מכונת גילוח 3 ראשים: 5 מכונות גילוח [3 ראשים] הכי טובות בעולם

מה זה מכונת גילוח 3 ראשים? נמאס לכם מסכין הגילוח המיושן שעבר זמנו ואתם רוצים להתחדש במכונת גילוח חשמלית שתחסוך לכם זמן ומאמץ? אתם ממש לא לבד. המון גברים שעשו את המעבר לגילוח עם מכונת גילוח חשמלית נהנים מהעבודה היעילה והשקטה שלה ומרוצים מהגילוח הנוח והעמוק שהם מקבלים בלחיצת כפתור.

הגיע הזמן להפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים ולשדרג את חווית הגילוח שלכם.

עומדים לרשתוכם שני סוגים עיקריים של מכונות גילוח חשמליות: מכשירים עם מערכת חיתוך מעגלית (מכונת גילוח 3 ראשים) ומכשירים עם מערכת חיתוך גלילית (מכונת גילוח עם ראש אחד). הסקירה הזאת מוקדשת למכונות גילוח 3 ראשים (רוטוריות) אתם הולכים להכיר כמה מהמכשירים המבטיחים והטובים ביותר בשוק, כולל מכונת הגילוח שתפסה את פסגת הדירוג המובחר שלנו: פיליפס נורלקו 8900.

על הדרך אתם הולכים לקבל המון מידע שימושי שהולך למנוע מכם המון ואכזבות. אני הולך לחלוק איתכם בכמה טיפים בדוקים לבחירת המכונה המושלמת עבורכם, להסביר לכם איך להשתמש במכונת גילוח 3 ראשים ולערוך השוואה מקיפה בין מכונת גילוח עם שלושה ראשי גילוח מעוגלים לבין מכונה עם ראש גילוח גלילי אחד. הסקירה הזאת תהפוך את תהליך בחירת מכונת הגילוח הבאה שלכם לנוח ומהיר במיוחד!

תוכן עניינים לצפיה בתוכן העניינים

לפני שקונים: 10 דברים שצריך לחפש במכונת גילוח מושלמת

יד מחזיקה מכונת גילוח רוטורית על רקע של עץ

לא כדאי למהר עם בחירת מכונת הגילוח הטובה ביותר עבורכם. במקום לשלוף מהמותן ולקפוץ על המותג הראשון שנתקלתם בו, תוודאו שמכונת הגילוח שהחלטתם ללכת עליה באמת עונה על כל הצרכים וההעדפות שלכם.

כדי שלא תלכו לאיבוד במגוון האינסופי שתמצאו על מדפי החנויות, החלטתי לעשות סדר בבלגן ולהראות לכם במה צריך להתמקד כשבוחרים את הכלי הנכון והמתאים ביותר בשבילכם. השיקולים החשובים האלה שעוברים מתחת לרדאר של רוב האנשים יכולים לעשות את כל ההבדל בין בחירה מנצחת לנפילה כואבת על מכשיר מאכזב. אז לפניכם 10 קריטריונים מכריעים שאתם לא יכולים לפספס.

מהו סוג העור שלכם?

מדובר בהיבט חשוב במיוחד שחייבים לקחת בחשבון כשבוחרים סכין גילוח קלאסי או מכונת גילוח חשמלית. אם יש לכם עור עדין שמתגרה בקלות אתם חייבים לבחור במכשיר בטוח וידידותי לעור שיאפשר לכם לעבור בשלום את הפעולה היומיומית הזאת. רוב מכונות הגילוח עם מערכת חיתוך מעגלית עושות עבודה פחות טובה על עור רגיש מאשר מכשירים עם מערכת חיתוך גלילית שיעשו את עבודתם עם מינימום נזק וגירוי לעור. האם זה אומר שאתם צריכים לוותר על מכונת גילוח רוטורית? ממש לא. פשוט תבחרו בזהירות מכונת גילוח שלא תתעלל בעור שלכם.

האם מכונת הגילוח מתאימה לגילוח רטוב ויבש?

מכונת גילוח חשמלית עברה כברת דרך ארוכה וכיום היא מצוידת במגוון רחב של פונקציות מתקדמות ופיתוחים משוכללים שיספקו חווית גילוח נוחה ויעילה יותר מאי פעם. חלק מהדגמים שתמצאו כיום בשוק יאפשרו לכם להתגלח בזמן המקלחת ולהשתמש בג’ל או קרם הגילוח המועדף עליכם. זה גם אומר שתוכלו לשטוף את המכונה במהירות מתחת לברז, מה שמקל על תהליך הניקוי והתחזוקה שלה. לעומת זאת, מכונת גילוח שמתאימה אך ורק לשימוש יבש תאפשר לכם לגזום זיפים יבשים בלבד, ולא תהיה לכם האפשרות להקציף את הפנים בעזרת מוצר הגילוח האהוב עליכם. בקיצור, כל אחד וההעדפות שלו.

עם אילו אביזרים מגיע המוצר?

התוספות שכולל המכשיר יכולות לשפר משמעותית את התמורה שתקבלו בעד הכסף שלכם ולהפוך את תהליך הגילוח לנוח ומפנק במיוחד. חלק מהדגמים מגיעים עם טרימר (קוצץ פאות) נשלף לגיזום עדין ומדויק יותר של שיער הפנים. הבונוס הנחמד הזה יאפשר לכם לקצץ את הזיפים במקומות הבעייתיים והמאתגרים ביותר כמו השפם ופאות הלחיים. פיצ’ר מועיל וימושי נוסף שתמצאו בחלק מהמכשירים זה צג LCD שיראה לכם את עוצמת הסוללה ויזכיר לכם לנקות ולהטעין את המכונה במידת הצורך.

עם או בלי כבל חשמלי?

עוד החלטה חשובה שתצטרכו לקבל היא האם ללכת על מכשיר אלחוטי או להסתפק במכונת גילוח רגילה עם חיבור ישיר לחשמל. מכשיר המופעל באמצעות סוללה נטענת מצטיין בניידות וחופש תנועה, אבל תצטרכו לדאוג להטעין אותו כל הזמן. מכונות גילוח אחרות מגיעות עם כבל חשמלי ותוכלו להשתמש במכשיר ללא כל חשש שהסוללה תתרוקן באמצע הגילוח, אבל תצטרכו להתרוצץ בחיפוש שקע זמין והכבל הקצר והמסורבל יכול להגביל אתכם. לבסוף, קיים גם סוג שלישי של מכשירים שיאפשר לכם ליהנות מהטוב שבשני העולמות ולהשתמש בו גם כשהוא מחובר לחשמל וגם במצב אלחוטי.

מהו זמן העבודה של הסוללה?

