מכונת תספורת אנדיס: 5 המכונות הכי טובות של Andis לשנת 2024

החלטתם להתחדש במכונת תספורת איכותית של Andis, אבל אין לכם מושג באיזה דגם כדאי לבחור? הגעתם למקום הנכון. כנראה שהיום זה יום המזל שלכם כי אתם הולכים להכיר את מוצרי הדגל של אחת מהחברות הטובות והמוערכות ביותר בתחום.

בין אם אתם ספרים מקצועיים שמחפשים כלי איכותי ואמין לברברשופ שלכם, או משתמשים ביתיים שרוצים לחסוך את הביקור היקר במספרה, בכתבה הזאת אתם הולכים להכיר את מכונות עיצוב השיער המושלמות לצרכים ולדרישות שלכם.

מכונות התספורת של אנדיס היו מאז ומתמיד אחת מהבחירות המועדפות על ברברים ומעצבי שיער מנוסים – המחיר הנגיש והמשתלם והרבגוניות של מוצרי החברה הפכו אותם לחביבי הקהל.

אני הולך להמליץ על הדגם המתאים והמוצלח ביותר לכל שימוש וצורך ספציפי: תספורת ביתית, ספרים מתחילים וטירונים, עיצוב "פיידים", או בעלי מקצוע מנוסים שמחפשים סוס עבודה קשוח שיתמודד עם כל משימה.

אז בואו נצא לדרך ונתרשם מספינות הדגל של Andis שיאפשרו ליצור את התספורת המושלמת במינימום זמן ומאמץ.

תוכן עניינים לצפיה בתוכן העניינים

מכונות התספורת הכי טובות של חברת אנדיס לשנת 2024

SpeedMaster 2: מכונת התספורת הכי טובה של Andis לשימוש ביתי

שילוב מנצח של מנוע עוצמתי שעושה עבודה יעילה ושקטה, עיצוב ארגונומי לשימוש נוח ופשוט, ולהבים קרמיים חדים הופך את מכונת התספורת Andis Speedmaster 2 לבחירה המושלמת עבור תספורת עצמית.

המכשיר האיכותי הזה מספק את כל מה שאפשר לבקש עבור שימוש ביתי: ראשי חיתוך מתחברים בגודל של 1.5 עד 25 מ"מ ולהב מתכוונן המספק גובה חיתוך מינימלי של 0.5 מ"מ יאפשרו לכם לעצב את השיער שלכם בכל אורך וסגנון שאתם רוצים. מכונת התספורת הזאת ממש לא שוקלת הרבה ומצוידת במשטח אחיזה מגומי למניעת החלקות.

מה אנחנו מקבלים:

  • מסרקי הגבהה שונים באורכי חיתוך הנעים בין 1.5 ל-25 מ"מ
  • ראש חיתוך מתכוונן
  • להבים קרמיים שנשארים חדים ואינם מתחממים במהלך השימוש
  • מנוע צירי חזק ושקט

היא מגיעה בדיוק בגודל המתאים כדי להעניק שליטה מצוינת וחופש תמרון מקסימלי. תוכלו לספר את עצמכם או את הילדים שלכם בצורה מהירה ונוחה במיוחד. אני מעריץ גדול של מנועים ציריים ואני חושב שגם אתם הולכים להתרשם לטובה מסוג המנוע הזה.

בדרך כלל הם יחסית יקרים ומקפיצים את העלות הכוללת של מכונת התספורת, אבל המכשיר של אנדיס מאפשר לכם ליהנות מעוצמה מרשימה במחיר נגיש ושווה לכל כיס, ומדובר במציאה אמיתית לכל מי שרוצה לקבל תספורת איכותית מבלי לצאת מהבית. עוד יתרון של מנוע צירי מעבר לעוצמה הגבוהה שלו זאת היכולת שלו לחתוך בצורה חלקה ובקלות שיער רטוב, ומכונות תספורת רבות המצוידות במנוע מגנטי מתקשות עם המשימה הזאת.

אם זה לא מספיק, אז המנוע הזה פועל בצורה שקטה במיוחד. אם נמאס לכם ממכשירים רועשים שעושים לכם צלצולים באוזניים ומעירים את כל מי שנמצא בחדר הסמוך, אתם הולכים לאהוב את מכונת התספורת הזאת שבקושי תשמעו אותה. רוב המכשירים יתמודדו עם תספורת צבאית קצוצה שעושים פעם בחודש, אבל אם אתם מספרים במו ידיכם את כל המשפחה שלכם, תצטרכו מכשיר אמין שתמיד יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. דגם Speedmaster 2 מגיע עם להבים קרמיים שמשחיזים את עצמם ושומרים על החדות שלהם להרבה מאוד זמן.

גם המחיר שלו משתלם במיוחד. הוא לא יעלה לכם הרבה יותר מהמכשירים המוזלים שתמצאו על המדפים בסופרפארם. קלות השימוש, העוצמה המשופרת ומגוון האביזרים ומסרקי החיתוך הופכים אותו לפתרון האידיאלי לתספורת ביתית, עם זאת, לא הייתי משתמש בו במספרה מקצועית: למרות המחיר המפתה שלו, הוא לא מהיר מספיק כדי לשרת ביעילות כמה עשרות לקוחות ביום. המכשיר הזה מגיע עם מהירות חיתוך של 3,400 סיבובים בדקה – זה בהחלט מספיק למשתמש ביתי, אבל רחוק שונות אור מהמהירות המפלצתית של מכונת התספורת המקצועית Andis Master שהמנוע שלה עושה 14,000 סיבובים בדקה.

Andis Master: מכונת התספורת המקצועית הכי טובה של אנדיס לספרים מתחילים

אם רק התחלתם את דרככם בעולם עיצוב השיער, אז מכונת התספורת Andis Master זאת אחת הבחירות הכי טובות שאתם יכולים לעשות, והיא תבטיח שהצעדים הראשונים שלכם בתחום יעברו בצורה הטובה והחלקה ביותר.

אם אתם מחפשים את הכלי המושלם לשלבים הראשוניים וההתחלתיים של הקריירה שלכם בתור ספר, אז הדגם הזה הוא ללא ספק אחד ההימורים הבטוחים ביותר. קודם כל, ידית הכוונון הנוחה תאפשר לכם לקבוע בקלות את גובה החיתוך. במקום לנחש ולגשש באפילה, תוכלו להתמודד בקלות עם "פייד" וכל סגנון מורכב אחר.

יתרונות
  • גוף קשיח מאלומיניום שלא שוקל הרבה
  • מנגנון כוונון ידני לקביעת אורך הסכין
  • מנוע עוצמתי שמספק מהירות של 14 אלף סיבובים בדקה
  • להב איכותי מפלדת קרבון שנשאר קריר בזמן החיתוך ולא מושך או שורט את העור
  • מחיר מצוין
חסרונות
  • המכשיר נוטה להתחמם אחרי שימוש ממושך
  • ביצועים פחות טובים על שיער רטוב

עם המכשיר הזה תרגישו הרבה יותר בטוחים בעצמכם ותוכלו לצלול למים העמוקים בראש שקט וללא דאגות. גם אם אינכם מיומנים ומנוסים במיוחד, תוכלו לצלוח בשלום כל סוג של תספורת.

אז למה אני כל כך מתלהב מהמכונה הזאת? תשפטו בעצמכם: היא קטנה וקלת משקל, כך שתוכלו להשתמש בה שעות ארוכות מבלי להתעייף. למרות הגודל הקומפקטי, גוף האלומיניום הקשיח שלה ישרוד כל נפילה וחבטה: גם אם היא תשתחרר מהיד שלכם ותתרסק על הרצפה, לא יקרה לה שום דבר. עם זאת, הגוף המתכתי יכול להפוך גם לחיסרון: לאחר שימוש ארוך הוא יכול להתחמם יחד עם המנוע המגנטי של המכשיר. סוג המנוע הזה מתאפיין ברטט חזק שיוצר חיכוך מוגבר, לכן, הוא יכול לגרום למכשיר להתחמם, מה שיפגע בנוחות השימוש ויציק לכם.

אבל, הפגם הזה לא משפיע על הביצועים המצוינים של המכשיר. להבי המכשיר יכולים לחתוך שיער לאורך של 0.5 מ"מ לכל הפחות, והאביזרים המצורפים יאפשרו לכם להתמודד בקלות גם עם "פייד" ו-"טייפר". המנוע העוצמתי של המכשיר יסיר במהירות הבזק כל סוג ומרקם של שיער. אין ספק שהוא יקצר את זמן התספורת ויאפשר לכם לשרת יותר לקוחות מדי יום. חיסרון נוסף של המכשיר זה הרעש שהוא משמיע. זה ממש לא בולט כשרק מוציאים אותו מהקופסה ומתחילים להשתמש בו, אבל עם הזמן הוא הופך לרועש במיוחד. בורג הכוונון בצד המכשיר יכול לעזור, אבל הוא לא פותר לגמרי את הבעיה. העצה שלי היא להשתמש במכשיר הזה במשך כמה חודשים, עד שתוכלו להרשות לעצמכם מכונת תספורת טובה יותר. זה כלי מעולה לספרים מתחילים וטירונים, אבל עם הזמן אני ממליץ להשתדרג לדגמים הרבה יותר טובים ורציניים.

UltraEdge BGR Plus: מכונת התספורת האלחוטית הכי טובה של Andis

כשאתם מוכנים לקפוץ מדרגה ולעלות לליגה של הגדולים, הגיע הזמן להחליף את דגם ה- Master הבסיסי במכשיר רציני ומקצועי יותר, אני ממליץ ללכת על דגם BGR+ של מותג אנדיס.

מדובר במכשיר לא זול, אבל הוא יחתוך באופן דרמטי את הזמן שאתם מתעכבים על כל תספורת. מדובר במכונת התספורת האלחוטית הטובה ביותר לספרים מקצועיים מבית אנדיס. היא שוקלת 500 גרם, הרבה פחות משאר המתחרים הבולטים שלה. ואני מדגיש פעם נוספת – היא מופעלת באמצעות סוללה נטענת.

היא שוקלת חצי ממכונת התספורת האגדית Oster Classic 76 ומגיעה עם עיצוב מהמם. היא נוחה לאחיזה ותוכלו להשתמש בה שעות ארוכות מבלי להכביד על פרק כף היד.

עכשיו הגיע הזמן להשוות בין הדגמים BGRc ו-BGR+ ולהבין במה הם בכלל שונים זה מזה. ובכן, ההבדל העיקרי זאת העוצמה. גרסת BGR+ מגיעה עם מהירות חיתוך של 3,000 סיבובים בדקה, שזה 100 סיבובים מהר יותר מדגם BGRc.

יתרונות
  • סוללה עמידה שמחזיקה זמן רב
  • ניתן להשתמש בחיבור לחשמל בזמן שהסוללה נטענת בנפרד
  • להבים נשלפים
  • מנוע רוטורי שנע במהירות 3,000 סיבובים בדקה
חסרונות
  • לא זולה
  • הכבל החשמלי נמכר בנפרד

גם הסוללה שלה עמידה וחזקה יותר. אז נכון שגם תג המחיר גבוה יותר, אבל הגרסה האלחוטית תיתן לכם תמורה הרבה יותר טובה לכסף שהשקעתם.

בזכות עמדת הטעינה המיוחדת תוכלו לעבוד עם המכשיר לאורך כל היום מבלי לדאוג שהסוללה תתרוקן והוא ישבוק חיים באמצע השימוש. גם אפשרות הטעינה המהירה יכולה להיות מועילה ושימושית במיוחד.

בדומה ל-Oster 76, גם המכשיר האלחוטי של Andis מצויד במנוע רוטורי שעושה את עבודתו בשקט, ולא תצטרכו לסבול מזמזום מחריש אוזניים שיוציא אתכם מדעתכם לקראת סוף היום. מנוע צירי מתאפיין במהירות חיתוך נמוכה יותר לעומת מנוע מגנטי, אבל הוא יסיר את השיער בצורה הרבה יותר חלקה וקלה ככה שלא תצטרכו לעבור כמה פעמים על אותו האזור – תנועה אחת של דגם BGR+ תעשה את העבודה ותיפטר מהשיער המיותר בלי בעיה.

סכיני החיתוך המתחלפים נשארים חדים ומשוננים לאורך זמן רב יותר בהשוואה לראש חיתוך מתכוונן המובנה במכשיר. תוכלו להשתמש בלהבים הקרמיים או בסדרת UltraEdge של אנדיס. אגב, אפילו הלהבים של חברת Oster יתאימו למכונת התספורת הזאת. תוכלו ליצור מגוון רחב של תספורות בטווח אורך הנע בין 0.2 עד ל-13 מ"מ. המכשיר מגיע עם כמה מסרקי פלסטיק, אבל אני פחות ממליץ להשתמש באביזרים האלה, כי הלהבים הנשלפים של חברת Andis אינם עובדים בצורה טובה עם מסרקי הגבהה מפלסטיק. תצטרכו לעבור על אותה הנקודה כמה פעמים כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

הלהבים המתחלפים של אנדיס הם לא זולים (בעיקר בזכות האיכות הגבוהה שלהם), אבל הם ישרתו אתכם בנאמנות במשך זמן רב. אני יכול להעיד על זה באופן אישי: רכשתי את סכיני החיתוך האלה לפני כמה שנים טובות והן נשארו חדות כתער גם כיום.

גם אם קרה הגרוע מכול והסוללה של המכשיר מתה באמצע יום העבודה, אז זה ממש לא סוף העולם. תוכלו לחבר את המכונה לחשמל באצעות כבל חשמלי מיוחד שנמכר בנפרד, ובזמן הזה תוכלו להטעין את הסוללה – אפשר להשיג את הכבל באמזון.

אין ספק שהחבר’ה באנדיס שיחקו אותה בגדול עם מכונת התספורת האלחוטית הזאת. אהבתי כל היבט בדגם BGR+ ואני חייב להודות שהוא נותן תחרות רצינית ל- Oster 76שהפך לבחירה המועדפת על ברברים ומעצבי שיער מקצועיים רבים.

Andis Fade: מכונת התספורת הכי טובה של אנדיס לפיידים

אם אתם מתקשים עם פיידים או שמכונת התספורת הנוכחית שלכם לא מתאימה לגיזום מדויק ועדין של השיער, אז כדאי לכם מאוד לנסות את דגם Fade Master של Andis. במקום להמשיך ללכת עם הראש בקיר, המכשיר הזה יעזור לכם ליצור תספורות מדורגות ולבצע חיתוך קצר במיוחד של כמה מ"מ בודדים.

תוכלו להתמודד בקלות עם שיער קצר במיוחד ולעשות "טייפר" מבלי להסתבך. עם מהירות מנוע של 14 אלף סיבובים בדקה השמיים הם הגבול, והמכשיר הזה יכניע את השיער העבה והצפוף ביותר.

יתרונות
  • מגיע עם להב חד במיוחד
  • שוקל 450 גרם
  • מהירות מנוע של 14,000 סיבובים בדקה
  • ידית לכיוון גובה הלהב שתקל על עיצוב בסגנון "טייפר"
  • גוף אלומיניום קשיח
חסרונות
  • מתחמם אחרי שימוש ממושך

מכונת התספורת הזאת מזכירה מהמון בחינות את דגם המאסטר של אנדיס: גם היא מגיעה עם גוף אלומיניום ומתחממת לאחר זמן רב של שימוש. זה לא קריטי כל כך עבור תספורות בסיסיות ופשוטות, אבל אם אתם חורשים על המכשיר הזה במשך שעות רבות במספרה, ייתכן שתצטרכו להשתמש בתרסיס קירור מיוחד.

לאחר שהבנו את נקודות הדמיון בין שני המכשירים, הגיע הזמן להכיר את ההבדלים. קודם כל, הפייד מאסטר קטן ב-25% מדגם המאסטר המקורי, המבנה שלו יותר ארגונומי והוא פשוט יותר לתמרון. לדעתי גם מדובר במכשיר הטוב ביותר של מותג Andis לגילוח הראש. גם אם אתם צריכים להשיג מראה נונשלנטי של זיפים קצרצרים, מכונת התספורת הזאת תעשה עבודה מצוינת. מדובר בעוד מוצר מעולה מבית אנדיס שמגיע במחיר הוגן – תוכלו ליהנות ממכשיר איכותי בלי לקרוע את הכיס.

Andis Supra ZR: מכונת התספורת המקצועית הכי טובה של חברת אנדיס

מכונות התספורת האלחוטיות עשו קפיצת דרך מרשימה בשנים האחרונות: הביצועים שלהם לא מפסיקים להשתדרג ולהשתפר ונראה שהם מדביקים במהירות את הפערים בינם למכשירים הסטנדרטיים המצוידים בכבל חשמלי.

אני זוכר שרק לפני כמה שנים החלטתי לנסות כמה דגמים אלחוטיים המופעלים באמצעות סוללה נטענת וממש התאכזבתי מהם כי הביצועים שלהם היו על הפנים, אבל עכשיו המצב שונה לגמרי.

מכשירים אלחוטיים כמו Andis Supra, Wahl Magic Clip 5 ו- Oster Octane יכולים להתגאות בביצועים מדהימים ונחשבים לכמה ממכשירי התספורת הכי טובים בשוק. אבל באיזה מכשיר עדיף לבחור? אני אוהב את המוצרים של מותג Oster, אבל המשקל הכבד והמבנה המגושם מקשים על השימוש בדגם Octane. קשה לי להשתמש בו במשך יום שלם כי הוא מכביד על היד שלי ומעייף אותה.

לעומת זאת, מכונת התספורת האלחוטית Supra מבית אנדיס מצטיינת בגודל קומפקטי המותאם לכף היד. היא מעט קלה יותר מהמתחרה הגדול שלה והרבה יותר נוחה לאחיזה. טעינה מלאה תעניק לכם זמן עבודה מרשים של שעתיים.

בזמן הפנוי בין השימושים במכשיר, תוכלו לטעון אותו במהירות כדי ליהנות ממלוא הביצועים שלו במשך יום שלם. מכונת התספורת הזאת מצוידת בלהבים מתחברים מאותו הסוג כמו שיש בדגמים Ultraedge ו-BGR של מותג אנדיס.

יתרונות
  • חיי סוללה ארוכים
  • קלת משקל ובעלת עיצוב ארגונומי
  • מנוע רוטורי עוצמתי
  • להבים עמידים הניתנים לפירוק ולהרכבה
חסרונות
  • לא זולה
  • להבים חלופיים יקרים

המנוע הרוטורי שלה חזק ומהיר במיוחד, ככה שתוכלו ליהנות מהנוחות של מכונת תספורת אלחוטית מבלי להתפשר על היעילות והביצועים של המכשיר, וכמובן שגם הדגם הזה יתמודד בקלות גם עם שיער צפוף ורטוב. אין ספק שהעוצמה של המכשיר היא מעל ומעבר למה שנדרש למשתמש הביתי, וספרים ומעצבי שיער מקצועיים הולכים להעריך את עבודת החיתוך החלקה והמדויקת של מכונת התספורת האלחוטית Andis Supra.

לפני שקונים: למה צריך לשים לב בבחירת מכונת תספורת של Andis?

אצבע שבוחרת בין צבעים שונים

קודם כל, אני חייב להבהיר נקודה חשובה: אין מכונת תספורת מושלמת לכולם, פשוט אין חיה כזאת במציאות. לכל אחד מאיתנו יש צרכים ורצונות שונים, ולכן חשוב לבחור את המכשיר הנכון והמתאים ביותר להעדפות ולמטרות השימוש שלכם. מכשיר מקצועי עם מיליון אביזרים משוכללים ואינספור אפשרויות מתוחכמות יכול להיות החלום הרטוב של ברבר מיומן, אבל קשה מדי לתפעול ובכלל לא נחוץ למשתמש ביתי ממוצע שלא רוצה להסתבך יותר מדי.

לכן, לפני שאמליץ לכם במה צריך להתמקד כדי להבין עד כמה מכונת תספורת מסוימת באמת מתאימה לכם, חשוב שתחליטו מראש האם אתם צריכים מכשיר מקצועי ויוקרתי או דגם בסיסי וידידותי יותר למשתמש. מעבר לעיצוב החיצוני שישר קופץ לעין וכל הרעש והצלצולים שמסביב, חשוב לקחת בחשבון כמה קריטריונים מכריעים שרבים מאיתנו נוטים לפספס. השיקולים החשובים האלה יכולים לעשות את כל ההבדל בין בחירה נבונה במכשיר מנצח לנפילה כואבת על מוצר שאנחנו לא באמת צריכים.

מה צריך לחפש במכונת תספורת לשימוש ביתי?

מחיר

המכשירים של חברת Andis מגיעים בדרך כלל במחיר שפוי וסביר יחסית בהשוואה למותגים המובילים האחרים בתחום. עם זאת, אל תשלמו סתם על פיצ’רים שאתם בכלל לא צריכים. אין כל טעם ללכת על מכונת התספורת המקצועית המתקדמת והיוקרתית ביותר אם אתם בסך הכול קוצצים את השיער שלכם פעם או פעמיים בחודש. חבל לשלם על מכשיר עם המון אפשרויות שתשברו את הראש איך להשתמש בהן ובכלל לא תנצלו את מלוא היכולות שלו. החבר’ה באנדיס חשבו גם על המשתמש הביתי ופיתחו מגוון מכשירים המיועדים במיוחד לתספורת עצמית. נכון שתג המחיר שלהם יהיה גבוה יותר ממכונת תספורת סינית זולה שתמצאו בסופר פארם או בעלי-אקספרס, אבל הם עדיין יעלו לכם פחות ממכשירי הדגל המקצועיים של המותג. תקפידו לבחור במוצר שמתאים לתקציב שלכם ומציע את כל האפשרויות והתכונות שאתם באמת צריכים.

עוצמה

אני יודע שרוב האנשים בכלל לא טורחים להתעמק בפרטים הטכניים היבשים האלה, אבל, כדאי שתתחילו להתיייחס למספרים האלה, כי הם אלה שקובעים את היכולות והביצועים של המכונה. תאמינו לי שמכונות התספורת הנחותות והחובבניות שנמכרות בגרושים, הן הרבה פחות עוצמתיות ויעילות מהמכשירים של Andis, כולל הגרסאות שמיועדות לשימוש עצמי. אם אתם חושבים שמשתמשים ביתיים שבסך הכול צריכים לספר את עצמם לא זקוקים למכונת תספורת חזקה, אז אתם טועים בגדול. אולי אתם לא חייבים לבחור במכשיר העוצמתי ביותר שיש, אבל המשמעות של מנוע חזק ויעיל יותר זאת תספורת מהירה וחלקה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה להיתקע עם מכונה חלשה ואיטית שתהפוך את התספורת שלכם לתהליך ארוך, מסורבל ומתסכל.

נניח שאתם צריכים לספר במהירות את הילדים שלכם ואין לכם כוח לקפוץ למספרה, תוכלו לשלוף את מכונת התספורת של אנדיס שתסגור לכם את הפינה ותתמודד עם המשימה הזאת בצורה היעילה והטובה ביותר. במקום להאריך את הסבל של הילדים שלכם עם מכשיר זול שיתלוש וימשוך את השערות שלהם, עדיף ללכת על בטוח ולבחור במכשיר איכותי ועוצמתי מבית Andis שיחסוך לכם המון כאב ראש.

עיצוב ארגונומי

מכונת תספורת לא צריכה רק לספר היטב, אלא להיות נוחה וקלה לשימוש. זה נכון שבעתיים עבור אנשים שמספרים את עצמם, כי תנועה אחת לא נכונה יכולה לגרום לאסון וליצור תספורת עקומה ומביכה. כדי למנוע פאשלות רציניות ותקלות לא רצויות, חשוב לבחור במכשיר עם מבנה ארגונומי שמעניק אחיזה יציבה ובטוחה יותר.

מכונות התספורת של Andis הן קלות משקל ומצוידות בידית גומי מיוחדת לאחיזה מושלמת ולמניעת החלקה. תוכלו להשתמש במכונה בראש שקט ולא לדאוג שהיא תיפול לכם מהיד ברגע האמת.

עם כבל או בלי כבל: זאת השאלה

עוד הכרעה חשובה שתצטרכו לעשות היא האם ללכת על מכונת תספורת אלחוטית או לבחור דווקא במכונת תספורת רגילה עם חיבור ישיר לחשמל. לכל אחד מהסוגים יש יתרונות וחסרונות משלו, אז תחשבו לעומק מהו הפתרון הנוח והמתאים ביותר עבורכם.

בעבר זה היה נהוג לחשוב שמכונות תספורת המופעלות באמצעות חיבור קבוע לחשמל הן עוצמתיות יותר. אבל, השוק לא נח לרגע ולא מפסיק להשתפר ולהתפתח. כיום, ניתן למצוא לא מעט מכונות תספורת אלחוטיות שלא נופלות ביעילות ובעוצמה שלהן ממכונת תספורת עם כבל חשמלי. לכן, קחו בחשבון שמכשיר המצויד בכבל חשמלי לא תמיד מבטיח ביצועים משופרים ועדיפים בהשוואה לגרסה אלחוטית הפועלת על סוללה נטענת.

אם אתם צריכים לספר ילדים, אני בהחלט הייתי ממליץ על אחד מהמכשירים האלחוטיים של מותג אנדיס: הם מאפשרים חופש תנועה וניידות ויהפכו את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים. מכונת תספורת אלחוטית היא בחירה מתבקשת גם עבור אנשים שמרבים לטייל בכל רחבי העולם ורוצים לתחזק תספורת מושלמת גם הרחק מהבית. עם מכשיר בלי כבל חשמלי, לא תצטרכו לשבור את הראש על חיפוש שקע זמין.

מצד שני, אם תלכו על מכונה העובדת בחיבור ישיר לחשמל, לא תצטרכו לדאוג להטעין את המכשיר ולאכול סרטים שהסוללה תתרוקן באמצע התספורת.

מה צריך לחפש במכונת תספורת לשימוש מקצועי במספרה או סלון לעיצוב שיער?

אמינות

כל ספר מקצועי מחפש מכשיר עמיד וקשוח שיעמוד בעבודה האינטנסיבית והמאומצת ביותר. הוא זקוק למכונת תספורת יעילה שתספק תוצאות אחידות ועקביות מדי יום.

מכונות התספורת של חברת אנדיס עונות על הדרישות האלה וישרתו אתכם בנאמנות במשך זמן רב. כל עוד תקפידו על התחזוקה השוטפת של מכונת התספורת, היא תעבוד כמו חדשה במשך כמה שנים טובות ותתגבר בקלות על כל משימה שתטילו עליה.

אם אתם עובדים בברברשופ עמוס ומחפשים מכשיר שיתמודד עם מספר רב של תספורות מבלי להישחק ולהוריד הילוך, כדאי שתשימו לב לדגמים המקצועיים שמציע מותג Andis. אם באמת אכפת לכם מהשם והמוניטין שלכם, אתם חייבים להשקיע בכלי העבודה הטוב ביותר. מכונת תספורת גרועה שלא מספקת את הסחורה ועושה בעיות באמצע השימוש זאת דרך מצוינת להרחיק לקוחות ולפגוע בתדמית שלכם, ואני בטוח שזה הדבר האחרון שאתם רוצים.

עוצמה

במהלך יום העבודה במספרה, אתם הולכים להיתקל בכל אורכי וסוגי השיער, לכן אתם חייבים להחזיק בארסנל שלכם מכונת תספורת עוצמתית שתעשה עבודה מעולה. אם אתם משתמשים במכשיר באופן מקצועי, אף פעם אל תתפשרו על חוזק ומהירות המנוע. המכונה שתשתמשו בה חייבת להכניע בקלות את השיער הארוך והסבוך ביותר, והיא גם חייבת לעשות את זה במהירות מרשימה. אל תשכחו שזמן שווה כסף, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיתקע דקות ארוכות עם לקוח אחד בגלל שהמכונה שלכם לא חזקה מספיק. בשורה התחתונה, מספר גדול יותר של תספורות שתספיקו לעשות מדי יום ישאיר לכם יותר כסף בקופה ויגדיל את הרווח שלכם, אז תלכו על המכשיר החזק והיעיל ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. ההשקעה המשמעותית הזאת תחזיר את עצמה ותשתלם לכם בגדול בטווח הארוך.

אז אם המטרה שלכם היא להעניק ללקוח את חווית התספורת החלקה, האיכותית והנוחה ביותר. מכונות התספורת המקצועיות מבית Andis יעזרו לכם לעמוד בקלות ביעד השאפתני הזה וישאירו לקוחות מרוצים שיחזרו אליכם שוב ושוב.

מחיר

חברת Andis מציעה מגוון אינסופי של מכונות תספורת מקצועיות בטווח רחב של מחירים. החל מגרסאות בסיסיות בעלות משתלמת ועד לדגמים יוקרתיים ומהודרים שתצטרכו להגדיל בשבילן את התקציב – המבחר הגדול מבטיח שכל אחד יוכל למצוא משהו שיקלע לצרכים ולתקציב שלו, אז תבחרו את המכשיר הטוב ביותר במסגרת התקציב שלכם. אל תהיו קמצנים ותנסו לחסוך כמה שיותר, תזכרו שאתם הולכים לעבוד עם המכונה הזאת באופן יומיומי והפרנסה שלכם תלויה בה.

אל תפחדו להשקיע במכונת תספורת איכותית שתענה על כל הדרישות שלכם, תוכלו לבקש להכיר בה כהוצאה מוכרת עבור העסק שלכם ואולי לקבל החזר מע"מ. אגב, החדשות הטובות הן שגם הדגמים הפחות יקרים של אנדיס מספקים את הסחורה ועושים עבודה טובה.

ביצועים

חשוב שתקבעו מראש מה אתם צריכים ומצפים לקבל ממכונת התספורת שתרכשו. אם אתם מתעסקים בעיקר עם תספורות קצרות ובסיסיות ולא עושים עיצובים מוקפדים ומאוד מדויקים, אין כל סיבה שתבחרו במוצר הדגל המתקדם והמאובזר ביותר שיעלה אבק על המדף מבלי שתשתמשו בו בכלל.

חשוב שתבחרו מכונת תספורת איכותית שתאפשר לכם לבצע את העבודה שאתם צריכים בצורה הטובה והיעילה ביותר, וכמובן שאתם צריכים לבחור את המכשיר שמספק את התמורה הכי טובה למחיר שלו – אל תשקיעו חלק גדול מהתקציב שלכם במכונת תספורת שבכלל לא מתאימה לסגנונות העיצוב שאתם נוהגים לעשות בדרך כלל. במקום לבחור במכונה זולה שתישבר תוך כמה שבועות או תתלוש שיערות ללקוחות שלכם ותעשה עבודה גרועה ולא מדויקת, כדאי לבחון את הדגמים של מותג Andis שמשלבים בין רמה גבוהה של איכות ויעילות למחיר הוגן שמתאים לכל כיס.

מסרקיי הגבהה מגנטיים של Andis

מסרקי הגבהה סגולים של חברת אנדיס

אין ספק שהמסרקים האלה הם מהמסרקים הכי טובים ביותר שאפשר למצוא כיום בשוק, והם משאירים אבק לכל המתחרים. הם מתלבשים בצורה טובה כל כך על מכונת התספורת עד שנראה כאילו מדובר בחלק מובנה במכשיר. אם נמאס לכם ממסרקי הגבהה רופפים שצריך לבדוק מיליון פעם אם הם נכנסו למקום הנכון והתחברו כמו שצריך למכונה, אז מדובר בפתרון המושלם עבורכם. למרות שהם עשויים מפלסטיק, הם מרגישים קשיחים ויציבים. אם אתם משתמשים באחד מדגמי Andis Master, תרכשו את סט המסרקים האלה מבלי לחשוב פעמיים: אלו הם מסרקי הגבהה שיאפשרו לכם להוציא את המקסימום מהמכשיר ולהקפיץ את התספורת שלכם לרמה הבאה.

איך לטפל במכונת תספורת של Andis?

https://www.youtube.com/watch?v=IG1U45WxZUM

לא משנה באיזה דגם החלטתם לבחור, מכונת תספורת מבית Andis אמורה להחזיק מעמד שנים רבות. עם זאת, זה נכון רק בתנאי שתשמרו עליה היטב ותקפידו לטפל בה כמו שצריך – תפנימו היטב את הכוכבית החשובה הזאת.

אם המכשיר שלכם מתחיל להשמיע רעש מוזר וחריג, מתחמם יותר מדי, או אינו חותך את השיער בצורה חלקה וטובה, רוב הסיכויים שהוא מנסה להגיד לכם שהזנחתם אותו ולא דאגתם לו מספיק.

אם אתם רוצים להבטיח שמכונת התספורת שלכם תעבוד בצורה הטובה, החלקה והיעילה ביותר לאורך זמן, אתם חייבים להקפיד על הניקוי התקופתי והתחזוקה השוטפת שלה. בקטע הזה, עדיף לא להתעצל, לחפף ולעגל פינות. אם המכשיר שלכם יתחיל לחרוק ולזייף רק בגלל שלא היה לכם כוח לשטוף ולתחזק אותו, תוכלו לבוא בטענות רק לעצמכם. אל תשכחו שמכונת התספורת שלכם זקוקה לקצת תשומת לב ואהבה! אז, הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם להפיק את המירב ממכונת התספורת שלכם.

תנקו את הלהבים

כדאי מאוד שתקפידו על ניקוי יסודי של הלהבים, כי הם משפיעים במידה ניכרת על אורך החיים של מכונת התספורת ועל הביצועים שהיא מספקת. כשהם עובדים בצורה יעילה וחלקה, הכול דופק כמו שעון ומכונת התספורת תסיר בקלות ובמהירות כל שערה. לעומת זאת, כשסכיני החיתוך נסתמים בשכבה עבה של לכלוך ושאריות שיער, הם מתקשים לעשות את עבודתם והמנוע מתחיל להאט ולאבד מכוחו. התוצאה הבלתי נמנעת היא שחיקה ובלאי של המכשיר. בסופו של דבר, הוא גם יתקלקל ויפסיק לעבוד בטרם עת, והכל בגלל שלא השקעתם כמה דקות מזמנכם בשטיפת סכיני החיתוך.

הבעיה היא שהשערות שמצטברות בתוך ובין הלהבים הן חומציות, והחומצה בשיער מאכלת את הפלדה שממנה עשויים הלהבים. התוצאה תהיה סכיני חיתוך קהות שיתקשו לחתוך את השיער.

כדי למנוע את התרחיש הלא נעים הזה צריך להסיר את השיער לפני ואחרי כל שימוש במכונת התספורת. אם אין לכם מכשירי ניקוי מיוחדים, פשוט תקחו מברשת שיניים ישנה ותצחצחו היטב את הלהבים.

מדי פעם תצטרכו לשטוף את הלהבים. כל מה שצריך לעשות זה להשרות אותם במי סבון כדי להיפור מכל המשקעים שנדבקו אליהם. אתם חייבים להיפטר מכל הג’יפה שפוגעת באיכות ויעילות החיתוך שלהם: זיעה, ג’ל לשיער, תאי עור מתים וכו’.

גם אם תקפידו על כל הפעולות החשובות האלה, כמובן שלהבי המכשיר לא יחזיקו מעמד לנצח, ועם הזמן, תצטרכו להחליף אותם. אבל המטרה שלנו היא להאריך את החיים שלהם כמה שיותר.

תשמנו את הלהבים

ברגע שהלהבים נקיים ומבריקים, צריך לוודא שהם יעבדו כמו חדשים לאורך זמן רב. איך עושים את זה? תטפטפו כמה טיפות של שמן סיכה מיוחד לפני ביצוע התספורת. תפעילו את המכשיר במשך כמה שניות כדי לפזר את השמן באופן שווה ואחיד בכל רחבי סכיני החיתוך. חשוב שלא תגזימו עם הכמויות ותשפכו יותר מדי מהשמן, כי זה רק ידביק כמויות גדולות יותר של שיער ויביא לתוצאה ההפוכה.

אל תשכחו לחטא את המכשיר לפני או אחרי השימוש – אתם יכולים להשתמש בתרסיס מיוחד לסיכוך וחיטוי הלהבים.

תהדקו את הבורג בצדי המכשיר

אם מכונת התספורת שלכם משמיעה צליל מוזר של נקישות וקרקושים, זה מאותת על כך שהיא לא עובדת כמו שצריך. כשפעמון האזהרה הזה מתחיל לצלצל, זה אומר שהגיע הזמן לכוונן את הבורג בצדי המכשיר. אתם צריכים לסובב את הבורג עד שהרעש שמשמיע המכשיר יתחזק, ואז לסובב אותו לכיוון השני עד שהוא נעלם. זה יבטיח שכל החלקים יהיו מיושרים לגמרי. תחזרו על הפעולה הזאת מדי שבוע והכול יעבוד בצורה חלקה.

חברת Andis: מעסק משפחתי צנוע לאימפריה משגשגת

הלוגו של חברת אנדיס Andis

אי אפשר שלא להתפעל מהסיפור המרגש ומעורר ההשראה של הקמת חברת אנדיס. הרבה לפני שהיא עלתה לגדולה, היא התחילה בקטן ועלתה לגדולה כנגד כל הסיכויים. מדובר בהתגלמות החלום האמריקאי: מהגר עני שהגיע חסר כול לאמריקה, התחיל מאפס ובנה במו ידיו עסק מצליח. הכול התחיל כשמת’יו אנדיס החליט לעבור לניו יורק ובסופו של דבר החליט להשתקע בעיירה הקטנה Racine במדינת ויסקונסין.

הוא היה מהנדס שאפתני עם חזון יוצא דופן. המטרה שלו הייתה להפוך את מכונות התספורת המגושמות והמסורבלות של אותה תקופה לכלי נוח, יעיל ופשוט לשימוש. הוא פתח עסק עצמאי משלו והחל לעצב מכונות תספורת מהפכניות וחדשניות שעשו היסטוריה ושינו לעד את התחום. דרך אגב, בתחילת דרכו הוא שיתף פעולה עם ג’ון אוסטר, חלוץ נוסף בעולם מכונות התספורת המודרניות, שמאוחר יותר נפרד ממנו ופנה לדרך עצמאית משלו. אם השם הזה מצלצל לכם מוכר, זה בגלל שמדובר במייסד של אחד ממותגי מכונות התספורת המובילים ביותר כיום – Oster.

הדגם שיצר אנדיס היה נוח לאחיזה והגיע עם גוף אלקטרומגנטי. היה קל במיוחד לתפעל אותו וכמעט כל ספר יכל להרשות לעצמו לרכוש את המכשיר. במשך 100 שנה, חברת אנדיס עברה כברת דרך ארוכה. למרות ההצלחה הבינלאומית המסחררת, עדיין מדובר בעסק משפחתי שמנוהל על ידי משפחת אנדיס. תוכלו למצוא את מכונות התספורת האיכותיות של חברת Andis בכל ברברשופ שמכבד את עצמו. המקצוענים התאהבו במוצרי המותג הוותיק בזכות האיכות הגבוהה וההקפדה על הפרטים הקטנים. בזכות המון עבודה קשה, התמדה ונחישות, מת’יו אנדיס והצאצאים שלו הצליחו להגשים את החזון הייחודי שלהם ולהפוך את מכונת התספורת לכלי נגיש וזמין שכל אחד יכול להשתמש בו בקלות ובנוחות.

מעבר למכונות תספורת וקוצצי פאות וזקן, המותג הזה מייצר מייבשי ומסלסלי שיער, ואפילו מוצרי טיפוח לכלבים. לאחר שהוא עזר ליצור אינספור תספורות אנושיות מושלמות, מותג אנדיס החל להתמקד גם בחברו הטוב ביותר של האדם. אין כל סיבה שגם החברים הפרוותיים שלנו לא יהנו מתספורת מושלמת, וחברת Andis תדאג שגם הכלב שלכם ייראה מושלם.

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מתחבר הרבה יותר לעסקים משפחתיים עם מסורת עשירה ומורשת מפוארת. בניגוד לתאגידים כוחניים ודורסניים שרק מנסים למקסם את הרווחים שלהם, בחברת Andis רוצים להעביר את סיפור ההצלחה הייחודי שלהם גם לדורות הבאים. אני לא יודע מה צופן העתיד עבור שוק מכונות התספורת, אבל אני בטוח שחברת אנדיס תמשיך להפתיע אותנו במוצרים יצירתיים ומקוריים שיגדירו רף חדש של איכות ונוחות.

הפיתוחים האחרונים של חברת Andis

קבוצה של אנשים יושבים מסביב לשולחן ומפתחים טכנולוגיה חדשה

החברה הזאת אף פעם לא נחה על זרי הדפנה ותמיד ממשיכה להמציא את עצמה מחדש. אחת מההמצאות האחרונות של חברת Andis זאת מכונת תספורת לכלבים. אבל, גם ההולכים על שתיים יוכלו להרוויח מהמכשיר פורץ הדרך הזה. אני בטוח שהטכנולוגיות המתקדמות שהוטמעו במכשיר הזה יעניקו לא מעט רעיונות והשראה ליצירת דור חדש ומתקדם יותר של מכונות תספורת לבני אדם. המנוע החדשני בדגם המיועד לחיות מחמד שובר שיאים של מהירות ויעילות מבלי להתחמם ולהישחק, ואין ספק שההישג הזה יועיל גם לפיתוח גרסאות אנושיות משוכללות יותר כבר בטווח הזמן הקרוב, כך שיש למה לצפות.

תערוכות של ציוד מקצועי לספרים

תמונה של אנשים שיושבים באולם בזמן תערוכה

זאת דרך נהדרת להתרשם מהמוצרים המצוינים שמציע מותג Andis. מעט מאוד מקצוענים בתחום מנצלים את האפשרות הזאת וחבל. בכנסים האלה תקבלו הרבה מאוד מידע מועיל ושימושי, תוכלו להשתתף בסדנאות והרצאות מעניינות, ומעל הכול תכירו קולגות ועמיתים מהענף. זאת הבמה המושלמת לשווק ולקדם את עצמכם ולפתח שיתופי פעולה. מי צריך פרוטקציות כשיש קשרים? השתתפות באירוע כזה יכולה להזניק את הקריירה שלכם למעלה ולהעלות אותה על המסלול הנכון.

מכונות התספורת הכי טובות של Andis: סיכום ומסקנות

גבר צעיר במשקפי שמש מסתכל ומחייך למצלמה

המטרה שלי לא הייתה לעשות פרסומת לחברת Andis או לטעון שהמוצרים שלה ישנו את חייכם לעד ויפתרו את כל הצרות והבעיות שלכם ברגע אחד. הסקירה הזאת נועדה לעזור לכם להתמצא בדגמים האיכותיים ביותר של המותג הפופולרי הזה ולהבין איזה מכשיר מתאים לצרכים ולהעדפות שלכם. אין ספק שמדובר באחת מהחברות האיכותיות ביותר בשוק שהשם שלה הולך לפניה. לא משנה באיזה מכשיר תבחרו בסופו של דבר, העיקר שתהיו מרוצים מהתוצאות שהוא מעניק ותהנו להשתמש בו.

חושבים שפספסתי משהו? אולי יש מכונת תספורת של אנדיס שהייתי צריך להוסיף לסקירה ולא הוספתי? אשמח שתספרו לי בתגובות שלמטה!

תגיות:

דוד שייברס
דוד שייברס

שלום! קוראים לי דוד, ואני מכור לגאדג'טים של שיער. עד כמה מכור? מאוד מכור: יש לי יותר מ-30 מכונות גילוח, ו-11 מכונות תספורת שאני אוסף במשך כמעט 20 שנה. ועל כמות סכיני הגילוח עדיף שבכלל לא נדבר... בכל מקרה, אני רווק מנתניה, עובד בתור מהנדס תוכנה, ויש לי 2 כלבים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo