מכונת גילוח חשמלית: 10 מכונות גילוח מומלצות לשנת 2024

מי לא חולם על מכונת גילוח חשמלית מושלמת שתשדרג את שגרת הגילוח שלו? אספתי לכם את 10 מכונות הגילוח הכי טובות בעולם לסקירה מקיפה!

מכונת גילוח אמינה ויעילה תאפשר לכם לשמור על שיער פנים מטופח ומתוקתק בכלום זמן ובלי לצאת מהבית. לא תוכלו להיראות במיטבכם עד שלא תמצאו את האחת והיחידה שקולעת בול לצרכים ולהעדפות שלכם.

מכונת גילוח חשמלית זאת תוספת שימושית ומועילה במיוחד לשגרת הטיפוח של כל גבר שרוצה לתחזק מראה מושקע, אלגנטי ומטופח: אי אפשר להתחרות בגמישות ונוחות השימוש של מכונת גילוח חשמלית שמעניקה שליטה מלאה ומדויקת בעיצוב שיער הפנים שלכם.

קצרים בזמן? הנה 3 המובחרות:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
מכונת גילוח פנסוניק ארק 5 לגילוח צמוד
פנסוניק ארק 5
ביצועים מדהימים ללא תחרות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
ללא ספק המכונה שמעניקה את הגילוח הכי צמוד וחלק שתוכלו למצוא, במחיר הכי משתלם שיש.
יתרונות
מעניקה את הגילוח הכי צמוד בעולם מכונות הגילוח.
שקטה מאוד.
מכסה שטח גדול במיוחד בגילוח.
חסרונות
מעט כבדה.
במקום השני
מכונת גילוח בראון סדרה 9 לעור רגיש
בראון סדרה 9
הכי טובה לעור רגיש
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
ספינת הדגל של חברת בראון, תעניק לכם גילוח מושלם אם יש לכם עור רגיש שלא מסתדר עם מכונות אגרסיביות יותר.
יתרונות
המכונה הכי טובה בעולם לעור רגיש.
חיי סוללה ארוכים.
מתאימה לגילוח יבש ורטוב.
חסרונות
לא זולה.
הרוטורית הכי טובה
פיליפס סדרה S9000
פיליפס סדרה S9000
ספינת הדגל של פיליפס
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המכונה הכי טובה של חברת פיליפס הנחשבת. אם אתם מעדיפים מכונה רוטורית, זאת הרוטורית הכי טובה בעולם.
יתרונות
מרגישה מעולה על העור.
מספר מהירויות גילוח.
ממשק דיגיטלי משוכלל.
חסרונות
מתאימה למי שמעדיף מכונה רוטורית.

כשטרנד הזקנים המטופחים והמוקפדים כובש את העולם, לא תוכלו לעמוד בקצב ולבלוט בנוף ללא אביזרי הגילוח הנכונים והטובים ביותר.

אז איך לתחזק זקן מגניב ואטרקטיבי שנראה כמו מיליון דולר? תוכלו להפקיד את שיער הפנים שלכם בידיים מקצועיות ולקפוץ מדי פעם לספר שלכם, אבל מדובר בתענוג יקר שיעלה לא מעט.

גם תער הגילוח הישן והטוב יכול לעזור לכם להיראות סוף הדרך, אבל התפעול שלו דורש המון רגש, ידע ומיומנות והוא לא משאיר מקום לטעויות – זה אומנם הופך אותו לפתרון מושלם לעבודה עדינה ומדויקת על הפרטים הקטנים והטאצ’ הסופי, אבל הוא פחות מתאים לגיזום ויישור נוח ומהיר של שיער הפנים בלי להסתבך ולהתלכלך יותר מדי.

אני יודע מניסיון אישי שמציאת סגנון העיצוב המחמיא והנכון ביותר עבורכם יכול להיות אתגר לא קטן, אבל מציאת מכונת הגילוח החשמלית המושלמת יכולה להיות משימה קשה עוד יותר. כבר שנים רבות שמכונות גילוח הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומיומית שלי, ככה שאני יודע על מה אני מדבר.

אם אתם שוברים את הראש איזו מכונת גילוח מומלצת תספק את הסחורה ואתם לא סגורים על איזה מכשיר כדאי ללכת, אז הגעתם למקום הנכון: החלטתי לעשות סדר בבלגן ולעזור לכם לבחור את המכונה שהכי מתאימה לכם, מתוך מכונות הגילוח הכי טובות שיש בשוק.

בדקתי על עצמי כל מכשיר שמופיע בדירוג הזה ולא היססתי לרגע לסכן את הזיפים האהובים שלי כדי למצוא עבורכם את מכונות הגילוח הטובות ביותר שיעניקו את חווית הגילוח הכי טובה והכי מפנקת.

ניתחתי מאות ביקורות וחוות דעת שונות, השוותי בין הביצועים והיכולות של מכונות הגילוח המבטיחות והמסקרנות ביותר בשוק ובחרתי את המכשירים המובחרים ביותר שאני יכול להמליץ עליהם בלב שלם ובעיניים עצומות.

והתוצאה? הרי היא לפניכם: מדריך מכונות הגילוח הכי מפורט, הכי מקיף והכי אובייקטיבי שתוכלו למצוא. אני בטוח שהוא יחסוך לכם המון ספקות, התלבטויות ואכזבות ויעזור לכם למצוא את הכיוון הנכון בבחירת מכונת הגילוח המושלמת עבורכם.

למען הסר ספק: אף חברה לא שילמה לי כדי לכתוב את המדריך הזה, והוא 100% אובייקטיבי. עם זאת, בהחלט היו מספר גופים (שלא נציין את שמם) שהציעו לשלם לי כסף כדי ש: "אערוך" את המדריך בשביל האינטרסים שלהן. כל ההצעות שלהם נענו בשלילה.

אז בואו נקבל במחיאות כפיים סוערות את מכונות הגילוח הכי טובות שיש בשוק:

תוכן עניינים לצפיה בתוכן העניינים

10 מכונות גילוח מומלצות לשנת 2024

1

פנסוניק ארק 5

הגילוח הכי חלק וצמוד
הבחירה שלנו
איפה עוד תמצאו מנוע חייתי שישתלט בקלות על רעמת השיער השופעת, הצפופה והארוכה ביותר? הכוח המפלצתי של הפנסוניק ארק 5 מפעיל חמישה להבים שמגיעים למהירות מסחררת של 14 אלף פעולות חיתוך בדקה.
יתרונות
  • מספקת את הגילוח הצמוד ביותר מבין כל מכונות הגילוח החשמליות שקיימות בשוק.
  • עושה עבודה שקטה וטובה
  • מגיעה עם טרימר (קוצץ פאות) איכותי
  • מכסה שטח גדול במיוחד בבת אחת
  • מגיעה עם מסך LED בהיר וברור לנוחות שימוש מירבית
  • קל מאוד למצוא ראשי מסרק חלופיים
  • מערכת כוונון חכמה להתאמת עוצמת המנוע לעובי הזקן שלכם
חסרונות
  • אינה מגיעה עם מתקן טעינה (תוכלו לרכוש אותו בתוספת תשלום), מה שאומר שאתם יכולים לשכוח משטיפה אוטומטית
  • קצת כבדה
  • לא מושלם עבור עור רגיש ועדין

מנגנון החיתוך של המכונה הזאת משלב בין חמישה טורים של סכיני חיתוך במגוון רחב של סוגים ותצורות. המבנה הרב שכבתי ויוצא הדופן הזה יכניע בקלות כל אורך ומרקם של שיער פנים כדי להבטיח גילוח נקי, חלק ויעיל.

ספינת הדגל של מותג פנסוניק, היא אחת ממכונות הגילוח המתקדמות והיוקרתיות ביותר בעולם וזה משתקף היטב בתג המחיר שלה. מדובר ב: "מרצדס של מכונות הגילוח".

והמכשיר הזה הוא הרבה יותר מסמל סטטוס שתוכלו להשוויץ בו: הוא גם מספק ביצועים מדהימים ואי אפשר להתחרות בגילוח הצמוד והעמוק שהוא מעניק. חד וחלק (תרתי משמע).

כפי שמרמז השם של המכונה, היא מצוידת בלא פחות מחמישה סכיני חיתוך מתקדמים – מדובר במספר שובר שיאים שלא תמצאו בשום מכשיר אחר. מספר הלהבים חסר התקדים מתבטא בגודל ובמשקל של המכונה, אין חוכמות.

אז נכון שלוקח קצת זמן להתרגל לראש הגילוח העבה והגדול של המכשיר, אבל הביצועים המדהימים של מנגנון החיתוך הייחודי הזה מפצים על כך בגדול. מבחינת עומק הגילוח, דגם Arc 5 אוכל בלי מלח את שאר המתחרים ועוקף אותם בסיבוב.

מכונת הגילוח Arc 5 מבית פנסוניק שהושקה לפני 4 שנים היא שדרוג רציני של הדגמים הקודמים והישנים יותר של המותג, והמכשיר הזה מציג שיפור ממשי בכל היבט שאפשר לחשוב עליו.

אין ספק שהחבר’ה בפנסוניק הפיקו לקחים ותיקנו את כל הפגמים והחולשות של הדגמים המיושנים יותר, כמו למשל תוספת של מסרקים מיוחדים שעוזרים להעניק גילוח נוח וידידותי יותר לעור וגם עיצוב הכרום הבוהק והמלוטש שהיה פשוט מגנט ללכלוך ואבק נעלם כאילו לא היה.

וזה רק חלק קטן ממקצה השיפורים שנערך במכשיר החדיש הזה.

בניגוד לכמה מכונות גילוח אחרות בסקירה שלנו, פנסוניק ארק 5 אינו מגיע עם עמדת טעינה וניקוי אוטומטית (תוכלו לרכוש אותה בנפרד או לשלם על התוספת הזאת בזמן רכישת המכשיר).

זה אומר שתצטרכו לנקות את המכשיר בדרך הישנה והטובה (בכיור) ולהקדיש כמה דקות מזמנכם לניקוי ידני של המכונה.

השורה התחתונה
אין ספק שמדובר במכשיר מתוחכם ומשוכלל.

יש בו מנגנון מיוחד שמווסת את עוצמת המנוע בהתאם לצפיפות של שיער הפנים שלכם, בלי שתצטרכו לשחק עם מיליון הגדרות שונות ולשבור את הראש על מציאת מצב הגילוח המתאים עבורכם – המכשיר מזהה את עוצמת הגילוח האופטימלית ויתאים את עצמו לאזורים השונים בפנים שלכם.

הוא יגביר הילוך ויעשה עבודה אינטנסיבית במקומות העבים והארוכים ביותר בזקן שלכם, ויספק עבודה עדינה ומתונה יותר עם שיער קצר ודליל יותר.

המכשיר הזה עושה עבודה מצוינת בגילוח השיער בצוואר, והוא מעניק גילוח צמוד ונקי בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

אם אתם לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר ומחפשים את הגילוח הכי חלק וצמוד לעור שאפשר להשיג באמצעות מכונת גילוח חשמלית – אז הפנסוניק ארק 5 נוצרה בדיוק בשבילכם.
2

מכונת גילוח חשמלית בראון סדרה 9

הכי טובה לעור רגיש
במקום השני
מדובר באחת ממכונות הגילוח הכי יקרות שתוכלו למצוא על מדפי החנויות, אבל יש לזה סיבה טובה ומוצדקת. כל המכשירים של חברת Braun תמיד מוקפים בהייפ עצום ומלווים בבאזז מטורף, אבל ההתרשמות האישית שלי הוכיחה שהמכשיר הזה מספק את הסחורה ועומד בציפיות הגבוהות שיש ממנו.
יתרונות
  • מכונת גילוח מושלמת לעור רגיש שמספקת גילוח צמוד במיוחד (רק פנסוניק ארק 5 מתעלה עליה מבחינת הגילוח הצמוד)
  • מעניקה חווית גילוח מעולה בשימוש רטוב ויבש
  • חיי סוללה ארוכים
  • אפשרות לטעינה מהירה שתאפשר לכם לתחזק מראה ייצוגי ומכובד על הדרך ותוך כדי תנועה
  • מכשיר קל משקל, אטום למים וקל לניקוי
  • עיצוב ייחודי לאחיזה נוחה
  • מסרקי צד וטכנולוגייה מתקדמת לזיהוי כיוון צמיחת השיער
  • מערכת ניקוי וטעינה מתקדמת שתדאג לנקות, לחטא, לשמן, לטעון ולייבש את המכשיר מבלי שתצטרכו להזיז אצבע
  • כ-50 דקות של גילוח אלחוטי
  • דגם 9290cc של המכונה הזאת הוא כשר באישור מכון צומת
חסרונות
  • תצוגת ה-LED על גוף המכשיר אינה מתריעה שהגיע הזמן לנקות אותו
  • אחד מהמכשירים הכי יקרים שיש
  • מחסניות תמיסת הניקוי החלופיות הן די יקרות, והופכות לעוד הוצאה שוטפת שתצטרכו לעמוד בה

אם אתם מעריצים מושבעים של מכשירי גילוח מסדרה 7 של בראון ומחפשים מכונת גילוח לגבר עם תכונות ויכולות דומות, אז הגיע הזמן להשתדרג לסדרה 9 של מותג בראון.

הדבר הראשון שקופץ לעין במכונה הזאת, הוא רמת ההרכבה האיכותית שלה: בחינה מעמיקה ומדוקדקת יותר של מנגנון החיתוך חושפת שני להבים מיוחדים שיתפסו בקלות את השערות המרדניות והבעייתיות ביותר במעבר אחד.

אבל מכונת הגילוח הזאת מציעה הרבה יותר ממה שנראה לעין: היא יכולה לווסת בצורה אוטומטית את האינטנסיביות של הגילוח על פי צפיפות ועובי השיער שלכם.

המנגנון המתוחכם הזה מבטיח גילוח עדין, מתון ומבוקר יותר של כל סוג ומרקם של שיער. ראש הגילוח המתכוונן של המכשיר מצטיין בגמישות יוצאת דופן, מה שמאפשר התאמה מלאה לתווי הפנים שלכם ומפחית את הסיכון לגירוי העור.

כל מכשיר גילוח של מותג בראון אינו שלם בלי מתקן הניקוי והטעינה המיוחד שיעשה את כל העבודה הקשה במקומכם: המערכת החכמה הזאת תנקה ביסודיות את מכונת הגילוח בלחיצת כפתור אחת, וזאת בשורה נהדרת לאנשים עסוקים שיש להם לו"ז צפוף.

מתקן הניקוי מופעל באמצעות נוזל שטיפה מיוחד המבוסס על אלכוהול שידאג לנקות ולחטא את ראש הגילוח ולשמור עליו כמו חדש.

בדומה למכונות גילוח פרימיום אחרות, גם המכשיר הזה מאפשר לכם ליהנות מגילוח רטוב ויבש.

לא משנה באיזו צורת גילוח תבחרו, המכשיר הזה יספק ביצועים עקביים ואחידים בכל פעם שתזדקקו לשירותיו. בדומה לדגמים חדישים אחרים, המכשיר הזה פועל במצב אלחוטי בלבד מסיבות בטיחות – הדבר האחרון שאתם רוצים זה להתעסק עם כבל חשמלי כשאתם במקלחת.

והדובדבן שבקצפת, הוא בהחלט זמן הפעולה המרשים: טעינה אחת תאפשר לכם 50 דקות רצופות של גילוח. אם אתם ממהרים וצריכים את המכשיר בדחיפות, תוכלו להשתמש באפשרות טעינה מהירה של 5 דקות.

חשוב להוסיף שדגם 9290cc של המכונה הזאת, הוא בעל אישור כשרות של: "מכון צומת" (למי שמעוניין לקנות מכונת גילוח כשרה).

השורה התחתונה
חוויתי על בשרי את הקושי העצום בגילוח של עור עדין שמכוסה בשיער מחוספס ועבה. לדעתי, מדובר בדגם הכי טוב שאפשר למצוא למשימה המורכבת והמאתגרת הזאת.

אם אתם זקוקים למכשיר גילוח שיכסח ביעילות שיער פרוע וקופצני מבלי לפגוע בעור שלכם, אז מכונת גילוח בראון סדרה 9 היא ההימור הכי טוב ובטוח. המכשיר הזה מספק שילוב מנצח של נוחות, יעילות ורבגוניות.

מה עוד אפשר לבקש? תאמינו לי שאתם תתאהבו בו תוך זמן קצר והוא יהפוך לנשק העוצמתי והיעיל ביותר שלכם במאבק בשיער פרוע ומבולגן שמכונות גילוח אחרות נשארו חסרות אונים מולו.
3

פיליפס סדרה S9000

ספינת הדגל של פיליפס
הרוטורית הכי טובה
על פי הצהרת היצרן, מערך הסכינים המתקדם של מכונת הגילוח הזאת מאפשר לגלח את השערה 30% קרוב יותר לשטח העור. לאחר שניסיתי את המכשיר על עצמי, אני שמח לבשר שלכל ההבטחות האלה יש כיסוי במציאות. מכונת הגילוח פיליפס נורלקו 9800 עמדה במבחן התוצאה והעניקה גילוח איכותי ונקי עם גירוי מינימלי של העור.
יתרונות
  • מרגיש נעים במיוחד על העור ומבטיח גילוח נהדר בכל פעם שתשתמשו במכשיר
  • מכונת גילוח משוכללת עם ממשק דיגיטלי וידידותי לשימוש
  • במארז המוצר תמצאו מברשת מיוחדת לניקוי נוח ופשוט של המכשיר
  • מכונת הגילוח מגיעה עם תיק נשיאה לנוחות שימוש מירבית בנופש ובנסיעה עסקית
  • אפשרות בחירה בין כמה מהירויות גילוח שונות בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם
  • מערכת ניקוי חכמה לשטיפה וחיטוי של המכשיר
  • מערכת להבי V-Track ייחודית לחיתוך חלק ונקי של שערות בכל אורך
  • ראש גילוח מתכוונן וגמיש להתאמה מלאה לתווי וקימורי הפנים שלכם
חסרונות
  • תמיסת הניקוי יכולה לדלוף מעמדת הטעינה והשטיפה אם לא הצבתם אותה על משטח ישר ויציב
  • יש מכשירים אחרים עם ביצועים קרובים למכשיר הזה, שמגיעים במחיר נמוך יותר

רוב מכונות הגילוח האיכותיות שהופיעו ברשימה הזאת מגיעות עם מערכת טעינה וניקוי חכמה.

אבל מעבר לניקוי יסודי של המכשיר, לא ברור אם היא גם דואגת לשמן את סכיני החיתוך כדי להבטיח שהם יעבדו כמו חדשים ויחתכו את שיער הפנים ביעילות מירבית מבלי לפגוע בעור.

החדשות הטובות הן שמערכת הניקוי המתקדמת של פיליפס מבצעת את המטלה החשובה הזאת ודואגת לתחזוקה אופטימלית של מנגנון החיתוך של המכונה: כל התהליך לוקח בערך שלוש שעות ובסיומו תוכלו להיות בטוחים שהמכשיר מוכן ומזומן לשימוש הבא.

אם אתם לא בוטחים במתקן הניקוי והטעינה האוטומטי ומעדיפים לנקות את המכשיר באופן ידני, במארז המוצר תמצאו מברשת ניקוי מיוחדת שתאפשר לכם להבריק ולצחצח את הפינות הנסתרות והחלקים הפנימיים של המכונה.

הבעיה העיקרית שלי עם המכשיר הזה, הוא תג המחיר היקר שלו. כשלוקחים בחשבון את המפרט הטכני והמאפיינים של המכונה, נראה לי שפיליפס קצת הגזימה עם התמחור שלה, וחלק גדול מהאנשים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם מכשיר כל כך יקר וזה באמת חבל.

מצד שני אם העלות של המוצר לא מרתיעה אתכם ואין לכם בעיה לרכוש אותו, אז תוכלו ליהנות מביצועים מרשימים במיוחד וחווית גילוח ברמה שעוד לא הכרתם. אולי יתמזל מזלכם למצוא את המכשיר הזה בהנחה ותוכלו לרכוש אותו במחיר נגיש יותר.

בנוסף, המכשיר קל משקל ונוח לאחיזה, וזאת יכלה להיות בשורה מצוינת לגברים שהתרגלו להיאבק במכשיר גילוח מגושם ומסורבל שהכביד על היד שלהם. נרתיק נשיאה שכלול בערכת המכשיר הופך אותו לפתרון מושלם עבור אנשים שמרבים לטייל ומעבירים זמן רב בנסיעות.

אהבתי מאוד גם את תצוגת הלד המרשימה שמגיעה עם חיישן תנועה מובנה.

המסך הזה מראה את מצב הסוללה ורמת הניקיון של המכשיר: נורות חיווי מיוחדות יתריעו על סוללה נמוכה, להבי חיתוך קהים או הפעלת מנגנון נעילת נסיעה. מדובר בתצוגה הברורה והנוחה ביותר לשימוש שנתקלתי בה.

השורה התחתונה
לדעתי, הקלף המנצח של דגם 9800 מבית פיליפס זאת היכולת להתאים את חווית הגילוח שמספק המכשיר לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם: תוכלו לבחור בין כמה מצבי גילוח בעוצמה משתנה שיבטיחו התאמה מלאה לסוג העור או שיער הפנים.

יש תוכנית עדינה במהירות נמוכה שתאפשר גילוח בטוח גם לבעלי עור רגיש שנוטה לאדמומיות, יש תוכנית רגילה לגילוח עמוק ויסודי יותר, ויש תוכנית במהירות גבוהה לגילוח עוצמתי.
4

מכונת גילוח חשמלית סדרה 7 של בראון

המלך של מכונות הבראון
התמורה הכי טובה למחיר
הדגם הזה של חברת בראון הוא אחד ממכשירי הגילוח היעילים והטובים ביותר שיש. הוא נותן פייט צמוד למכונות הגילוח החדישות והמתקדמות ביותר ולא נופל מהן בהרבה. שילוב של ארבעה להבים שונים יאפשר להוריד כמות גדולה יותר של שערות בכל מעבר על העור.
יתרונות
  • עמיד למים עד לעומק של 5 מטרים ומתאים לגילוח רטוב בהמקלחת
  • ידית אחיזה נוחה עם ציפוי גומי
  • מכשיר קשיח ועמיד שיחזיק מעמד זמן רב, מה שאומר שלא תצטרכו לבזבז כסף על רכישת חלקים חלופיים כל כמה חודשים
  • מספיק עדין כדי להתמודד עם עור רגיש שמתגרה בקלות
  • כוונון אוטומטי של עוצמת הגילוח להתאמה מלאה לצרכים שלכם
  • מספק גילוח עמוק ונקי במיוחד
  • מעמד שטיפה אוטומטי שדואג לחטא, לשטוף ולשמן את ראש הגילוח – מה שמבטיח שהלהבים יישארו חדים לאורך זמן
חסרונות
  • קצת יקרה יותר ממותגים אחרים באותה קטגוריה
  • ניקוי ידני לוקח טיפה יותר זמן

הוא מגיע עם כמה פיתוחים מקוריים ומאפייניים חדשניים שיעזרו ליצור התאמה אישית של הגילוח לצרכים ולהעדפות שלכם, וגם כאן המנוע של המכשיר מווסת את עוצמתו בהתאם לעובי וצפיפות שיער הפנים שלכם, מה שאומר שתוכלו ליהנות מגילוח חלק ויעיל ללא פציעות ותקלות לא רצויות.

מכונת הגילוח הזאת לא תשאיר שום שערה מאחור, לא משנה כמה הזיפים שלכם עבים או גסים.

אני יכול להגיד לכם מניסיון אישי שזה פשוט תענוג להתגלח עם המכשיר הזה: מכונת הגילוח סדרה 7 של בראון מספקת חווית גילוח נינוחה ונעימה במיוחד וזה מה שחשוב באמת.

אחד מהפיצ’רים האהובים עליי בסדרה 7 של בראון, היא היכולת להשתמש במכשיר גם בלי כבל חשמלי מסורבל שיגביל את התנועה שלכם ויפריע לכם במהלך הגילוח – מדובר ביתרון גדול שלא תמצאו ברוב המכשירים האחרים.

לכל אדם יש עור פנים שונה והעדפות גילוח משלו, וחברת בראון לקחה את זה בחשבון.

תוכלו לבחור בין כמה מצבי גילוח שונים על פי הצרכים והדרישות שלכם, בין אם אתם מעדיפים מראה זיפים מחוספס וזרוק או זקוקים לגילוח נקי וצמוד במיוחד, מכונת הגילוח הזאת תעזור לכם להגיע למראה הרצוי במינימום זמן ומאמץ.

וכמובן שחשוב להזכיר גם את עמדת השטיפה והטעינה האוטומטית של בראון: מדובר בהברקה רצינית של החברה הזאת שהופכת את התחזוקה של המכשיר לפשוטה ונוחה יותר מאי פעם.

גברים עם שיער פנים דק ועדין בדרך כלל מתקשים למצוא את מכונת הגילוח הנכונה והמתאימה עבורם, אז אם יש לכם שערות קצרות ושבריריות שנצמדות לעור, כדאי מאוד שתשימו לב למכונת הגילוח סדרה 7 של בראון.

המכשיר הזה מסוגל להרים שערות קצרות שנדבקות לעור ומאפשר להיפטר מהן בקלות ובמהירות, והתוצאה היא גילוח חד ונקי שתוכלו להתגאות בו.

למרות שמדובר במכשיר גילוח עם להב גלילי, הוא מתמודד בצורה נהדרת עם המקומות הרגישים והבעייתיים ביותר כמו קו הלסת ומתחת לסנטר.

אז אם אתם מתחברים יותר למנגנון חיתוך גלילי ומחפשים מכשיר עם גמישות ויכולת תמרון של מכונת גילוח שלושה ראשים (רוטורית), אני ממליץ ללכת על המכשיר הזה שיכניע כל שערה גם בפינות הכי מאתגרות של הפנים שלכם.

השורה התחתונה
עבורי, הדגם הזה הוא המלך הבלתי מעורער של מכונות הגילוח של בראון. סדרה 7 של המותג הגרמני הוותיק מתעלה בשבילי על כל הסדרות האחרות שלו.

היא מעניקה את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם ומציעה שילוב חלומי בין איכות יוצאת דופן למחיר אטרקטיבי ומשתלם. כמובן שמכונות הגילוח של בראון הן יקרות יותר בהשוואה למותגים אחרים, אבל המכשיר הזה שווה כל שקל שתשקיעו בו.
5

מכונת גילוח פיליפס 3 ראשים Philips Norelco 8900

מכונת גילוח 3 ראשים
אחת המכונות הטובות בעולם
ההשקה של המכשיר הזה עוררה התלהבות עצומה וציפיות גדולות אצל קהל המעריצים של פיליפס. פיליפס הוא אחד מהמותגים הפופולריים והמבוקשים ביותר בתחום, וגם אני יכול לאשר את העובדה שהוא מייצר כמה ממכונות הגילוח הכי טובות שיש בשוק. היצרן טוען שמנגנון החיתוך המשוכלל של מכונת הגילוח הזאת מאפשר לגלח את השערה 30% קרוב יותר לשטח העור בהשוואה לדגמים אחרים של חברות מתחרות.
יתרונות
  • המכשיר מעניק גילוח צמוד במיוחד
  • חיי סוללה ארוכים יאפשרו לכם לטעון את המכשיר לעתים רחוקות יותר
  • אם הסוללה התרוקנה בלי ששמתם לב, תוכלו לנצל את אפשרות הטעינה המהירה
  • מכשיר קשיח, קל משקל וחסין בפני מים
  • ראש גילוח גמיש
  • טעינה מלאה של המכשיר תספיק לכם לכמה שבועות
  • תחנת טעינה ושטיפה חכמה שעושה את כל עבודת הניקוי והתחזוקה במקומכם
  • מגיע עם אביזרים מועילים ושימושיים במיוחד כמו טרימר (קוצץ פאות) איכותי ותיק נשיאה לנסיעות וטיולים
חסרונות
  • תחנת הטעינה והניקוי לא ממש ידידותית לשימוש
  • הגילוח איטי יותר ולוקח זמן רב בהשוואה למותגים אחרים

אם אתם זקוקים לגילוח צמוד, כדאי מאוד שתשימו לב למכשיר הזה.

המבנה הייחודי של הלהבים משדרג את יעילות ודיוק הגילוח: הם מסודרים בצורת האות: "V" כדי להוריד כמה שיותר שערות במעבר אחד ויחיד.

הכוונון המיוחד של סכיני החיתוך מבטיח התאמה מלאה לתווי הפנים שלכם ומבטיח גילוח עמוק ונקי במיוחד, גם במקומות הקשים ביותר לגישה. מכונת הגילוח האלחוטית הזאת עמידה במים וטעינה מלאה שלה תספיק ל-50 דקות של שימוש.

המכשיר מגיע עם מערכת ניקוי וטעינה חכמה: המתקן הזה עושה עבודה טובה וחוסך לכם המון זמן שתוכלו להקדיש לעניינים חשובים ודחופים יותר, אבל הרגשתי שהוא טיפה מסובך לתפעול.

הוראות ההפעלה היו קצת מעורפלות ומבלבלות ולקח לי זמן לקלוט איך כל העסק הזה עובד. תכונה שימושית נוספת זאת אפשרות הטעינה המהירה שתסגור את הפינה כשאתם ממהרים ולחוצים בזמן.

אהבתי את המשקל הקל והתמרון הנוח והפשוט של המכשיר.

קיצוץ הזיפים עם מכונת גילוח כבדה, מגושמת וקשה לאחיזה יכול להפוך את הגילוח היומיומי שלכם לסיוט אחד גדול, ועם הזמן, תתחילו לפחד מתהליך הגילוח שיהפוך למטרד מתיש ומעיק שתנסו לגמור איתו כמה שיותר מהר.

אבל, בכלל לא מרגישים בבעיה הזאת כשמשתמשים במכונת הגילוח Philips Norelco 8900, כי היא מספקת גילוח נוח ונעים במיוחד.

בנוסף, תשמחו לדעת שהדגם הזה מגיע עם שנתיים של אחריות.

מכונת הגילוח הזאת מתאימה במיוחד לגברים שאוהבים גילוח רטוב בזמן המקלחת ולמשתמשים מתחילים ולא מנוסים שרק מתחילים להסתגל למכונת גילוח חשמלית.

מותג פיליפס ידוע בשירות הלקוחות המצוין שלו, ככה שתוכלו להיות בטוחים שכל פנייה שלכם בנוגע לבעיה או תקלה במכשיר תזכה למענה מהיר וטיפול יעיל.

השורה התחתונה
מכונת הגילוח פיליפס נורלקו 8900 מתאימה לגילוח רטוב ויבש, מה שמבטיח גמישות שימוש מקסימלית.

גם גברים עם עור עדין ורגיש יכולים להשתמש במכשיר הזה, כי הוא עושה את העבודה עם פגיעה מינימלית בעור.

אחרי כמה גילוחים עם המכשיר, הבנתי שכמות קטנה של קרם גילוח יכולה לשפר באופן משמעותי את חווית הגילוח שלכם עם המכונה הזאת.
6

מכונת גילוח פנסוניק ARC 4

האח הקטן של ה-ARC 5
מתאים לעור רגיש
ה-ARC 4 מגיע עם מסך LCD כתום שמראה בצורה ברורה ונגישה את כל ההגדרות והנתונים הבסיסיים הנדרשים לתפעול המכשיר: טיימר שמודד את זמן הגילוח, מחוון מצב סוללה עם חמש רמות טעינה, תזכורת לניקוי המכשיר והחלפת הלהבים, הפעלת מצב רטט שישלח גלי קול בתדירות גבוהה להסרה קלה ומהירה יותר של לכלוך ושערות, ותחילת תהליך הטעינה.
יתרונות
  • הדגם הזה מקצר את זמן הגילוח, שזה יתרון עצום לאנשים שמתגלחים במהירות: "על הדרך" ואין להם הרבה זמן לבזבז
  • מתאים גם לעור עדין שמתגרה בקלות. מכונת הגילוח הזאת משלבת בין מהירות ויעילות לנוחות ורכות מקסימלית
  • המכשיר עמיד לגמרי בפני מים, מה שאומר שתוכלו לשטוף אותו בקלות ובמהירות בכיור
  • הלהבים החלופיים זולים
  • המכונה הזאת מתאימה גם לגילוח שיער הראש, החזה ומקומות אחרים בגוף
  • תוכלו להשתמש במכשיר גם בתוך המקלחת לגילוח מהיר ונעים יותר
חסרונות
  • אינו מספק את הגילוח הצמוד והחלק ביותר
  • עושה עבודה די רועשת, מה שעלול להפריע לכם כשתקרבו אותו לאוזניים

הלב הפועם של מכונת הגילוח והסוד שמאחורי הביצועים המרשימים שלה הוא המנוע העוצמתי שמספק 13 אלף חיתוכים בדקה.

זה אומר שמהירות החיתוך של המכשיר הזה גדולה פי 1.5 ממכונת גילוח ממוצעת שמסוגלת להגיע ל-10 אלף פעולות חיתוך בלבד. מכונת הגילוח הזאת מצטיינת ביעילות יוצאת דופן ותקצר את זמן הגילוח שלכם באופן ניכר.

לטעמי, צג התצוגה הזה טיפה קטן מדי, אבל הוא מראה את כל הפרטים החשובים ומקל על השימוש במכשיר.

ראש הגילוח הגמיש מחקה בצורה מושלמת את קווי המתאר של פניכם ומחליק בקלות גם באזור הסנטר וקו הלסת, והתוצאה היא מראה נקי וחלק במינימום זמן ומאמץ.

אם תמיד הייתם טיפוסים של ראשי גילוח עגולים הפועלים בתנועות סיבוביות, אבל החלטתם לתת סיכוי למבנה הגלילי הרגיל של סכיני הגילוח, אתם הולכים לאהוב את פעולת הגילוח של המכשיר הזה: תוכלו להתרגל אליו בקלות כי הוא מאפשר להתגלח בתנועות מעגליות, כמו גם מעלה ומטה ולצדדים.

עבורי, זאת הייתה ההפתעה הגדולה ביותר בדגם הזה.

אהבתי גם את הטרימר הנשלף שנמצא בצד האחורי של המכשיר: הוא יעזור לכם לקצץ בקלות שערות מיותרות במקומות הצרים והרגישים ביותר בלי לעשות שמיניות באוויר עם המכונה. ברגע שתיפטרו מהשיער העודף, תוכלו להחזיר את קוצץ הפאות למקום ואתם מסודרים.

השורה התחתונה
המכשיר הזה מתאים גם לגברים עם עור רגיש. אם אתם מחפשים מכשיר שמספק גילוח איכותי עם גירוי מינימלי של העור במחיר נגיש וסביר, שווה ללכת על פנסוניק ארק 4.

הוא מצויד בארבעה להבים שמסודרים במבנה מיוחד ומיושרים בזווית האופטימלית לגילוח אחיד, חלק ונקי. שמתי לב שהגילוח עם המכונה הזאת באמת לוקח פחות זמן והעוצמה הגבוהה שלה מאפשרת לגלח בקלות גם אזורים אחרים בגוף כמו הראש או החזה.
7

מכונת גילוח חשמלית בראון סדרה 3

Pro Skin
מושלמת לגילוח במקלחת
מכל המכשירים בדירוג המובחר שלנו, מכונת הגילוח הזאת היא הנוחה והמתאימה ביותר לגילוח רטוב במקלחת. קלות המשקל ומשטח הגומי המיוחד לאחיזה בטוחה ויציבה הופכים אותה לבחירה מושלמת לגילוח מתחת לדוש.
יתרונות
  • דגם ProSkin עמיד במים ומתאים לגילוח רטוב במקלחת
  • מכשיר ידידותי ובטוח לעור רגיש שמתגרה בקלות
  • ראש הגילוח מצויד במסרק צד מיוחד להרמת ולכידת שערות "שוכבות"
  • המכשיר משלב בין חיי סוללה ארוכים לתחזוקה קלה ונוחה
  • מכשיר איכותי עם המון פיצ’רים שימושיים במחיר מציאה
  • טכנולוגיית MicroComb לחיתוך חד ומהיר של שערות בכל אורך
  • רשתות המחליקות על העור ומונעות גירויים ודלקות
  • חסים בפני מים 100%
  • מופעל באמצעות סוללות Ni-MH
חסרונות
  • לא מגיע עם מתקן שטיפה וטעינה
  • לא מתמודד היטב עם אזורים זוויתיים

כמובן שהמכשיר יכסח בקלות גם זיפים יבשים ויספק את הסחורה אם אתם זקוקים לגילוח איכותי ויעיל בלי להתלכלך ולהסתבך יותר מדי. מכונת הגילוח הזאת עושה עבודה שקטה וטובה ותתמודד בלי בעיה עם זקן סמיך וארוך במיוחד.

שמתי לב שמנגנון החיתוך של המכשיר מגן על העור מלחיצת יתר: אם אתם מפעילים כוח מוגזם ולוחצים חזק מדי על המכשיר, הלהבים נסוגים לאחור באופן אוטומטי בלי להתעלל ולפגוע בעור שלכם.

הפיצ’ר המגניב הזה יכול להיות מועיל במיוחד למניעת חתכים, גירויים ופציעות.

כשבוחנים מקרוב את ראש המסרק, מבחינים ברצועה לבנה קטנה בין הלהבים. מדובר במסרק זעיר שמיועד לתפוס כמה שיותר שערות כבר מהמעבר הראשון.

זה אומר שהמכשיר הזה יכניע בקלות את השערות הקטנות והמרדניות ביותר, מה שהופך את הגילוח להרבה יותר מהיר ויעיל.

דגם Proskin מסדרה 3 של בראון מגיע עם ראש גילוח דק לגיזום עדין ומדויק של אזורים בעייתיים וקשים לגישה כמו מתחת לאף וקו הלסת. תוכלו לעקוב בקלות אחר מצב הטעינה של המכשיר בעזרת תצוגת LED פשוטה וברורה.

חיסרון אחד ששמתי אליו לב בזמן השימוש במכשיר זה שראש הגילוח הדק מסתדר בצורה טובה עם אזורים מסוימים, אבל מתקשה עם מקומות אחרים בפנים.

לפעמים היה לי קשה למצוא את הזווית הנכונה ולהבין איך לתמרן אותו בצורה יעילה כדי להשיג גילוח חד ונקי בנקודות מסוימות. זה אומר שתצטרכו להשקיע אקסטרה מאמץ כדי להשיג גילוח אחיד וסימטרי בכל רחבי הפנים.

מכונת הגילוח הזאת חסינה בפני מים, מה שמרחיב את אפשרויות השימוש במכשיר.

אבל החלק האהוב עליי במכונת גילוח סדרה 3 של בראון זה שהיא מרגישה ומתנהגת כמו מכונת גילוח עם מערכת חיתוך מעגלית: ראש הגילוח הצר והגמיש מתאים את עצמו בצורה מושלמת לקימורי הפנים ועושה עבודה מצוינת באזורים הבעייתיים והמאתגרים ביותר כמן מתחת לאף.

הוא יתגבר בלי בעיה על שערות עדינות ושבריריות שמכשירים אחרים לא יצליחו להכניע.

המכשיר הזה מגיע עם סוללה עוצמתית ומתאים לגילוח רטוב ויבש. זה אומר שתוכלו לקחת את המכשיר לחופשה או לנסיעת העסקים הבאה שלכם ולהתגלח בו בנוחות מרבית גם הרחק מהבית.

המכונה מתאימה למתחים בכל המדינות, מה שאומר שתוכלו להשתמש בה בראש שקט בכל נקודה על הגלובוס.

פשוט תטעינו אותה היטב לפני שאתם יוצאים מהבית, תזרקו אותה לערכת הטיפוח שלכם ותוכלו לתחזק שיער פנים מטופח ומטוקטק גם כשאתם נמצאים בנופש או בנסיעת עבודה.

ראש המסרק של המכונה מצויד בטכנולוגיית MicroComb שעוזרת להיפטר משערות "שוכבות" שנצמדות לעור וממררות לכם את החיים, והתוצאה היא מראה חלק ונקי בפחות מעברים של המכונה. מנגנון החיתוך הייחודי של המכשיר לא ישאיר שום שערה מאחור ויעשה עבודה מהירה ויעילה בלי לגרות את העור.

השורה התחתונה
סך הכל, אין ספק שהמכשיר הזה עושה עבודה די טובה ומתאים למגוון רחב של צרכים והעדפות.

אז נכון שהוא לא מגיע עם עמדת ניקוי וטעינה חכמה כמו דגמים מתוחכמים ומתקדמים יותר, אבל הביצועים הסולידיים ופשטות השימוש שלו הופכים אותו לאפשרות מצוינת לאנשים שרוצים לרכוש מכשיר אמין ויעיל בלי לקרוע את הכיס.
8

מכונת גילוח שלושה ראשים

Philips Norelco AT890
נייד וזול
אם יש לכם זקן סמיך ושופע שמכונת גילוח חשמלית ממוצעת מתקשה להתמודד איתו, אז תלכו בלי לחשוב פעמיים על דגם פיליפס נורלקו AT. המכשיר הזה יתמודד בלי בעיה גם עם רעמת שיער אימתנית ויעניק גילוח נקי וחלק.
יתרונות
  • מכשיר קטן, קומפקטי ונייד שמתאים לנסיעות וטיולים!
  • גילוח צמוד ונקי שכולם יעופו עליו
  • גוף המכשיר אטום למים ומתאים לשימוש במקלחת
  • עושה עבודה שקטה ויעילה בלי להפריע לאנשים מסביבכם
  • מנגנון פירוק והרכבה קל ומהיר לניקוי נוח ופשוט
  • ראש גילוח מתכוונן וגמיש שנע בכיוונים שונים להתאמה מושלמת לתווי הפנים שלכם
חסרונות
  • ראשי המסרק החלופיים יקרים
  • הטרימר (קוצץ הפאות והזקן) הנשלף רופף ושברירי
  • זמן טעינה ארוך מאוד – חיסרון משמעותי לאנשים עסוקים וממהרים

אהבתי את הפשטות של המכשיר הזה: הוא עושה את העבודה בלי להתחכם יותר מדי ומגיע בלי גימיקים שיווקיים או מחיר מוגזם. המכשיר הזה מתמקד במה שחשוב באמת בלי כל הרעש והצלצולים מסביב: להעניק גילוח איכותי ונעים.

אם אתם לא חבר’ה בררנים וקפדנים עם דרישות גבוהות וצרכים מיוחדים, המכשיר היעיל והבסיסי הזה ישרת אתכם בנאמנות לאורך זמן.

אבל כמובן שלא הכל מושלם עם מכונת הגילוח הזאת: פגם בולט ומשמעותי במיוחד זה זמן הטעינה הארוך. טעינה מלאה של המכשיר לוקחת לא פחות מ-8 שעות ומספקת 50 דקות של גילוח (שימו לב שמדובר רק בהטענה הראשונה).

מהבחינה הזאת המכשיר הזה מפגר מאחור בהשוואה לדגמים אחרים שזמן הטעינה שלהם הוא שעה אחת בלבד. אני ממליץ לטעון את המכשיר במהלך הלילה כדי שהוא יהיה מוכן וזמין לשימוש למחרת.

אבל אם שכחתם לטעון את המכונה, טעינה מהירה של 3 דקות תציל את המצב ותספיק לכם לגילוח מהיר אחד.

למרות שהמכשיר לא מגיע עם נרתיק נשיאה, הוא לא שוקל הרבה ולקחתי אותו איתי לכמה נסיעות וטיולים. מברשת הניקוי שמגיעה עם המכשיר מועילה ושימושית במיוחד, והיא מקלה על תחזוקת המכשיר ועוזרת לשמור עליו מצוחצח ונקי.

גם הניקוי של המכונה מהיר ונטול מאמץ: כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את מכסה ראש המסרק בלחיצת כפתור פשוטה ולשטוף אותו היטב מתחת לברז במים חמים.

פעם בכמה זמן תצטרכו לפרק את ראשי הגילוח של המכונה ולנקות אותם באופן מעמיק ויסודי יותר. יכול להיות שבפעם הראשונה תתקשו להרכיב את כל החלקים בצורה נכונה, לכן תקראו היטב את הוראות השימוש במכשיר ותוודאו שאתם יודעים מה אתם עושים.

השורה התחתונה
אין ספק שמדובר במכשיר ראוי שכדאי לשים אליו לב. אם אתם אנשים עסוקים עם לו"ז צפוף ואורח חיים תובעני, המכשיר הנייד והזול הזה הוא פתרון מושלם עבורכם.
9

Panasonic Arc 3

גילוח מהיר ואיכותי
הכי טובה למתחילים
האם חלמתם ליהנות מחוויית הגילוח יוצאת הדופן של מכונות הגילוח המתקדמות והחדשניות של פנסוניק ללא ראש הגילוח הגדול והמתקדם? נראה שהמשאלות שלכם נענו: דגם פנסוניק ארק 3 זה בדיוק מה שאתם מחפשים. הוא מציע גילוח מהיר ואיכותי בלי מנגנון הגילוח הגדול והמגושם שאופייני למכשירי Arc4 ו-Arc5.
יתרונות
  • מכשיר קל משקל ונוח לתמרון
  • מספק גילוח צמוד ונקי שיעזור לכם להיראות במיטבכם
  • תמורה מצוינת לכסף שלכם
  • המכשיר מגיע עם שנה אחת של אחריות
  • זמן טעינה מהיר- יתרון חשוב לאנשים עסוקים עם מעט מאוד זמן פנוי
  • להבים עמידים מפלדת אל חלד שיחזיקו מעמד זמן רב
  • עמידה במים
חסרונות
  • אינה כוללת מתקן ניקוי וטעינה
  • הסוללה לא מספיקה לזמן רב

מדובר באחד מהמכשירים הזולים ביותר ברשימה שלנו והמחיר המשתלם ממש לא מגיע על חשבון האיכות.

מכונת הגילוח הזאת מצוידת בשלושה להבים שמכווננים בזווית האופטימלית לגילוח חד ומדויק עם גירוי מינימלי של העור. המכשיר מופעל באמצעות מנוע מהיר וחזק במיוחד שמספק 13 אלף פעולות חיתוך בדקה, מה שמבטיח גילוח מהיר, יעיל ונטול מאמץ.

רוב מכונות הגילוח מגיעות עם ראשי מסרק גמישים שיכולים לחקות את תווי הפנים ולהחליק בקלות על העור.

אבל, מכונת הגילוח פנסוניק Arc 3 הולכת צעד אחד מעבר ומגיעה עם להבים ייחודיים שיכולים לנוע ולחקות בצורה מושלמת את תווי הפנים שלכם. ראש הגילוח הגמיש יכול לנוע לכיוונים שונים כדי להבטיח תנועה חלקה וחופש תמרון משופר.

השורה התחתונה
מדובר במכשיר היפואלרגני להגנה מרבית על העור במהלך הגילוח. אין ספק שהמון תכנון ומחשבה הושקעו בהיבט הזה ובאמת לא חוויתי שום גירוי או תלישת שערות בזמן השימוש בדגם הזה.

כמובן שהיה הרבה יותר נחמד אם המכונה הייתה מגיעה עם עמדת ניקוי וטעינה חכמה. הסוללה נגמרת בקצב די מהיר, ככה שמתקן טעינה נפרד היה מועיל ושימושי במיוחד. בנוסף, שמתי לב שהמכשיר הזה הוא די רועש.

למרות הפגמים האלה, הוא מספק זמן שימוש סביר של 45 דקות, כולל כמה תכונות ואפשרויות מתקדמות ומגיע במחיר נגיש ושווה לכל כיס. כל האיכויות האלה הופכות את המכונה הזאת למועמדת ראויה שכדאי לקחת בחשבון. הייתי אומר שמדובר במכשיר המושלם עבור חבר’ה צעירים שרק מתחילים להשתמש במכונת גילוח.
10

שיאומי Mijia S500

הכי זולה לתקופת הקורונה
למי שרוצה לחסוך
בדיוק כמו עם כל מה שחברת שיואמי עושה, גם הפעם הם הצליחו לעשות מוצר שהוא לא רק בסדר גמור, אלא גם ממש שווה יחסית למחיר הנמוך שלו, שעל הדרך הצליח לגרוף חוות דעת מדהימות באינטרנט, שהן פשוט מעבר למטורפות (דירוג של 4.93 מתוך 5) על המכשיר הזה.
יתרונות
  • זולה בטירוף
  • המון חוות דעת חיוביות באינטרנט
  • נטענת עם USB וההטענה מהירה
  • מספיקה ל-60 דקות של עבודה
  • החזר כספי עד 30 יום
  • גמישות של 360 מעלות לתפוס את כל משטח הפנים
  • ציון של 4.93 מתוך 5 בדירוג של הגולשים שהזמינו אותה
חסרונות
  • מרגישה קצת עדינה
  • לא מתאימה לעיצוב זקן מתקדם

המחיר של המכונה הזאת ממש נמוך, ואני חייב להודות שזה בהחלט הדליק אצלי נורות אדומות.

אבל אחרי בדיקה זריזה (בהמשך נעלה גם בדיקה מעמיקה), אני יכול להגיד דבר אחד פשוט: זה ברור שלא מדובר במרצדס של מכונות הגילוח, אבל לאנשים שמחפשים גילוח בסיסי פעם בשבוע, המכונה הזאת תעשה את העבודה.

אז נכון, הפלסטיקה קצת עדינה, אבל מחיר הרצפה של המכונה הזאת מצדיק את זה – היא זולה בטירוף! וכמו שאמרתי על מוצר אחר של שיואמי שיצא לי לסקר – אם נשבר פשוט קונים חדש.

ומה שעוד יותר הדהים אותי – המכונה הזאת לגמרי עמידה למים!

מה שאומר, שתוכלו להשתמש בה בגילוח רטוב במקלחת, לשטוף אותה במים, ולהפיל אותה לאמבטיה – היא מגיעה עם דירוג חסינות למים של IPX7, שמעניק לה חסינות מים יוצאת דופן בהתחשב למחיר הנמוך שלה.

הראש של המכונה מסתובב לכל הכיוונים ב-360 מעלות, מה שמאפשר לנו לגלח את כל הפנים בנוחות מירבית ולהגיע גם לאיזורים הכי קשים – והוא גם עובד ממש טוב באופן מפתיע מבחינת הגמישות.

השורה התחתונה
סה"כ מדובר במכונה פשוטה ומאוד זולה, ואם לוקחים בחשבון את הנסיבות, אז שווה להשקיע בה פחות מ-150 ש"ח אם אין לכם מכונת גילוח ואתם רוצים אחת עכשיו.

מכונת גילוח חשמלית: מדריך קנייה מקיף

יד של גבר רושמת דברים ביומן עם עט כחול ישן

סוגים של מכונות גילוח חשמליות

כשאתם ניגשים לרכוש מכונת גילוח חשמלית, עומדים לרשותכם שני סוגים עיקריים: מכונת גילוח 3 ראשים (רוטורית) ומכונת גילוח עם להב גלילי (ראש גילוח אחד).

מכונת גילוח עם מערכת חיתוך מעוגלת (רוטורית) מצוידת בשלושה ראשי גילוח שמסודרים בצורת משולש. הם מכילים דסקיות חיתוך מסתובבות ומצטיינים בתנועה גמישה וחופשית יותר בהשוואה למכונת גילוח עם ראש חיתוך גלילי. זה מועיל ושימושי במיוחד לאזורים זוויתיים וקשים לגישה כמו האף, קו הלסת והסנטר.

לעומת זאת, מכונת גילוח עם מערכת חיתוך גלילית מכילה רשת דקיקה שעוטפת כמה להבים מעוגלים שאחראיים לחיתוך הזיפים. בניגוד למכונת גילוח רוטורית שמכילה כמה ראשי גילוח מסתובבים שמחליקים על העור בתנועות סיבוביות, מכונת גילוח עם להב גלילי נעה בתנועות ישרות.

ההיסטוריה של מכונת הגילוח החשמלית

הגיע הזמן לחזור אחורה בזמן ולראות מאיפה הכול התחיל. בתחילת המאה ה-20, קינג קמפ ג'ילט המציא את התער הבטיחותי שהפך ללהיט היסטרי.

אבל מכונת הגילוח החשמלית הראשונה הוצגה לציבור הרחב על ידי מותג רמינגטון בשנת 1937. היא הייתה מבוססת על מערכת חיתוך גלילית. שנתיים לאחר מכן, חברת פיליפס הדהימה את העולם עם מכונת גילוח רוטורית בעלת מערכת חיתוך מעוגלת.

אבל הגרסאות הראשונות והמוקדמות של מכונת הגילוח החשמלית היו מיועדות לגילוח יבש בלבד, מה שהפך אותן לאפשרות פחות נוחה ואטרקטיבית עבור גברים עם עור רגיש ועדין.

בשנות ה-60 התרחשה פריצת דרך חשובה נוספת: מכונת הגילוח החשמלית הראשונה שמופעלת באמצעות סוללות שינתה את כל כללי המשחק בתחום ונתנה את האות לתחילת המירוץ ליצירת מכונת גילוח אלחוטית.

רוב מכונות הגילוח המודרניות מופעלות בעזרת סוללות ליתיום-יון, אבל בראשית הדרך שלהן התמונה הייתה שונה לחלוטין, והדגמים האלחוטיים הראשונים התבססו על סוללות ניקל-קדמיום.

אחד מהגורמים לנסיקה החדה בפופולריות של מכונות גילוח חשמליות זאת המודעות הציבורית ההולכת וגוברת לנזקים הסביבתיים של סכיני גילוח מסורתיים.

מחקר עצמאי ובלתי תלוי הראה שקרוב ל-80 מיליון גברים אמריקאים משתמשים בסכיני גילוח חד פעמיים מפלסטיק שיוצרים מיליוני טונות של פסולת רעילה שמזהמת את כדור הארץ ופוגעת באיכות הסביבה. הממצאים המטרידים והעגומים האלה גרמו לגברים רבים לחשב מסלול מחדש ולעבור לאביזר גילוח ידידותי יותר לסביבה.

כיום, בשוק מכונות הגילוח החשמליות העולמי שולטים שלושה שחקנים דומיננטיים שמשאירים אבק לכל המתחרים: בראון, פיליפס נורלקו ופנסוניק.

הם מחזיקים במשותף בנתח שוק של יותר מ-60%. חברת פיליפס היא המובילה בתחום מכונות הגילוח הרוטוריות, בעוד שמותג בראון הוא השליט הבלתי מעורער של מכונות הגילוח עם הלהב הגלילי, כשחברת פנסוניק נושפת בעורפו.

ימי הזוהר של חלוצת מכונות הגילוח החשמליות: "רמינגטון" נשארו הרחק מאחור והיא לא מצליחה להתמודד עם שלושת המותגים המובילים האלה ששולטים ביד רמה בשוק.

שיקולים חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני שקונים מכונת גילוח

סוג מכונת הגילוח המתאים והנכון עבורכם

כמו שאמרנו, קיימים שני סוגים של מכונות גילוח חשמליות: מכונת גילוח שלושה ראשים (רוטורית) ומערכת גילוח עם להב גלילי.

לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות משלו. בחירת המכונה המושלמת עבורכם תלויה ברמת הרגישות של העור, תווי הפנים וצפיפות שיער הפנים שלכם. כל המאפיינים האלה משחקים תפקיד מכריע בבחירת מכונת הגילוח המתאימה עבורכם.

מעבר למכונות גילוח חשמליות, תוכלו לבחור בין אביזרי גילוח נוספים כמו סכין גילוח חד פעמי, סכין גילוח רב פעמי, תער גילוח ותער בטיחותי.

חשוב שתקבלו החלטה נבונה ומושכלת בנוגע לכלי הגילוח הנוח והיעיל ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים מכשיר גילוח חשמלי שיעניק חווית גילוח כמה שיותר קרובה ודומה לסכין גילוח ידני, אז כדאי ללכת על מכונת גילוח חשמלית עם מערכת חיתוך גלילי.

תמצאו מוצר איכותי שיספק תמורה מלאה לכסף שלכם

גם אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם את המכשיר היוקרתי והמשוכלל ביותר זה ממש לא סוף העולם. תוכלו למצוא מכשירים איכותיים שתהיו מרוצים מהביצוע שלהם גם במחיר נגיש והוגן.

אם מדובר במכונת הגילוח הראשונה שלכם, אני ממליץ לא לבזבז הון תועפות על מכשיר מתקדם ומתוחכם עם תג מחיר גבוה. תבחרו בדגם פשוט ובסיסי יותר כדי שתוכלו להתרשם מחוויית הגילוח שמספקת מכונת גילוח חשמלית ולהבין עד כמה זה מתאים ומדבר אליכם.

עם זאת, לא צריך להתפשר על איכות ולבחור במכשירים הכי זולים: תזכרו שאתם מקבלים בדיוק את מה ששילמתם עליו, ומכונות זולות מגיעות עם אפשרויות מוגבלות וכנראה יתקלקלו מהר מאוד.

תוכלו להשתמש בהן בתור מכשיר גילוח משני שיסגור לכם את הפינה כשמכונת הגילוח העיקרית שלכם מתקלקלת ונמצאת בתיקון.

נוחות השימוש

תהליך הפיתוח והייצור של מכונת גילוח חשמלית דורש תכנון קפדני ומחשבה מעמיקה. אפשר להסתדר גם ללא מכשיר גילוח חשמלי, אבל הוא מגיע עם המון פיתוחים ושכלולים שנועדו לספק לכם את חווית הגילוח הנעימה, הטובה והמפנקת ביותר.

חלק מהמכשירים מגיעים עם מסך תצוגה שיראה לכם את עוצמת הסוללה ויאפשר לכם לכוונן את עוצמת הגילוח ומהירות הסיבוב של הלהבים.

חלק מהדגמים אפילו מתאימים לגילוח רטוב וחסינים למים. תבחרו את מכונת הגילוח הנוחה ביותר עבורכם שמשלבת בין תפעול פשוט וממשק ידידותי למשתמש.

גודל וניידות: האם אפשר להשתמש במכונה גם בטיולים ונסיעות?

אם אתם מבלים זמן רב בנסיעות, מטיילים ברחבי העולם ומתגלחים לעתים קרובות מחוץ לבית, אז מכונת גילוח אלחוטית קומפקטית וקלת משקל שמגיעה עם תיק נשיאה נוח ואיכותי זאת הבחירה המושלמת עבורכם.

תוכלו לתחזק שיער פנים מטופח ומוקפד גם כשאתם נמצאים רחוק מהבית. כמובן שתצטרכו להטעין את המכשיר, מה שדורש חיבור לחשמל בהישג יד ובקרבת מקום, אבל כמה חברות חדשניות התגברו על הבעיה הזאת ופיתחו כמה דגמים מתקדמים שנטענים באמצעות כבל USB.

אין ספק שזה יכול להיות מועיל ושימושי במיוחד עבור חבר’ה שמרבים בנסיעות ובטיולים ונמצאים זמן רב בדרכים.

קלות ונוחות התחזוקה השוטפת של המכשיר

כמובן שכל אחד מאיתנו חולם על מכונת גילוח שתעבוד כמו חדשה גם אחרי שנים ארוכות של שימוש יומיומי. אבל, זה לא בדיוק עובד ככה במציאות.

כדי להאריך את תוחלת החיים של המכשיר ולהפיק ממנו את המירב תצטרכו להעניק לו המון חום ואהבה ולטפל בו כמו שצריך. זה אומר שתצטרכו לשטוף את הלהבים על בסיס יומיומי אחרי כל גילוח.

בנוסף, פעם בכמה זמן, תצטרכו לבצע ניקוי יסודי ומעמיק יותר. אני ממליץ להקדיש כמה דקות מזמנכם היקר כל שבוע כדי לפרק את ראש המסרק ולנקות בנפרד כל חלק שלו בעזרת מטלית רכה.

זה יעזור למנוע הצטברות של לכלוך שתשפיע לרעה על הביצועים של המכשיר ותפגע באיכות הגילוח שהוא מספק. בקטע הזה ממש לא כדאי להתעצל. תבחרו במכונת גילוח קלה ונוחה לתחזוקה שלא תצטרכו להתעסק זמן רב ולשבור את הראש על הניקוי והשטיפה שלה.

אביזרים ותוספות: מה כולל מארז המוצר?

רוב מכונות הגילוח מגיעות עם טרימר (קוצץ פאות) נשלף המיועד לגיזום עדין ומדויק של שיער הפנים. אבל דגמים מסוימים ממש לא מסתפקים בתוספת השימושית הזאת ומגיעים עם מסרקים, כלי ניקוי, תיקי נשיאה ואביזרים אחרים שיקלו על השימוש במכשיר וישדרגו את שגרת הטיפוח שלכם.

אבל אם אתם חבר’ה חסכוניים שמעדיפים מכשירים בסיסיים ופשוטים יותר שמתמקדים בתכלס ולא בכל הרעש והצלצולים שמסביב, תוכלו להסתדר גם בלי כל התוספות, השכלולים והפינוקים האלה.

במקרה כזה, עדיף להשקיע במכשיר שעושה את העבודה בלי להתחכם יותר מדי ומגיע עם כל המאפיינים החשובים שאתם לא יכולים לוותר עליהם, כי חבל שתשלמו יותר על תכונות מתקדמות ואביזרים נלווים שבכלל לא תשתמשו בהם.

חיי הסוללה וזמן טעינה

אם החלטתם ללכת על מכונת גילוח אלחוטית שמצטיינת בניידות ונוחות שימוש מקסימלית, אתם חייבים לבדוק את זמן העבודה של הסוללה. רוב מכונות הגילוח האיכותיות של המותגים המובילים יאפשרו לכם להתגלח במשך 30 עד 60 דקות לפני שהסוללה תתרוקן, אבל כמובן שזה תלוי בדגם וביצרן הספציפי שלכם.

מכשירים מסוימים מציעים טעינה מהירה שתספיק לכם לגילוח אחד. הפיצ’ר הזה יכול להיות מועיל ושימושי במיוחד אם שכחתם להטעין את המכשיר ואתם חייבים להשתמש בו בדחיפות. אם אתם אנשים מפוזרים ושכחנים שתמיד ממהרים ונמצאים בתנועה, כדאי לבחור במכשיר שמגיע עם האופציה הנוחה הזאת.

התאמה לגלוח יבש ורטוב

מכונת גילוח שמתאימה לשימוש רטוב תאפשר לכם להתגלח בנוחות מירבית במקלחת מבלי לוותר על השימוש בקרם גילוח או תחליב הלחות המועדף עליכם. היכולת להתגלח בזמן שאתם מתקלחים תחסוך לכם זמן רב ותקל על ההתארגנות שלכם בבוקר. תוכלו לכסח את הזיפים במינימום זמן ומאמץ ולצאת בזמן מהבית כדי לא לאחר לעבודה.

היצרן מציין במפורש אם המכשיר עמיד במים ומתאים לגילוח רטוב ויבש, ככה שתוכלו למצוא בקלות את המידע הזה במפרט של המוצר.

מכשיר שמתאים לשימוש רטוב ויבש מספק לכם גמישות שימוש מירבית ויאפשר לכם להתגלח בדרך הנוחה והיעילה ביותר בהתאם לנסיבות ולצרכים שלכם.

אם אתם ממהרים לעבודה וחייבים להתגלח במהירות "על הדרך" בתוך האוטו, תוכלו לכסח בלי בעיה את הזיפים היבשים ולסגור את הפינה בלי להסתבך יותר מדי.

בימים אחרים אולי תרצו לקחת את המכונה למקלחת ולהתגלח תחת מים זורמים. תוכלו להרוג שתי ציפורים בבת אחת ולנצל את הזמן שלכם בצורה טובה ויעילה יותר. המים החמימים וקרם הגילוח יבטיחו עור חלק, נקי ונטול גירויים.

דגמים שמאפשרים לכם לבחור בין גילוח רטוב ליבש יעניקו לכם את הלוקסוס ללכת על סוג הגילוח הנוח והמתאים ביותר עבורכם וזה יתרון משמעותי.

תנאי האחריות של המוצר

בשביל השקט הנפשי שלכם, עדיף להשקיע טיפה יותר במכונת גילוח שמגיעה עם אחריות מקיפה לכמה שנים טובות.

זה אומר שתהיו מכוסים במשך פרק הזמן הזה במקרה של פגם או תקלה במכשיר ותוכלו להשתמש בו בראש שקט ובלי דאגות. תבדקו לעומק את סוג, תנאי ותקופת האחריות שהיצרן מציע על הדגם הספציפי שאתם שוקלים לרכוש.

תשימו לב לכל הכוכביות והאותיות הקטנות ותוודאו שאתם מבינים היטב את מדיניות החברה.

באיזו תדירות צריך להחליף את הלהבים של מכונת גילוח חשמלית?

פרק הזמן הסטנדרטי שעליו ממליצים רוב היצרנים עומד על 12 חודשים. אלה ההנחיות של מותגים מובילים ומוערכים כמו בראון, פיליפס ופנסוניק.

עם זאת, ייתכן שתצטרכו להחליף את סכיני החיתוך עוד לפני תאריך התפוגה הרשמי. איך מזהים את הרגע שבו אין ברירה אלא להחליף את הלהבים של המכונה? תעקבו אחר הופעת הבעיות הבאות:

  • להבים קהים שאינם עושים את העבודה
  • עיוות ופגם בראש המסרק
  • תחושת חוסר נוחות הולכת וגוברת / משיכת ותלישת שערות
  • חימום יתר של ראש המסרק

כל הסימנים האלה צריכים להדליק אצלכם נורה אדומה. הם לא רק פוגעים בחוויית הגילוח שלכם, אלה עלולים לפגוע בבטיחות השימוש במכשיר ולהוביל לפציעות.

מכונות גילוח מומלצות לצרכים ספציפיים

נורות חשמליות צמודות אחת לשנייה על רקע כחול בהיר

עור רגיש

באופן כללי, אתם צריכים לחכות כמה שבועות עד שהעור שלכם יתרגל למכונת הגילוח החדשה שרכשתם.

אם יש לכם עור עדין ושברירי, חשוב שתבחרו בחוכמה במכונת גילוח ידידותית ובטוחה לעור שתשרת אתכם בנאמנות כמה שנים טובות קדימה.

אם העור שלכם לא מסתדר טוב עם מכשיר גילוח חשמלי, תשקלו ברצינות ללכת על מכונת הגילוח בראון סדרה 9: המבנה והכוונון הייחודי של סכיני החיתוך במכונה הזאת מבטיח גילוח חלק, עדין ונקי עם מינימום נזק ואי נוחות לעור.

גברים ממוצא אתיופי

המון גברים ממוצא אתיופי מתקשים למצוא את המכשיר הנכון שיתגבר בקלות על השיער הקופצני והמקורזל שלהם בלי להתעלל בעור הפנים הרגיש.

הדגמים מסדרה 9 של חברת בראון יתאימו למשימה הזאת בצורה מושלמת. עוצמת החיתוך שלו גבוה פי שניים ממכונת גילוח ממוצעת והוא מגיע עם 4 להבים מתקדמים שיתגברו בקלות על הזקן השופע והצפוף ביותר.

גילוח שיער הראש

אם אתם מחפשים מכשיר גילוח רב תכליתי שיתמודד בקלות גם עם שיער הפנים וגם עם שיער הראש, אז מכונת הגילוח הרב תכליתית של חברת Pitbull נועדה בול בשבילכם.

המכשיר הפשוט, הקטן והמינימליסטי הזה עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר: תוכלו לכסח את השיער שמפריע לכם בלי להסתבך עם מיליון אביזרים נלווים ולשבור את הראש עם אפשרויות מתקדמות ומבלבלות. אחרי שהשלמתם את הגילוח, גם הניקוי של המכשיר הזה פשוט ומהיר במיוחד.

תקציב צנוע ומוגבל

אם אתם מחפשים מכונת גילוח איכותית במחיר נגיש ושווה לכל כיס, לכו בלי לחשוב פעמיים על דגם Proskin 3040s מסדרה 3 של בראון.

הוא מספק חווית גילוח ברמה הגבוהה ביותר ומגיע עם כל הפיצ’רים השימושיים והמועילים ביותר שיכולה להציע מכונת גילוח מודרנית. והדובדבן על הקצפת זה המחיר הסביר וההוגן שהופך אותו למציאה אמיתית.

נסיעות וטיולים

אם אתם מרבים לטוס ברחבי העולם ומתגלחים לעתים קרובות מחוץ לבית, מכשיר הגילוח פיליפס נורלקו PQ208/40 הוא ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם: הגודל הקומפקטי, קלות המשקל והעמידות הגבוהה הופכים אותו לעוזר נאמן בכל נסיעה.

לא תצטרכו לטעון אותו לעיתים קרובות והוא מגיע עם מתאם מתח מיוחד שיאפשר לכם להשתמש בו בראש שקט בכל נקודה על פני הגלובוס.

גילוח הגב

כדי להתמודד בהצלחה עם המשימה הלא שגרתית הזאת, תזדקקו למכונת גילוח מיוחדת עם זרוע גמישה ומתארכת שתספק גישה נוחה ופשוטה לאזורים הקשים ביותר לגישה בגב שלכם.

מכשיר הגילוח המיוחד לגב של חברת: "ManGroomer" מתאים למגוון רחב של צרכים ומטרות ומגיע עם טרימר רחב במיוחד בגודל של 4.5 ס"מ שיעזור לכם להיפטר בקלות מרעמת השיער שעל הגב שלכם.

שיער גס ומחוספס

גילוח שיער סמיך ומחוספס יכול להפוך לחווה מתישה ומכאיבה במיוחד ולהוביל לדלקות, פצעונים ושערות חודרניות. מכונת הגילוח מסדרה 9 של בראון יכולה להציל את המצב.

ראש הגילוח הייחודי והמתקדם של המכשיר מסוגל להכניע בלי בעיה שערות עקשניות וזיפים שצומחים בכיוונים שונים.

המנגנון המתוחכם הזה מרים שערות "שוכבות" שנצמדו לעור ומסיר אותן ללא כל בעיה. בנוסף, המכשיר מסוגל לווסת את עוצמת ומהירות הגילוח בהתאם לצפיפות של שיער הפנים שלכם.

אזור הצוואר

גיזום השיער בצוואר יכול להפוך לכאב ראש לא קטן. גם אם אתם נעזרים במראה, קשה לראות מה בדיוק הולך שם ותצטרכו להתמתח ולהתפתל לא מעט כדי להשיג גילוח צמוד ונקי באזור הבעייתי והקשה לגישה הזה.

כדי להתמודד עם המשימה המורכבת והמאתגרת הזאת, אני ממליץ ללכת על המכשיר לטיפוח שיער הגוף BG2040 של פיליפס נורלקו. הוא מגיע עם קוצץ שיער (טרימר) נשלף וידית אחיזה נוחה שיעזרו לכם לגלח בצורה יעילה ובטוחה את השער בצוואר.

שימוש יומיומי

אם אתם מתגלחים על בסיס יומיומי, אתם זקוקים למכשיר ידידותי ובטוח לעור.

מכונת גילוח מסדרה 7 של מותג בראון זה המועמד המושלם למשימה הזאת. הוא יכניע את הזיפים שלכם בקלות ובמהירות בלי לאמלל את העור שלכם.

תשמחו לדעת שהמכשיר הזה מגיע עם תוספת מועילה ושימושית במיוחד- תחנת שטיפה אוטומטית. היא תכין את המכונה לשימוש הבא מבלי שתצטרכו להזיז אצבע.

משתמשים מתחילים

עבור חבר’ה פחות מנוסים ומיומנים, אני ממליץ על מכונת הגילוח Philips Norelco 4100.

היא נוחה לתפעול, ידידותית למשתמש ומתאימה לשימוש רטוב ויבש. אלה כל הקריטריונים החשובים ביותר למשתמש המתחיל. אז אם אתם מחפשים את האופציה הטובה ביותר למכונת הגילוח החשמלית הראשונה שלכם, המכשיר הבסיסי והיעיל הזה יספק את הסחורה.

לפני שתעברו לדגמים מתוחכמים ומורכבים עם אפשרויות שימוש רחבות ומתקדמות יותר, הדגם הזה יותר ממספיק להתנסות הראשונה שלכם עם מכונת גילוח חשמלית.

שימו לב

דגם 760cc של מותג Braun דומה במפרט ובמאפיינים שלו לדגם 790cc המתקדם יותר, למעט תוכנית הניקוי המואץ ובחירה אוטומטית של מצב הגילוח הרצוי.

הוא גם פחות נייד מדגם 799cc שמגיע עם תיק נשיאה נוח ומהודר. למרות כל החסרונות המשמעותיים האלה, מכונת הגילוח 760cc מבית בראון יקרה יותר ברוב המקרים בערך ב-150 ש"ח.

אם אתם לא יכולים לעמוד בפני הצבע השחור והעיצוב המרשים של המכשיר, אז לכו על זה ותבחרו בו. אבל בכל מקרה אחר, שימו לב שלא מדובר בדגם הכי משתלם, ותוכלו למצוא מכשירים אחרים שיעניקו תמורה טובה יותר לכסף שלכם.

איך להשיג גילוח חלק, נעים ונטול גירויים עם מכונת גילוח חשמלית

אז בשעה טובה התחדשתם במכונת גילוח חשמלית והתאמתם את חווית הגילוח שלכם למאה ה-21.

אבל מה הלאה? איך לא לפשל בתהליך הגילוח ולהוציא את המקסימום מהמכונה? לפניכם כמה עצות מנצחות וטיפים בדוקים לגילוח מושלם עם מכונת גילוח חשמלית:

תנקו היטב את הפנים

לא משנה כיצד אתם מעדיפים להתגלח, לפני שאתם שולפים את מכונת הגילוח ומתחילים לגלח את הפנים, תוודאו שניקיתם היטב את אזור הגילוח. זה יקל על התהליך וימנע גירויים בעור.

תחזיקו את המכונה בזווית הנכונה

אתם צריכים להקפיד להחזיק את מכונת הגילוח בזווית הנכונה כשאתם מעבירים אותה על הפנים שלכם. בעזרת היד הפנויה שלכם תצבטו ותמתחו את העור כדי להרים את השערות למעלה ולקרב אותם ללהבי המכשיר.

זה יעזור לקצר את תהליך הגילוח ויבטיח תוצאות טובות יותר. ככל שתשלימו את העבודה מהר יותר, ככה תפחיתו את הסיכון לתלישת שערות ופגיעה בעור.

סוג המכונה משפיע על טכניקת הגילוח. מכשירים עם להב גלילי נעים שמאלה וימינה או מעלה ומטה, בעוד שמכונות גילוח שלושה ראשים (רוטוריות) יש להניע בתנועות סיבוביות.

תמפו את השטח

המנוע של מכונת גילוח חשמלית יכול להתחמם לאחר שימוש ממושך ואלה חדשות גרועות לעור רגיש שיכול להתגרות בקלות מתחושת הצריבה והחום המוגבר.

לכן, זה רעיון טוב לגלח קודם כל את הנקודות העדינות והרגישות ביותר בפנים שלכם. אם תעשו את זה כשהמכשיר עדיין קריר ולא הספיק להתחמם, זה יפחית משמעותית את הסיכון לפגיעה בעור.

תקפידו לא להפעיל כוח חזק מדי בזמן הגילוח ותימנעו מלגלח אותה נקודה פעמיים. כל הצעדים האלה יבטיחו שתעברו את תהליך הגילוח בשלום בלי להתעלל בעור הפנים.

תטפלו היטב במכונת הגילוח שלכם

שימון וניקוי קבוע וסדיר של מכונת הגילוח ימקסם את הביצועים של המכשיר ויאריך את תוחלת החיים שלו. מכונות רבות מגיעות עם מתקן ניקוי אוטומטי שיבטיח חווית גילוח טובה יותר ויאריך את משך השימוש במכשיר. אם הדגם שלכם מגיע עם מערכת ניקוי חכמה, אל תהססו להשתמש בה.

מברשת ניקוי יכולה להיות מועילה ושימושית במיוחד בהסרת שאריות שיער ולכלוך שנתקעו בראש המסרק של המכונה. תזכרו שמדובר בחלקים עדינים ושבריריים ולכן תנקו אותם בזהירות מירבית.

כמה נקישות על קצה הכיור זאת דרך גרועה להיפטר מהפסולת שהצטברה בראש הגילוח. הן עלולות לפגוע בחלקים הפנימיים של יחידת הגילוח ולגרום ליותר נזק מתועלת.

המותגים המובילים בתעשיית הגילוח

בראון (Braun): אחת מיצרניות מכונות הגילוח החשמליות הטובות והמצליחות ביותר בעולם. היא מתמחה במכשירי גילוח עם מערכת חיתוך גלילית. קו המוצרים של החברה מגיע עם חותמת איכות גרמנית. מכונות הגילוח של החברה נחשבות בעיני רבים לנוחות ביותר בעולם.

מכונות הגילוח מבית Braun ידועות ביחידת הטעינה והניקוי האוטומטית שלה שנחשבת לאחת מהמתקדמות והיעילות מסוגה בעולם. המערכת המתוחכמת הזאת מופעלת באמצעות תמיסת ניקוי ייחודית על בסיס אלכוהול ומאפשרת לנקות, לשמן ולייבש את המכשיר בזמן שהוא נטען.

פנסוניק (Panasonic): חברת האלקטרוניקה היפנית מציעה מכונות גילוח מצוינות שמצטיינות בגילוח עמוק במיוחד ואיכות הרכבה יוצאת דופן. אם אתם מעדיפים פנים מגולחות לגמרי, שימו לב למותג הזה.

כל מכשירי הגילוח של חברת פנסוניק אטומים למים. וזה יתרון ענק לגברים עם עור עדין ורגיש שיכולים ליהנות מגילוח רטוב בתוך המקלחת.

פיליפס (Philips): מכונות הגילוח הרוטוריות בעלות שלושה הראשים הפכו לסימן ההיכר של המותג המצליח הזה והן נחשבות לטובות ולמתקדמות ביותר מסוגן בעולם. החברה ההולנדית הזאת שואפת להעניק את חווית הגילוח הכי מושלמת שאפשר.

מכונות הגילוח של החברה מגיעות עם יחידת ניקוי חכמה שמזכירה את מתקן השטיפה של בראון, למעט העובדה שהיא אינה עושה שימוש באלכוהול במהלך תהליך הניקוי. זה אמור לקרוץ לאנשים עם עור רגיש ושברירי.

איך לגרום למכונת הגילוח שלכם לעבוד כמו חדשה במשך כמה שנים טובות

שטיפה מהירה במים זורמים

שערות קצרות, חלקיקי עור ומשקעים שומניים של מוצרי טיפוח סותמים את ראש המסרק של מכונת הגילוח ומשפיעים לרעה על הביצועים שלה.

כדי להבטיח שהמכשיר שלכם יעבוד בצורה החלקה והיעילה ביותר, תצטרכו להיפטר מכל הג’יפה שמצטברת במנגנון החיתוך. שטיפה מהירה תחת מים זורמים לאחר כל 2-3 שימושים במכשיר תעשה את העבודה.

פירוק ראש הגילוח וניקוי יסודי של החלקים השונים

מעבר לשטיפה היומיומית מתחת לברז, אני ממליץ בחום לבצע ניקוי יסודי ומעמיק יותר פעם בחודש.

תצטרכו לפרק את ראש המסרק של המכשיר ולנקות היטב את כל חלקי יחידת הגילוח בעזרת מברשת או מטלית. תאמינו לי שהמאמץ הזה ישתלם לכם בגדול.

זה יכול להישמע כמו משימה מסובכת ומאתגרת, אבל ממש לא צריך לפחד מזה. רוב המכונות החדישות מגיעות עם עלון הוראות שימוש שמכיל הנחיות מפורטות לניקוי ראש המסרק.

תנצלו את יחידת הניקוי והטעינה האוטומטית

אם המכשיר שלכם מגיע עם מתקן שטיפה וטעינה מיוחד אז הרווחתם בגדול. הוא יעשה את כל העבודה הקשה והמלוכלכת במקומכם ויהפוך את הניקוי והתחזוקה של מכונת הגילוח שלכם לנוחה וקלה יותר מאי פעם.

בדיקה תקופתית של חלקי המכונה

אתם צריכים להישאר עם היד על הדופק ולהשגיח שכל חלקי המכשיר פועלים בצורה תקינה ומבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

אם הלהבים כבר עשו את שלהם והתחילו לזייף ולקרטע או שראש המסרק הרעוע נראה כאילו שהוא הולך להתפרק לחתיכות בכל רגע, הגיע הזמן להחליף אותם.

איני מציע לעגל פינות ולחפף בקטע הזה, כי חלקים בלויים ולא תקינים לא רק יהפכו את חווית הגילוח שלכם למסורבלת, מכאיבה ולא נעימה במיוחד, אלא יכולים לגרום לפציעות חמורות וכמובן שזה הדבר האחרון שאתם צריכים.

תימנעו מטעינת יתר

תוכלו להאריך את תוחלת החיים של סוללת המכשיר אם תטעינו אותו רק במידת הצורך.

טעינת יתר ללא כל סיבה מוצדקת גורמת לסוללה להתחמם ומקצרת את אורך החיים שלה. תטענו את הסוללה עד מלוא הקיבולת שלה ותנתקו את המטען מהחשמל. חבל שעמדת הטעינה תמשיך לעבוד לחינם ולבזבז חשמל ברגע שהמכשיר כבר נטען לגמרי.

איך לצלוח בשלום את המעבר מסכין גילוח רגיל למכונת גילוח חשמלית

גבר בחליפה שחורה עושה סימן עם האצבע שהכל בסדר ויהיה טוב

המעבר מסכין גילוח ידני למכונת גילוח חשמלית יכול להיות טיפה מורכב ומאתגר. כל ההתחלות קשות ותצטרכו להתרגל ולהסתגל לשימוש במכונה.

עם הזמן, תראו שזה ממש לא בשמיים ושהשד בכלל לא נורא כל כך.

אבל כדי שהצעדים הראשונים שלכם בתפעול מכונת גילוח חשמלית יעברו בצורה חלקה ונטולת תקלות, חשוב שתשימו לב לכמה מאפיינים חשובים שיעזרו לכם לבחור את מכונת הגילוח הטובה והנוחה ביותר עבורכם שתגרום לכם להתחרט שלא נפטרתם מסכין הגילוח קודם לכן.

רמת הרגישות בעור

גילוח יכול להיות חוויה טראומטית לעור הפנים שלכם. בחירה במכונת הגילוח הלא נכונה עלולה להפוך את הגילוח שלכם לשדה קרב מדמם.

הפנים היפות שלכם יתכסו בחתכים, שריטות ודלקות. כמובן שתצטרכו להשתפשף קצת בתפעול המכונה ולמצוא את טכניקת הגילוח הנוחה והיעילה ביותר עבורכם.

תקופת הלמידה וההסתגלות הזאת יכולה לקחת כמה שבועות ולכן תתאזרו בסבלנות ותעניקו תקופת חסד למכונת הגילוח החדשה שלכם לפני שאתם שופטים את נוחות ואיכות הגילוח שהיא מעניקה.

מרקם ואורך שיער הפנים

סוג שיער הפנים שלכם משחק תפקיד חשוב בבחירת מכונת הגילוח המושלמת עבורכם.

יש הבדל עצום באופן ההתמודדות של המכונה עם שערות קצרות ודלילות לבין רעמה סמיכה ושופעת. אם יש לכם שיער עבה ופרוע, תצטרכו לחפש היטב מכונת גילוח עוצמתית שתתגבר בקלות על השערות הסוררות והקשות ביותר לאילוף.

תדירות הגילוח

מכונת הגילוח שאתם שוקלים לרכוש צריכה להתאים להרגלי הגילוח ואורח החיים שלכם.

אם יש לכם לו"ז צפוף ועמוס ואתם זקוקים למכשיר אמין ויעיל לגילוח יומיומי נוח ומהיר במיוחד, אז תוחלת החיים של הסוללה, עמידות המכשיר וקלות התפעול והתחזוקה של המכונה צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם.

תצטרכו למצוא סוס עבודה קשוח שיהיה זמין בכל פעם שתזדקקו לו ולא יגזול מכם זמן רב.

צורת ותווי הפנים שלכם

אם אכלתם חצץ עם סכין גילוח רגיל שלא כיסה ביעילות את תווי וקימורי הפנים שלכם, אז מכונת גילוח שלושה ראשים (רוטורית) זאת פשוט מתנה משמיים עבורכם.

ראש הגילוח הגמיש והייחודי של מכשירים מהסוג הזה מבטיח התאמה מלאה לתווי הפנים שלכם ויתמודד בקלות עם האזורים הקשים ביותר לגישה.

כיוון צמיחת הזיפים

אם שיער הפנים שלכם צומח באופן אקראי במיליון כיוונים שונים, אני בטוח שסכין הגילוח הרגיל עשה לכם חיים קשים.

רוב הסיכויים שנאלצתם לעשות שמיניות באוויר כדי למצוא את זווית החיתוך המושלמת לגילוח צמוד ונקי.

מכונות חשמליות מסוימות מגיעות עם מנגנון חיתוך מיוחד שמאפשר לתפוס בקלות וביעילות שערות בכל אורך ומרקם, כולל השערות "השוכבות" שהוציאו אתכם מדעתכם.

תשובות לשאלות נפוצות על מכונות גילוח

אדם עם מחברת שמצוייר עליה סימן שאלה מסתיר את הפנים

האם כדאי לבחור במכונת גילוח עם מערכת חיתוך גלילית או במכשיר עם מערכת חיתוך מעגלית?

לכל אחד מסוגי מכונות הגילוח האלה יש מעלות וחולשות משלו וחשוב שתבחרו במנגנון הנוח והמתאים ביותר עבורכם. מכשירים עם להב גלילי אחד הם בחירה מצוינת עבור גברים עם עור עדין ורגיש עם שערות קצרות ועדינות שצריכים להתגלח מדי יום כדי לשמור על פנים חלקות ונקיות כמו של תינוק.

בגלל שמכונות עם ראש גילוח אחד נעות משמאל לימין או מלמעלה למטה, הרבה יותר נוח ופשוט להשתמש בהן אם יש לכם שיער פנים ישר וממושמע שצומח בכיוון אחיד. מכשירים עם מערכת חיתוך גלילית יעשו עבודה הרבה פחות טובה על אזורים זוויתיים וקשים לגישה ולא ממש מתאימים לגברים עם שיער מרדני ופרוע שצומח בכיוונים מנוגדים ומתפזר לכל עבר.

לעומת זאת, מכונות גילוח 3 ראשים (רוטוריות) מתאימות לגברים מבוגרים ומנוסים שפיתחו עור של פיל ומתגלחים בעיניים עצומות. אנשים עם עור עבה ומחוספס יכולים להשתמש בהן בלי לחשוב פעמיים, בעוד שגברים עם עור רגיש ועדין במיוחד צריכים להיזהר עם השימוש במכונת גילוח רוטורית. מדובר בפתרון מושלם לכיסוח שיער פנים גס, עבה ומחוספס. התנועות הסיבוביות של מכונת גילוח שלושה ראשים מאפשרות לה להחליק בקלות על תווי הפנים ולהגיע למקומות בעייתיים ופחות נגישים.

האם מכונת גילוח חשמלית בטוחה לשימוש על עור רגיש ועדין?

אכן כן. חלק מהדגמים מגיעים עם טכנולוגיות מתקדמות לצמצום החיכוך והמגע עם העור. הן מרימות שערות שוכבות ומסירות אותן בצורה נקייה וחלקה בלי לגרות את העור.

אם יש לכם עור עדין שמתגרה בקלות, אני ממליץ ללכת כל מכשירים שמתאימים לגילוח רטוב עם קרם גילוח. זה יכול להקל על הגילוח ולהפוך אותו לחוויה הרבה פחות מכאיבה ולא נעימה.

מכונות גילוח עם מערכת חיתוך גלילית (ראש גילוח אחד) נחשבות לידידותיות יותר לעור מאשר מכשירים עם שלושה ראשי גילוח. קו המוצרים של מותג בראון מצטיין בהיבט הזה ונחשב לבטוח במיוחד לבעלי עור רגיש שנוטה להתגרות.

האם ישנה חשיבות למותג של מכונת הגילוח?

תמיד עדיף ללכת על מותג מקצועי ואמין עם רקורד מוכח בתחום. תוכלו להיות בטוחים שבחרתם במוצר שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מספק ביצועים אחידים ועקביים ומגיע עם שירות לקוחות מעולה שתמיד יעמוד לרשותכם.

באופן כללי, מכשיר איכותי של מותג ידוע ואהוב זאת השקעה בטוחה וטובה יותר מחתול בשק שמיוצר על ידי חברה אלמונית ומפוקפקת שאף אחד לא שמע עליה.

האם ניתן להשתמש במכונת גילוח חשמלית במקלחת?

זה תלוי בדגם שאתם משתמשים בו. תקפידו לבדוק האם מכונת הגילוח שאתם שוקלים לרכוש חסינה למים ומתאימה לגילוח רטוב.

תוודאו שהיצרן מצהיר במפורש שהמכשיר מתאים לשימוש במקלחת. ה-Proskin מסדרה 3 של בראון מתאים במיוחד לשימוש במקלחת בזכות משטח אחיזה מיוחד מגומי שיבטיח שהמכשיר לא יחליק מידכם גם בסביבה רטובה וחלקלקה.

האם זה נכון שמכונת גילוח טובה מגיעה עם תג מחיר גבוה?

לא בהכרח. אתם ממש לא חייבים להשקיע במכונת הגילוח החשמלית המתוחכמת והיקרה ביותר שיש כדי ליהנות מגילוח איכותי. ההגדרה של מכונת גילוח טובה משתנה באופן ניכר מאדם לאדם ולכל אחד יש צרכים והעדפות משלו.

על מדפי החנויות תמצאו מגוון אינסופי של מכונות גילוח שיתאימו לכל טעם, תקציב ומטרת שימוש. תמצאו את המכשיר שמספק את התמורה טובה ביותר לכסף שלכם ויעניק חווית גילוח שתהיו מרוצים ממנה ואתם מסודרים.

האם נשים יכולות להשתמש במכונת גילוח חשמלית המיועדת לגברים?

אז בת הזוג שלכם יכולה להשאיל מדי פעם את מכונת הגילוח שלכם, אבל זה לא מומלץ. מכונות גילוח לגברים מיועדות לחיתוך שיער הפנים הגס, הסמיך והעבה שלא בדיוק צומח אצל בנות המין היפה.

כשנשים רוצות להשתמש במכונת גילוח חשמלית זה בדרך כלל לא לגיזום זקן (כאילו דה!), אלא להסרת שיער מהרגליים, בית השחי והאזור האינטימי. אבל שיער הגוף זאת חיה שונה לגמרי משיער הפנים הגברי וגם העור באזורים האלה הוא עדין ורגיש במיוחד. לכן, עדיף להשתמש במסירי שיער חשמליים לנשים שימרטו את השיער מהשורש. מדובר בהימור הטוב והבטוח ביותר לנשים.

רק לפני כמה שנים, למעלה מ-60% ממשתמשי מכשירי הגילוח החשמליים היו גברים. אבל, הביקוש ההולך וגובר למכשירי הסרת שיער חשמליים בקרב בנות המין היפה משנה את המציאות בשוק. יותר ויותר יצרנים ומותגים מנסים לקפוץ על העגלה ולספק מסירי שיער ומכשירי גילוח חשמליים המיועדים לנשים. ככה שמכונת גילוח חשמלית כבר אינה נחלתם של גברים בלבד.

האם אפשר לגלח את המפשעה עם מכונת גילוח חשמלית?

שימוש במכונת גילוח חשמלית לגיזום שיער הערווה יכול להיות אתגר לא קטן, אבל מדובר במשימה אפשרית. תזכרו שמדובר באזור עדין ורגיש במיוחד שדורש זהירות מירבית ותשומת לב מיוחדת, לכן תבחרו בקפידה מכשיר עדין וידידותי לעור שיעשה את העבודה בלי לגרום לחתכים ופציעות.

אם החלטתם לקחת את ההימור ולהסיר את השיער במפשעה בעזרת מכונת גילוח, חשוב שתעשו את זה כמו שצריך. תצטרכו לנקות היטב את האזור ולחטא את להבי המכשיר. תגזמו את רעמת השיער במפשעה בעזרת המכונה לאורך קצר יותר ואז תשלימו את העבודה בעזרת סכין גילוח רגיל. אם תתעקשו להוריד את שיער הערווה כולו מהקצה ועד לעור בעזרת מכונת גילוח חשמלית, זה עלול להפוך לחוויה מכאיבה ולא נעימה במיוחד.

כמה זמן מחזיקה מעמד מכונת גילוח חשמלית?

הדגמים היוקרתיים והמובחרים ביותר ישרתו אתכם בנאמנות במשך 5-10 שנים, כל עוד תקפידו על התחזוקה השוטפת שלהם ותחליפו מדי פעם את הלהבים כשהם יוצאים מכל שימוש ומפסיקים לספק את הסחורה.

תדירות החלפת ראשי המסרק וסכיני הגילוח זה ממש לא מדע מדויק ולכל יצרן יש המלצה משלו בנוגע למועד המתאים. תקופת החיים של להבי מכונת הגילוח עומדת בדרך כלל על שנה או שנה וחצי, אבל זה תלוי בתדירות הגילוח וסוג הזקן שלכם.

מכשירים בטווח מחירים בינוני יספיקו לכם לחמש שנים פחות או יותר. מדובר באפשרות המועדפת על גברים רבים שמחפשים מכונה עמידה ויעילה במחיר נגיש ושפוי. מכונות גילוח זולות יותר ישרדו בין שנה אחת לשלוש שנים.

מכונת גילוח: כמה מחשבות אחרונות לסיום

בחור צעיר יושב וחושב על המסקנות שהוא הסיק מקריאה של מאמר

כשהפופולריות של הזקן שוברת שיאים, אין פלא שהביקוש למכונות גילוח חשמליות מזנק בצורה חדה. המספרים מדברים בעד עצמם: רק לפני 4 שנים, מספר המכירות בשוק מכונות הגילוח החשמליות עלה ביותר מ-40%.

אין ספק שהמגמה הזאת הולכת להימשך גם בשנית הקרובות. על פי התחזיות של מיטב המומחים בתחום, שוק מכונות הגילוח החשמליות צפוי לצמוח בקצב מרשים של כמעט 5% בשנה.

שוק מכונות הגילוח אינו נח לרגע והוא אינו מפסיק לגדול ולהתרחב. בשנים האחרונות, יותר ויותר גברים בכל רחבי העולם מגלים את מגוון היתרונות של מכשיר גילוח חשמלי.

אם בעבר, רוב משתמשי מכונות הגילוח החשמליות היו מרוכזים בארצות הברית, כיום התמונה הזאת הולכת ומשתנה. הפופולריות של אביזר הגילוח הזה קופצת בצורה חדה גם במדינות המתפתחות באזור אסיה.

נתח השוק של המדינות האסייתיות עומד על יותר מ-20%, בעוד שבמדינות כמו סין והודו, הדרישה למכונות גילוח חשמליות הולכת וגוברת בקצב מסחרר.

כשלוקחים בחשבון את כל הנתונים המעודדים האלה, אין ספק שלמכונת הגילוח החשמלית מחכה עתיד בהיר ומבטיח במיוחד.

פיתוחים חדישים ופריצות דרך טכנולוגיות שישדרגו את חווית הגילוח ויהפכו אותה לנוחה, יעילה ומהנה יותר מאי פעם הם רק עניין של זמן.

הענף המשגשג הזה לא מפסיק להשתכלל ולהתקדם, ואין ספק שמאז שמכונת הגילוח הראשונה הוצג לציבור הרחב, המכשיר המהפכני הזה עבר כברת דרך ארוכה והשתפר באופן משמעותי. גם כיום עומדות לרשותכם כמה אפשרויות לא רעות בכלל שיספקו לכם נוחות ופשטות שימוש מקסימלית בלי להתפשר על איכות הגילוח.

אני מקווה שהמדריך הזה יעזור לכם למצוא את מכונת הגילוח המושלמת עבורכם ולהפיק ממנה את המקסימום.

תזכרו שמכונת הגילוח החשמלית שלכם הולכת ללוות אתכם באופן יומיומי ולהשפיע על ההשתקפות שלכם במראה, אז תבחרו בחוכמה את המכשיר הנוח והיעיל ביותר בשבילכם.

ניתחתי לעומק את המאפיינים והביצועים של המכשירים שנכנסו לסקירה שלנו מכל זווית אפשרית כדי שתוכלו להשוות ביניהם בקלות ולהכריע על המוצר המתאים ביותר עבורכם שישאיר אתכם מרוצים ושבעי רצון.

אין לי צל של ספק שבדירוג המובחר שלנו נמצא המכשיר הנוח והמתאים ביותר בשבילכם שתהיו מרוצים ממנו עד הגג!

דוד שייברס
דוד שייברס

שלום! קוראים לי דוד, ואני מכור לגאדג'טים של שיער. עד כמה מכור? מאוד מכור: יש לי יותר מ-30 מכונות גילוח, ו-11 מכונות תספורת שאני אוסף במשך כמעט 20 שנה. ועל כמות סכיני הגילוח עדיף שבכלל לא נדבר... בכל מקרה, אני רווק מנתניה, עובד בתור מהנדס תוכנה, ויש לי 2 כלבים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השאירו תגובה

מגזין שייברס
Logo