אם החלטתם ללכת על מכונת גילוח אלחוטית, חשוב שתבדקו את זמן העבודה של הסוללה. רוב מכונות הגילוח האיכותיות עם שלושה ראשי גילוח יאפשרו לכם להתגלח במשך 45 דקות עד שעה לפני שהסוללה תתרוקן. הבחירה החכמה ביותר היא סוללת ליתיום-יון שמחזיקה מעמד זמן רב יותר לעומת שאר סוגי הסוללות שתמצאו בשוק. תשימו לב לתהליך הטעינה של הדגם הספציפי שאתם שוקלים לקנות. חלק מהמכשירים מגיעים עם עמדת ניקוי וטעינה שתדאג להכין את מכונת הגילוח לשימוש הבא בצורה הטובה והיעילה ביותר בזמן שאתם תהיו פנויים לעסוק בדברים חשובים ודחופים יותר.

האם המכשיר מסוגל להתגבר על רעמת השיער הצפופה והעבה ביותר?

לא כל מכונת גילוח (בעלת להב במבנה גלילי או מעוגל) יכולה להכניע שערות ארוכות וסבוכות. כשמזניחים את שיער הפנים, הוא נוטה להתפרע ולצמוח לכל הכיוונים, מה שמקשה עוד יותר על עבודת מכשיר הגילוח. החדשות הטובות הן שרוב מכונות הגילוח הרוטוריות מסוגלות להתמודד בקלות עם השערות המרדניות והמבולגנות ביותר בזכות ראשי הגילוח הגמישים שפועלים בתנועות סיבוביות. תוודאו שהמכשיר שבחרתם בו יעשה עבודה טובה גם אם נתתם לזקן שלכם לצאת משליטה ולא התגלחתם במשך כמה ימים.

מהם תנאי האחריות של המוצר שלכם?

רוב המותגים המובילים מציעים אחריות של שנתיים, שזה אומר שאתם מכוסים במקרה של פגם או תקלה במכשיר במשך פרק הזמן הזה. תמיד עדיף לרכוש מוצר שמגיע עם אחריות מקיפה, ככה תוכלו להשתמש בו בראש שקט וללא דאגות במשך כמה שנים טובות. תוודאו שאתם מבינים היטב את סוג, תנאי ותקופת האחריות, ותשימו לב לכל הכוכביות והאותיות הקטנות.

האם ראש הגילוח של המכשיר יכול לנוע בכל הכיוונים?

חשוב שמכונת הגילוח שלכם תהיה מצוידת בראש גילוח גמיש ואיכותי שיחקה באופן מדויק את מבנה הפנים ויאפשר תמרון נוח וחלק במיוחד. סכיני חיתוך משוכללים שיכולים לנוע לכל הכיוונים מאפשרים מעקב מושלם אחר תווי וקימורי הפנים. התוצאה היא גילוח קרוב, חלק ונוח בכל אזורי הפנים.

עד כמה פשוט ומהיר תהליך הניקוי והתחזוקה של המכשיר?

בשורה התחתונה, הניקוי של מכונת גילוח עם שלוש ראשים דורש יותר מאמץ ממכונות גילוח עם להבים במבנה גלילי. תצטרכו לבלות לא מעט זמן מעל הכיור בשחרור לכלוך ושערות מהחלקים השונים של ראש הגילוח. קחו בחשבון שתצטרכו לחזור על הפעולה הזאת כל כמה ימים. חלק מהדגמים מגיעים עם עמדת ניקוי אוטומטית שתעשה את כל העבודה השחורה במקומכם ותחסוך לכם את כאב הראש הזה. חשוב שתבחרו במכשיר שיהיה נוח וקל לשטוף ולתחזק אותו.

תבחרו מוצר איכותי ואמין

זה תמיד רעיון טוב ללכת על מותגים מוכרים ואהובים שמציעים כמה ממכונות הגילוח הטובות ביותר שאפשר למצוא כיום. כמובן, שאתם יכולים ללכת על מכשירים בסיסיים ופשוטים יותר של יצרנים פחות פופולריים וידועים, אבל תזכרו שבסופו של דבר, אתם מקבלים את מה ששילמתם עליו. לכן, אל תתפשרו על איכות ונוחות ותוודאו שמכונת הגילוח החדשה שלכם מצוידת בכל מה שאתם צריכים לגילוח מהיר, יעיל ופשוט. במקום להמר על חתול בשק שיאמלל את חייכם, עדיף ללכת על בטוח ולבחור במוצר מעולה שתמיד תוכלו לסמוך עליו.

אז אחרי שחיממנו מנועים, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהתחיל במצעד מכונות הגילוח הרוטוריות הכי טובות בעולם.

5 מכונות הגילוח 3 ראשים הכי טובות לשנת 2024

במקום הראשון: מכונת גילוח 3 ראשים PHILIPS NORELCO 8900

מכונת גילוח 3 ראשים PHILIPS NORELCO 8900

ראשי הגילוח העגולים הפכו לסימן ההיכר של פיליפס והחברה הזאת לא מפסיקה לפנק אותנו במכשירים איכותיים ונוחים שנועדו להביא את הגילוח היומיומי שלנו לשלמות. ממש לא קל לבחור את הדגם הטוב ביותר בין שלל המוצרים הנפלאים של החברה, אבל אם אני חייב לשים את האצבע על המכשיר המועדף עלי, הייתי הולך על מכונת הגילוח פיליפס נורלקו 8900 – יש בה את כל מה שצריך כדי להתברג בקלות בכל דירוג מכובד של מכונות הגילוח הרוטוריות הטובות בעולם. אז בואו נראה על מה בכלל כל ההתלהבות סביב המכשיר הזה ומדוע הוא כבש את פסגת הדירוג שלנו.

נתחיל מטכנולוגיית "Contour Detect" המהפכנית שטרפה את כל הקלפים בשוק מכשירי הגילוח החשמליים: היא מאפשרת גמישות חסרת תקדים של ראשי הגילוח שנעים ב-8 כיוונים שונים ומגלחים 20% יותר שיער מכל מכשיר בר השוואה אחר.

גם המבנה הייחודי של הלהבים משדרג את יעילות ודיוק הגילוח. הם מסודרים בצורת האות "V", מה שמאפשר להוריד את רוב השערות במעבר אחד ויחיד. הכוונון של סכיני החיתוך מאפשר להם לקצץ את השיער בזווית אופטימלית מבלי לגרום לחוסר נוחות או גירוי בעור. הלהבים מצוידים במנגנון השחזה עצמית מיוחד, כך שהם ישרתו אתכם בנאמנות זמן רב.

קוצץ הפאות שמתחבר במקום ראש הגילוח יאפשר לכם לחתוך את שיער הפנים ב-5 רמות אורך שונות. תוכלו לגזום ולעצב כל סגנון ומראה שעולה בדעתכם: החל ממראה זיפים זרוק ועד לזקנקן קצר ואלגנטי. הקצוות המעוגלים והמסרקים של האביזר ימנעו כל נזק לעור.

מכונת הגילוח הזאת 100% חסינה בפני מים וניתן להשתמש בה בחופשיות בזמן המקלחת או ללכת דווקא על גילוח יבש. אם אתם מעדיפים להתגלח מתחת לדוש, אין שום בעיה, אל תשכחו למרוח את קרם הגילוח האהוב עליכם ולכו על זה!

אהבתי גם את מערכת הניקוי והטעינה החכמה שהופכת את תחזוקת המכשיר לקלה ונוחה יותר מאי פעם. במקום שאתם תדאגו לשטוף, לשמן ולייבש את המכשיר, המתקן המתקדם הזה יעשה את כל זה במקומכם. על הדרך הוא גם יטעין את המכשיר ויפנה לכם המון זמן שתוכלו להקדיש לעניינים חשובים יותר.

דגם 8900 מגיע עם סוללת ליתיום-יון איכותית שתספק לכם 60 דקות של שימוש לפני שתצטרכו להטעין אותה מחדש. תוכלו להתגלח במשך שעה שלמה לפני שהסוללה תתרוקן.

אם רק עברתם להשתמש במכונת גילוח חשמלית, מכונת גילוח פיליפס 8900 היא בחירה מצוינת. היא תבטיח חוויה חלקה, נוחה ונטולת בעיות שתגרום לכם להצטער שלא זרקתם את סכין הגילוח החד פעמי שהייתם משתמשים בו עד עכשיו.

יתרונות:

  • טכנולוגיית גילוח מתקדמת.
  • קוצץ זקן המתכוונן לחמש דרגות אורך שונות.
  • מתאים לגילוח רטוב או יבש.

חסרונות:

  • ראשי הגילוח החלופיים יקרים.

השורה התחתונה:

המכשיר הזה נחשב בעיני רבים לדגם המוצלח והטוב ביותר של חברת פיליפס, וזה אומר הרבה. למרות שהמותג הזה מציע אינספור מכונות גילוח איכותיות, לדעתם של גברים רבים דגם 8900 עומד מעל כולם ומשאיר אבק לכל המתחרים. הוא מצטיין בגילוח צמוד במיוחד, נוחות שימוש יוצאת דופן ופשטות ניקוי ותחזוקה. בשורה התחתונה, מדובר במכונת גילוח 3 ראשים הכי טובה שתוכלו למצוא היום. חד וחלק.

במקום השני: מכונת גילוח 3 ראשים לשימוש רטוב ויבש REMINGTON XR1400 VERSO

מכונת גילוח 3 ראשים לשימוש רטוב ויבש REMINGTON XR1400 VERSO

במקרה הזה, השם של המוצר מדבר בעד עצמו. המשמעות של המונח “Verso” זאת רב תכליתיות, ומהבחינה הזאת באמת קשה להשתוות למכונת הגילוח הזאת. מדובר בתיאור חד וקולע ליתרון המכריע שלה: רבגוניות. היא תתמודד בקלות עם כל משימה שתטילו עליה – גילוח יומיומי מהיר, טאץ’ אפ קטן, או אפילו פיסול הזקן והשפם שלכם, המכשיר המעולה הזה יכול לעשות את כולם בקלות.

אין ספק שמדובר במכונת גילוח 3 ראשים הטובה ביותר של חברת רמינגטון, לא רק בזכות הביצועים המרשימים שלה, אלא גם הודות לעיצוב החדשני שמבטיח שהמכשיר ייכנס בקלות לכף היד שלכם ויהיה פשוט תענוג להשתמש בו.

וזה לא הכל!

למכשיר הזה עוד עוד המון יתרונות נוספים שכדאי להכיר:

  • דגם XR1400 מצויד בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת להתאים אותו לכל זווית (פיתוח ייחודי של רמינגטון שנקרא HyperFlex). התוצאה היא גילוח חלק, נוח ואיכותי במיוחד ללא כל אדמומיות וצריבה בעור.
  • ראשי הגילוח של המכשיר יתגברו ללא בעיה על כל אורך של שיער. הם יורידו ביעילות גם שערות ארוכות וגם זיפים קצרים.
  • משטח אחיזה מגומי ישפר את האחיזה במכשיר ויבטיח שליטה מלאה בתהליך הגילוח.
  • טכנולוגיית PrecisionPlus (פטנט של רמינגטון) מבטיחה התאמה מושלמת לקווי המתאר של הפנים.
  • מסרק המתכוונן לעשר דרגות חיתוך שונות יאפשר לכם לגזום ביעילות כל מרקם ואורך של שיער. תוכלו להתמודד בקלות עם שערות קטנטנות ועקשניות או לטפל ברעמת שיער אימתנית שגידלתם במשך כמה ימים.
  • מכונת הגילוח הזאת עמידה במים ומתאימה לשימוש רטוב ויבש. תוספת מועילה נוספת זאת מברשת איכותית לניקוי הזקן שעשויה מזיפים קשיחים. היא מתחברת למכשיר ומאפשרת לקרצף את עור הפנים ולנקות אותו ביסודיות מזיעה, שמן, פסולת ולכלוך. הברשת העור לפני הגילוח תעזור למנוע גירויים בעור.
  • דגם XR1400 מגיע עם סוללת ליתיום שמספקת זמן עבודה של 45 דקות.
  • תיק אחסון קשיח שמגיע עם המוצר יאפשר לכם להשתמש בו בנוחות גם הרחק מהבית. תוכלו לקחת אותו לנופש וטיולים.

תרונות:

  • מכשיר רבגוני במיוחד.
  • ראשי גילוח גמישים שיתמודדו בקלות עם פנים בכל גודל וצורה.
  • עיצוב ארגונומי.

חסרונות:

  • חלק ממשתמשי המכשיר התלוננו שחלקי הפלסטיק שלו אינם קשיחים ועמידים מספיק.

השורה התחתונה:

מכונת הגילוח Remington Verso XR1400 מצליחה לבלוט מעל כל השאר בזכות המון סיבות שונות. אין ספק שהעיצוב הייחודי שמקל על השליטה במכשיר זה הקלף המנצח שלו. מדובר במוצר איכותי של חברה ותיקה ואמינה שיודעת דבר או שניים על מכשירי גילוח איכותיים.

במקום השלישי: מכונת גילוח 3 ראשים PHILIPS NORELCO 6900 S6810/82

מכונת גילוח 3 ראשים PHILIPS NORELCO 6900

מדובר בגרסה מחודשת של מכונת גילוח פופולרית שרכשה לה מעריצים רבים. פיליפס הבטיחה לשדרג את הנוחות והגמישות שלה, ואני שמח להכריז שהיא עמדה לגמרי ביעד השאפתני הזה.

דגם 6900 S6810/82 מכיל מגוון רחב של מאפיינים ייחודיים ואפשרויות מתקדמות שנועדו להפוך את פעולת הגילוח שלכם למהנה ויעילה במיוחד.

הכול מתחיל במסרקים המיוחדים שמקיפים את ראשי הגילוח של המכשיר: הפיתוח הייחודי הזה מאפשר להשיג גילוח חלק, נעים ונטול גירויים.

אם יש לכם עור שברירי ועדין ואתם רוצים לוודא שתעברו בשלום את תהליך הגילוח, תוכלו לבחור במהירות גילוח איטית יותר שנועדה במיוחד לגברים בעלי עור רגיש.

הלהבים הייחודיים של מכונת הגילוח הזאת ילכדו כמות גדולה יותר של שערות בפחות מעברים שתצטרכו לבצע, ככה שתוכלו לקבל גילוח חלק ונקי במינימום זמן ומאמץ. סכיני החיתוך של המכשיר משחיזים את עצמם ונשארים חדים גם לאחר זמן רב של שימוש.

ראשי הגילוח מצטיינים בגמישות מרשימה ונעים ב-8 כיוונים שונים: הם מרימים וקוצצים שערות עקשניות ובעייתיות במקומות הצרים והקשים ביותר לגישה.

אם אתם צריכים לסדר את הזקן, טרימר נשלף יסגור את הפינה הזאת ויאפשר לכם לעצב את שיער הפנים בחמש רמות אורך שונות. תוכלו לעצב בקלות כל סגנון שעולה בדעתכם, החל ממראה זיפים מחוספס ונונשלנטי ועד לזקנקן מטופח ומוקפד. הקצוות המעוגלים והמסרקים של האביזר הזה ימנעו כל פגיעה בעור הפנים העדין.

המכשיר הזה מתאים לשימוש רטוב ויבש, ככה שתוכלו להתגלח בתוך המקלחת ולהמשיך להשתמש בקצף הגילוח המועדף עליכם (בדיוק כמו שהייתם רגילים עם סכין גילוח ידני).

סוללת הליתיום-יון האיכותית של המכשיר תאפשר לכם להתגלח במשך 50 דקות ואמורה להספיק לכם ל-17 שימושים. שעה אחת של טעינה תמלא את הסוללה עד מלוא הקיבולת שלה. אם נתקעתם עם סוללה ריקה ואתם חייבים להתגלח במהירות, אפשרות טעינה מהירה תציל את המצב ותאפשר לכם לצאת מהבית. 5 דקות של טעינה יניקו לכם מרווח נשימה ויאפשרו לכם להתגלח בזריזות.

מסך LED על גוף המכשיר יתן לכם את כל המידע הרלוונטי: סטטוס הסוללה, רמת הניקיון, מצב ראשי הגילוח ואפשרות נעילת נסיעה.

המכשיר מגיע עם עמדת טעינה ותיק נסיעות.

יתרונות:

  • טבעות מגן מיוחדות למניעת גירויים בעור.
  • ראשי גילוח גמישים.
  • מתאים לגילוח רטוב או יבש.

חסרונות:

  • חלק מהמשתמשים נתקלו בקשיים בזמן הניקוי היסודי של ראשי הגילוח, בגלל שמנגנון הפתיחה והפירוק שלהם קצת מורכב ומסובך.

השורה התחתונה:

מכונת הגילוח הזאת מעניקה גילוח קרוב ונקי במיוחד מבלי לפגוע בעור.

במקום הרביעי: מכונת גילוח 3 ראשים 3100 PHILIPS NORELCO

מכונת גילוח 3 ראשים 3100 PHILIPS NORELCO

מדובר בתוספת חדישה ועדכנית לסדרת 3000 הוותיקה של פיליפס. פיליפס נורלקו 3100 מצויד בכמה פיתוחים חדשניים שנועדו לשפר ולשדרג את הביצועים שלו. החבר’ה בפיליפס החליטו לרענן גם את העיצוב שלו ולשנות את הגוון של המכשיר לשחור. החדשות הטובות הן שלא מדובר בעוד גימיק שיווקי שנועד לפתות ולמשוך לקוחות, והמכשיר הזה באמת עושה עבודה טובה ועומד בציפיות הגבוהות שיש מחברת פיליפס.

ראשי הגילוח הגמישים שנעים לארבעה כיוונים שונים יעקבו בקלות אחרי הקימורים של הפנים והצוואר שלכם: כל אחד מהראשים זז בצורה נפרדת מכל השאר כדי לאפשר התאמה מושלמת לזוויות הפנים. מכונת הגילוח הזאת תתמודד בצורה מעולה עם כל מבנה, גודל וצורה של פנים.

המבנה של ראשי הגילוח מאפשר להם להעניק גילוח נוח ויעיל מבלי לגרות את העור, מה שהופך את המכשיר הזה למתאים לגמרי לכל סוגי העור.

ויש עוד המון מה לאהוב במכונת הגילוח הזאת:

  • הלהבים: הקצוות המעוגלים של הלהבים מאפשרים להקטין את החיכוך עם העור ומגנים עליו מפגיעות אפשריות בזמן הגילוח.
  • הסוללה: המכשיר מכיל סוללת ליתיום-יון אמינה וחזקה שתספק לכם 45 דקות של שימוש אלחוטי לאחר טעינה שלמה. למרות שזמן הטעינה הרשמי עומד על 8 שעות, חלק ממשתמשי המכשיר מדווחים שלקח להם פחות זמן להטעין אותו בצורה מלאה. בנוסף לכך, דגם 3100 מגיע עם כבל חשמלי שיבטיח שתוכלו להשתמש במכשיר בכל זמן שתזדקקו לו. אם שכחתם להטעין אותו ואתם חייבים להתגלח בדחיפות, תוכלו פשוט לחבר אותו לחשמל ולצאת לדרך.
  • טרימר מובנה: קוצץ פאות וזקן שנשלף מהחלק האחורי של המכשיר יאפשר לכם לגזום בנוחות זקן צרפתי או לטפל בפאות הלחיים שלכם.
  • גוף המכשיר: למרות שהוא טיפה כבד יותר מרוב מכשירי הגילוח האחרים, זה כלל לא מורגש כשמחזיקים אותו ביד. העיצוב הארגונומי שלו מבטיח אחיזה נוחה ויאפשר לכם להגיע בקלות לפינות החבויות והפחות נגישות בפנים שלכם.
  • בחזית המכשיר תמצאו ציפוי גומי מיוחד למניעת החלקה. המשטח המחורץ הזה ימנע מהמכשיר ליפול מהיד שלכם באמצע הגילוח.
  • ניקוי ותחזוקה: תוכלו להיפטר בקלות מהזיפים שנתקעו במכשיר באמצעות שטיפה מהירה שלו במים זורמים.
  • אביזרים ותוספות: דגם 3100 מגיע עם כבל חשמלי ומכסה מגן מיוחד לשמירה מקסימלית על ראשי הגילוח. במכשיר תמצאו גם מסך LED שימושי שיקל על התפעול שלו.

יתרונות:

  • ראשי גילוח גמישים שמתאימים את עצמם לתווי הפנים.
  • עיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה ויציבה.
  • פשוט לניקוי.

חסרונות:

  • לא מתאים לגילוח רטוב.

השורה התחתונה:

המכשיר הזה יחליק ללא כל קושי בכל רחבי הפנים שלכם ויהפוך את הגילוח שלכם לנוח, יעיל ונטול מאמץ. מדובר בעוד מכונת גילוח מצוינת מבית פיליפס. לא סתם השם של החברה הזאת הולך לפניה בתור אחד ממותגי מכונות הגילוח המובילים בעולם.

במקום החמישי: מכונת גילוח 3 ראשים PHILIPS NORELCO 9700

כמעט בלתי אפשרי להתחרות במכשיר הזה מבחינת חדשנות וקדמה: הוא מצויד ברשימה בלתי נגמרת של פיתוחים מתקדמים וטכנולוגיות חדישות שהפכו למילה האחרונה בתחום. מוצר הדגל של פיליפס מתאים את חווית הגילוח שלכם למאה ה-21 באמצעות מסך לד דיגיטלי שיראה את כל המידע הנדרש לתפעול נוח ויעיל של המכשיר.

כפי שאפשר לצפות מהפלא הטכנולוגי של פיליפס, המכשיר הזה מפוצץ במגוון רחב של פיצ’רים מגניבים.

טכנולוגיית AquaTec מאפשרת לכם לבחור בין גילוח יבש לרטוב. תוכלו להתגלח איך שיתחשק לכם: בזמן המקלחת, יחד עם ג’ל או קצף גילוח, או על עור יבש. תבחרו את האפשרות הנוחה והמועדפת ביותר עליכם.

גם הביצועים של מכונת הגילוח הזאת עוקפים בסיבוב את רוב המתחרים בשוק. מערכת סכינים במבנה V-Track הייחודי מאפשרת ללכוד את השיער ביעילות ולחתוך אותו בקלות בקרבה מרבית לעור. היצרן מבטיח שהמכשיר מסוגל לגלח את השערה 30% קרוב יותר לשטח העור מאשר מכונת גילוח ממוצעת שתמצאו בשוק. הלהבים משחיזים את עצמם, מה שמבטיח גילוח צמוד ונקי במיוחד מדי יום.

אי אפשר שלא להתרשם מיכולת ההתאמה האישית של אופן הגילוח לסוג העור ואורך השיער שלכם – דגם 9700 מאפשר לכם לבחור בין 3 מצבי גילוח שונים שיקלעו בול לצרכים ולהעדפות שלכם. תוכנית מהירה תאפשר לכם לקצר תהליכים ולהגביר את יעילות הגילוח, תוכנית רגילה תאפשר לכם להתגלח בנוחות באופן יומיומי, ותוכנית עדינה תעניק גילוח עמוק וחלק במיוחד גם אם יש לכם עור רגיש שמתגרה בקלות.

אבל זה ממש לא הכל!

מדובר במכונת הגילוח הראשונה בעולם שנעה ב-8 כיוונים שונים כדי לגזום הרבה יותר שערות בכל מעבר על הפנים. ערכת המוצר כוללת גם ראש קיצוץ מדויק שיעזור לכם ליישר ולתחם את השפם ופאות הלחיים ולעצב זקו צרפתי אופנתי ומתוקתק.

העיצוב הארגונומי של פיליפס 9700 מקל על האחיזה והתמרון של המכשיר וישמור על היד שלכם משוחררת ורפויה גם לאחר דקות ארוכות של גילוח. המכשיר מופעל באמצעות סוללת ליתיום-יון עוצמתית שתבטיח לכם שעה של גילוח לאחר טעינה בת שעה. אפשרות לטעינה מהירה תציל את המצב במקרה ששכחתם לטעון את המכשיר ואתם חייבים לצאת לפגישה עסקית חשובה שדורשת מראה ייצוגי ומכובד. 5 דקות של טעינה יספיקו לגילוח בזק.

ולקינוח אתם גם מקבלים עמדת ניקוי וטעינה חכמה: בלחיצת כפתור אחת פשוטה, היא תעשה את כל העבודה המלוכלכת במקומכם ותדאג לשטוף, לשמן ולייבש את המכשיר. המתקן המתקדם הזה מגיע עם נוזל ניקוי נטול אלכוהול וידידותי לעור שיסיר בקלות משקעי שיער, לכלוך וקרם גילוח שסותמים את המכשיר. מערכת סינון כפולה תשאיר את המכשיר שלכם מבריק ומצוחצח. אם זה לא מספיק, הלהבים של המכשיר גם יעברו שימון בנוזל סיכה מיוחד שיבטיח את הביצועים האופטימליים שלהם. בקיצור, העמדה האוטומטית הזאת תכין את המכשיר שלכם בצורה הטובה ביותר לשימוש הבא.

יתרונות:

  • צג דיגיטלי משוכלל.
  • מעניק גילוח קרוב יותר בהשוואה למכונות גילוח רוטוריות אחרות.
  • ניתן לבחור בקלות את מצב הגילוח המתאים עבורכם.

חסרונות:

  • תצטרכו להסיר את ראש הגילוח של המכשיר בכל פעם שתרצו להשתמש בטרימר שמגיע איתו – קוצץ פאות וזקן מובנה היה חוסך את כל המאמץ הזה.

השורה התחתונה:

מכונת הגילוח הזאת נותנת את כל מה שאפשר לבקש כדי להשיג גילוח צמוד ונוח במיוחד. קשה למצוא מכשיר גילוח שישתווה לדגם האיכותי והמתקדם ביותר של חברת פיליפס

איך להשיג גילוח נוח וצמוד בעזרת מכונת גילוח 3 ראשים?

גבר מתגלח ומגיע לגילוח מאוד נקי וצמוד

גילוח זה ממש לא משחק ילדים. אם אתם באמת רוצים להשיג את הגילוח המושלם ולהוציא את המקסימום ממכונת הגילוח שלכם, חשוב שתעשו את זה כמו שצריך. אם תנסו לאלתר, לעגל פינות ולגשש באפלה, זה ישתקף היטב בהשתקפות שלכם במראה. תרגול, סבלנות והתמדה יעזרו לכם להצליח בכל דבר בחיים, כולל בתפעול מכונת גילוח חשמלית.

אם רק התחלתם להשתמש במכונת גילוח, תצטרכו להשתפשף קצת בתפעול המכונה ולעלות על הטכניקה הנכונה והמתאימה עבורכם. עם הזמן, אתם תראו שזה לא כזה מסובך. אז לא משנה אם אתם חבר’ה טירונים או משתמשים וותיקים ומנוסים, לפניכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם להשיג גילוח טוב ויעיל יותר.

תכירו את האזורים הרגישים בפנים שלכם

לרוב הגברים יש מקומות רגישים ועדינים יותר על עור הפנים שנוטים לפתח גירויים ואדמומיות. חשוב שתהיו מודעים לאזורים האלה ותתחילו מהם את תהליך הגילוח. ברגע שאתם מפעילים את מכונת גילוח 3 ראשים שלכם, תטפלו קודם כל במקומות הבעייתיים האלה.

תתחילו מגילוח המקומות הרגישים

זה רעיון טוב לגלח קודם כל את הנקודות הרגישות והעדינות ביותר ברחבי הפנים שלכם. אם תעשו את זה לפני שהמכשיר יתחמם, זה יפחית משמעותית את הסיכון לפגיעה בעור.

אל תפעילו כוח חזק מדי בזמן הגילוח

אני בטוח שכולכם גברים קשוחים שבטוחים ששום דבר לא מזיז להם, אבל אל תלחצו בעוצמה רבה מדי על מכשיר הגילוח. תזכרו שאתם לא משייפים עץ! אל תמהרו לשום מקום והקפידו על תנועות עדינות וזהירות. תפעילו בדיוק את הכוח הנדרש כדי שהמכשיר יחליק בקלות על העור ויעניק גילוח צמוד ונקי.

תתגלחו נגד כיוון הזיפים

אז איך עדיף להתגלח, עם או נגד כוון צמיחת השיער? הסוגייה החשובה הזאת מטרידה גברים רבים והגיע הזמן לענות עליה פעם אחת ולתמיד. למרות שיש דעות לפה ולשם, נראה שרוב המומחים מסכימים שבעת גילוח בעזרת מכונת גילוח חשמלית עדיף "לשחות נגד הזרם" ולהתגלח בכיוון ההפוך לצמיחת השיער.

אם אתם יכולים, תלכו על גילוח רטוב

עוד דרך יעילה להבטיח שהעור שלכם ישרוד בשלום את תהליך הגילוח. שימוש בקרם או ג’ל לגילוח ירככו את העור ויגנו עליו מאדמומיות, דלקות וגירויים. כמובן, שלפעמים אין ברירה אלא ללכת על גילוח יבש. אם אתם מאחרים לעבודה וחייבים להסתפר במהירות הבזק בלי להתלכלך ולהסתבך יותר מדי, תמיד תוכלו להתגלח "על יבש", אבל קחו בחשבון שזה עלול להגביר את הסיכון לפגיעה בעור.

תוודאו שהסוללה טעונה

אין דבר יותר מתסכל ומבאס מלבהות חסרי אונים ברעמת השיער הפרועה שלכם לאחר שמכשיר הגילוח הפסיק לעבוד ברגע הכי פחות מתאים. דווקא כשהייתם זקוקים לו, המכשיר שלכם שבק חיים והשאיר אתכם עם מראה מוזנח ומביך. כדי למנוע את התרחיש הזה, תדאגו לטעון את הסוללה שלכם אחרי כל שימוש. זה יבטיח שהמכשיר יהיה זמין ומוכן לגמרי לפעם הבאה שתצטרכו לגלח את הזיפים שלכם.

תטפלו בעור אחרי הגילוח

אחרי שנפטרתם מכל שיער הפנים המיותר והלא רצוי, העבודה שלכם ממש לא הסתיימה. לאחר שהחזרתם את מכשיר הגילוח שלכם למקום, אתם צריכים להעניק קצת חום ואהבה לעור הפנים. קודם כל, תשטפו את הפנים במים קרים (שימו לב שבזמן הגילוח צריך להשתמש במים חמים). זה יעזור להסיר את שאריות מוצר הגילוח שהשתמשתם בו ויסגור את נקבוביות העור המורחבות. לאחר מכן, תנגבו את הפנים בעדינות בעזרת מגבת נקייה. אל תשפשפו את הפנים בצורה אגרסיבית ואל תשתמשו במגבת מלוכלכת שתמלא את הפנים היקרות שלכם בשאריות סבון וחיידקים. ואחרון חביב הוא אפטר שייב שינקה ויחטא את העור וישמור עליו מנזקי הגילוח השונים. אם יש לכם עור עדין ורגיש, עדיף להימנע מאפטרשייב מבושם עם ריח חזק וחריף. כבר עשיתי סקירה מפורטת של האפטרשייבים הטובים ביותר לגבר שהעור שלכם הולך לאהוב, ואני אני ממליץ לכם לעבור עליה.

תנקו היטב את מכונת הגילוח

מכונת גילוח חשמלית שמתמלאת בשאריות של פסולת, שיער וקרם גילוח לא תחזיק מעמד הרבה זמן ותהפוך את תהליך הגילוח לחוויה מכאיבה ולא נעימה. אם מכשיר הגילוח שלכם יתקלקל או יתחיל לקרטע ולספק ביצועים גרועים ומאכזבים רק בגלל שלא היה לכם כוח לנקות אותו, תוכלו לבוא בטענות רק לעצמכם. בחלק מהמקרים, כל מה שצריך לעשות זה לשטוף את ראש הגילוח במי ברז זורמים. וזה הכול. כל התהליך לא לוקח יותר מכמה דקות. תמלאו אחר הוראות הניקוי והתחזוקה שמספק היצרן ותוכלו ליהנות מהמכשיר זמן רב.

קרב סכינים: מערכת חיתוך גלילית לעומת מערכת חיתוך מעוגלת

שני גברים עושים הורדות ידיים אילוסטרציה של השוואה

כשאתם ניגשים לרכוש מכונת גילוח חדשה, תוכלו לבחור בין שני סוגים מרכזיים: ראש גילוח עגול (מכונת גילוח 3 ראשים – רוטורית) וראש גילוח גלילי (מכונת גילוח עם ראש אחד). אחרי שדיברנו הרבה על מכונות גילוח 3 ראשים (רוטורית) והכרנו את הדגמים הכי טובים בשוק, הגיע הזמן לערוך השוואה בין שני הסוגים ולהבין לעומק את ההבדלים ביניהם.

אל תצפו ממני להכריז על המנצח ולקבוע מה יעבוד בצורה טובה יותר עבור כולם! לכל אדם יש העדפות וצרכים משלו, ולאחר שתדעו את החסרונות והיתרונות של כל אחד מסוגי המכשירים האלה, תוכלו להכריע איזה כלי הוא הנכון והמתאים ביותר לשגרת הגילוח שלכם.

כל ההבדל טמון במבנה ובצורה של ראש הגילוח – שזה בעצם החלק שאחראי על לכידת וחיתוך השערות. מכונת גילוח 3 ראשים רוטורית (rotary shaver) מצוידות בשלושה ראשי גילוח גמישים שמסודרים בצורת משולש. הם מחליקים על העור בתנועות סיבוביות ומקצצים את שיער הפנים.

לעומת זאת, מכונת גילוח עם מערכת חיתוך גלילית מכילה רשת דקיקה שעוטפת כמה להבים מעוגלים שאחראיים לחיתוך הזיפים. הרשת שמפרידה בין הלהבים החדים והמשוננים לעור מרימה את השערות ומקרבת אותן לסכיני החיתוך שקוצצים אותן. כמובן שהמנגנון הזה מפחית את המגע שנוצר בין הלהבים לעור בזמן הגילוח.

בואו נכיר מקרוב את כל אחד מהסוגים האלה:

היתרונות והחסרונות של מכונת גילוח 3 ראשים (רוטורית)

לא מדובר בפיתוח חדשני ומכשירי גילוח המבוססים על המנגנון הזה נמצאים איתנו כבר קרוב ל-80 שנה. כמובן שהמכשיר השימושי הזה שהפך ליד ימינם של גברים רבים עבר דרך ארוכה והתקדם באופן משמעותי. מכונת הגילוח המודרנית בקושי דומה לדגמים הראשונים שהוצגו לציבור הרחב. השוק לא נח לרגע גם היום וההשתכללות של מכונות הגילוח עם מערכת חיתוך מעגלית מתפתחת כל הזמן.

בניגוד למכשיר הגילוח המסורתי והמקורי שמגיע עם ראש גילוח אחד בצורה של גליל, מכונת גילוח 3 ראשים (רוטורית) מגיעה עם לא פחות משלושה או ארבעה ראשי גילוח מעוגלים שמסודרים בתצורה משולשת.

מעבר להבדל הבולט במבנה של ראש הגילוח, שני סוגי מכשירי הגילוח האלה שונים זה מזה גם בטכניקת הגילוח. כדי להפיק את המירב ממכונת גילוח רוטורית, תצטרכו להניע אותה בתנועות סיבוביות, בעוד שמכשיר עם להב גלילי יתן את התוצאות הכי טובות כשתזיזו אותו בתנועות ישרות שיכולות להיות אנכיות או אופקיות.

אם אתם שוברים את הראש באיזה סוג כדאי לבחור, אז לפניכם כמה דגשים חשובים ועצות שימושיות שיעזרו לכם לקחת את ההחלטה החכמה והנכונה ביותר עבורכם:

  • אם יש לכם שיער פנים עבה שצומח במהירות ומתפזר למיליון כיוונים שונים, אז מכונות גילוח רוטוריות יעשו עבודה טובה יותר מאשר מכשיר עם להב אחד במבנה גלילי.
  • אם אתם מסוג הגברים שמתכסים בזיפים כהים וגסים כמה שעות בלבד לאחר הגילוח, עדיף לבחור במכשיר עם ראשי גילוח עגולים. מדובר בהימור הטוב והבטוח ביותר גם עבור גברים שמעדיפים מראה מרושל ומחוספס יותר ומתגלחים פעם בכמה ימים.
  • גברים מבוגרים ומנוסים יותר שמתגלחים כבר המון המון שנים ופיתחו "עור של פיל" יכולים לבדוק את מכונות הגילוח הרוטוריות הטובות ביותר בשוק מבלי לחשוב פעמיים.
  • מכשיר עם מערכת חיתוך רוטורית מתמודד בצורה טובה עם אזורים זוויתיים ופחות נגישים בפנים.
  • מכונת גילוח 3 ראשים (רוטורית) עושה עבודה שקטה יותר. תוכלו להתגלח בלי להעיר את מי שנמצא בחדר הסמוך.

אבל, צריך להכיר גם את הצד השני של המטבע ולקחת בחשבון את הפגמים ונקודות החולשה של מכשיר עם ראשי גילוח עגולים:

  • הוא פחות מתאים לאנשים עם עור עדין ורגיש. אם יש לכם עור עדין שמתגרה בקלות, אבל אתם מתחברים למכונת גילוח 3 ראשים (רוטורית) ומתעקשים ללכת עליה, תקפידו על תנועות סיבוביות עדינות ואל תלחצו חזק מדי על העור.
  • מכשירים עם להב גלילי בדרך כלל מגיעים עם מנוע מהיר יותר. זה לא אומר בהכרח שתשלימו את הגילוח בזמן קצר יותר, אבל הנתון הזה משחק תפקיד חשוב ביעילות החיתוך. תחפשו מכונת גילוח 3 ראשים (רוטורית) עם מנוע מהיר במיוחד שיתגבר בצורה חלקה על כל סוג ואורך שיער.
  • מכשירי גילוח עם מערכת חיתוך מעוגלת בדרך כלל קשים ומסובכים יותר לניקוי. תצטרכו לפרק ולהרכיב את ראש הגילוח ולשטוף היטב את החלקים השונים משאריות שיער וג’ל לגילוח. כל ההתעסקות הזאת שדורשת לא מעט ריכוז ותשומת לב גורמת למשתמשים רבים להתעצל לנקות את המכונה, מה שמקצר את אורך החיים שלה ופוגע באיכות הגילוח.

היתרונות והחסרונות של מכונות גילוח עם להב גלילי

מכונת הגילוח החשמלית הראשונה שהוצגה לציבור הרחב כללה מערכת חיתוך גלילית. גם הטכנולוגיה הזאת עברה כברת דרך ארוכה מאוד מאז והשתפרה בצורה משמעותית. היא מגיעה עם המון יתרונות שהופכים אותה לאפשרות המועדפת על גברים רבים:

  • ברוב המקרים, מכונות גילוח עם מערכת חיתוך גלילית מהירות יותר ממכשירים המצוידים בלהבים עגולים, ומהירות המנוע משפיעה בצורה ישירה על יעילות הגילוח. אם אתם בוחרים מכשיר גילוח מהסוג הזה, אל תבדקו אך ורק את מספר פעולות החיתוך שהמכונה מבצעת בדקה (CPM), אלא תוודאו שהמנוע חזק ואמין מספיק כדי לשמור על ביצועים עקביים ואחידים, גם כשעוצמת הסוללה הולכת ופוחתת והיא עומדת להיגמר.
  • כמעט כל המומחים טוענים שמכונת גילוח עם להב גלילי עושה עבודה טובה יותר על עור עדין שמתגרה בקלות. בעוד שמכונת גילוח רוטורית תחליק בקלות על קימורי הפנים ותכסח ללא בעיה את השיער הארוך והשופע ביותר, מכשיר עם ראש גילוח אחד הרבה יותר בטוח וידידותי לעור.
  • אם אתם מעדיפים את התנועות הישרות שאתם מכירים היטב מסכין הגילוח הידני, יהיה לכם הרבה יותר קל להתרגל ולהתחבר למכונת גילוח עם להב גלילי.
  • חלק גדול מהגברים בטוחים שמכשיר עם ראש גילוח אחד מעניק גילוח צמוד יותר. מדוע? בגלל שהרשת המיקרוסקופית שעוטפת את הלהב הגלילי הרבה יותר דקה מהמסרק בראש הגילוח של מכונת גילוח 3 ראשים (רוטורית). עם זאת, קחו בחשבון שהטענה הזאת לא תמיד נכונה, והמכשירים שהמלצתי עליהם בסקירה הזאת יקצצו את שיער הפנים שלכם בקרבה מקסימלית לעור.
  • לעתים קרובות, מכשיר עם ראש גילוח אחד עובד בצורה טובה יותר עבור גילוח ממוקד ועדין יותר. מדובר בפתרון הרבה יותר נוח ויעיל ליישור וסידור הפאות והשפם. גם אם אתם רוצים לגזום ולפסל זקן צרפתי, מכשיר עם ראש גילוח גלילי יעשה את העבודה ויאפשר לכם לעבוד על הפרטים הקטנים ביותר.
  • ברוב המקרים, מכונת גילוח עם מערכת חיתוך גלילית הרבה יותר נוחה ופשוטה לתחזוקה. אם היא עמידה במים, תוכלו לשטוף אותה במהירות תחת הברז ולהיפטר בקלות מכל הלכלוך והשיער שנתקעו בה.

אבל, גם מכשירים עם ראש גילוח אחד אינם מושלמים ונטולי פגמים. לפניכם כמה היבטים בעייתיים שיגרמו לכם לחשוב פעמיים האם באמת כדאי לבחור בהם.

  • הם רועשים יותר לעומת מכונות גילוח רוטוריות. לא מדובר ברעש מחריש אוזניים של קונצרט רוק, אבל הוא בהחלט מורגש.
  • חלק מהגברים מתחברים הרבה יותר לתנועות הסיבוביות של מכונת גילוח רוטורית שמחליקה בקלות על תווי הפנים ומגיעה למקומות הקשים ביותר לגישה.
  • מכונות גילוח עם ראש גילוח יחיד בצורת גליל עובדות פחות טוב על שיער ארוך. אז, אם אתם לא מתגלחים באופן יומיומי ומאפשרים לזיפים שלכם לצמוח בצורה פראית ומשוחררת יותר, מומלץ לבחור במכונת גילוח רוטורית. אם אתם מקפידים לגלח את הזיפים מדי יום, תוכלו להשתמש בכיף במכונת גילוח עם מערכת חיתוך גלילית.

למה בחרתי דווקא במכונות הגילוח האלה עבור הסקירה שלנו?

אילוסטרציה של חשיבה מעמיקה

איך ספק שהמבחר האינסופי בשוק הקשה על בחירת הדגמים הספציפיים שיתברגו בדירוג המובחר שלנו, אבל אני שלם עם כל מכשיר שהכנסתי לסקירה. החלטתי ללכת על כמה מותגים ותיקים ופופולריים ששולטים ביד רמה בשוק מכונות הגילוח, עם זאת זה ממש לא אומר שאין יצרנים ראויים אחרים שכדאי לשים אליהם לב, אבל החלטתי להתמקד בהכי טוב שיש.

מתחת לשמות הנוצצים ולכל הרעש והצלצולים מסביב, מסתתרים מוצרים איכותיים שעומדים במבחן התוצאה ועושים עבודה מצוינת. מה שבאמת עניין אותי הם הביצועים של המכשיר והתוצאות שהוא מספק. הסתמכתי על קריטריונים חשובים כמו רמת הקרבה לעור, קלות השימוש, הרבגוניות של המכשיר, פשטות התחזוקה, והתאמה לגילוח רטוב ויבש. עם כל הכבוד למגוון הגימיקים המתוחכמים והתוספות המגניבות, בחרתי במכונות גילוח שיספקו את הסחורה וישדרגו את הגילוח שלכם לרמה הבאה. אני מקווה שבין מגוון האפשרויות שבחרתי עבורכם, תמצאו את המכשיר שמתאים בול בשבילכם.

מכונת גילוח 3 ראשים: סיכום ומסקנות

בחור צעיר ומגולח בחליפה שחורה מסתכל למצלמה

אם אתם מעריצים של ראשי גילוח עגולים ומחפשים מכשיר איכותי ואמין שיאפשר לכם להתגלח בכיף ועם חיוך רחב מדי בוקר, אז אתם יכולים ללכת על אחת ממכונות הגילוח הנפלאות שהופיעו בדירוג הזה. אני בטוח שהן ישרתו אתכם בנאמנות במשך שנים רבות וישימו סוף לחוויית הגילוח המציקה, המסורבלת והמכאיבה שבטח כבר נמאס לכם ממנה. מכונת גילוח עם מערכת סכינים מעוגלת תספק לכם נוחות ופשטות שימוש מקסימלית מבלי להתפשר על האיכות והעומק של הגילוח.

אהבתם את הסקירה שלנו? יש מכונת גילוח 3 ראשים שאתם חושבים שהיינו צריכים להוסיף? ספרו לנו בתגובות שלמטה!

דוד שייברס
דוד שייברס

שלום! קוראים לי דוד, ואני מכור לגאדג'טים של שיער. עד כמה מכור? מאוד מכור: יש לי יותר מ-30 מכונות גילוח, ו-11 מכונות תספורת שאני אוסף במשך כמעט 20 שנה. ועל כמות סכיני הגילוח עדיף שבכלל לא נדבר... בכל מקרה, אני רווק מנתניה, עובד בתור מהנדס תוכנה, ויש לי 2 כלבים.

2 תגובות
  1. מה עם מכונת הגילוח החדשה פיליפס sp9861

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo