה מאוד נסבל.

העיצוב שלו דומה לדגם הנשי Emjoi AP-18 וההבדל הוא בצבע של המכשירים. בעוד שמסיר השיער המיועד לנשים בולט בצבע האדום שלו, הגרסה הגברית מגיעה בצבע שחור.

התרשמתי לטובה גם מהעיצוב המגניב והאופנתי של ראש ההסרה: הפינצטות המתכתיות משתלבות היטב בגוף השחור כהה עם הנגיעות הכחולות. העיצוב הזה צועק ומשדר גבריות. ככה שאף גבר לא יתבייש להשוויץ במכשיר הזה.

אני בטוחה שגם לא מעט נשים יתחברו למראה החיצוני הנאה של המכשיר, שימצא חן גם בעיני החצי השני שלכם.

מספר הפינצטות

לפני שנכיר את המפרט הטכני של מסיר השיער הזה, אני רוצה להבהיר כמה נקודות חשובות:

קודם כל, מומלץ להסיר את השיער עוד לפני שהוא צמח בצורה פראית ומוגזמת. לא צריך לחכות יותר מדי זמן בין השימושים במכשיר ולאפשר למצב לצאת משליטה. תנסו לבצע את הסרת השיער פעם בשבועיים. אם אתם משתמשים מתחילים, כדאי להשתמש במסיר השיער מדי שבוע. זה יקל על תהליך המריטה, יפחית את הכאב שיתלווה להסרת השיער ויצמצם את הזמן שתצטרכו להשקיע במריטת השערות.

אם אתם צריכים להסיר את השיער באזורים בעייתיים שאין לכם גישה אליהם, כמו הגב, פשוט תבקשו עזרה מבני הזוג.

אל תשכחו לנקות ולקרצף היטב את העור באזורים שמהם תסירו את השיער.

מסיר השיער Emjoi AP-18MS יעזור לכם לקצר תהליכים ולהשלים את המשימה בקלות בעזרת 72 פינצטות (צבתות) איכותיות ממתכת.

המספר העצום של הפינצטות הופכות את המכשיר הזה למסיר שיער עוצמתי שיתמודד גם עם השיער העבה והסבוך ביותר.

רמת הכאב

אני בטוחה שהשאלה הזאת מטרידה רבים מכם. אם אתם מפחדים ממספר הפינצטות העצום של המכשיר ואוכלים סרטים שהוא עוצמתי ומסוכן לשימוש כמו מסור חשמלי, קבלו צפירת הרגעה: רוב הגברים שניסו את מסיר השיער הזה, מדווחים שהוא מכאיב פחות משעווה. השימוש במכשיר הזה לא יגרום לכם לצרוח ולהתפתל מכאב, אז אתם יכולים להוציא את השטויות האלה מהראש.

ניתן להשתמש במכשיר להסרת השיער ברגליים, בזרועות, בחזה, בגב, בצוואר, בבית השחי, ובאזורים רגישים אחרים.

אני לא הייתי משתמשת במסיר השיער הזה לגיזום שיער הפנים ומציעה לכם להימנע מכך. זאת יכולה להיות חוויה לא נעימה שתצטערו עליה. מעבר לכאב הבלתי נסבל, זה יכול גם להזיק לעור הפנים העדין, אז במקרה הזה עדיף ללכת על בטוח (מכונת גילוח) ולהימנע מסיכונים מיותרים.

אביזרים נלווים

מסיר השיער הזה מצויד במנגנון ייחודי שמאפשר לתפוס את השערות ולמשוך אותן החוצה. זה מבטיח שהמכשיר יעשה את עבודתו באופן היעיל והמהיר ביותר מבלי לפספס אף שערה. הוא ירים בקלות גם את השערות "השוכבות" וינתב אותן לפינצטות שיסירו אותן ללא כל בעיה.

המכשיר הזה יסיר את השיער באופן יסודי, מבלי שתצטרכו לחזור כמה פעמים על אותו האזור. הוא יכניע בקלות גם שיער ארוך במיוחד.

בנוסף, הוא ימרוט את השערות מבלי לגרות את העור.

למרות מערכת הסרת השיער המתקדמת שנועדה להפחית את הנזקים הנגרמים לעור, חשוב להעניק לחות מוגברת לעור לאחר כל שימוש במכשיר: מריטת השיער מפעילה לחץ על העור, מייבשת אותו ומכניסה אותו להלם. לכן, חשוב לשכך ולהרגיע את העור בעזרת תחליב או קרם לחות והזנה.

עם הזמן, העור שלכם יסתגל לתהליך ובקושי תבחינו בפצעונים ואדמומיות לאחר הסרת השיער. אבל זה ממש לא אומר שאתם צריכים להפסיק להזין את העור בלחות החיונית לבריאותו.

אם אתם פוחדים שלא תצלחו בשלום את השימושים הראשוניים במסיר השיער הזה, תשמחו לדעת שהמכשיר מגיע עם שתי מהירויות הפעלה שיאפשרו לכם להתאים את עוצמת המכשיר לצרכים ולהעדפות שלכם. אם אתם לא ממהרים לשום מקום ומעדיפים לבצע את מריטת השיער באופן מבוקר ועדין יותר, אז עליכם לבחור במהירות הראשונה. אם אתם רוצים להאיץ את התהליך, תוכלו לבחור במהירות השנייה.

כמה עולה מסיר שיער לגבר של חברת Emjoi?

גבר מחזיק ארנק פתוח עם שטרות שמבצבצים החוצה

מסיר השיער AP-18MS של חברת Emjoi מגיע עם מחיר מאוד משתלם. למרות שהעלות שלו יכולה להיראות יקרה עבור חלק מהאנשים, תאמינו לי שזה לגמרי שווה את זה. מדובר בהשקעה מאוד כדאית ומשתלמת שתחזיר את עצמה מהר מאוד.

בשורה התחתונה, זה הרבה יותר זול מלקפוץ לטיפול שעווה בסלון יופי כל שבועיים. העלות המטורפת של הסרת שיער מקצועית זאת הסיבה העיקרית לכך שהתחלתי להשתמש במסיר שיער ביתי – הבנתי שלא חייבים לפשוט את הרגל כדי להשיג גוף חלק ואסתטי.

יתרונות:

  • Emjoi AP-18MS הוא מסיר השיער הביתי הראשון שמיועד במיוחד לגברים. מדובר בהרבה יותר מסתם גימיק שיווקי – המכשיר הזה מצטיין בעוצמה יוצאת דופן שמבטיחה תוצאות מעולות.
  • הוא מצויד בכבל חשמלי ארוך שיאפשר לכם להשתמש בו בחופשיות. תוכלו לטפל בקלות בכל אזור שעיר ברחבי הגוף שלכם.
  • עוד שיחוק רציני זה העיצוב הייחודי. השילוב בין הגוון השחור הסולידי לפינצטות המתכתיות נראה פשוט מעולה.
  • מסיר השיער הזה מצויד בלא פחות מ-72 פינצטות. ראש המריטה שלו יהפוך את מריטת השיער למהירה וחלקה במיוחד.
  • מנגנון ההרמה הייחודי יסיר בקלות גם שערות שטוחות ונפולות. הוא תוכנן להתמודד עם שיער קצר במיוחד, באורך של 0.4 מ"מ ומעלה.

חסרונות:

  • מסיר השיער הזה אינו כולל תאורה מובנית, משהו שהייתי מצפה לקבל ממכשיר ברמה כזאת.
  • המחיר טיפה גבוה. אבל, כשלוקחים בחשבון את היכולות והביצועים של מסיר השיער הזה ואת כמות הכסף שהוא חוסך בטווח הארוך, אז מבינים שתג המחיר מוצדק לגמרי.
  • אי אפשר להשתמש במכשיר לגיזום השיער באוזניים ובאף.
  • אם תרצו להיפטר מהשיער המיותר באזורים הרגישים האלה, אני ממליצה לרכוש טרימר איכותי.

מסיר שיער לגבר: סיכום ושורה תחתונה

בחור צעיר יושב ועשה סיכום על מסיר שיער לגבר

אני מקווה שהסקירה הזאת עזרה לכם להבין שמסירי שיער ביתיים אינם מתאימים אך ורק לנשים. הגיע הזמן שיירד לכם האסימון שאין שום בעיה שגם גברים ישתמשו במכשיר הנוח והיעיל הזה. העיקר שתיפטרו מכל הדעות הקדומות ותתנו לו סיכוי אמיתי!

אהבתם את המאמר? רוצים להוסיף משהו? יש לכם הערות? ספרו לי בתגובות שלמטה!

רוזה גולדמן
רוזה גולדמן

היי, אני רוזה! נעים מאוד :) אני אוהבת להתנסות במכשירי עיצוב וטיפוח חדשים באופן קבוע ולכתוב על החוויות שלי במגזין בזמן הפנוי שיש לי. ביום יום אני קופירייטרית בדרום הארץ, נשואה +2, ומגדלת כלב בשם רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo